Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2010, 13:46
Verwijderd
Citaat:
zometeen 5 uurtjes keihard werken. En de inspectie is langsgeweest en heeft allerlei werklui gestuurd en nu kunnen de ramen nog maar op een kiertje open, omdat ze bang zijn dat dementen uit het raam vallen/springen. En de airco is er nog niet.
Dus dat wordt fijn werken in ongeveer 35 graden
gezellig!
Volgens mij is de kans dat ouderen bezwijken aan de hitte groter dan de kans dat ze uit het raam springen.
Advertentie
Oud 08-07-2010, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Maar met die hitte gaan al die oudjes de pijp uit!
ja er is zo'n hitteplan gemaakt, en daar hoort ook airco bij, en ik moet die mensen volpompen met liters drinken en ijs.
Oud 08-07-2010, 13:49
Verwijderd
Moet je ze ook groentesap geven? Dat stond in de spits, dat ouderen groentesap kregen aangeboden. Alsof ze dat opdrinken
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ctrl-klikken dan?
Dat kan bij het invoeren van een grafiek maar met een stuk of 15 cellen
Lisanne
Lisanne is offline
Citaat:
ja er is zo'n hitteplan gemaakt, en daar hoort ook airco bij, en ik moet die mensen volpompen met liters drinken en ijs.
Dan moeten ze om de 5 minuten naar de wc!
Verwijderd
Citaat:
Dat kan bij het invoeren van een grafiek maar met een stuk of 15 cellen
Aw
Oud 08-07-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
gezellig!
Volgens mij is de kans dat ouderen bezwijken aan de hitte groter dan de kans dat ze uit het raam springen.
Dat denk ik ook

maar er was laatst in een ander huis (wel van dezelfde organisatie) een deur open gebleven door dom personeel, en toen was er een demente ontsnapt. Er was niks gebeurd verder maar omdat ze al onder verscherpt toezicht staan vanwege het faillisement en laatst de inspectie erachter kwam dat mensen ook in de bestekla konden zijn er maatregelen getroffen. Moeten nu ook bepaalde ruimtes/lades etc op slot houden.
Oud 08-07-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
1615 dus he!
Je zei net 1600! 1615 is ook prima
Oud 08-07-2010, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Moet je ze ook groentesap geven? Dat stond in de spits, dat ouderen groentesap kregen aangeboden. Alsof ze dat opdrinken
hmm nee dat heb ik nog niet voorbij zien komen. Ze krijgen gewoon limonade/koffie/thee zoveel als ze willen en raketijsjes worden steeds uitgedeeld, net als meloen.
Verwijderd
Volgens een Portugees onderzoek zorgt bij volwassenen in de zomer in Lissabon een temperatuur die 1 graad Celcius hoger is, voor 2,1 % meer doden. Ik vind geen wetenschappelijke literatuur over de kans dat ouderen uit het raam springen.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Aw
Ach iemand anders gaat al een script maken
Oud 08-07-2010, 13:52
Lisanne
Lisanne is offline
Citaat:
Volgens een Portugees onderzoek zorgt bij volwassenen in de zomer in Lissabon een temperatuur die 1 graad Celcius hoger is, voor 2,1 % meer doden. Ik vind geen wetenschappelijke literatuur over de kans dat ouderen uit het raam springen.
Oud 08-07-2010, 13:53
Verwijderd
Ik heb mijn principe 's avonds een vrouw 's ochtends een vrouw (oke 's middags) toch maar overboord gezet en mezelf getrakteerd op wat fijne paracetamolletjes
Oud 08-07-2010, 13:54
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik heb mijn principe 's avonds een vrouw 's ochtends een vrouw (oke 's middags) toch maar overboord gezet en mezelf getrakteerd op wat fijne paracetamolletjes
Watje
Oud 08-07-2010, 13:55
Verwijderd
Dat scheelt best veel he. Overigens bleek volgens hetzelfde onderzoek dat een temperatuursstijging van 1 graad in Porto maar voor 1,5% meer doden. Misschien doordat dat noordelijker ligt waardoor de basistemperatuur lager is.
Oud 08-07-2010, 13:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wie heeft er een nickchange gehad dan?
http://forum.scholieren.com/nickchan...?do=showrecent
Oud 08-07-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Watje
Ik weet het, maar martin verwacht straks vast dat ik bier drink en dan moet ik me toch weer een beetje goed voelen en

THE PRESSURE
Oud 08-07-2010, 13:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik weet het, maar martin verwacht straks vast dat ik bier drink en dan moet ik me toch weer een beetje goed voelen en

THE PRESSURE
nee hoor, je mag ook aan de wijn, jilllzzz of bitter lemon
Oud 08-07-2010, 13:59
Verwijderd
Ben ik ook welkom?????
Straks mam maar even bellen om te winkelen, dat troost.
Oud 08-07-2010, 14:00
Verwijderd
Oh kijk, hier heb ik een Duits onderzoek onder bewoners van verzorgingstehuizen. Daaruit blijkt dat het overlijdensrisico het laagst is bij een middagtemperatuur van 16-26 graden. Bij een middagtemperatuur van 26-33 graden is de kans 26% hoger en bij een middagtemperatuur van >34 graden 62%, wat dus betekent dat hulpbehoevende ouderen bij extreem hoge temperaturen meer dan 1,5 keer kwetsbaarder zijn dan normaal.
Er staat bij dat het effect het grootst was onder 90plussers.

Nu is het overigens wel zo dat na een stijging in sterfte door een hittegolf, er altijd juist een dip in zit. De mensen die overleden door het weer, zouden anders ook maar een paar maanden hebben geleefd. Gladheid is wat dat betreft veel venijniger, dat kan ervoor zorgen dat een oudere in prima conditie zomaar een heup breekt, weken platligt, conditie verliest en wondinfecties oploopt die bloedvergiftiting kunnen veroorzaken. Ik laat mijn oma's niet naar buiten gaan als het glad is

En nu ga ik mijn wetenschappelijke bezigheden weer op mijn scriptie toeleggen
Oud 08-07-2010, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Ben ik ook welkom?????
Straks mam maar even bellen om te winkelen, dat troost.
ik weet niet hoe jij het voor elkaar wilt krijgen om om 1615 in utrecht te zijn, maar als het je lukt ben je van harte welkom hoor
Oud 08-07-2010, 14:01
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

THE PRESSURE
Stel je voor dat je Martin teleurstelt!
Oud 08-07-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet hoe jij het voor elkaar wilt krijgen om om 1615 in utrecht te zijn, maar als het je lukt ben je van harte welkom hoor
Ik zal mijn chaufeur vragen of het lukt. Nee, helaas!
Volgende week ben ich dabei (ovb).
Oud 08-07-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Stel je voor dat je Martin teleurstelt!
Nou inderdaad! Dan wil ie vast geen seks, oh wait sitcom meer met me.
Oud 08-07-2010, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Ik zal mijn chaufeur vragen of het lukt. Nee, helaas!
Volgende week ben ich dabei (ovb).
tof lijkt me leuk om je een x in het echt te ontmoeten
Oud 08-07-2010, 14:05
Verwijderd
Ik ben lekker aan het chillen aan het water <3
Oud 08-07-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
tof lijkt me leuk om je een x in het echt te ontmoeten
Wees niet bang, ik ben beleefd.
Ben benieuwd hoe jij bent!
Sherlock
Sherlock is offline
Genoeg illegaal geforumd ik ga weer aan het werk
Verwijderd
Citaat:
Ik ben lekker aan het chillen aan het water <3
Hoer
Oud 08-07-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Wees niet bang, ik ben beleefd.
Ben benieuwd hoe jij bent!
Ik ben niet bang Ik ben ook best lief
Oud 08-07-2010, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet bang Ik ben ook best lief
Daar geloof ik helemaal niets van!
Oud 08-07-2010, 14:09
Sherlock
Sherlock is offline
Ik ben ontzettend eng.

Maar nu ben ik echt weg
Oud 08-07-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Daar geloof ik helemaal niets van!
Okeee soms maak ik een beetje ongepaste opmerkingen na wat biertjes die sommige mensen als gemeen zouden kunnen ervaren. Maar dat ligt aan hen, niet aan mij!
Oud 08-07-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Okeee soms maak ik een beetje ongepaste opmerkingen na wat biertjes die sommige mensen als gemeen zouden kunnen ervaren. Maar dat ligt aan hen, niet aan mij!
Hmmm. Ja, ja.
Oud 08-07-2010, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Hmmm. Ja, ja.
Maar afgezien daarvan ben ik heul lief vraag maar aan Lorelei en Absinthe vanavond!
Oud 08-07-2010, 14:14
Verwijderd
Tyfusbots. Battle.net is overbelast, .
Oud 08-07-2010, 14:16
Verwijderd
Ik moest meedoen aan een enquete over studeren in Nederland. Eerst wilden ze weten waar mijn inkomen vandaag kwam. Daarna of ik dingen zelf betaalde of dat mijn ouders dat deden. Dat was best lastig want ik betaal dit jaar alles van geld dat ik van mijn ouders krijg dus de rekeningen gaan wel naar mij. Maar het geld komt van hun. Hmmm. Ik heb maar ingevuld dat mijn inkomen dan mijn ouders komt en dat ik dan alles zelf betaal maar eigenlijk slaat dat natuurlijk nergens op.
Oud 08-07-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Oud 08-07-2010, 14:21
Verwijderd
tegen mensen die jonger zijn ben ik altijd lief
Oud 08-07-2010, 14:22
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
o rly?
Oud 08-07-2010, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Ik lig er nog wakker van weet je!
Oud 08-07-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
o rly?
behalve als ze belg zijn natuurlijk, maar dan vraag je er ook een beetje om
Verwijderd
Citaat:
Ik lig er nog wakker van weet je!
ach stel je aan
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
behalve als ze belg zijn natuurlijk, maar dan vraag je er ook een beetje om
Oud 08-07-2010, 14:27
Verwijderd
Citaat:
ach stel je aan
Oh heb je serieus ooit iets gemeens tegen me gezegd dan?

Nom nom wat houd ik toch van eten. Ik verober nu één snee met tahin en honing, één met apperstroop en kaas, één met tofu-olijvenspul en een mini-kontje brood met chocoladepasta. Oenomnomnom.
Oud 08-07-2010, 14:29
Verwijderd
Citaat:

Nom nom wat houd ik toch van eten. Ik verober nu één snee met tahin en honing, één met apperstroop en kaas, één met tofu-olijvenspul en een mini-kontje brood met chocoladepasta. Oenomnomnom.
Ik denk het niet
Oud 08-07-2010, 14:31
Macrador
Macrador is offline
Citaat:

sewes ontplof je nog
Oud 08-07-2010, 14:31
Lorelei
Lorelei is offline
Sann heeft tegen mij nooit iets gemeens gezegd.

Zeg Dobermann en Absinthe: Ik ga ervanuit dat jullie zelf hebben bedacht hoe jullie elkaar gaan herkennen en zo Ik ben als ik weet hoe laat ik er ben om te vragen waar jullie zitten (ik zal na vijven bellen want anders tja.. )
Oud 08-07-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
sewes ontplof je nog
Hoezo?
Oud 08-07-2010, 14:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben een jaar jonger!

Regels voor berichten