FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2010, 20:55
Carn
Carn is offline
bandenplakken .
Oud 29-06-2010, 20:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Weet je wat nog immoreler is dan zoenen met de ex van je beste vriendin? seks met hem hebben. En ze gaat me nog afzetten bij zijn huis ook, omdat ik niet weet waar hij woont. Ze is echt zo grappig
Blijkbaar vindt ze het niet erg en is het niet immoreel
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat nog immoreler is dan zoenen met de ex van je beste vriendin? seks met hem hebben. En ze gaat me nog afzetten bij zijn huis ook, omdat ik niet weet waar hij woont. Ze is echt zo grappig
sletje
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft weinig met moraliteit te maken.
Verwijderd
Citaat:
gmta
Oud 29-06-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Je had toch met een Duitser?
Oud 29-06-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
bandenplakken .
nooit banden hoeven plakken omdat je op de juiste plekken fietst
Oud 29-06-2010, 20:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
gmta
Oh, volgens Kazet ben ik een great mind
Oud 29-06-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
wut? Zat daar ook een gat in dan?
nou ja ze zat dus met de buitenband (binnenband lag er nog gewoon in, niks afgehaald ofzo) "saaaannn ik kan het gat niet vinden "
Oud 29-06-2010, 21:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
nooit banden hoeven plakken omdat je op de juiste plekken fietst
oh, ik heb er ook zelden last van . Maar ik schroom niet om mn eigen fiets altijd op te knappen .
Verwijderd
Citaat:
HAHAHAAHAHAHA

mijn huisgenoot probeerde net haar BUITENBAND te plakken ik kom niet meer bij

Citaat:
Ja, maar dit keer heb ik zelf de kamer afgewezen, hij had alleen een koepel en heel hoog een iniminieraampje, geen normaal raam.
Je had hulp gehad toch, met statistiek? Gaat vast goed, zeker als je goed slaapt en zo. Herinnert me eraan dat ik ook zo naar bed moet, morgen vroeg werken in Driebergen.
Omg een koepel, dat is wel belachelijk gaaf. Al kan ik me wel voorstellen dat je ook een normaal raam wil, anders voel je je misschien toch wel snel opgesloten. Niettemin; koepels <3
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik weet wel zeker dat ze het niet erg vindt
Citaat:
sletje
uhhuh
Citaat:
Dat heeft weinig met moraliteit te maken.
het mag niet van de fancy en de ellegirl
Citaat:
Je had toch met een Duitser?
Heb ik ook. Die zit in Duitsland weet je wel?
freezer
freezer is offline
Laat spanje zegevieren!!!
Oud 29-06-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
het mag niet van de fancy en de ellegirl
Als dat je morele kompas is hoop ik niet dat je ooit dictator wordt...
Verwijderd
Citaat:
nou ja ze zat dus met de buitenband (binnenband lag er nog gewoon in, niks afgehaald ofzo) "saaaannn ik kan het gat niet vinden "
Verwijderd
Ik vind Jan Mulder aantrekkelijk, wie nog meer?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Omg een koepel, dat is wel belachelijk gaaf. Al kan ik me wel voorstellen dat je ook een normaal raam wil, anders voel je je misschien toch wel snel opgesloten. Niettemin; koepels <3
Ik heb een koepeltje (niet volledig overlappend).. die zijn op dit moment vooral verdomd warm
Verwijderd
Citaat:
Ehh, maar dan begrijp ik niet goed wat je met "kwaliteit" bedoelt in deze context. Goede productie, ofzo? Ik bedoel, je hebt ook platen met baggerproductie die toch briljant kunnen zijn. Voor mij is "kwaliteit" gewoon goed.
Ehm, gewoon, dat ze de instrumenten goed lijken te beheersen en zo? Dat het klinkt als hoog niveau? Ik vind het (ook) goede muziek, maar niet zo mooi, that's all.

Citaat:
Ja, ik heb wel wat hulp gehad. Ik mag aantekeningen meenemen dus ik was van plan om wat belangrijke dingen op te schrijven die ik niet moet vergeten. En ik wil wat oefententamens maken.

Moet je in de komende weken (in juli) ook nog in driebergen werken?
Nee, voorlopig is morgen de laatste keer.
Oud 29-06-2010, 21:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
HAHAHAAHAHAHA

mijn huisgenoot probeerde net haar BUITENBAND te plakken ik kom niet meer bij
Dat is echt bestwel pijnlijk
Oud 29-06-2010, 21:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee, voorlopig is morgen de laatste keer.
Da's wel jammer.. voor mij dan. Want dan kan ik je niet meer in Driebergen opzoeken. Maar wel leuk voor jou natuurlijk
Oud 29-06-2010, 21:07
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ga met m'n laptop en ER in bed liggen. Trusten schatjes. Morgen laatste tentamen. Wish me luck!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als dat je morele kompas is hoop ik niet dat je ooit dictator wordt...
het is mijn morele kompas niet aangezien ik hun advies in de wind sla
Verwijderd
Bah, ik had vandaag al een slecht gevoel over mezelf, maar nu vind ik mezelf helemaal dom en alles.
Oud 29-06-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:

Ja, maar niet als het je enige zicht naar buiten is. Ik zou graag een koepel hebben hoor, maar in deze kamer kreeg ik een beetje een kerker-gevoel.

Citaat:
Ik vind Jan Mulder aantrekkelijk, wie nog meer?
Ik. Heel erg.

Edit: succes Lorelei!
Oud 29-06-2010, 21:09
freezer
freezer is offline
Hoowwhoow deze remix is echt wow het begin is saai maar je moet effe verder luisteren.
Verwijderd
Citaat:
Ik ga met m'n laptop en ER in bed liggen. Trusten schatjes. Morgen laatste tentamen. Wish me luck!
Succes & slaap lekker
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bah, ik had vandaag al een slecht gevoel over mezelf, maar nu vind ik mezelf helemaal dom en alles.
Vanwege dat bandenplakken?

De lucht zit in de binnenband.. als je band plat is, komt dat dus omdat de lucht ontsnapt is. Dat kan alleen maar door een gat in de binnenband komen (of door het ventiel maar blah). En dat is dus ook de band die je wil plakken.
Oud 29-06-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Ehm, gewoon, dat ze de instrumenten goed lijken te beheersen en zo? Dat het klinkt als hoog niveau? Ik vind het (ook) goede muziek, maar niet zo mooi, that's all.
Oh oké, maar voor mij is "goed" en "mooi" hetzelfde, je hebt ook best dingen van muzikanten die hun instrumenten minder goed beheersen maar die toch goede muziek zijn.
Verwijderd
Citaat:
Vanwege dat bandenplakken?
Ook omdat ik te dom ben voor het Weerwolfspel!
Carn
Carn is offline
aaarg helemaal vergeten mn beddegoed in de droger te doen. Caque.
Oud 29-06-2010, 21:11
Verwijderd
Ik 'ken' Jan Mulder in het echt (Nou ja ik heb 'm een paar keer ontmoet, hij is een goede vriend van mijn tante)
Oud 29-06-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Oh oké, maar voor mij is "goed" en "mooi" hetzelfde, je hebt ook best dingen van muzikanten die hun instrumenten minder goed beheersen maar die toch goede muziek zijn.
Dat laatste ben ik met je eens. En grappig zeg, voor mij gaat dat totaal niet op. Er zijn heel veel dingen die ik goed kan vinden maar die niet zo mijn ding zijn of die ik niet mooi vind, en andersom ook.
Oud 29-06-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:
aaarg helemaal vergeten mn beddegoed in de droger te doen. Caque.
Je moet het ook lekker buitenhangen!
Verwijderd
Citaat:
Ik 'ken' Jan Mulder in het echt (Nou ja ik heb 'm een paar keer ontmoet, hij is een goede vriend van mijn tante)
Dus nu ben ik in drie handdrukken bij Jan Mulder!
Verwijderd
Citaat:
Hoezo ben je te dom voor het weerwolfspel?
Oud 29-06-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Dus nu ben ik in drie handdrukken bij Jan Mulder!
grijp je kans
Oud 29-06-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Hoezo ben je te dom voor het weerwolfspel?
Citaat:
wut?

Nah, ik heb twee keer meegedaan ofzo, maar het lukt me echt niet om zo fanatiek te zijn als de meesten, en hele theorieën te gaan spuien. Ik vind het vaak gewoon nergens op gebaseerd, zeker de eerste helft van het spel.

En dan ook nog al die functies, al die lappen tekst van iedereen, nee pff, ik vind het erg ingewikkeld.
Oud 29-06-2010, 21:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
hoeft niet, je hebt fijne tetten ben een prima meisje! kusje
Verwijderd
Citaat:
grijp je kans
Jammer dat ie al sinds zijn achttiende (of zo) bij zijn vrouw is hè.
Verwijderd
Citaat:
Ah joh, ik heb zelf ook de grootste moeite om fatsoenlijk theorieën te verzinnen of om tussen de regels door te lezen wie welke functie heeft. Blijkbaar baart ervaring kunst en kun je door het vaak te spelen (en de trucjes te kennen) sneller doorzien wie wie is.
Verwijderd
Citaat:
hoeft niet, je hebt fijne tetten ben een prima meisje! kusje
Oud 29-06-2010, 21:15
Verwijderd
Niet huilen, ik probéér het niet eens omdat het me te ingewikkeld/te veel gedoe lijkt.
Oud 29-06-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
wut?

Nah, ik heb twee keer meegedaan ofzo, maar het lukt me echt niet om zo fanatiek te zijn als de meesten, en hele theorieën te gaan spuien. Ik vind het vaak gewoon nergens op gebaseerd, zeker de eerste helft van het spel.

En dan ook nog al die functies, al die lappen tekst van iedereen, nee pff, ik vind het erg ingewikkeld.
iedereen doet maar wat om niet verdacht te lijken hoor, inclusief die lappen tekst ze zijn ook (bijna) nergens op gebaseerd, kijk naar dit spel, alleen maar dorpelingen eruit tot nu toe (en de evilziener, maar dat kwam door de wolven) en vorig spel was dat ook zo. Pas tegen het eind, als je kunt gaan puzzelen met stemlijstjes kom je er een beetje achter wie wss de wolven zijn, daarvoor is het meer geluk dan kunde

edit: okeeee door ervaring doorzie je ook wel wat trucjes. Maar ervaring kun je opdoen door veel mee te spelen
Oud 29-06-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat ie al sinds zijn achttiende (of zo) bij zijn vrouw is hè.
alles kan kapot
Oud 29-06-2010, 21:17
Rivka
Rivka is offline
Ik heb de spelregels heel vaak doorgelezen maar ik snap van het meeste echt geen zak .
Oud 29-06-2010, 21:17
Verwijderd
Citaat:
iedereen doet maar wat om niet verdacht te lijken hoor, inclusief die lappen tekst ze zijn ook (bijna) nergens op gebaseerd, kijk naar dit spel, alleen maar dorpelingen eruit tot nu toe (en de evilziener, maar dat kwam door de wolven) en vorig spel was dat ook zo. Pas tegen het eind, als je kunt gaan puzzelen met stemlijstjes kom je er een beetje achter wie wss de wolven zijn, daarvoor is het meer geluk dan kunde
Mja, maar hierom vind ik het dus ook niet echt een leuk spel.
Oud 29-06-2010, 21:18
freezer
freezer is offline
Die vrouw van Iker cassie is ook wel een hottie!!
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de spelregels heel vaak doorgelezen maar ik snap van het meeste echt geen zak .
bij mij werd het duidelijker toen ik een spel mee ging lezen
Verwijderd
Citaat:
Slim = schlimm?
in het twents ja
Carn
Carn is offline
Citaat:
huhu, zo ken ik Guus Meeuwis..een goede studievriend van vrouw #zoveel van een oom.

Citaat:
Je moet het ook lekker buitenhangen!
zou dat nu nog zin hebben?

Regels voor berichten