Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2010, 14:42
Verwijderd
Het lijkt of ik een snor heb, maar eigenlijk is het broccolivormig neushaar
Advertentie
Oud 15-07-2010, 14:42
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nee, ik heb meer gezichtsbeharing. Je denkt toch niet dat ik het hele jaar door met een snor rondloop?

Weet ik veel mijn pa wel dus je weet nooit
Oud 15-07-2010, 14:46
Verwijderd
Mijn threadless shirts zijn binnen
EINDELIJK
eind april besteld! Maar de postbode bleek bij een gefaalde bezorgpoging het pakje niet bij de buren of op het postkantoor bezorgd te hebben, maar teruggestuurd te hebben naar de vs dus. Dus half juni kreeg ik een mailtje van threadless dat ze ze terug hadden gekregen due to a failed delivery. En of ik ze opnieuw wilde hebben.

Volgende keer maximaal 2 tegelijk bestellen, zodat ze door de brievenbus kunnen.
Oud 15-07-2010, 14:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Iedereen in een fijne, stille kring.
Mwoh, dat valt tegenwoordig wel mee hoor.
Oud 15-07-2010, 14:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mwoh, dat valt tegenwoordig wel mee hoor.
Ja, zijn de zaken veranderd? Ja, het is ook al een half jaar geleden dat ik er voor het laatst was. Maar het is altijd moeilijk om een conversatie met iemand te beginnen, omdat je voornamelijk forumcontact gewend bent en het in het echte leven minder gebruikelijk is om een gesprek te beginnen met 'zeg eens iets over de persoon naast je' of 'wat heb jij gisteren gegeten?'
Oud 15-07-2010, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Helemaal niet.
Oud 15-07-2010, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, zijn de zaken veranderd? Ja, het is ook al een half jaar geleden dat ik er voor het laatst was. Maar het is altijd moeilijk om een conversatie met iemand te beginnen, omdat je voornamelijk forumcontact gewend bent en het in het echte leven minder gebruikelijk is om een gesprek te beginnen met 'zeg eens iets over de persoon naast je' of 'wat heb jij gisteren gegeten?'
er zijn vast wel een paar onderwerpen. Op het forum kan je weer niet beginnen over interessante dingen die je allebei ziet ofzo.
Oud 15-07-2010, 14:52
Verwijderd
ik heb ook een bestelling gemaakt die maar niet binnen wil komen, heel irritant
Oud 15-07-2010, 14:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Helemaal niet.
Dan niet! Maar toen ik er was wel. Misschien heeft het meer met mij te maken.
Oud 15-07-2010, 14:59
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat was in december ook niet hoor
Oud 15-07-2010, 15:00
Verwijderd
jaaahooooooorrrrrrrr, m'n drinkdansfeestgebeuren gaat ineens niet meer door ;(
Oud 15-07-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:
waarom niet?
Oud 15-07-2010, 15:01
Verwijderd
Citaat:
booooh whut happened?
Oud 15-07-2010, 15:02
Verwijderd
Citaat:
booooh whut happened?
j heeft me weer eens iets te enthousiast uitgenodigd, het blijkt een PRIVE feest te zijn van de vereniging ;p
dus nu ga ik maar even kijken of er andere matties zin hebben om vanavond mee naar de stad te gaan
Oud 15-07-2010, 15:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat was in december ook niet hoor
Nee, maar toen kwamen Mash en ik wat later, dus toen stond iedereen al met elkander te kwebbelen toen wij erbij kwamen staan.
Oud 15-07-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Dat hangt er maar net vanaf bij welke forumers je zit
Oud 15-07-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Dat hangt er maar net vanaf bij welke forumers je zit
dit ja ;x
Oud 15-07-2010, 15:06
Verwijderd
Citaat:
j heeft me weer eens iets te enthousiast uitgenodigd, het blijkt een PRIVE feest te zijn van de vereniging ;p
dus nu ga ik maar even kijken of er andere matties zin hebben om vanavond mee naar de stad te gaan
Oh privé privé wat een pretentious crap regels van die verenigingen altijd
Oud 15-07-2010, 15:06
Verwijderd
Citaat:
dit ja ;x
Jij staat inderdaad bekend om jouw zachte, onverstaanbaar schattig gebrabbel <3
Oud 15-07-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Jij staat inderdaad bekend om jouw zachte, onverstaanbaar schattig gebrabbel <3
net als jij <3
Oud 15-07-2010, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Ik was niet geagiteerd hoor, ik kon het alleen helemaal niet beamen.
Oud 15-07-2010, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar toen kwamen Mash en ik wat later, dus toen stond iedereen al met elkander te kwebbelen toen wij erbij kwamen staan.
Mash?
Oud 15-07-2010, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Toen maakte Stefanie meteen zo'n mooie opmerking dat je op een Oostenrijkse skileraar leek, mooie binnenkomer
Oud 15-07-2010, 15:11
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Mash?
Para
Oud 15-07-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Para
Ohh! Heet die hetzelfde als mijn imaginaire hangbuikzwijn!!?!
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik was niet geagiteerd hoor, ik kon het alleen helemaal niet beamen.
Oh, ik dacht ook niet dat je geagiteerd was.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Rationeel en ik waren ze al een tijdje aan het bestuderen dus zolang stonden wij er ook niet bij
Uice
Uice is offline
Citaat:
Toen maakte Stefanie meteen zo'n mooie opmerking dat je op een Oostenrijkse skileraar leek, mooie binnenkomer
Nou, de mooiheid van die opmerking viel wel mee.
Oud 15-07-2010, 15:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ohh! Heet die hetzelfde als mijn imaginaire hangbuikzwijn!!?!
Masha heet ze eigenlijk. Zo mag jouw zwijn dus niet heten.
Oud 15-07-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
net als jij <3
true that lekkertje
Oud 15-07-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Masha heet ze eigenlijk. Zo mag jouw zwijn dus niet heten.
Mijn hangbuikzwijn heet Masja, met een j. Maar dan zal ik haar voortaan wat vaker Maria noemen
Oud 15-07-2010, 15:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een aantal mensen heeft ook buiten het forum wel eens vaker contact gehad.
Oud 15-07-2010, 15:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mijn hangbuikzwijn heet Masja, met een j. Maar dan zal ik haar voortaan wat vaker Maria noemen
Doe dat maar.
Oud 15-07-2010, 15:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Een aantal mensen heeft ook buiten het forum wel eens vaker contact gehad.
Dat is ook zo. Maar de mensen die ik al eerder in het echte leven heb gesproken, komen over het algemeen niet naar de aanstaande meet.
Oud 15-07-2010, 15:18
Sherlock
Sherlock is offline
Volgens mij hadden we ook alleen elkaar voorgesteld
Oud 15-07-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Toch lijkt me dat echt hilarisch

Mijn badkamer is weer fris en fruitig, nu moet ik mijn kamer nog onder handen nemen. Vanavond ga ik naar Shrek 4
Oud 15-07-2010, 15:24
Verwijderd
Ik wil een basic rood spaghettihemdje in maat S, 36 of eventueel 34/36 online bestellen. H&M en hema hebben geen rode hemdjes, wehkamp heeft een hemdje dat vanaf maat 38 gaat, bonprix heeft een hemdje dat in maat 36/38 óf maat 32/24 moet, otto heeft geen spaghettihemdjes, WE vindt dat ze rode hemdjes hebben maar ik ben het niet eens met hun definitie van 'rood'. Waarom is dit zo moeilijk en wie weet er nog meer webshops?

Daadwerkelijk zelf in winkels kijken heb ik al geprobeerd
Oud 15-07-2010, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Wat vind jij van naam, hoofd en recente uitspraak van de persoon links van je?
Oud 15-07-2010, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Wat vind jij van naam, hoofd en recente uitspraak van de persoon links van je?

We kunnen wel met stoepkrijt vakken tekenen en elk vak is een lijntjestopic
Oud 15-07-2010, 15:33
Rivka
Rivka is offline
Oud 15-07-2010, 15:39
Martiño
Martiño is offline
Nou, als ik nu nog ging, dan kon ik nog geknipt worden! Dus ik ga even naar de kapper!
Oud 15-07-2010, 15:40
Rivka
Rivka is offline
Wauw, is het opeens een DK-gaat-naar-de-kapperdag?
Oud 15-07-2010, 15:41
Martiño
Martiño is offline
Ik heb volgende week een sollicitatie, dus ik wil mijn wilde bos prince-charming-haar even temmen.

Even een before maken hoor
Oud 15-07-2010, 15:41
Rivka
Rivka is offline
Oud 15-07-2010, 15:43
Verwijderd
Ik heb een hemdje gevonden op fair21.com iemand daar ervaring mee?

hm de verzendkosten zijn wel duur. Dat het hemdje 17 euro is in plaats van 10 snap ik want het is fair trade en biologische katoen. Maar daar hoef je de verzendkosten toch niet zo hoogr om te maken
Oud 15-07-2010, 15:44
Rivka
Rivka is offline
Nee, maar wat een leuke site!
Oud 15-07-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een hemdje gevonden op fair21.com iemand daar ervaring mee?

hm de verzendkosten zijn wel duur. Dat het hemdje 17 euro is in plaats van 10 snap ik want het is fair trade en biologische katoen. Maar daar hoef je de verzendkosten toch niet zo hoogr om te maken
17 euro voor een rood topje? Amai. waarom moet hij eigenlijk rood zijn?
Oud 15-07-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
17 euro voor een rood topje? Amai. waarom moet hij eigenlijk rood zijn?
ik heb een rode broek en daar heb ik een zwart langmouwig shirtje bij en ik wil een rood hemdje voor daaronder zodat het erbij past
het heeft niet zo veel haast want het is voorlopig toch te warm voor dat shirt maar je zou zeggen dat ik toch een heel simpele wens heb!
Oud 15-07-2010, 15:54
Rivka
Rivka is offline
Misschien kun je voor zoiets simpels beter naar een gewone winkel gaan, want ik ben het wel een beetje met Egon eens: 17 euro + verzendkosten is wat overdreven.
Oud 15-07-2010, 15:54
Verwijderd
Lorelei naamzoek: hoe laat moesten wij morgen ook al weer met de trein? Spreken we gewoon af op centraal?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten