Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2010, 16:04
Philosophy
Philosophy is offline
We moeten nog een geschikte fotograaf zien te vinden, maar het wil niet echt vlotten.
Oud 28-06-2010, 20:22
snoopy
snoopy is offline
Die achterlijke toeters steeds terwijl m'n dochter probeert te slapen

Oh, en die heul grote spin in het topic over waar je laatst achter kwam. Krijg elke keer een hartverzakking.
Oud 28-06-2010, 20:38
Verwijderd
Dat is vast niet obvious genoeg enthousiast was toen ze vroegen of ik de kamer zou willen. Dat ik het op cruciale momenten laat afweten wat betreft sociale handigheid.

Laatst gewijzigd op 28-06-2010 om 20:56.
Oud 28-06-2010, 20:55
snoopy
snoopy is offline
Dat er een of andere mongool keihard vuurwerk aan het afsteken is hier in de straat waar ik me helemaal de tering van schrok en waar m'n dochtertje keihard van begon te huilen. Zo zielig!
Oud 29-06-2010, 09:33
WolterB
WolterB is offline
Dat de waterleidingen aan vervanging toe zijn en er de afgelopen 2 weken al 2 leidingen in de grond doorgeroest zijn, maar er nog geen algehele controle ingepland staat.
Oud 29-06-2010, 10:23
Verwijderd
Alles!
Oud 29-06-2010, 18:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De nieuwe lay out van het (gele) forum vraag me af wat er mis was met de vorige, maar goed.
Oud 30-06-2010, 11:47
WolterB
WolterB is offline
Dat ik Pfeiffer heb
Oud 30-06-2010, 11:53
Martiño
Martiño is offline
/insert flauwe grapjes over pfeiffer en zoenen etc.

Maar balen

- Dat ik mijn papieren ben vergeten vandaag
- Dat ik €25,- boete heb omdat ik ben vergeten in te checken
- Dat er niet genoeg werkplekken zijn
Oud 30-06-2010, 16:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat msn het nog steeds niet doet, ondanks het engelengeduld van M@rco
Oud 30-06-2010, 16:54
Verwijderd
dat de msn van lp het niet doet
En dat iedereen mij vandaag op mn zenuwen werkt.
Oud 30-06-2010, 17:08
Severus
Severus is offline
Dat vandaag op Facebook een geile Indonesiër (van 50+) me out of the blue een friend request heeft toegestuurd; dat is al de tweede, want eerder deze week had een ouwe oversekste naturist (van 40+) mij op Hyves al een friend request gestuurd. Dit gebeurt mij om de zoveel tijd (en bv. heel vroeger op ICQ kreeg ik altijd friend requests van gekke Turken - IRL heeft ook 1x een shady Turk me proberen te versieren); straal ik alleen al op een foto soms iets van "freak" uit waardoor ik alleen maar gestoorde mannen aantrek (die vrijwel altijd Arabisch/Aziatisch zijn) en normale mannen afstoot? Bah.
Oud 01-07-2010, 10:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat mijn decolletee is volgesmeerd met een mengsel van kwijl, snot en soepstengel. rotkinderen
Oud 01-07-2010, 21:27
Verwijderd
haha fizzle

Dat ik al 3 dagen depri ben.
Bluh.
Oud 01-07-2010, 21:27
snoopy
snoopy is offline
Smerige etenslucht bij de buren. Wie gaat er nou om half 11 's avonds vis koken?
Oud 04-07-2010, 16:15
Verwijderd
Dat er nog steeds twee cijfers niet online staan.
Oud 04-07-2010, 20:33
Rivka
Rivka is offline
Dat ik vandaag niet warm heb gegeten.
Oud 04-07-2010, 20:36
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een ontstoken grote teen.
Oud 04-07-2010, 21:00
Cherry Springs
oh en dat ik mezelf probeer aan te leren als ik internet niet steeds per automatisme op 'De kantine' te klikken in mijn snelkeuzevenstertje bij de adresbalk. Als ik dan naar s.com klik ga ik alsnog op automatische piloot naar DK terwijl ik het ook weer niet zo heel interessant vind hier.
Oud 04-07-2010, 23:26
Verwijderd
Irritante jongen die de woorden ''ik ben nog maar een beginneling, take it easy'' niet wilde snappen en daarnaast met me ging dansen alsof ik z'n galadate was ipv een volslagen vreemde. En dan moet je je als vrouw maar laten leiden, lekker dan.
Oud 04-07-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een tijd geleden vrij hard m'n knie gestoten, en hij is nog steeds dik en doet ook nog steeds pijn. En nu zegt m'n moeder (die ooit als verpleegster heeft gewerkt) dat er weleens vocht in kan zitten. En dan moet dat leeggepompt worden. Fuuuuuuuuu Dus eigenlijk zou ik langs de huisarts moeten, maar dat vertik ik, want 1) zoveel pijn doet het niet, 2) mijn huisarts woont heel ver weg en 3) ik moet op vakantie. Maar ik ben hoe dan ook genaaid, want ook als het op den duur vanzelf overgaat kan ik straks geen lange stukken wandelen op vakantie, terwijl dat wel de bedoeling was.

Citaat:
Oh, dat vocht wegpompen is volgens Google niet zozeer wegpompen als gewoon een dikke naald in je knie stoppen.

[afbeelding]

Nogmaals fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Oud 04-07-2010, 23:38
Carn
Carn is offline
dat ik beesten aan het jagen ben terwijl ik wil slapen.
Oud 04-07-2010, 23:47
Kennny
Kennny is offline
Dat ik elke ochtend wakker geschreeuwd wordt door mijn stiefzusje van 4.
Oud 05-07-2010, 19:16
Verwijderd
Jee, de neef van mijn moeder is vrijdag overleden door de combinatie van het warme weer en longproblemen, wat zeer waarschijnlijk tot een hartaanval heeft geleid Hij was geloof ik in de 60. Kende hem verder niet echt, maar ja.

On a more positive note: de beenmergkanker van mijn oma is nog niet zichtbaar, dus we zijn er vroeg bij en er hoeft nog geen behandeling plaats te vinden. Da's iig al een soort van lichtpuntje...
Oud 06-07-2010, 11:27
snoopy
snoopy is offline
Vandaag duurt nog zo laaaaang
Oud 06-07-2010, 14:13
degenenaastje
degenenaastje is offline
te veel om op te noemen
Oud 06-07-2010, 16:53
TopDrop
TopDrop is offline
ik werd vanochtend gerickrolled door de wekkerradio :\
Oud 07-07-2010, 16:48
Verwijderd
Dat mijn voorhoofd aanvoelt als een grinttegel. En ik weet niet goed wat ik ermee moet, nooit eerder last van gehad (zelfs niet in de puberteit). En dat ik maar niet aan mijn scriptie begin want ik ben er bang voor. En ziekenhuis.
Oud 07-07-2010, 16:54
TopDrop
TopDrop is offline
:aai:
Oud 07-07-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
En dat ik maar niet aan mijn scriptie begin doorwerk want ik ben er bang voor.
Echt he.
Oud 07-07-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
:aai:
moh
Citaat:
Echt he.
Ah, het is een vaker voorkomend probleem
Oud 07-07-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
moh

Ah, het is een vaker voorkomend probleem
En of. Ik had er zelfs ''training'' voor, maar dat zette 0 zoden aan de dijk. Een op twee dagen paniekeer ik nog als de gexte en uiteindelijk zal ik wel onderpresteren.
Oud 07-07-2010, 21:00
Giles
Giles is offline
NS spamt mij omdat ik mijn ov-chipkaart nog niet heb geactiveerd. Pardon? Ik krijg net het vierde mailtje binnen dat ik het nog niet heb geactiveerd en het echt Heel Makkelijk is.
Nou de fuck en! Ik heb liever papieren kaartjes voor de baas! :@
Oud 07-07-2010, 21:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Duitsland
Oud 08-07-2010, 23:45
Verwijderd
Of ik even 15 euro wil overmaken, ''mijn deel'' van de kosten van een totaal geflopt huisfeest van laatst. Beetje belachelijk, voor de drie glazen goedkope drank die ik heb gehad en de 0 inspraak in wat er gekocht is.
Oud 09-07-2010, 09:40
Verwijderd
"De NOS is verbaasd dat SBS 6 dinsdag het alleenrecht heeft op interviews met de spelers en staf van het Nederlands elftal tijdens de huldiging in Amsterdam. NOS-directeur Jan de Jong gaat in gesprek met de commerciële zender om te komen tot samenwerking. "Dit moet geen wedstrijd worden tussen SBS en NOS", zei De Jong vandaag.

SBS 6 heeft bij de KNVB de uitzendrechten bemachtigd van essentiële onderdelen van de huldiging. Zo mag de zender exclusief bij de voetballers op het podium en backstage in een viptent komen. Ook bij de eventuele rondvaart door de hoofdstad, in het geval Nederland wereldkampioen wordt, mag alleen SBS 6 aan boord."

SBS6 die de interviews mag doen. Dat wordt Hans Kraaij Jr. met zijn lelijke hoofd en om de 10 minuten reclame, en een SMS-spel waarbij je een woonboot kunt winnen, en Gerard Joling die door de grachten gaat zwemmen in een roze string terwijl Patricia Paay lallend toekijkt.

Natuurlijk ook onderbroken door de gebruikelijke Hart van Nederland met Piets weerbericht op lokatie.

Laatst gewijzigd op 09-07-2010 om 09:53.
Oud 09-07-2010, 11:12
Verwijderd
Dat al die Onslows in de straat hun honden alle grasveldjes laten onderschijten. Er staat notabene een vuilnisbak met daarboven zo'n dispenser met gratis zakjes om het op te ruimen, maar dat is natuurlijk teveel werk
Oud 09-07-2010, 11:29
Verwijderd
Mijn ING betaalpas loopt vertraging op, bijna een week. ZET DAT ER DAN BIJ.
Ik heb hem die hele week nodig aangezien ik zeer zeker ook een dagje ga shoppen in amsterdam.
Oud 11-07-2010, 12:35
Cherry Springs
Ik ging mijn vriendje naar de tram brengen en we moesten een half uur op de tram wachten, wat ik niet erg vind alleen er zaten van die 14jarige marrokaanse meisjes die ontzettend hard aan het praten waren over dat ze gingen zwemmen en dat ze behaarde tenen hadden en wie er wel en niet meegingen, en eentje vroeg op een soort bevelende toon of we wisten hoe laat het is. En ze voeren zo'n soort telefoongesprek.
"Ja hallo? Ja met wie spreek ik? Wie is dat dan? Oh wacht ben jij dat meisje dat altijd met mijn zus staat te praten, die met dat hoofddoekje, met dat lapje op d'r kop? Kom je niet mee zwemmen dan?" Toen riep iemand anders 'Hang op, hang op!' en toen zei ze, "Nee ik wil wel m'n centjes!"
Ik snap echt neit waarom ze zo hard tegen elkaar moeten praten. Jeez.

Maar ik waardeer vooral neit dat het fucking warm hier is. Echt niet te harden.
Oud 11-07-2010, 15:02
Verwijderd
Zwangere vrouwen die niet kunnen handelen dat ze aankomen en daarom gaan crashdieten. Lekker verantwoordelijk
Oud 11-07-2010, 15:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dit belachelijk warme weer, het OV, 9292ov.nl die niet klopt, enz enz enz.
Oud 11-07-2010, 23:57
MiBe
MiBe is offline
Dat Nederland net de WK-finale verloren heeft.
Oud 11-07-2010, 23:59
Sherlock
Sherlock is offline
Ik denk dat dat me logisch lijkt wat ik nu niet zo leuk vind.
Oud 12-07-2010, 11:18
Verwijderd
Dat mijn ouders weg zijn op alle tien dagen dat ik zou kunnen verhuizen en dat ik nu dus maar half kan verhuizen (zonder de spullen die nog bij hun staan) en dat het dus kamperen in mijn nieuwe kamer wordt.
Oud 12-07-2010, 13:18
Verwijderd
DigiD, ik haat het uit de grond van mijn hart.
Oud 12-07-2010, 17:53
Cherry Springs
Dat halte Kanaleneiland en Kanaleneiland zuid zeker 20 minuten lopen uit elkaar liggen en ik die afstand aflegde op mijn waardeloze slippers die ik gister meenam, puur omdat ze toevallig oranje zijn, en vervolgens laat was op werk en blaren tussen mijn tenen heb.
Oud 12-07-2010, 19:47
Verwijderd
Sepp Blatter heeft zich kritisch uitgelaten over het spel van Oranje in de WK-finale tegen Spanje. "De finale bracht niet wat ik had verwacht op het vlak van sportiviteit", oordeelde de voorzitter van de FIFA.
(...)
Blatter wilde geen waardeoordeel vellen over het optreden van Webb. "Ik kan alleen maar zeggen dat de spelers het de scheidsrechter erg moeilijk maakten."
(...)
Volgens Blatter verliezen sommige ploegen door de grote belangen nogal eens de waarden van het voetbal uit het oog. "Of je nu wint of verliest, spelers mogen nooit vergeten dat de basis van voetbal discipline en respect is", doceert de Zwitser. "Er mag best worden gestreden, maar wel binnen de grenzen van fairplay."

Blatter die ONS elftal bekritiseert en vervolgens de scheids verdedigt en dan nog over fairplay durft te beginnen Wie smijt er eventjes een wereldbeker naar zijn dikke hoofd?
Oud 13-07-2010, 12:03
Verwijderd
Dat de ING nog steeds issues heeft met de ticketvendors op stations. Of andersom.
Oud 14-07-2010, 18:11
Verwijderd
Als die mensen die wel lezen op DoP maar geen reacties geven!
Oud 14-07-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Als die mensen die wel lezen op DoP maar geen reacties geven!
sorry
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten