Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Niet in het OV, dus ban me alsjeblieft niet
![]() Ik stond bij de Slegte in een boek te kijken, komt er een Chinese man aanschuivelen en gaat recht voor me staan en zegt: "De mensen in <verstond ik niet> lijden honger". Vervolgens loopt hij weer weg, komt vervolgens weer terug lopen en zegt: "Ze willen braadworst hebben". Ik wist niet zo goed wat ik terug moest zeggen. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook wel eens geërgerd twee luid kletsende tienerjongens in de stiltecoupé gevraagd of ze aub stiller konden zijn want ik probeerde te leren, en die schaamden zich enórm en hielden meteen hun mond voor de rest van de reis
![]() ![]() ![]() Niet gehoord trouwens, maar ik zag laatst wel een hilarisch beeld dat ik eigenlijk moet tekenen - een jongetje van een jaar of negen, heel stoer, flink pauper volgens mij maar nog niet oud genoeg om echt een etter te zijn, maar wel zo'n bikkeltje. En die liep met een klein bosje bloemen in zijn hand, echt suuuperlief, maar hij liep echt heel sip/verontwaardigd naar de grond te kijken en zo traag en treurig verder te slenteren... echt het contrast, geniaal ![]() |
![]() |
|
Vorige week werd er in de trein omgeroepen: "Dames en heren, over enkele ogenblikken: station Weert. We staan even stil om te wachten op een passerende vliegtuig.. Herstel: er komt een trein langs. Herhaling: we wachten op een andere trein."
Heel eng ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Up want leuk topic.
Geen openbaar vervoer maar een supermarkt maar dat mag hier ook allemaal want openbare plek! vrouw: 'Jaaaa, sooooo, se hebbuh hier groene jupiler!' dochter: ja nu hebben we wel genoeg bier he? vrouw: jaaaa, nee dochter: we moeten nog wat limonade vrouw: limonade? dochter: ja voor ons wimmetje, die lust geen prik vrouw: EN WAAROM DRINKT DIE WIM VAN JOU DAN GEEN BIER? dochter: wim is 13, ma vrouw: JA NOU EN? het goede voorbeeld, smoeders. |
![]() |
|
Verwijderd
|
en vandaag stond ik op de bus te wachten met een Indonesische oma. Ze vertelde erg veel over vroeger, over toen zij nog in indonesië woonde en haar vader nog veel bedienden had. En dat ze stiekem met een bediende een rondje over het terrein ging rijden met een motor en zijspan en toen ze zo bij het huis van de chinees naar binnen reden. De bediende ging nederig naar de vader en bood zijn excuses aan maar de vader wilde niet luisteren want hij stond onder de douche. Alles kwam goed en wel want de bediende heeft de rest van zijn leven zijn tijd zitten te besteden aan het repareren van het huis van de chinees. En ze mochten die chinees toch al niet. Het was net een multatuli roman.
Vervolgens kwam er een lang verhaal over 'die malle hollanders die het allemaal niet snappen, je moet pas een feestje vieren als je gewonnen hebt. Al die lelijke oranje vlaggen. Ik heb wel oranje schoenen hoor maar die doe ik pas aan als we gewonnen hebben. Niets te voorbarig. Domme hollanders.' En vervolgens: jij bent wel leuk zeg, waar ga je naar toe? ik: open atelier dag indische vrouwtje: JEETJE ik: sorry? vrouwtje: JIJ LIJKT OP IEMAND TROUWENS ZEG ik: oh, weet u ook wie? vrouwtje: nee. ik denk er even over na *tijdje stil* vrouwtje: nee, het is niet harry potter, nee, niet harry potter, zo'n ander knulletje, met een petje ik: kruimeltje? zij: NEE IK WEET HET AL JIJ LIJKT OP CISKE DE RAT |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik had alleen maar een achterlijke cassiere bij de ah vandaag. Ik had m'n bonuskaart neergelegd en stond te wachten tot ze die ging scannen zodat ik m'n portemonnee weg kon stoppen. Ik vroeg of ie al gescand was. Zei ze heel chagrijnig: 'Nee, ik dacht: ik doe dat op het laatst' Dus ik zei: 'oh, dat begrijp ik wel. Maar zou u het nu kunnen doen? Dan kan ik m'n portemonnee wegstoppen namelijk' Zij: 'Nee, ik doe dat pas op het laatst' Ja, wtf echt?! Alsof het zoveel moeite is om dat ding even te pakken en te scannen ![]()
|
vandaag in de trein. Op de heenweg stond de conducteur in de coupe en toen kwam een middelbare vrouw naar hem toegesneld:
"ik ben vergeten mijn kaartje te stempelen, kan ik dat nu nog aan u vragen" "Ja hoor, voor 5 euro doe ik een hoop" "Oh ja oke" "Ik beun een beetje bij." "Nou dank u wel hoor" "Excuses aanvaard.... ik heb ze alleen nog niet gehoord" Ik moest gniffelen. Op de terugweg zat ik links aan het raam, tegenover mij een vrouw die op sarah bettens leek. Toen kwamen er 3 jongens aan (eind 20) en eentje ging naast mij zitten en zijn vrienden rechts van ons in de andere 4zit. Nou niks aan de hand, kwam er opeens een "redelijk" gezette man aanlopen en ging bij die 2 gasten zitten. Hij was echt dik en vies en had plekken op zijn huid. Die jongen naast mij begon op gegeven moment met die man te praten (ik had mn ipod op dus hoorde het niet zo), maar hij vroeg 5 minuten later dus "heb je schurft ofzo?" "nee eczeem, ken je dat?" Het was niet zo'n leuk gesprek volgens mij ![]() Nouja, volgende station ging die man weer weg, en toen gingen die 3 opeens met elkaar de hele situatie analyseren en ze zeiden "nee dat had je echt niet mogen zeggen bladiebla". En ze wisten niet hoe je eczeem spelde dus vroegen ze dat aan mij en die sarah lookalike. En dat ze zich verveelden en ze mensen wilden pesten. Zei een van die drie "nou je kan ook met dat meisje praten.... oh nee zij is lief".. Hadden ze het dus over mij.. En eentje tegen die gast die naast me zat: "jaaa heb het over beffen want ik hoorde dat jij zo goed kon beffen" Ik was toen druk met mn Ipod bezig. "Ja hoor, zij wil het niet horen want ze doet haar muziek harder"" Ik zo "nee zachter" huhuh ![]() Maar uiteindelijk wel met hun gepraat, ze waren wel okee uiteindelijk maar gewoon bored. Oh en een man verderop zat schaamteloos in zn neus te peuteren en at het toen op. ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Drie verkoopsters, een klucht.
#1 Jamaar, wie heef dan gewonne daan? Toch niet die vrijheid dinges? #2 en #3 Jawel, de PVV heef gewonne joh, die van de vrijheid je weet wel, die heef gewonne. 1# Ja écht??? #2 Ja niet die PvdA, de PVV had net iets meer joh. #3 Ja joh de PVV had gewonne. #1 ECHT????? En eh, die andere dan. Hoe heet ie. Van de VVD toch? Heeft die niet gewonne dan? #3 Ja Gutte. Gutte of zo. Of nee Grutte die ja, van de VVD. Ehm. Nee. #1 Ja ik was twee weken weg of sow, ik heb het allemaal gemist. Ik weet niet eens waar ze voor staan weet je, geen idee waar ze allemaal voor staan. Toen volgde een lang betoog over politici die altijd maar wat zeggen en het nooit waarmaken, dat ik niet helemaal verstond. #3 Ja weetje, die Wilders, ik vind dat echt niet kunnen hoor. Ik vind dat echt niet kunnen. Dat ie tegen de Marokkanen is OK weetje. Iedereen heeft daar iets tegen, maar dat ie ....bla bla (ik kon het niet meer volgen zonder al te obvious te gaan afluisteren, maar het ging iig nog wel even zo door. Ik deed bijna een irl facepalm) Laatst gewijzigd op 21-06-2010 om 19:00. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.volkskrant.nl/opmerkelijk...n_Scheveningen |
![]() |
|
In de metro, twee jongens, één meisje:
Jongen 1: Ik kan niet mee man, heb geen knaken Meisje & jongen 2: Dan moet je minder blowen Jongen 1 tegen meisje: Nee joh nee wat zeik je nou joh. Lach niet (ze lachte ook niet) Meisje: Waarom zeg je dat niet tegen hem? Jongen 2: Omdat hij me graag zuigt Heel de metro stil en ik stikte half door een lachbui niet vrij kwam ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Treinconducteur:
"Dames en heren, over enkele ogenblikken komen we binnen op station Amerrrrsfoort. Te Amersfoort kunt u overstappen op de stoptrein naar Barneveld, Lunteren en Ede-Wageningen. Ook kunt u overstappen voor de trein naar Nijkerk, Putten, Harderwijk en Zwolle. Ennneehh....mjaaa...eeeehhhhhhhmmm....dat.....was het wel zo'n beetje...Station Amersfoort!" (6 seconden later) "OH! ÉN de trein naar Apeldoorn, Deventer, Almelo, Hengelo en Ennnnnschede!................Dames en heren, Station Amerrrrsfooooort." |
![]() |
|
"Hey met Jeffrey. Nou, ik kom net uit Hilversum en ik weet precies waar ik last van heb."
En dat weet de hele trein nu ook. De hele geschiedenis over zijn schouderblessure is in vijf minuten voorbij gekomen. Hij heef een scheur in zijn kraakbeen en gaat geopereerd worden. De sportarts zag op de MRI die in mei in Weert is gemaakt precies wat er aan de hand was. En omdat Jeffrey niet in Weert geopereerd wil worden, gaat hij naar Hilversum. Tot die tijd mag hij *bepaalde* bewegingen niet maken, maar gelukkig maak je die niet met volleybal. Hij gaat fysiotherapie krijgen om zijn spieren te versterken om zo de ergste klappen op te kunnen vangen. Hij is blij dat hij volgend seizoen weer volledig kan spelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Bij de verloskundige in de wachtkamer zat een vrouw in haar telefoon te tetteren:
"Bij de verloskundige" ... "Nee, geeft niet. Ik zit in de wachtkamer" ... "Jawel" ... "Nee, die hebben er heus geen last van" (dat was het moment dat ik dacht: 'euh... jawel!') ... "Nee, nog niet" ... "Ach, wat maken die paar drankjes nou uit?!" ... "Alsof jij nooit zuipt!" ... "Als het je zoveel kan schelen, waarom ben je hier dan niet?!" ... "Wat een kutsmoes" ... "Jawel, een uitkering!" ... "Er valt met jou gewoon niet te praten. Ik hang nu op, want de hele wachtkamer luistert mee" ... "Ja, tot vanavond" ... "Ik ook van jou, liefie" ... "Hihi" ... "Oké tot later" Echt, wtf?! Zou bijna denken dat ze het verzon en maar deed alsof... ![]()
|
Jongen: "Ja het is een Britse korthaar."
Meisje: "Oh ja, is dat er niet zo één met zo'n mooie..." Jongen: "Ja, ze hebben een heel mooie vacht." Meisje: "Ja die ken ik wel, met van die lange haren." Ik vond het echt heel grappig stiekem ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zat vrijdag in de trein met mn moeder, die had me 'getrakteerd' op een 1eklaskaartje (relaxed
![]() WTF ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Er zat laatst zo'n gekke man naast me in de bus. Hij had een almelo's en dronken accent, en hij schreeuwde alles wat hij zei heel hard en schel. Hij ging aan iedereen vragen hoe ze heetten, en waar ze naar toe gingen, en hij zei iedereen gedag toen ze de trein uit stapten. Op een gegeven moment schreeuwde hij tegen mij: "MOET JE EENS NAAR BUITEN KIJKEN, MISSCHIEN ZIE JE WEL EEN OOIEVAAR!"
Apparte mensen bestaan er toch..
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja, en in diezelfde treinreis reed de trein langzaam omdat er een schaap op het spoor liep (:')), en op een gegeven moment werd er omgeroepen dat rechts het schaap te zien was. En jawel. Maar toen hoorde ik de conducteurs, die achter me zaten, in hun walkietalkie praten: "Komt goed uit, we hadden net zin in shoarma! Hiahahuhuhu." :')
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|