| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
En een selectie van de foto's!
We begonnen in het park: ![]() Commendatore, Sherlock, Lorelei ![]() Lorelei, Snoopy, Absinthe, CreativeMusic, wheezle, Babs, Uice ![]() White Trash en LP druk in gesprek over golden cages. ![]() Wheezle, Babs, Sherlock, en een stukje Uice ![]() Babs, Uice, Sherlock, Soija (sorry nieuwe nick kan ik niet onthouden ), Martino, EgonDaarna gingen we naar het terras: ![]() Sherlocks pink is groter dan Egons middelvinger. ![]() Fotomaakvrolijkheid van LP ![]() ![]() Sherlock liet zijn tekentalent zien ![]() Martin wilde ook daarna Toen gingen we pizza eten ![]() ![]() sann en martin ![]() Absinthe en Lorelei hebben de slappe lach om een per ongeluk vieze grap van, ik geloof, Lorelei En na pizza eten weer terras: ![]() ![]() Sann en LP Laatst gewijzigd op 17-07-2010 om 11:50. |
|
|
|
|
In het park:
White Trash <Op verzoek verwijderd> Basb en Sann Wheezle/Mean, Uice, stukje van Commendatore, Onait Sirch, egon/ecnelis, Martiño Creative Music en Wheezle/Mean Martiño en Sann Sann, White Trash, Sherlock en Phoebe (en een stukje Babs) <Op verzoek van sann verwijderd> Op het terras: Absinthe maakte een foto terwijl ik een foto maakte, zie foto's Sann Uice Sherlock, Creative Music en Wheezle/Mean In de pizzeria: Uice, egon/ecnelis (quote: "Volgens mij zag ik een messias die in de lucht in een roze onderbroek gillend voorbij kwam vliegen." (als dat een veto was, zeg dat dan even snel )) en Onait SirchAbsinthe, sann en Martiño Martiño en Phoebe ![]() Actiefoto van Wheezle/Mean Wheezle/Mean Volgende terras: Sherlock en Creative Music Wheezle/mean en haar droomober Horen, zien en zwijgen (DK edition) egon/ecnelis sann
Laatst gewijzigd op 17-07-2010 om 20:07. |
|
![]() |
|
|