Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En een selectie van de foto's!
We begonnen in het park: ![]() Commendatore, Sherlock, Lorelei ![]() Lorelei, Snoopy, Absinthe, CreativeMusic, wheezle, Babs, Uice ![]() White Trash en LP druk in gesprek over golden cages. ![]() Wheezle, Babs, Sherlock, en een stukje Uice ![]() Babs, Uice, Sherlock, Soija (sorry nieuwe nick kan ik niet onthouden ![]() Daarna gingen we naar het terras: ![]() Sherlocks pink is groter dan Egons middelvinger. ![]() Fotomaakvrolijkheid van LP ![]() ![]() Sherlock liet zijn tekentalent zien ![]() Martin wilde ook daarna Toen gingen we pizza eten ![]() ![]() sann en martin ![]() Absinthe en Lorelei hebben de slappe lach om een per ongeluk vieze grap van, ik geloof, Lorelei En na pizza eten weer terras: ![]() ![]() Sann en LP Laatst gewijzigd op 17-07-2010 om 10:50. |
![]() |
|
In het park:
White Trash <Op verzoek verwijderd> Basb en Sann Wheezle/Mean, Uice, stukje van Commendatore, Onait Sirch, egon/ecnelis, Martiño Creative Music en Wheezle/Mean Martiño en Sann Sann, White Trash, Sherlock en Phoebe (en een stukje Babs) <Op verzoek van sann verwijderd> Op het terras: Absinthe maakte een foto terwijl ik een foto maakte, zie foto's Sann Uice Sherlock, Creative Music en Wheezle/Mean In de pizzeria: Uice, egon/ecnelis (quote: "Volgens mij zag ik een messias die in de lucht in een roze onderbroek gillend voorbij kwam vliegen." (als dat een veto was, zeg dat dan even snel ![]() Absinthe, sann en Martiño Martiño en Phoebe ![]() Actiefoto van Wheezle/Mean Wheezle/Mean Volgende terras: Sherlock en Creative Music Wheezle/mean en haar droomober Horen, zien en zwijgen (DK edition) egon/ecnelis sann
Laatst gewijzigd op 17-07-2010 om 19:07. |
![]() |
|
|