Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2010, 10:16
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Zo ben ik
Oeeh
Oud 14-07-2010, 10:16
Verwijderd
Ik heb getrolld maar ik had wel gelijk!

Citaat:
Willem Bijkerk houdt vol dat hij nooit seks heeft gehad met Patricia Paay. De zanger, bekend als Waylon, vond vooral de timing van de geruchten erg betreurenswaardig.

Ik ben nu aan het overwegen wat mijn strategie zou zijn. Ontkennen of glorieus voor uitkomen? *ponders* Daar ga ik me onder de douche en tijdens het scheren maar eens goed over buigen.
ik zou gaan voor optie 3, zeggen dat niemand er iets mee te maken hebt met wie je seks hebt en waarom
Oud 14-07-2010, 10:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
"Jeffrey
Afdeling orthopedie
<adres ziekenhuis hilversum>"

Zou waarschijnlijk ook al aankomen
moz naamzoek, kunnen we hem een kantinekaartje sturen
Oud 14-07-2010, 10:19
Verwijderd
'dag Jeffrey, ik hoorde laatst dat je geopereerd moest worden!'
Oud 14-07-2010, 10:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Willem Bijkerk houdt vol dat hij nooit seks heeft gehad met Patricia Paay. De zanger, bekend als Waylon, vond vooral de timing van de geruchten erg betreurenswaardig.

Ik ben nu aan het overwegen wat mijn strategie zou zijn. Ontkennen of glorieus voor uitkomen? *ponders* Daar ga ik me onder de douche en tijdens het scheren maar eens goed over buigen.
Ik vind Waylon eigenlijk best een vadsig mannetje, ik denk dat Patricia Paay hogere standaarden heeft.
Oud 14-07-2010, 10:21
Sherlock
Sherlock is offline
Ik ben weg, later!
Oud 14-07-2010, 10:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
'Hopelijk mag je binnenkort weer die "bepaalde" bewegingen maken die je eigenlijk nooit maakt met volleybal'
Oud 14-07-2010, 10:22
Lorelei
Lorelei is offline
Doen!
Oud 14-07-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Oh, maar het lijkt er wel op

Sann: Mijn borsthaar heeft oogjes

Spoiler

Woops, even een spoiler, vergeten te verkleinen
Gooooeeedemorgen

Dat is ook goed wakker worden
Oud 14-07-2010, 10:27
Martiño
Martiño is offline
Ja, Lorelei weet wel hoe ze haar decolleté moet gebruiken.
Oud 14-07-2010, 10:28
Verwijderd
Ja doen! Die jongen zal nooit meer luid bellen in de trein
Oud 14-07-2010, 10:32
Verwijderd
Citaat:
groetjes vanaf de grand canyon!

[afbeelding]

Oud 14-07-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
ik zou gaan voor optie 3, zeggen dat niemand er iets mee te maken hebt met wie je seks hebt en waarom
Ach, als publiek figuur moet je meegaan met die dingen joh.

Citaat:
Ik vind Waylon eigenlijk best een vadsig mannetje, ik denk dat Patricia Paay hogere standaarden heeft.
Ze heeft sowieso een hogere leeftijd

Caspar David Friedrich! <3

Oh en ik geloof dat ik er ruiterlijk voor uit zou komen. Ik bedoel; ze is best een mooie vrouw en volgens mij echt wel de bom in bed.
Oud 14-07-2010, 10:38
Verwijderd
Oud 14-07-2010, 10:39
Verwijderd
oh hey, die kijkavond vanavond, daar hadden vijftig mensen op gereageerd. Zit ik toch mooi even bij de laatste 10
Oud 14-07-2010, 10:40
Verwijderd
ik kan alleen nergens het huisnummer vinden :"D
Oud 14-07-2010, 10:43
Verwijderd
Citaat:
oh hey, die kijkavond vanavond, daar hadden vijftig mensen op gereageerd. Zit ik toch mooi even bij de laatste 10
Doe je goed! Al zenuwachtig?
Oud 14-07-2010, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Doe je goed! Al zenuwachtig?
ja hoor, waanzinnig. Aan de andere kant heb ik al een kamer dus ik heb niets te verliezen ofzo. Het zou leuk zijn als ik er gewoon op vooruit zou gaan.
Oud 14-07-2010, 10:46
Martiño
Martiño is offline
Grappig hoe hij/zij () op het einde ook echt nee schudt.
Oud 14-07-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Grappig hoe hij/zij () op het einde ook echt nee schudt.
ja
maar dat kan best bewust zijn, kind is denk ik bijna 1, dan begrijpen ze al een hoop. En gebaren zijn makkelijker te leren dan woorden

Ik las in een artikel over dove ouders met horende kinderen een voorbeeld van een kind van 5 maanden dat een handgebaar voor 'melk' kon maken!
Oud 14-07-2010, 10:51
Verwijderd
Wat zal ik vandaag eens gaan doen?
Oud 14-07-2010, 10:57
Verwijderd
Tututuuuduuuu

Ik zing nog steeds uit volle borst mee & ben nog steeds absurd vrolijk. Er gaat iets mis.
Oud 14-07-2010, 11:23
Verwijderd
Goed, op naar de uni

Ik stort vanmiddag echt in, ik voel het

Kusjeeees
Oud 14-07-2010, 11:34
Verwijderd
Lig ik lekker half dromend in bed met m'n wekker op snooze, word ik abrupt wakker van een tik tegen mijn raam en zie ik ineens naast me achter het raam één of andere dude op een enorme stellage die bezig is met mijn raam >_< Ja goeiemorgen indeed, eikel!
Oud 14-07-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Oh even baai ze weej, 't is juist La Paay die dit blèrt, dat ze hitsige stoomseks gehad hebben
Oud 14-07-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
ja
maar dat kan best bewust zijn, kind is denk ik bijna 1, dan begrijpen ze al een hoop. En gebaren zijn makkelijker te leren dan woorden

Ik las in een artikel over dove ouders met horende kinderen een voorbeeld van een kind van 5 maanden dat een handgebaar voor 'melk' kon maken!
Kinderen hebben veel eerder een betere controle over hun handen dan over hun spieren die ze voor articulatie moeten gebruiken, dus gebaren zijn inderdaad veel makkelijker dan Er zijn ook horende ouders die hun horende kinderen een vorm van gebarentaal leren (en dan dus telkens bij bepaalde woorden simultaan een gebaar maken, zoals bv. bij melk). Kinderen kunnen dan echt heel snel heel duidelijk dingen aangeven
Oud 14-07-2010, 11:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh even baai ze weej, 't is juist La Paay die dit blèrt, dat ze hitsige stoomseks gehad hebben
Oh oke, dan heeft ze een slechte smaak.
Oud 14-07-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
He moz, er is een nieuwe puberruil XL. Meestal hou ik niet zo van XL maar deze is leuk
hij staat bij de uitzendingen van gister.
senk joe, ik ga hem zo kijken
Oud 14-07-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Oh oke, dan heeft ze een slechte smaak.
Nou, dat zou ik toch niet willen zeggen
Waylon zélf daarentegen...
Oud 14-07-2010, 12:18
Verwijderd
Ik was net bij het ziekenhuis (yay uitloop van drie kwartier) en de arts-assistent dacht dat mijn beending wellicht dat ene was dat ik al jaren stiekem vermoed. En vanmiddag moet ik terugkomen op de poli en dan "verdoven we het met lidocaïne en snijden we hierzo een ovaaltje weg en proberen we de tunnel onderhuids weg te halen en moet de wond weer een paar dagen openblijven". :mietje: ;donotwant:
Oud 14-07-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
moz naamzoek, kunnen we hem een kantinekaartje sturen
Citaat:
Citaat:
'Hopelijk mag je binnenkort weer die "bepaalde" bewegingen maken die je eigenlijk nooit maakt met volleybal'
<3
Oud 14-07-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ik was net bij het ziekenhuis (yay uitloop van drie kwartier) en de arts-assistent dacht dat mijn beending wellicht dat ene was dat ik al jaren stiekem vermoed. En vanmiddag moet ik terugkomen op de poli en dan "verdoven we het met lidocaïne en snijden we hierzo een ovaaltje weg en proberen we de tunnel onderhuids weg te halen en moet de wond weer een paar dagen openblijven". [afbeelding]
:mietje: ;donotwant:
Ultieme V-lid post.. Care to tell wat er nou precies is met je been?
Oud 14-07-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Ultieme V-lid post.. Care to tell wat er nou precies is met je been?
niks v-lid ik heb er al duizend keer over gemiept in geklaagd in dit topic hoor. Iets dat waarschijnlijk begonnen is met een ontstoken haarzakje en in twee maanden is uitgegroeid tot een abces (inclusief geheime gang) en waar soms een dubieus soort wildgroei op komt ;x
Oud 14-07-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
niks v-lid ik heb er al duizend keer over gemiept in geklaagd in dit topic hoor. Iets dat waarschijnlijk begonnen is met een ontstoken haarzakje en in twee maanden is uitgegroeid tot een abces (inclusief geheime gang) en waar soms een dubieus soort wildgroei op komt ;x
Oh maar ik ben een rookie hier Vergeef me

Mh dat klinkt wel nasty.
Oud 14-07-2010, 12:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou, dat zou ik toch niet willen zeggen
Waylon zélf daarentegen...
Ik zag Waylon op tv bij de TMF awards, en toen vond ik hem een beetje vadsig, buikje, bol gezicht, aardige onderkin. Niet dat hij dan opeens lelijk is ofzo, maar niet echt een droomman.

Citaat:
Ik was net bij het ziekenhuis (yay uitloop van drie kwartier) en de arts-assistent dacht dat mijn beending wellicht dat ene was dat ik al jaren stiekem vermoed. En vanmiddag moet ik terugkomen op de poli en dan "verdoven we het met lidocaïne en snijden we hierzo een ovaaltje weg en proberen we de tunnel onderhuids weg te halen en moet de wond weer een paar dagen openblijven". [afbeelding]
:mietje: ;donotwant:
Maar het was toch al duidelijk dat het een abces was? Denken ze dan dat het een fistel is ofzo?
Oud 14-07-2010, 12:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ah, dus toch een fistel. Dat is balen!
Oud 14-07-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Maar het was toch al duidelijk dat het een abces was? Denken ze dan dat het een fistel is ofzo?
Ja maar waarom het veroorzaakt is. En waarom het zo hardnekkig is was de vraag. Want normaal gaat een abces wel weg na een keer goed uitmesten. Maar de dok kwam dus met dat ene waarvan ik ooit die link had gepost op d.nl
Oud 14-07-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Ja maar waarom het veroorzaakt is. En waarom het zo hardnekkig is was de vraag. Want normaal gaat een abces wel weg na een keer goed uitmesten. Maar de dok kwam dus met dat ene waarvan ik ooit die link had gepost op d.nl
Wat is dan "dat ene"
Oud 14-07-2010, 12:39
Verwijderd
Dat is nou net het laatste beetje privacy dat ik nog wil houden gewoon, een enge huidaandoening
Oud 14-07-2010, 12:40
Martiño
Martiño is offline
Dat is wel naar. Maar nu gaan ze dat ene doen dat altijd goed helpt bij dat ene?
Oud 14-07-2010, 12:43
Verwijderd
Ik heb me sinds gisteravond 10 uur ofzo niet meer beziggehouden met m'n telefoon. Nu blijk ik gisteren van een onbekend nummer een smsje te hebben gehad om kwart voor elf (toen zat ik nog op het terras):
'Kom bij je voordeur heel fv x'

Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb me sinds gisteravond 10 uur ofzo niet meer beziggehouden met m'n telefoon. Nu blijk ik gisteren van een onbekend nummer een smsje te hebben gehad om kwart voor elf (toen zat ik nog op het terras):

wat bedoelt hij met fv?
Verwijderd
Citaat:
Dat is nou net het laatste beetje privacy dat ik nog wil houden gewoon, een enge huidaandoening
Een van m'n beste vrienden heeft trouwens iets soortgelijks gehad. Uiteindelijk, na jaren modderen met homeopathische rommel (ja don't ask, ik -as well as de rest van z'n vriendenkring/familie- heb hem geprobeerd uit te leggen dat die zooi allemaal niet helpt) heeft-ie bijna twee maanden in het ziekenhuis gelegen waarbij ze stukken huid weggehaald hebben op bepaalde aangetaste plaatsen en andere, eigen, huid teruggeplaatst hebben.

Ik weet niet of we het over hetzelfde hebben maar om je privacy te respecteren zal ik verder geen namen noemen en zo. Anyway, dat soort problemen zijn heftig, ingrijpend en héél vervelend.
Verwijderd
Citaat:

ik moet nog steeds van mijn 1000 gratis smsjes af en daarom hossel ik nu iedere forumer!
Oud 14-07-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
wat bedoelt hij met fv?
frivool meisje
Oud 14-07-2010, 12:46
Verwijderd
Citaat:
wat bedoelt hij met fv?
Geen idee. Gewoon 'ff'? En wie zegt dat het een hij is?

Zal ik gewoon terug sturen 'Hoi, ik lees nu pas je smsje van gisteravond en weet ook niet wie je bent' ?
Oud 14-07-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel naar. Maar nu gaan ze dat ene doen dat altijd goed helpt bij dat ene?
ehhh ik weet niet precies het verschil tussen dat en 'gewoon' weghalen en ik ga er liever niet al te veel over lezen want dan word ik niet helemaal goed
Oud 14-07-2010, 12:49
Verwijderd
Ik krijg nooit smsjes van onbekende vrouwen
Verwijderd
Citaat:
Een van m'n beste vrienden heeft trouwens iets soortgelijks gehad. Uiteindelijk, na jaren modderen met homeopathische rommel (ja don't ask, ik -as well as de rest van z'n vriendenkring/familie- heb hem geprobeerd uit te leggen dat die zooi allemaal niet helpt) heeft-ie bijna twee maanden in het ziekenhuis gelegen waarbij ze stukken huid weggehaald hebben op bepaalde aangetaste plaatsen en andere, eigen, huid teruggeplaatst hebben.

Ik weet niet of we het over hetzelfde hebben maar om je privacy te respecteren zal ik verder geen namen noemen en zo. Anyway, dat soort problemen zijn heftig, ingrijpend en héél vervelend.
bwoh dat klinkt helemaal nasty
Verwijderd
Citaat:
Geen idee. Gewoon 'ff'? En wie zegt dat het een hij is?

Zal ik gewoon terug sturen 'Hoi, ik lees nu pas je smsje van gisteravond en weet ook niet wie je bent' ?
Misschien is het die ene kerel op wiens sms'jes je een paar keer niet had gereageerd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten