Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet eigenlijk nieuwe brieven gaan schrijven, maar ik vind gewoon niets dat ik ook maar een beetje leuk vind. Ik heb morgen nog een assessment, maar bij dat bedrijf wil ik eigenlijk niet werken maar had ik alleen gesolliciteerd voor de ervaring en morgen krijg ik ook nog bericht van een ander bedrijf en daar wil ik wel graag werken, dus dat is spannend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zouden we naar een duits restaurant gaan, omdat ik geslaagd was. krijgt me zus het te horen wil ze niet omdat, alles daar vlees is en de vegetarische gerechten zijn met kaas. En die kaas wil ze niet omdat er dierlijk stremsel in zit. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar gelukkig heb ik niet zulke dogmatische mensen in mijn omgeving, en kan ik mezelf heerlijk uitsloven in de keuken... (Met wisselend resultaat, en in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |