Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2010, 13:16
Verwijderd
Jaja het is wat!
Advertentie
Oud 10-07-2010, 13:18
Verwijderd
Zeker is het wat, was het maar is niks..dan zou je niks gezegd hebben he
Oud 10-07-2010, 13:21
Verwijderd
Nou, ik ga er maar eens vandoor, de warme zon trotseren!
Oud 10-07-2010, 13:23
Verwijderd
Zet 'm op!
Oud 10-07-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Verjaardagspartij van Medeia en een vriendinnetje. Thema: allerslechtste allertijden. Ik was verkleed als scheidsrechter, want ehm ja, na al die fouten van afgelopen weken leek me dat wel gepast . En ik had dus ook rode en gele kaarten & die heb ik te pas en te onpas uitgedeeld. Vooral 4 kaarten aan een duitser vond ik erg op z'n plaats, voornl omdat ie duitser was
Oud 10-07-2010, 13:33
Verwijderd
Kan je bij last.fm niet gewoon een hele artiest bannen, ik hoef die roger daltrey solo gewoon niet te horen
Oud 10-07-2010, 13:36
Verwijderd
dat kon eerst wel. Maar ik weet niet meer hoe. En ik weet niet of het nog steeds kan sinds de last.fm radio niet meer gratis is. Dus je hebt helemaal niets aan mijn post

Het nadeel van langdurig bellen met dit weer is dat je telefoon er zo vies van wordt.
Oud 10-07-2010, 13:38
Verwijderd
Ik vind het altijd prachtig hoe m'n vader reageert op 'nieuwe' IT, dan zegt hij altijd: "dit ga je toch niet menen he?"
Oud 10-07-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Ben je naar Zappa Plays Zappa gegaan?
Si.
Oud 10-07-2010, 13:47
Verwijderd
Citaat:
dat kon eerst wel. Maar ik weet niet meer hoe. En ik weet niet of het nog steeds kan sinds de last.fm radio niet meer gratis is. Dus je hebt helemaal niets aan mijn post

Het nadeel van langdurig bellen met dit weer is dat je telefoon er zo vies van wordt.
Ik heb gratis last.fm radio
Oud 10-07-2010, 13:47
Verwijderd
oeh wat is je truc daarvoor?
Oud 10-07-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gratis last.fm radio
Gebruik je die chrome-extensie?

Citaat:
Si.
Nais. Ik ga dinsdag naar Public Image Ltd. In Paradiso. Dinsdag. Zal wel een lekker zooitje worden.
Oud 10-07-2010, 13:50
Verwijderd
Oud 10-07-2010, 13:51
Verwijderd
Citaat:
oeh wat is je truc daarvoor?
Citaat:
Gebruik je die chrome-extensie?
Ik gebruik een proxy-server Daardoor denkt last.fm dat ik in Duitsland zit en in Duitsland is last.fm gratis.
Van een chrome-extensie weet ik niets
Oud 10-07-2010, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik een proxy-server Daardoor denkt last.fm dat ik in Duitsland zit en in Duitsland is last.fm gratis.
Van een chrome-extensie weet ik niets
https://chrome.google.com/extensions...bgmkgobgmhnafh

Hij is veel handiger, het is gewoon aanklikken, en dan kan je zelf de volgorde bepalen ed. En er zijn meer nummers dan last.fm heeft. En het is snel enzo.
Oud 10-07-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
https://chrome.google.com/extensions...bgmkgobgmhnafh

Hij is veel handiger, het is gewoon aanklikken, en dan kan je zelf de volgorde bepalen ed. En er zijn meer nummers dan last.fm heeft. En het is snel enzo.
fucking nice
Oud 10-07-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
fucking nice
Indeed indeed

Ik snap alleen niet waar ie de muziek nou vandaan haalt.
Oud 10-07-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Volgens buienradar gaat het vanaf een uurtje of 20.00/21.00 vanavond regenen en onweren <3.
pffififufufiufiuf ik heb om 8 uur vanavond een opening van een expo, inclusief buiten feestje
Oud 10-07-2010, 14:00
Verwijderd
zal ik dan toch maar in zwembroek gaan, aangezien dat en een korte broek is en lekker snel droog als ik door het sodom en gomorra heen moet fietsen
Oud 10-07-2010, 14:02
Verwijderd
Doet youtube bij jullie ook raar? Een heel basic pagina laden met rare lay-out enzo? Want mijn internetverbinding lijkt wel normaal, forumtopics laden gewoon vlot.
Oud 10-07-2010, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Doet youtube bij jullie ook raar? Een heel basic pagina laden met rare lay-out enzo? Want mijn internetverbinding lijkt wel normaal, forumtopics laden gewoon vlot.
positive

Hij lijkt te laden van s.yting.com oid
Oud 10-07-2010, 14:21
Verwijderd
Jezus wat een dag. En nu heb ik nog niet eens twee uur in de trein gezeten.

Sann Lorelei naamzoek: ik heb nóg een fles bubbels waarvan nog niet bekend is of het te drinken is of niet, dus het komt helemaal goed met proosten op m'n nieuwe huis.
Oud 10-07-2010, 14:37
Verwijderd
Jeuzus, wat leeg hier. Is er een belangrijke curling-wedstrijd bezig ofzo, dat alle forumnerds dat moeten kijken?

Enenenen. Elke keer als ik op een tabblad klikt sluit het zichzelf 3: dat doet Chrome wel vaker.
Oud 10-07-2010, 14:39
Verwijderd
De Tour, Etmakas. De Tour.
Oud 10-07-2010, 14:41
Verwijderd
Ohja.
Oud 10-07-2010, 14:48
Verwijderd
Ik heb lekker kersen. En een ventilator. Haai allen!
Oud 10-07-2010, 14:50
Verwijderd
Er zit een raar rateltje in mijn ventilator. Als ie het begeeft overleef ik het niet
Oud 10-07-2010, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Jezus wat een dag. En nu heb ik nog niet eens twee uur in de trein gezeten.

Sann Lorelei naamzoek: ik heb nóg een fles bubbels waarvan nog niet bekend is of het te drinken is of niet, dus het komt helemaal goed met proosten op m'n nieuwe huis.
Dat wordt dronken je huis inwijden, nice
Oud 10-07-2010, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Er zit een raar rateltje in mijn ventilator. Als ie het begeeft overleef ik het niet
Zonder ventilator had ik ook niet hier gezeten want goddamn oven
Oud 10-07-2010, 14:55
Verwijderd
Met ventilator is het hier nog steeds een oven. En buiten is het 37 graden. Bweh. Maar goed, genoeg gezeurd, ik ben wel bruin geworden & ik heb meloen en ijsjes. En een fles water in de vriezer en als laatste redmiddel is er altijd nog de ijskoude douche
Oud 10-07-2010, 14:57
Tink*
Tink* is offline
Ik ga straks boodschappen doen, ik wil niet eens weten hoe warm het buiten is. Hier binnen is het nog wel te harden.
Oud 10-07-2010, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Met ventilator is het hier nog steeds een oven. En buiten is het 37 graden. Bweh. Maar goed, genoeg gezeurd, ik ben wel bruin geworden & ik heb meloen en ijsjes. En een fles water in de vriezer en als laatste redmiddel is er altijd nog de ijskoude douche
Weet je wat wel grappig is? Ineens lees ik jouw posts in jouw stem

Ik ga straks ook keihard douchen, maar ik heb geen meloen en ijsjes. Misschien dat ik zo nog wel even wat perenijsjes ga scoren want die zijn de bom jeweettok. En ik heb vandaag voor 't eerst in lange tijd weer eens pijnvrij kunnen lopen, wat een bevrijdend gevoel is dat <3
Oud 10-07-2010, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ga straks boodschappen doen, ik wil niet eens weten hoe warm het buiten is. Hier binnen is het nog wel te harden.
Mwah het is echt dat je denkt.. "DO. NOT. WANT." En dan in het kwadraatski.
Oud 10-07-2010, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat wel grappig is? Ineens lees ik jouw posts in jouw stem

Ik ga straks ook keihard douchen, maar ik heb geen meloen en ijsjes. Misschien dat ik zo nog wel even wat perenijsjes ga scoren want die zijn de bom jeweettok. En ik heb vandaag voor 't eerst in lange tijd weer eens pijnvrij kunnen lopen, wat een bevrijdend gevoel is dat <3
Huhu ik heb dat alleen bij WT, verder lees ik gewoon neutraal.

*perenijsjesboks*

en
Oud 10-07-2010, 15:02
Verwijderd
Citaat:
De supermarkt is wel echt een soort walhalla nu, lekker koud.
Oud 10-07-2010, 15:04
Tink*
Tink* is offline
Ja de supermarkt wel, de weg er naartoe alleen niet. ;x
Oud 10-07-2010, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Huhu ik heb dat alleen bij WT, verder lees ik gewoon neutraal.
Mensen die ik nog niet heb gehoord/gezien dicht ik een stem naar eigen goeddunken toe

Citaat:
*perenijsjesboks*
Oud 10-07-2010, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Mensen die ik nog niet heb gehoord/gezien dicht ik een stem naar eigen goeddunken toe

[afbeelding]
En kwam de van te voren, naar eigen goeddunken, verwachtte stem overeen met de werkelijke stem?
Oud 10-07-2010, 15:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Verjaardagspartij van Medeia en een vriendinnetje. Thema: allerslechtste allertijden. Ik was verkleed als scheidsrechter, want ehm ja, na al die fouten van afgelopen weken leek me dat wel gepast . En ik had dus ook rode en gele kaarten & die heb ik te pas en te onpas uitgedeeld. Vooral 4 kaarten aan een duitser vond ik erg op z'n plaats, voornl omdat ie duitser was
Maar Sann..
Oud 10-07-2010, 15:08
Verwijderd
Ik ga naar de bakker en misschien zelfs naar de dierenwinkel!
Oud 10-07-2010, 15:09
Verwijderd
Citaat:
En kwam de van te voren, naar eigen goeddunken, verwachtte stem overeen met de werkelijke stem?
Anders, maar vreselijk passend. En dat bedoel ik op een positieve manier (en ik zal de smiley weglaten deze keer, anders trek je het allemaal weer in twijfel haha).
Oud 10-07-2010, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Maar Sann..

Ja het was dus de bedoeling dat jij dit niet zou lezen, dus ik postte het toen jij offline was NIet alles teruglezen!
Oud 10-07-2010, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Anders, maar vreselijk passend. En dat bedoel ik op een positieve manier (en ik zal de smiley weglaten deze keer, anders trek je het allemaal weer in twijfel haha).
Ok, dan vat ik het op als een compliment thanks Waarom dan passend?
Oud 10-07-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ok, dan vat ik het op als een compliment thanks Waarom dan passend?
Nou moet je niet van die moeilijke vragen gaan stellen Ik weet niet, je hebt een fijne, gezellige stem. Eentje die weliswaar anders is dan ik me had voorgesteld maarrrr je net zo goed, zo niet beter, past.
Oud 10-07-2010, 15:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Ja het was dus de bedoeling dat jij dit niet zou lezen, dus ik postte het toen jij offline was NIet alles teruglezen!
Ik lees gewoon vanaf waar ik was
Oud 10-07-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Nou moet je niet van die moeilijke vragen gaan stellen Ik weet niet, je hebt een fijne, gezellige stem. Eentje die weliswaar anders is dan ik me had voorgesteld maarrrr je net zo goed, zo niet beter, past.
ok
Oud 10-07-2010, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ik lees gewoon vanaf waar ik was
niet meer doen
Oud 10-07-2010, 15:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
niet meer doen
Wel als jij Duitsers blijft discrimineren
Oud 10-07-2010, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Wel als jij Duitsers blijft discrimineren
Duitsers zijn er om gediscrimineerd te worden!

nee maar serieus, deze verdiende het echt, zat de hele tijd te zeuren over roken enzo, dus dan krijg je van mij 2x rood!
Oud 10-07-2010, 15:25
Verwijderd
.. Roken is dan ook wel ieuw
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten