Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Het was buitenspel, waarvoor gefloten had moeten worden,
Het was helemaal geen buitenspel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Ik meen te hebben gezegd dat Casillas geen goed toernooi keept. Daar sta ik nog steeds achter, dat hij tot keeper van het toernooi is verkozen is een aanfluiting
Ja hoor, hij heeft in de knock-outfase geen doelpunt tegen gekregen. Dan ben je gewoon een kwaliteitskeeper.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, hij heeft in de knock-outfase geen doelpunt tegen gekregen. Dan ben je gewoon een kwaliteitskeeper.
Of heb je een kwaliteitsverdediging.
Maar Casillas heeft een goed toernooi gekeept, en verdient deze prijs wel ^^
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Het was helemaal geen buitenspel
De pass ervoor wel
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
De pass ervoor wel
Ook niet. Er was helemaal niets buitenspel aan.
Zoek maar een ander excuus
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 15:47
claudiatr
claudiatr is offline
Wat een finale...
Had de octopus dus toch (helaas) gelijk!
Als je nog even wilt nagenieten van het toch mooie wk (ondanks het einde dan)
Hier een album met mooie actiefoto's!
http://www.mijnalbum.nl/Album-ZXK3QZY4
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 15:59
Jean Bob
Jean Bob is offline
Citaat:
Ook niet. Er was helemaal niets buitenspel aan.
Zoek maar een ander excuus
Het was een corner
Oud 13-07-2010, 18:34
Verwijderd
Citaat:
De pass ervoor wel
Nee toen ook niet, dat riep Frank Snoeks alleen heel hard. Maar in de herhaling was er geen sprake van buitenspel
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 19:02
Allure
Allure is offline
Het doelpunt kwam voort uit een uittrap van de keeper die eigenlijk een corner voor Nederland had moeten zijn (de bal werd zowel door een verdediger als door de keeper van Spanje geraakt) en Iniesta had al een rode kaart moeten hebben wegens natrappen. Niet eerlijk, maar bij voetbal komt nu eenmaal ook een beetje geluk kijken. En Spanje heeft absoluut beter gespeeld.

Het stoort me wel dat mensen nu roepen dat Nederland zo ontzettend grof heeft gespeeld, gezien het aantal kaarten. Ik vind dat dat (op de trap van de Jong na) wel meevalt. Twee van de gele kaarten zijn gegeven wegens praten, twee geheel onterecht omdat Iniesta niet eens geraakt werd en de rode kaart van Heitinga was ook een beetje overtrokken. Het spel van Nederland verdiende niet de schoonheidsprijs, maar om nou te zeggen dat het erg gemeen en grof was, neen.

Ook verbaasde ik me erover dat Van Persie steeds maar weer opnieuw opgesteld werd. Als Kuyt zo had gespeeld als van Persie, had hij allang hele wedstrijden op de bank gezeten. De coach van Spanje heeft Torres de laatste wedstrijden niet in de basis gezet omdat hij niet goed speelde. Dat had van Marwijk m.i. ook met van Persie moeten doen. Ik had in de finale graag van Persie gewisseld zien worden voor Affelay. Die had voor diepte en wat meer snelheid kunnen zorgen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2010, 12:35
Rysair
Rysair is offline
Wat een mooie analyse! Heb je helemaal gelijk in, maar de kracht van Van Marwijk is dat hij vast houdt aan zijn selectie. Hij begon met van Persie, en zal daar ook mee eindigen (tenzij hij geblesseerd raakt o.i.d.). Ook tegen Brazilie had iedereen verwacht dat hij ging wisselen in de rust, maar dat liet hij na omdat hij altijd vast houdt aan dezelfde 11. Meestal begint hij pas met wisselen na de 70ste minuut. En je zag ook dat Elia voor meer dreiging moest zorgen, maar dat lukte hem ook niet. Hij heeft geen 1 goede actie gemaakt in de finale. Jammer voor hem, want het zou hem flink om de kaart kunnen zetten.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 21:36
Jean Bob
Jean Bob is offline
Elia heeft geluk gehad dat hij in de eerste wedstrijd goed speelde en zijn acties lukten. Het zou me niet verbazen als hij over twee jaar helemaal niet meer bij de selectie zit, hij heeft de kenmerken van een eendagsvlieg a la Quincy en Royston Drente.
Reageren

Regels voor berichten