| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
(mannen merken zulke dingen überhaupt nauwelijks)
|
|
|
Verwijderd
|
ja ok
![]() maar dan heet het hirsutisme of hypertrichose en is het een aandoening ![]() sommige verzekeringen vergoeden laseren bij hirsutisme! hirsutisme = vrouw die beharing heeft zoals een man die heeft (dus borsthaar, rughaar, buikstreepje, onderarmen, baard en snor) hypertrichose = overmatige lichaamsbeharing in het algemeen (dus alles wat normaal een dun recht haartje is wordt een dikke krulhaar, en alles wat normaal een minipluisje is word een dun recht haartje) |
|
|
||
|
Citaat:
Oh en over haar gesproken: Hallo, Ik heb al gezien dat er al tigge topics er zijn over dit probleem maar toch. Ik ben een jongen van 14 die in de tweede zit! Al sinds begin de eerst (toen ik nog 13 was) begon ik zwarte haartjes in me gezicht te krijgen. Sindsdien ben ik me ook gaan scheren, ja ik weet het erg vroeg! Tot op dat dag van vandaag doe ik dit nog steeds maar ik begin er steeds onzekerder van te worden. Ik ben op dit moment bezig met een meisje, en we hebben ook al bijna. Maar nu maak ik me echt druk omdat ze het zal uitmaken omdat ik snor/baard heb en meer hierop gaat afkeuren. Awww <3 (vooral dat: tot op de dag van vandaag... hij is 14, de komende heel erg veel jaar zal-ie nog wel scheren )
|
|
||
|
Citaat:
En nee, waarschijnlijk valt het je niet eens op (nou ja nu wel want nu weet je het maar..)
![]() |
|
|