Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Een dakterras is toch niet een balkon-constructie? Hoezo zou ie het neit houden?

En water kan altijd ergens vanaf als je op het dak zit
Die van ons is illegaal, dus bouwtechnisch wss al niet geheel in orde. Hij is half dakterras (dus op het dak van de buren) en half balkon (hangt over tuin van onderburen heen). Dus of we zakken er door heen, of er is lekkage bij de buren (met wie we toch al geen bijzonder goede band hebben), of we gieten hun tuin vol met liters water, of we hebben over like een week of 3 een soort vijver met algen in ons zwembadje
Advertentie
Oud 09-07-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Die van ons is illegaal, dus bouwtechnisch wss al niet geheel in orde. Hij is half dakterras (dus op het dak van de buren) en half balkon (hangt over tuin van onderburen heen). Dus of we zakken er door heen, of er is lekkage bij de buren (met wie we toch al geen bijzonder goede band hebben), of we gieten hun tuin vol met liters water, of we hebben over like een week of 3 een soort vijver met algen in ons zwembadje
Hmm, ja, dan klinkt het iets minder ideaal.
Oud 09-07-2010, 18:18
Verwijderd
Dus bij deze:

Gezocht:

Hete aantrekkelijke man tussen 22 en 30, met een lekker hoog saldo op z'n bankrekening en een creditcard die ik altijd mee kan krijgen, huis/kamer met airco en een tuin waar een zwembad in kan. Voel je je aangesproken dan kun je me bereiken per pm.

Laatst gewijzigd op 09-07-2010 om 18:27.
Oud 09-07-2010, 18:21
Verwijderd
Als hij een broer heeft graag contacten sann!
Oud 09-07-2010, 18:24
Verwijderd
Hoe vul je een creditcard?
Oud 09-07-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Dus bij deze:

Gezocht:

Hete aantrekkelijk man tussen 22 en 30, met goedgevulde creditcard, huis/kamer met airco en een tuin waar een zwembad in kan. Voel je je aangesproken dan kun je me bereiken per pm.
Hete aantrekkelijk man tussen 22 en 30 - Check
Goedgevulde creditcard - Define goedgevuld? Anders check!
Huis/kamer met airco - werkende ventilator en een raam en deur staan open, check!
Tuin waar een zwembad in kan - Ik woon op 10 meter van rivier de Eem, check!

En ik heb een dak waar je op kunt klimmen!
Oud 09-07-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Hoe vul je een creditcard?
Goede vraag. Ik zal m'n post eens even aanpassen.
Oud 09-07-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Hete aantrekkelijk man tussen 22 en 30 - Check
Goedgevulde creditcard - Define goedgevuld? Anders check!
Huis/kamer met airco - werkende ventilator en een raam en deur staan open, check!
Tuin waar een zwembad in kan - Ik woon op 10 meter van rivier de Eem, check!

En ik heb een dak waar je op kunt klimmen!
Je moet pm'en zei ik toch!

OMG mijn droomman <3, hoe kon ik al die tijd zo blind zijn?
Oud 09-07-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Als hij een broer heeft graag contacten sann!
En ik heb een tweelingbroer, check!
Oud 09-07-2010, 18:29
Verwijderd
Ohja jij bent een halve tweeling komen jullie uit 1 of 2 eieren?
Oud 09-07-2010, 18:30
Verwijderd
Die hitte! Ik trek het slecht.
Oud 09-07-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ohja jij bent een halve tweeling komen jullie uit 1 of 2 eieren?
Eentje!
Oud 09-07-2010, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Je praat nu echt vanuit een instelling van "jamaar we kunnen er niks aan doen, we hebben het maar te accepteren". Dat vind ik echt gemakzuchtig. Dan moeten ze maar extra wissels inbouwen zodat treinen op een tegenspoor kunnen passeren. Of zorg je voor nood-systeem waardoor een defecte trein onafhankelijk ook nog vooruit kan zonder werkende computer. Beetje inventief zijn, en preventieve noodoplossingen realiseren.

Trouwens, de stoptreinen reden wel, maar de intercity's niet. Hoe kan dat, ze rijden toch over hetzelfde stukje spoor (bij Baarn?)
Wie zegt dat er een computer defect was? Daarnaast kun je niet alles drie of vierdubbel gaan uitvoeren. Daarnaast kosten wissels kapitalen zowel in aanschaf als in onderhoud, dus je kunt niet overal wissels neer gaan leggen, al helemaal niet als ze normaal vrijwel niet gebruikt worden. Wat dat betreft vind ik jou gemakzuchtig aangezien je zonder enige kennis van zaken maar wat loopt te bazelen en dat je geen enkel begrip kunt opbrengen voor het gegeven dat er in een complex systeem als een spoorwegnet nu eenmaal wel eens iets misgaat. Sowieso is dit weer een mooi voorbeeldje van werkelijk schijtergerlijke 'niet mijn probleem en ze lossen het maar op, interesseert me niet hoe'-mentaliteit waar Nederland tegenwoordig onder gebukt gaat.

Die intercities reden waarschijnlijk niet doordat er maar één spoor beschikbaar was vanwege de defecte trein en dus niet voldoende capaciteit om al het treinverkeer doorgang te kunnen laten vinden (ervanuitgaande dat dat baanvak tweesporig is).
Oud 09-07-2010, 18:41
Sherlock
Sherlock is offline
Het is zo warm
Oud 09-07-2010, 18:42
Verwijderd
Laat die man toch lekker klagen/zeuren.
Oud 09-07-2010, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Sowieso is dit weer een mooi voorbeeldje van werkelijk schijtergerlijke 'niet mijn probleem en ze lossen het maar op, interesseert me niet hoe'-mentaliteit waar Nederland tegenwoordig onder gebukt gaat.
Klopt, maar dan wil ik er ook niet (steeds meer) voor hoeven betalen

Verder heb ik idd geen verstand van hoe het allemaal werkt, maar spreek ik uit ervaring met het gebruik ervan. En het komt gewoon zo vaak voor dat er iets mis is, waardoor talloze reizigers te laat komen. Een gevalletje overmacht zoals bijvoorbeeld een treinkaping of een massale treincrash, dan snap ik wel dat er geen trein meer rijdt. Maar vaak zijn het vage storingen en defecten aan een spoor/materieel wat toch al niet zo goed onderhouden wordt.
En bovendien kan de dienstverlening en informatievoorziening in zulke gevallen veel en veel beter.

Maargoed, ik ben uitgeklaagd, goed muziekje en biertje erbij en het is weer goed.
Oud 09-07-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Het is zo warm
Ik weet het. Zelfs mijn ventilatorcombo brengt weinig verkoeling, .

En dan zo lekker in een overvolle zaal staan. Ik hoop dat ik het overleef.
Oud 09-07-2010, 18:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver wat is het smerig tyfus warm ik plak aan de bank, als ik mijn armen buig, komt er zweet in mijn elleboogholte of hoe noem je dat en zo niet, plak ik aan mezelf en gatverrrrrr

Maar ik ben wel blij dat het niet sneeuwt
Oud 09-07-2010, 18:50
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik weet het. Zelfs mijn ventilatorcombo brengt weinig verkoeling, .

En dan zo lekker in een overvolle zaal staan. Ik hoop dat ik het overleef.
Ik heb niet eens een ventilator!!
Oud 09-07-2010, 18:50
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Godver wat is het smerig tyfus warm ik plak aan de bank, als ik mijn armen buig, komt er zweet in mijn elleboogholte of hoe noem je dat en zo niet, plak ik aan mezelf en gatverrrrrr

Sneeuw>thuis met 30 graden
Oud 09-07-2010, 18:51
Verwijderd
Citaat:

Ik zou een moord doen voor een flinke sneeuwstorm!
Oud 09-07-2010, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Klopt, maar dan wil ik er ook niet (steeds meer) voor hoeven betalen

Verder heb ik idd geen verstand van hoe het allemaal werkt, maar spreek ik uit ervaring met het gebruik ervan. En het komt gewoon zo vaak voor dat er iets mis is, waardoor talloze reizigers te laat komen. Een gevalletje overmacht zoals bijvoorbeeld een treinkaping of een massale treincrash, dan snap ik wel dat er geen trein meer rijdt. Maar vaak zijn het vage storingen en defecten aan een spoor/materieel wat toch al niet zo goed onderhouden wordt.
En bovendien kan de dienstverlening en informatievoorziening in zulke gevallen veel en veel beter.

Maargoed, ik ben uitgeklaagd, goed muziekje en biertje erbij en het is weer goed.
Het onderhoud is tegenwoordig prima, maar ook dan nog kunnen er defecten optreden. En als het treintje er dan niet langs kan, kan het er gewoon niet langs, niks aan te doen. Ook wordt normaalgesproken keurig omgeroepen wat er aan de hand is en worden er, indien mogelijk, ook omreisadviezen gegeven. Ik zou dan ook niet weten wat nog aan de informatievoorziening te verbeteren valt.
Oud 09-07-2010, 18:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sneeuw>thuis met 30 graden
Ik wilde er nog wat positiefs aan geven omdat mensen toch altijd wat te zeiken hebben (te warm, te koud, te glad, te veel wind, te nat, te droog, te veel sneeuw, te weinig sneeuw, te veel hagel, te veel regen, te veel zon, te veel wolken, te weinig wolken...)

dus, ik ben blij dat het niet sneeuwt

Citaat:
Ik zou een moord doen voor een flinke sneeuwstorm!

I rest my case
Oud 09-07-2010, 18:56
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik wilde er nog wat positiefs aan geven omdat mensen toch altijd wat te zeiken hebben (te warm, te koud, te glad, te veel wind, te nat, te droog, te veel sneeuw, te weinig sneeuw, te veel hagel, te veel regen, te veel zon, te veel wolken, te weinig wolken...)

dus, ik ben blij dat het niet sneeuwt
Ik zeik echt niet als de zon schijnt met 23 graden hoor
Oud 09-07-2010, 18:59
Sherlock
Sherlock is offline
Btw: STAGE AFGELOPEN!!!!!!!!!!
Oud 09-07-2010, 19:01
Verwijderd
.
Oud 09-07-2010, 19:02
Verwijderd
Hmmm, ijskoude kwarkyoghurt perzik/maracuja <3
Oud 09-07-2010, 19:03
Verwijderd
Ik heb echt veel liever dit weer dan 23 graden hoor (L)
Oud 09-07-2010, 19:10
Verwijderd
Wat is de Godfather Waltz toch mooi <3

Oud 09-07-2010, 19:14
Verwijderd
Goed, ik ben er vandoor, fijne avond allemaal!
Oud 09-07-2010, 19:14
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik verveel me als een kangoeroe met aambeien.
Oud 09-07-2010, 19:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
23 graden is prima met een koel briesje af en toe, heerlijk.

Maar fucking 26 graden (volgens mijn bureaubladdingetje, volgens mij is het veeeeeeel warmer) zonder wind is KUHUT
Oud 09-07-2010, 19:22
Martiño
Martiño is offline
Pompidom. Ik had vandaag diplomauitreiking van mijn (inmiddels) ex-studiegenootjes.
Oud 09-07-2010, 19:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dus bij deze:

Gezocht:

Hete aantrekkelijke man tussen 22 en 30, met een lekker hoog saldo op z'n bankrekening en een creditcard die ik altijd mee kan krijgen, huis/kamer met airco en een tuin waar een zwembad in kan. Voel je je aangesproken dan kun je me bereiken per pm.
geen airco, wel begane grond (+ tuintje) en prima temperatuur!

Citaat:
Btw: STAGE AFGELOPEN!!!!!!!!!!
congrats! Tijd voor:

Oud 09-07-2010, 19:37
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
congrats! Tijd voor:

[afbeelding]
Proost!
Oud 09-07-2010, 20:37
Verwijderd
Wtf, op RTL4 is Hollands got Talent bezig en op SBS6 Popstars

HOUDT HET DAN GODVERREDOMME NOOIT OP?!?!?!?
Oud 09-07-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Dat is gewoon overmacht, N00dles.
Oud 09-07-2010, 20:42
Verwijderd
Oud 09-07-2010, 20:51
Verwijderd
Help, Mijn Man Heeft Een Hobby!
In dit hulpprogramma is er aandacht voor mannen die te veel tijd aan hun hobby en te weinig aandacht aan hun gezin besteden.

wa met John Williams nog wel
Oud 09-07-2010, 20:55
Carn
Carn is offline
Zo. ff een kratje HJ halen en die nuttigen bij iemand in een tuin hier in Utrecht. Houdoe!
Oud 09-07-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Help, Mijn Man Heeft Een Hobby!
In dit hulpprogramma is er aandacht voor mannen die te veel tijd aan hun hobby en te weinig aandacht aan hun gezin besteden.

wa met John Williams nog wel
Ook alweer seizoen honderdmiljoenmiljard. En John Williams is toch de meest troosteloze has-been die nog steeds op tv rondhangt.
Oud 09-07-2010, 21:01
Verwijderd
oh dat weet ik toch allemaal niet!
Oud 09-07-2010, 21:06
Verwijderd
Volgens mij kunnen mijn buren niet koken, ik ruik al 10 minuten een brandlucht.
Oud 09-07-2010, 21:13
Verwijderd
ik stond vandaag te wachten bij het stoplicht en fietsend was het niet zo warm maar toen ik stilstond was ik gesmolten en lag heel mijn huid en organen in een poel van zweet versmeerd over de grond.
Oud 09-07-2010, 21:14
Verwijderd
de airco was aangesloten op het werk. Het was nog wel warm maar wel uit te houden. En er was een mevrouw overleden die ik ook vaak heb verzorgd, heb 'r nog even gezien en ze zag er heel mooi uit.

edit : dit is pip dus.
Oud 09-07-2010, 21:16
Verwijderd
omg, op tv zo'n programma, mensen gehypnotiseerd en dan bij de uitleg: 'de mensen zien door de hypnose de camera's niet'

en jan smit kan echt níet praten
Oud 09-07-2010, 21:17
Verwijderd
what's up met hypnose, hoe geloofwaardig is dat eigenlijk?
Oud 09-07-2010, 21:18
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ik stond vandaag te wachten bij het stoplicht en fietsend was het niet zo warm maar toen ik stilstond was ik gesmolten en lag heel mijn huid en organen in een poel van zweet versmeerd over de grond.
Dat had ik ook een paar keer, echt vies. Ze moeten meer schaduw bij stoplichten creeëren. ;x
Oud 09-07-2010, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Dat had ik ook een paar keer, echt vies. Ze moeten meer schaduw bij stoplichten creeëren. ;x
nuh, voor die ene keer dat het 34 graden is,mwa. Ik draag ook gewoon een te warme blouse voor dit weer.
Oud 09-07-2010, 21:25
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
nuh, voor die ene keer dat het 34 graden is,mwa. Ik draag ook gewoon een te warme blouse voor dit weer.
Ik vind dat ze meer bomen mogen planten hoor. Ik draag een hempje met een rokje, maar alsnog te warm. ;x

Regels voor berichten