Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn broertje is er in ieder geval volledig van overtuigd dat Brazilië wint. Hij brengt het gewoon als een feit. 'Vrijdag vliegt Nederland eruit!'
Ik denk zelf dat Brazilië meer kans maakt, maar verder heb ik geen idee. Ik hoop op een niet te grote afgang voor Oranje, maar verder zie ik het wel. |
![]() |
||
Citaat:
of Nederland moet op zijn allerbest spelen Vrijdag anders word het niets. |
![]() |
|
Beide landen hebben topspelers. Beide landen hebben niet het verwachte niveau gehaald.
Maar een gelijkspel binnen de eerste 90 minuten acht ik onmogelijk. Het zal waarschijnlijk een moeilijke maar leuke wedstrijd worden. '98 was de kans om hen te kloppen, helaas deden de penalty's ons de das om. (Ik zie het moment nog steeds voor me met die keeper) Dus het komt er op neer dat ze redelijk gelijkwaardig zijn. Toch zegt mijn gevoel dat brazilie gaat winnen. Mijn gevoel laat me wel eens vaker in de steek, maar als NL toch wint dan hoop ik op een finale tegen de duitsers. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh, trouwens, dat snuggere broertje springt nu in het water. Weddenschap binnen groep 5/6 ofzoiets. Als Nederland wint dan zwemt de halve school in het water. Tofjoh. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Prachtige wedstrijd!!! Weg met alle Zuid-Amerikaanse landen en dan met name Brazilië natuurlijk. Mooi om te zien dat de spelers van Brazilië na de 1-1 een soort waas voor hun ogen kregen. Het leek wel of ze niet meer wisten wat ze deden, wat ook wel bleek uit het natrappen van Felipe Melo. Wat een domme overtreding was dat zeg.
|
![]() |
|
![]() |
Misschien voor de geïnteresseerde de laatste videobeelden van Nederland - Brazil 2 -1
http://www.youtube.com/watch?v=Sm9oHHnk13Y |
![]() |
|
|