| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
je kan bij die kattensite ook een eigen hoofd invullen. godver zo geestig
![]() ![]() hier chantal van baby te huur : http://fuldans.se/?v=jpainfdfjt |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||||||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
DUH!Citaat:
Citaat:
fuuCitaat:
![]() Citaat:
bah
|
|
|
|
elke keer als ik de link klik krijg ik dit:
Dear people of the world We love you very much. This web site became extremely popular in the US over just one night. We did not expect this, since it was all written in Swedish. Right now we are looking for a sponsor who can help us out with costs for server hosting and other things. This application is kind of heavy. As soon as we have worked all that out, we will come back with an English fuldans-clone. You will know. Don't worry, it WILL HAPPEN! Drop an e-mail to fuldans@gmail.com if you want to be reminded. Best wishes from Anders and the Swedish people. Fuldans.se ska tillsvidare endast kunna ses från de skandinaviska länderna. Hoppas det fungerar. Om inte; prova gärna att surfa via en annan uppkoppling.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Sommige uitzendbureauconsulenten zijn echt te dom om te poepen. Ze sturen mij een vacature met de vraag of ik daar interesse in heb. Ik geef aan van wel, maar dat ik graag wat meer informatie ontvang over de industie waarin het bedrijf werkzaam is en wat de voornaamste werkzaamheden en taken zijn. Stuurt ze terug: Bedankt voor je interesse, ik wil graag een afspraak maken voor een intakegesprek bij mij op kantoor (ridderkerk). Ik stuur vervolgens terug dat ik dat best vind, maar dat ik graag eerst de informatie ontvang waarom ik vroeg, alvorens ik daarheen kom. Stuurt ze me de vacaturebeschrijving nog een keer
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
wat een sufkut
![]() |
|
|