Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2010, 09:59
Verwijderd
Advertentie
Oud 10-07-2010, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Dat was toch gestopt?
Het wordt altijd in de zomer opgenomen en dan in de herfst/winter uitgezonden.
Oud 10-07-2010, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Stuur maar door.
k dankje ik ben bijna klaar ermee
Oud 10-07-2010, 10:03
Verwijderd
ik denk dat het zo maar weer tijd is voor mijn driemaal daagse 18 graden douche.
Oud 10-07-2010, 10:05
Verwijderd
Wie wil voor mij komen koken?
Oud 10-07-2010, 10:06
Verwijderd
Citaat:
voor 1000 euro maak ik een lekker maaltje voor je.
Oud 10-07-2010, 10:06
Verwijderd
Ik bied 1500 euro.
Oud 10-07-2010, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Ik kook rauwkost voor je. Is gezond.
Oud 10-07-2010, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Heel goed! Ik heb al een paar dagen geen groente gegeten. Je mag langskomen
Oud 10-07-2010, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Ik bied 1500 euro.
Nou Pip! Dat is makkelijk verdiend!
Oud 10-07-2010, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Dan smeer ik voor jou onbelegde broodjes.
Oud 10-07-2010, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Nou Pip! Dat is makkelijk verdiend!
Hoe laat zal ik komen?
Oud 10-07-2010, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Jaa lekker, zodat het niet meer zo rauw is
Oud 10-07-2010, 10:17
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat het zo maar weer tijd is voor mijn driemaal daagse 18 graden douche.
Heb ik net gedaan. Ik ben nog steeds een beetje dronken dus het hielp niet echt.

Citaat:
Dat wil ik wel, maar het is onmogelijk!
Oud 10-07-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Dan smeer ik voor jou onbelegde broodjes.
Dat is heerlijk!
Witte bolletjes.
Oud 10-07-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Heb ik net gedaan. Ik ben nog steeds een beetje dronken dus het hielp niet echt.

Dat wil ik wel, maar het is mogelijk!
hoe laat is het geworden?
Oud 10-07-2010, 10:21
Verwijderd
Citaat:
hoe laat is het geworden?
Ik fietste om kwart over vijf met Lorelei naar huis, maar toen zat A. nog steeds met een paar vrienden rond de vuurkorf. En hoewel ik dus héél lang héél nuchter ben gebleven waren die laatste uurtjes voor zondopgang redelijk funest. Dus nu ehhh, heb ik een plan de campagne nodig om vandaag überhaupt te overleven.
Oud 10-07-2010, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Hoe laat zal ik komen?
Kazet biedt je 1500!
Oud 10-07-2010, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Ik fietste om kwart over vijf met Lorelei naar huis, maar toen zat A. nog steeds met een paar vrienden rond de vuurkorf. En hoewel ik dus héél lang héél nuchter ben gebleven waren die laatste uurtjes voor zondopgang redelijk funest. Dus nu ehhh, heb ik een plan de campagne nodig om vandaag überhaupt te overleven.
Nice ik moest vannacht echt even nadenken hoe het kwam dat IK een rode kaart in mijn bh had Zo'n feestje scheidsen wil ik wel vaker doen

Je moet je ouders helpen verhuizen vandaag toch? Arme jij.
Oud 10-07-2010, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Dat wil ik wel, maar het is onmogelijk!
Dat is helemaal niet onmogelijk, je wil gewoon liever andere dingen doen
Oud 10-07-2010, 10:30
Verwijderd
Volgens buienradar gaat het vanaf een uurtje of 20.00/21.00 vanavond regenen en onweren <3.
Oud 10-07-2010, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Nice ik moest vannacht echt even nadenken hoe het kwam dat IK een rode kaart in mijn bh had Zo'n feestje scheidsen wil ik wel vaker doen

Je moet je ouders helpen verhuizen vandaag toch? Arme jij.
Hmm, dat is voor mij ook wel een mysterie ja, misschien weet Lorelei het. En jup, maar eerst nog opruimen, dan terug naar huis en mijn was ophangen (want yes, er is voor het eerst in mijn leven over me heen gekotst. Dat vreemd mens dat al heel snel heel dronken was zat naast mij toen ze besloot het niet meer te houden. ) en dán naar Limburg -in dit weeheeheer- en verhuizen.

Citaat:
Dat is helemaal niet onmogelijk, je wil gewoon liever andere dingen doen
Ik moet. Mijn ouders verhuizen en I'm supposed to help.
Oud 10-07-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Hmm, dat is voor mij ook wel een mysterie ja, misschien weet Lorelei het. En jup, maar eerst nog opruimen, dan terug naar huis en mijn was ophangen (want yes, er is voor het eerst in mijn leven over me heen gekotst. Dat vreemd mens dat al heel snel heel dronken was zat naast mij toen ze besloot het niet meer te houden. ) en dán naar Limburg -in dit weeheeheer- en verhuizen.

Ik moet. Mijn ouders verhuizen en I'm supposed to help.
Ik kreeg 'm van je huisgenoot "omdat de scheids dronken was" dat was wel een terechte rode kaart. Waarom ik jou rood heb gegeven weet ik niet meer.

OMG wie kotste er over je heen? wat naaaaaaar (je beschrijving voldoet niet, ik weet niet wie je bedoelt)
Oud 10-07-2010, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg 'm van je huisgenoot "omdat de scheids dronken was" dat was wel een terechte rode kaart. Waarom ik jou rood heb gegeven weet ik niet meer.

OMG wie kotste er over je heen? wat naaaaaaar (je beschrijving voldoet niet, ik weet niet wie je bedoelt)
Ik kreeg er één omdat ik me omgekleed had en één omdat ik het voornemen heb tijdens de wedstrijd morgen in de trein te zitten.

Ja ik ken haar niet, maar het zou wel eens dat mens kunnen zijn die niet wilde vertellen hoe ze heet omdat ze bang was dat mijn huisgenote haar dan zou taggen op allerlei slechte foto's. Ze had een zwart jurk-achtig-ding aan en was vrij lang en vrij dun. En ik vond haar meteen stom.
Oud 10-07-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg er één omdat ik me omgekleed had en één omdat ik het voornemen heb tijdens de wedstrijd morgen in de trein te zitten.

Ja ik ken haar niet, maar het zou wel eens dat mens kunnen zijn die niet wilde vertellen hoe ze heet omdat ze bang was dat mijn huisgenote haar dan zou taggen op allerlei slechte foto's. Ze had een zwart jurk-achtig-ding aan en was vrij lang en vrij dun. En ik vond haar meteen stom.
Oh ja, eigenlijk was ik een hele goede scheids, want ook die kaarten lijken me niet meer dan terecht.

Bedoel je die verkleed was als allerslechtste callgirl?
Oud 10-07-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, eigenlijk was ik een hele goede scheids, want ook die kaarten lijken me niet meer dan terecht.

Bedoel je die verkleed was als allerslechtste callgirl?
Nee, die ken ik namelijk wel (vaag). Ze was niet verkleed geloof ik, ze was gewoon de stomste gast aller tijden. Ik ga straks eens vragen wie het nou was.
Oud 10-07-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Nee, die ken ik namelijk wel (vaag). Ze was niet verkleed geloof ik, ze was gewoon de stomste gast aller tijden. Ik ga straks eens vragen wie het nou was.
Dan heb ik echt geen flauw idee wie je bedoeld. Maar als ze over de gastvrouw heen heeft gekotst is ze absoluut de slechtste gast allertijden
Oud 10-07-2010, 10:49
Verwijderd
Waren jullie op een WK-themafeestje ofzo
Oud 10-07-2010, 10:50
Verwijderd
Helleu

jullie feestje was dus ook fijn?
Ik heb nu dus ook een fijne kaaaater, en mag nu ook een ouder gaan verhuizen, in de hitte
Oud 10-07-2010, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Waren jullie op een WK-themafeestje ofzo
Verjaardagspartij van Medeia en een vriendinnetje. Thema: allerslechtste allertijden. Ik was verkleed als scheidsrechter, want ehm ja, na al die fouten van afgelopen weken leek me dat wel gepast . En ik had dus ook rode en gele kaarten & die heb ik te pas en te onpas uitgedeeld. Vooral 4 kaarten aan een duitser vond ik erg op z'n plaats, voornl omdat ie duitser was
Oud 10-07-2010, 10:54
Tink*
Tink* is offline
Jezus, kon ze niet gewoon richten met kotsen ofzo.
Oud 10-07-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Verjaardagspartij van Medeia en een vriendinnetje. Thema: allerslechtste allertijden. Ik was verkleed als scheidsrechter, want ehm ja, na al die fouten van afgelopen weken leek me dat wel gepast . En ik had dus ook rode en gele kaarten & die heb ik te pas en te onpas uitgedeeld. Vooral 4 kaarten aan een duitser vond ik erg op z'n plaats, voornl omdat ie duitser was

Wat waren Medeia en Lorelei?

Gefeliciteerd nog Medeia
Oud 10-07-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:

Wat waren Medeia en Lorelei?
Medeia was als slechtste basketballer allertijden, (1 m 60, oversized shirt en "sta ik nu buitenspel" op haar rug) Lorelei als allerslechtste moeder: zwanger (kussen onder haar jurk), hele avond sigaret in haar handen, wijn drinken en haar andere baby in haar handtas.

Ze is trouwens nog niet jarig geweest
Oud 10-07-2010, 11:01
Verwijderd
Hahaha, wat gaaf
Oud 10-07-2010, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, wat gaaf
Vooral ons tripje naar de supermarkt om wijn te gaan halen terwijl lorelei al in haar zwangerschapsoutfit was, was erg grappig. Ze heeft minimaal 4 verwijtende blikken gekregen toen ze wijn aan het uitzoeken was
Oud 10-07-2010, 11:05
Verwijderd
Lol
Oud 10-07-2010, 11:11
Verwijderd
Als ik naar het feestje was gegaan, was ik waarschijnlijk als slechtste gothic gekomen; in het roze
Oud 10-07-2010, 11:12
Verwijderd
leuk thema
Oud 10-07-2010, 11:16
Verwijderd
Ik was als allerslechtste Wookie gegaan.
Oud 10-07-2010, 11:32
Verwijderd
Zo, Zappa was erg gaaf.
Oud 10-07-2010, 11:46
Verwijderd
Ah, last.fm radio werkt ook op een proxy
Oud 10-07-2010, 11:48
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen. Qua vermoeidheid en kater valt het redelijk mee (considering..) maar want is het WARM
Oud 10-07-2010, 11:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vooral ons tripje naar de supermarkt om wijn te gaan halen terwijl lorelei al in haar zwangerschapsoutfit was, was erg grappig. Ze heeft minimaal 4 verwijtende blikken gekregen toen ze wijn aan het uitzoeken was
Ja, dat was echt mooi
Oud 10-07-2010, 12:04
Verwijderd
Ik hou van zo koud douchen dat je naar adem moet happen <3. En dan niet/nauwelijks afdrogen en zeiknat voor de ventilator gaan zitten & kippevel krijgen
Oud 10-07-2010, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ik hou van zo koud douchen dat je naar adem moet happen <3. En dan niet/nauwelijks afdrogen en zeiknat voor de ventilator gaan zitten & kippevel krijgen
Met dit weer heb je niet eens een ventilator nodig En de ventilator aan terwijl je nog nat bent is echt irritant.

Maar goed, ik ga me eens aankleden en ff langs bij Ter Land, Ter Zee in en de Lucht en daarna lekker bij mn ouders eten en misschien de troostfinale kijken
Oud 10-07-2010, 12:08
Verwijderd
En nu ga ik een uur in de zon liggen en bruin worden
Oud 10-07-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Zo, Zappa was erg gaaf.
Ben je naar Zappa Plays Zappa gegaan?
Oud 10-07-2010, 12:37
Verwijderd
1337
Oud 10-07-2010, 12:43