Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2010, 12:01
Dude001
Dude001 is offline
Hi everyone, ik ben nieuw hier.
En uhm...
Ik weet nu dat het normaal is om jezelf af te trekken/klaar te komen.
Maar weet iemand nog een lekkerdere manier om dit te doen.
Ik wil namelijk echt genieten.
Thx. voor de tips
(Ik ben dus een jongen )
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 16:58
Verwijderd
aftrekken is aftrekken, zolang er geen vrouw in je leven is is er geen lekkerdere manier om het te doen ;x
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 18:30
Verwijderd
homo worden XD
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 12:54
Dude001
Dude001 is offline
Ja, maar ik bedoel: Meiden kunnen zichzelf vingeren, maar dat kunnen ze ook doen met een electrische tandenborstel etc. Is er ook zoiets voor jongens?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 13:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Er zijn ook wel speeltjes voor jongens. Daarvoor moet je eens kijken op websites van Christine le Duc enzo. 'Huis tuin en keuken' spulletjes, die misschien door meisjes gebruikt kunnen worden, zijn er geloof ik niet voor jongens.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 13:43
Dude001
Dude001 is offline
Aangezien ik nogal jong ben zit het er niet in om speeltjes te kopen/bestellen.
Dan had ik nog een vraag. Ik heb een meid in m'n klas die is best wel geil, en ik weet dat ze zichzelf vingert. Maar hoe moet ik haar vragen of ze een keer samen op 'onderzoek' wilt uitgaan (Ik ben 12 ) En is het erg om dat met een ander meisje te doen dan je vriendin

Laatst gewijzigd op 19-07-2010 om 13:57.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 20:48
duivelaartje
duivelaartje is offline
Het is niet zo handig om iets met een ander meisje te doen als je een vriendin hebt. Je vriendin vindt dat zeer waarschijnlijk niet leuk en het is ook wel een beetje vreemd. Wil je niet die ontdekking doen met je vriendin? Zo nee, dan vind je je vriendinnetje misschien wel niet zo leuk...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik bedoel: Meiden kunnen zichzelf vingeren, maar dat kunnen ze ook doen met een electrische tandenborstel etc. Is er ook zoiets voor jongens?
de stofzuiger. Aanzetten en je leuter in de slang steken. Ben je ook gelijk van je kwakkie af; die wordt opgezogen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 15:57
JUR-95
JUR-95 is offline
Internet ?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 20:59
Verwijderd
Je kunt in de sexwoordenboekshop ook kunstvagina bestellen ! Ideaal!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 00:26
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
de stofzuiger. Aanzetten en je leuter in de slang steken. Ben je ook gelijk van je kwakkie af; die wordt opgezogen.
GENIAAL! ja dat is het beste ja... zolang je maar geen industrieele stofzuiger hebt... dat kan niet zo mooi aflopen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 03:58
Verwijderd
Citaat:
Er zijn ook wel speeltjes voor jongens. Daarvoor moet je eens kijken op websites van Christine le Duc enzo. 'Huis tuin en keuken' spulletjes, die misschien door meisjes gebruikt kunnen worden, zijn er geloof ik niet voor jongens.
Christine le duc is alleen wel erg beperkt. Eigenlijk zelfs slecht qua diversheid.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 09:13
Kleintje!
Kleintje! is offline
Citaat:
Dan had ik nog een vraag. Ik heb een meid in m'n klas die is best wel geil, en ik weet dat ze zichzelf vingert. Maar hoe moet ik haar vragen of ze een keer samen op 'onderzoek' wilt uitgaan (Ik ben 12 ) En is het erg om dat met een ander meisje te doen dan je vriendin
Als ik jouw was zou ik daar maar ff mee wachten
Oud 23-07-2010, 10:36
bimbo888
bimbo888 is offline
Citaat:
het is niet erg om het met een ander meisje te doen,, als je vriendin het maar niet weet.

je zou het met haar kunnen doen als je alleen bent met haar bijv. als je een keer bij jou thuis bent ofzoow
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 12:24
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik zou gewoon lekker het met je vriendin doen, en als je echt met dat andere meisje ietswilt doen kun je het beter uitmaken want op je 12é al "vreemdgaan" is best wel vroeg.

Regels voor berichten