| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Dus bij deze:
Gezocht: Hete aantrekkelijke man tussen 22 en 30, met een lekker hoog saldo op z'n bankrekening en een creditcard die ik altijd mee kan krijgen, huis/kamer met airco en een tuin waar een zwembad in kan. Voel je je aangesproken dan kun je me bereiken per pm.
Laatst gewijzigd op 09-07-2010 om 18:27. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goedgevulde creditcard - Define goedgevuld? Anders check! Huis/kamer met airco - werkende ventilator en een raam en deur staan open, check! Tuin waar een zwembad in kan - Ik woon op 10 meter van rivier de Eem, check! En ik heb een dak waar je op kunt klimmen! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
OMG mijn droomman <3, hoe kon ik al die tijd zo blind zijn? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die intercities reden waarschijnlijk niet doordat er maar één spoor beschikbaar was vanwege de defecte trein en dus niet voldoende capaciteit om al het treinverkeer doorgang te kunnen laten vinden (ervanuitgaande dat dat baanvak tweesporig is). |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder heb ik idd geen verstand van hoe het allemaal werkt, maar spreek ik uit ervaring met het gebruik ervan. En het komt gewoon zo vaak voor dat er iets mis is, waardoor talloze reizigers te laat komen. Een gevalletje overmacht zoals bijvoorbeeld een treinkaping of een massale treincrash, dan snap ik wel dat er geen trein meer rijdt. Maar vaak zijn het vage storingen en defecten aan een spoor/materieel wat toch al niet zo goed onderhouden wordt. En bovendien kan de dienstverlening en informatievoorziening in zulke gevallen veel en veel beter. Maargoed, ik ben uitgeklaagd, goed muziekje en biertje erbij en het is weer goed. |
|
|
|
|
|
Godver wat is het smerig tyfus warm
ik plak aan de bank, als ik mijn armen buig, komt er zweet in mijn elleboogholte of hoe noem je dat en zo niet, plak ik aan mezelf en gatverrrrrr ![]() Maar ik ben wel blij dat het niet sneeuwt
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
omdat mensen toch altijd wat te zeiken hebben (te warm, te koud, te glad, te veel wind, te nat, te droog, te veel sneeuw, te weinig sneeuw, te veel hagel, te veel regen, te veel zon, te veel wolken, te weinig wolken...) dus, ik ben blij dat het niet sneeuwt Citaat:
I rest my case
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat: