| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
er zijn vast wel een paar onderwerpen. Op het forum kan je weer niet beginnen over interessante dingen die je allebei ziet ofzo.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn badkamer is weer fris en fruitig, nu moet ik mijn kamer nog onder handen nemen. Vanavond ga ik naar Shrek 4
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik wil een basic rood spaghettihemdje in maat S, 36 of eventueel 34/36 online bestellen. H&M en hema hebben geen rode hemdjes, wehkamp heeft een hemdje dat vanaf maat 38 gaat, bonprix heeft een hemdje dat in maat 36/38 óf maat 32/24 moet, otto heeft geen spaghettihemdjes, WE vindt dat ze rode hemdjes hebben maar ik ben het niet eens met hun definitie van 'rood'. Waarom is dit zo moeilijk
en wie weet er nog meer webshops?Daadwerkelijk zelf in winkels kijken heb ik al geprobeerd
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het heeft niet zo veel haast want het is voorlopig toch te warm voor dat shirt maar je zou zeggen dat ik toch een heel simpele wens heb!
|
|
|
|
|
|
Misschien kun je voor zoiets simpels beter naar een gewone winkel gaan, want ik ben het wel een beetje met Egon eens: 17 euro + verzendkosten is wat overdreven.
![]() |
|
|