FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Ik had liever Japan zien winnen. Ik heb echt niks met Paraguay.
Advertentie
Oud 29-06-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
En vanavond hopen op een topwedstrijd
Om Johan Derksen aan te halen: Elke wedstrijd van Portugal ben ik altijd binnen 10 minuten voor de tegenstander vanwege dat verschrikkelijke aanstelgedrag van Ronaldo.
Oud 29-06-2010, 17:54
Verwijderd
Portugal, die laten altijd wel mooi amateurtoneel zien.
Oud 29-06-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Om Johan Derksen aan te halen: Elke wedstrijd van Portugal ben ik altijd binnen 10 minuten voor de tegenstander vanwege dat verschrikkelijke aanstelgedrag van Ronaldo.
Inderdaad.
Wat een kutelftal met smerig spel.
Oud 29-06-2010, 17:55
Verwijderd
Oud 29-06-2010, 18:04
Carn
Carn is offline
Boulahrouz is de coolste Marokkaan die dit land rijk is
Oud 29-06-2010, 18:07
Verwijderd
Hahahaha, Wilders die eerst dolgraag wil regeren, maar nu niet wil aanschuiven zonder het CDA, omdat ie anders al meteen al zijn kaarten open op tafel moet leggen en hem dat kwetsbaar maakt. Loopt ie dus weg voor zijn verantwoordelijkheid.

En ondertussen al die Wilders-fans roepen dat Wilders benadeeld wordt, gvd :'D Zielig zooitje is het toch ook.
Oud 29-06-2010, 18:12
Verwijderd
Spanje gaat winnen <3
Oud 29-06-2010, 18:13
Verwijderd
Ik voorspel alvast 3-2.
Oud 29-06-2010, 18:17
Verwijderd
Ach, Wilders kan toch sowieso geen capabele ministers regelen? Wie zou hij in godsnaam naar voren moeten schuiven? Zijn fractie valt in ieder geval al af.
Oud 29-06-2010, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha, Wilders die eerst dolgraag wil regeren, maar nu niet wil aanschuiven zonder het CDA, omdat ie anders al meteen al zijn kaarten open op tafel moet leggen en hem dat kwetsbaar maakt. Loopt ie dus weg voor zijn verantwoordelijkheid.

En ondertussen al die Wilders-fans roepen dat Wilders benadeeld wordt, gvd :'D Zielig zooitje is het toch ook.
Vond het wel een mooie van Verhagen (geloof ik?) die hem vergelijkte met een voetballer die zielig op het veld gaat liggen.
Oud 29-06-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:

Dat was eerder ook al zo, hoor. De besprekingen voor een kabinet VVD/PVV/CDA waren de vorige keer om precies deze reden gestaakt, Verhagen wilde dat VVD en PVV eerst zouden gaan kijken of zij wel samen kunnen werken, maar Wilders wilde alleen praten als het CDA er vanaf het begin al bij was. Ik denk dat hij zichzelf moedwillig saboteert, omdat hij ook wel weet dat hij z'n populariteit alleen kan behouden als hij (zogenaamd buiten z'n wil, natuurlijk) in de oppositie terecht komt.
Oud 29-06-2010, 18:31
Verwijderd

Wat is het verhaal achter dit? Is dit een keer niet meegeteld als goal en wanneer dan?
Oud 29-06-2010, 18:32
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Wat is het verhaal achter dit? Is dit een keer niet meegeteld als goal en wanneer dan?
Tijdens dit WK, Duitsland - Engeland.
Oud 29-06-2010, 18:34
Verwijderd
Kazet je bent wat muziek betreft mijn held. Door je post van Dead can dance van laatst heb ik het weer herontdekt.
Oud 29-06-2010, 18:34
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
[afbeelding]

Oud 29-06-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Kazet je bent wat muziek betreft mijn held. Door je post van Dead can dance van laatst heb ik het weer herontdekt.
Oud 29-06-2010, 18:36
Verwijderd
Haha, Blatter die naar beneden kukelt :'D
Oud 29-06-2010, 18:37
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Hoe kan dat langs je heen zijn gegaan? Heel het WK draait nu om deze discussie
Oud 29-06-2010, 18:41
Carn
Carn is offline
oeh, dead can dance . Ghost of Seraphim
Oud 29-06-2010, 18:41
Verwijderd
Oud 29-06-2010, 18:44
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Wat luister jij sowieso eigenlijk voor muziek?
Oud 29-06-2010, 18:46
Verwijderd
Oud 29-06-2010, 18:47
freezer
freezer is offline
Ik heb zelf iets geprobeerd met die bal!!
Oud 29-06-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Para vindt het stoer en hip om te /caren over het WK, net zoals een aantal anderen hier.
Oud 29-06-2010, 18:49
Carn
Carn is offline
buuuh ik hoop dat Portugal voetbal-les krijgt. Maar stiekem ook weer niet gezien een NL/Portugal revanche ook wel mag
Rivka
Rivka is offline
Ik /care het WK ook. Voetbal .
Verwijderd
Jaa, ook ultieme tv-pret
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zelf iets geprobeerd met die bal!!
[afbeelding]
Dan vind ik deze beter
Oud 29-06-2010, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Wat luister jij sowieso eigenlijk voor muziek?
Ehhehehheh. Geen bepaalde soort. Van Röyksopp tot EELS tot Habib Koité tot Buena Vista Social Club tot Shantel tot Dead can dance. Ik heb bijna geen benul van genres en luister van niks ''alles'' en van bijna niks niets.
Oud 29-06-2010, 18:51
freezer
freezer is offline
Citaat:
Dan vind ik deze beter
[filmpje]
Ja haha
Verwijderd
Citaat:
buuuh ik hoop dat Portugal voetbal-les krijgt. Maar stiekem ook weer niet gezien een NL/Portugal revanche ook wel mag
Hm, dus wraak op Brazilië wegens '94 en '98, wraak op Duitsland wegens '74 (maar die is al gefixed in '88) en wraak op Portugal voor '06.

We hebben nog aardig wat te doen
Verwijderd
Maar Medeia, wat vind je dan van bijvoorbeeld Cocteau Twins of Vas?
Verwijderd
Citaat:
Para vindt het stoer en hip om te /caren over het WK, net zoals een aantal anderen hier.
Bedoel je mij? Ik zou willen dat het me wat kon schelen! Lijkt me best leuk, al die saamhorigheid en zo.
Oud 29-06-2010, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Maar Medeia, wat vind je dan van bijvoorbeeld Cocteau Twins of Vas?
Daar geef ik je later op de avond een mening over want die ken ik nog niet!
Oud 29-06-2010, 18:53
Rivka
Rivka is offline
Het gaat niet om stoer of hip, het gaat om het niet van sport op tv/voetbal houden.
Oud 29-06-2010, 18:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hm, dus wraak op Brazilië wegens '94 en '98, wraak op Duitsland wegens '74 (maar die is al gefixed in '88) en wraak op Portugal voor '06.

We hebben nog aardig wat te doen
Niets mis met een potje wraak-voetbal; altijd dat brave gedoe
Oud 29-06-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet stoer en hip, het interesseert me gewoon niet zoveel. Alsof je expres /care kunt hebben ook

Citaat:
Haha, nouja, k heb geen tv en ik volg het voetbal verder niet. Het enige wat ik meekrijg van het WK zijn de vuvuzela's en af en toe een handvol posts hier op het forum.

Ja, dat plaatje kende ik ook, het verhaal erachter alleen niet.
Oud 29-06-2010, 18:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
goed bezig .
Oud 29-06-2010, 18:55
freezer
freezer is offline
Citaat:
Niets mis met een potje wraak-voetbal; altijd dat brave gedoe
06 was een slagveld portugal onverdiend gescoord
Oud 29-06-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:

Oud 29-06-2010, 18:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
06 was een slagveld portugal onverdiend gescoord
ja; ik wil botten zien breken
Oud 29-06-2010, 18:57
Verwijderd
Doden willen we!
Verwijderd
Ncio Dijkshoorn, held

Nog even terecht van Persie een trap nageven omdat ie zijn ploeggenoot Huntelaar negeert en niet eens succes wenst. Onsportieve lul dat het is.
freezer
freezer is offline
Citaat:
ja; ik wil botten zien breken
Cristiano zal nooit meer kunnen voetballen
Oud 29-06-2010, 18:58
freezer
freezer is offline
Citaat:
Ncio Dijkshoorn, held

Nog even terecht van Persie een trap nageven omdat ie zijn ploeggenoot Huntelaar negeert en niet eens succes wenst. Onsportieve lul dat het is.
En hij speelt al heel de tijd slecht
Oud 29-06-2010, 18:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Van Persie is altijd een ontzettende flapdrol geweest; Ruud zou zoiets niet doen
Verwijderd
Of misschien is het beter om deze te luisteren, haar stem doet wel een beetje denken aan Lisa Gerrard.

Verwijderd
Thanks. Nu eerst ''weer even'' hospiteren. Jammer dat meiden niet zo ontvankelijk zijn voor uiterlijk, mn haar zit echt leuk vandaag en ik heb minder wallen dan normaal.
Oud 29-06-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Thanks. Nu eerst ''weer even'' hospiteren. Jammer dat meiden niet zo ontvankelijk zijn voor uiterlijk, mn haar zit echt leuk vandaag en ik heb minder wallen dan normaal.
Wellicht zijn het potten! Knip snel je haar kort!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten