Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als dat het niet is, weet ik het ook niet eerlijk gezegd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Opruimtechniek voor als het veel is:
maak stapels van waar iets ongeveer hoort. Een stapel kleren, een stapel dingen die naar de keuken moeten, een stapel dingen die naar de badkamer moeten, enzovoort. Breng dan de stapels die in een andere kamer moeten vast naar de kamer waar ze horen. Wat er dan overblijft is vaak vrij snel gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Afstoffen is ook naar, maar tenzij je overal tierlantijntjes hebt staan kun je natuurlijk je boekenkast en vensterbank ook gewoon stofzuigen, dat gaat veel sneller en heeft langer effect. En het voordeel van stofzuigen is dat het niet uitmaakt hoeveel stof er is, het kost altijd hoogstens 20 seconden per vierkante meter
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben na de wedstrijd best snel bij t ledig erf weggegaan. Toen eerst naar de Obrechtstraat om spullen te halen en toen stond ik bij halte wittevrouwen te wachten op de bus die maar niet kwam. Toen ben ik met m'n zusje naar het station gelopen (door de mensenmassa, op neude zijn we snel doorgelopen want ze waren daar niet leuk) in de hoop dat er toch nog een bus de goeie kant op zou gaan of anders de trein. (ik had al wel geld gepind voor een taxi maar bweh, duur). Uiteindelijk zijn we wel thuisgekomen maar ik baalde gisteren even flink want ik was moe en had honger en had eigenlijk geen geld voor een taxi en het zag er heel erg naar uit dat we er wel een moesten hebben. ![]()
||
Citaat:
Wel n beetje naief dat je er van uit ging dat de bussen braaf reden ;P ![]()
||
Verwijderd
|
@DP:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben nu wel benieuwd naar die foto's van je outfit trouwens. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() De sexy wk outfit of de scheidsoutfit? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wacht even op de rest van de foto's, hopelijk zit er iets geslaagders tussen dan de foto die nathan heeft, zo niet (wat vrij waarschijnlijk is, want de enige foto's die ik nog niet gekregen heb zijn de foto's van in de kroeg en aangezien het 45 graden was en ik een wandelend zweetbad was, lijken die me weinig geschikt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja
![]() De metingen van mijn onderzoek worden weergegeven als een grafiek met piekjes. Die piekjes moet ik allemaal opmeten en in excel zetten. Het zou handig zijn als een programmaatje dat voor me kon doen, maar het probleem is dat als de proefpersoon beweegt tijdens het onderzoek, dat óók piekjes veroorzaakt en die tellen niet. Dus moet het met de hand. Er is gelukkig wel een programmaatje dat als ik op een piekje klik, me vertelt hoe hoog of laag ik zit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Het is wel mogelijk om zo'n programmaatje te schrijven, want we hebben ook een bestandje waarin staat op welke momenten we een pulse hebben gegeven, en de reactie op die pulse is altijd 1 tot 100 miliseconden later. Dus ik denk dat het wel kan. Maar ik kan het niet ![]() En we hebben wel een biomedische technologie bachelorstudent tot onze beschikking, die kan dat vast wel maar die heeft al een andere opdracht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nee precies. Hij zit hier om zijn bachelorwerkstuk te schrijven, niet om mij te helpen
![]() Ik vind het alleen wel jammer dat ik het niet zelf kan programmeren, want dat gaat vast stukken sneller dan het handmatig opmeten. Maar leren hoe je dat programmeert duurt dan vast weer langer. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Sarah, welk vat is het ook alweer dat in dit topic wordt bedoeld? Ik wilde een droge opmerking maken, maar ik kon me toen de naam niet meer herinneren en ik ben te lui om naar de medische bibliotheek te lopen om een anatomische atlas te pakken.
![]()
||
Citaat:
al betwijfel ik of je deze scholier wel wil betrekken bij je thesis ![]()
||
Verwijderd
|
ik weet op het hoofd oppervlakkig alleen de arteria temporalis want die kan ontstoken raken, maar dat is 'm niet
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|