Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2010, 11:46
Verwijderd
Citaat:
spreekt me tot nu toe niet zo veel aan. is zappa gitarist?

Snap ik, het is gewoon fucking lelijk
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Onder andere.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, en componist.
Verwijderd
Citaat:
O.a. En je kunt je muzieksmaak vergelijken met anderen. Zo hebben sann en ik SUPER compatibility omdat we natuurlijk een briljante smaak hebben allebei en dan kan ik kijken wat sann allemaal luistert... En je krijgt ook een programmaatje waarmee je 24 uur Radio kan luisteren. Dan vul je een artiest in, bijv. Beatles en dan zoekt hij zelf nummers voor je uit die je dan vast ook wel kan waarderen.
En als ik wat nieuws wil kijk ik bij o.a. Minke (en andere vrienden waarmee ik een high compatibility heb) en ontdek ik nog meer nieuwe muziek
Oud 19-07-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Maar jullie zijn van die ''muziekkenners'' waarbij het zo vreemd, alternatief en zo niet-commercieel mogelijk moet zijn. Anders is het niet mooi, en de rest heeft geen ''smaak''. Beetje onzin.
dat bedoel ik. no offence.
Verwijderd
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar kaarten voor Lowlands: er zijn er een zooi ongeldig gemaakt & komen morgen via officiële verkoop weer beschikbaar voor normale prijs
Verwijderd
Citaat:
dat bedoel ik. no offence.
Archont is gewoon aan het trollen hoor.
Oud 19-07-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Hier is een ontypisch Zappanummer dat iedereen leuk vindt. De tekst is ook briljant.

[filmpje]
deze kan ik nog wel waarderen
Oud 19-07-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Oh Archont begint over muziek, zal ik het dan even over empathie en spiritualiteit gaan hebben?
ik moest hardop lachen
Oud 19-07-2010, 11:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar jullie zijn van die ''muziekkenners'' waarbij het zo vreemd, alternatief en zo niet-commercieel mogelijk moet zijn. Anders is het niet mooi, en de rest heeft geen ''smaak''. Beetje onzin.
Wat een onzin. Zappa is helemaal niet 'alternatief' of vreemd, en heeft ontzettend veel verdiend aan zijn muziek. Waarom iedereen het moet kennen, is omdat het historisch ontzettend relevant is. Als je het niet mooi vind is dat prima, maar als je het niet kent dan is het onmogelijk popmuziek te begrijpen.
Oud 19-07-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar kaarten voor Lowlands: er zijn er een zooi ongeldig gemaakt & komen morgen via officiële verkoop weer beschikbaar voor normale prijs
... is dit een hint?
Oud 19-07-2010, 11:51
Verwijderd
mooie solo.
Oud 19-07-2010, 11:52
Verwijderd
Zeg, als ik een last.fm account zou aanmaken, dan heb ik toch niet per sé die scrobbler-software nodig maar kan ik ook de last.fm-ondersteuning van spotify gebruiken en de songbird last.fm-plugin?
Oud 19-07-2010, 11:52
Verwijderd
Die scrobbler-software heb je volgens mij wel nodig, maar dat weet ik niet zeker.
Oud 19-07-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Zeg, als ik een last.fm account zou aanmaken, dan heb ik toch niet per sé die scrobbler-software nodig maar kan ik ook de last.fm-ondersteuning van spotify gebruiken en de songbird last.fm-plugin?
De scrobbler heb je nodig als je via WMP/Winamp/Itunes luistert.
Verwijderd
Citaat:
Vorig jaar was er hetzelfde gezeik. Moeilijk te begrijpen dat mensen nog steeds niet de officiële weg kiezen.
Verwijderd
Sann, hoe laat komen de kaartjes morgen vrij? Misschien ga ik toch een poging wagen
(en als het lukt heb ik toch 100 euro winst gemaakt )
Verwijderd
Citaat:
als je via spotify luistert heb je de scrobbler software -volgens mij- niet nodig.
Oud 19-07-2010, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Sann, hoe laat komen de kaartjes morgen vrij? Misschien ga ik toch een poging wagen
(en als het lukt heb ik toch 100 euro winst gemaakt )

niet bekend geloof ik
Oud 19-07-2010, 11:54
Verwijderd
Citaat:
De scrobbler heb je nodig als je via WMP/Winamp/Itunes luistert.
Maar als ik dat niet doe mis ik geen functionaliteit zonder die scrobbler?
Oud 19-07-2010, 11:55
Verwijderd
ik heb niet zo veel aan frank zappa als singer-songwriter. eeh
Verwijderd
Oh @minke: 14.00 uur. 432 kaarten. Dus dat wordt als een gek klikken om 14.00 uur
Verwijderd
Citaat:
Maar als ik dat niet doe mis ik geen functionaliteit zonder die scrobbler?
Ik zou het niet met zekerheid durven zeggen. Maar wat is het probleem dan met die scrobbler? Het is een klein programmaatje.
Verwijderd
Citaat:
Zeker wel.
Oud 19-07-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Oh @minke: 14.00 uur. 432 kaarten. Dus dat wordt als een gek klikken om 14.00 uur
Let's see. Weet je ook waar? Op de site van Lowlands gewoon? Misschien kan ik hem wel gewoon al helemaal invullen van tevoren en dan om 14 uur verzenden.
Oud 19-07-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het niet met zekerheid durven zeggen. Maar wat is het probleem dan met die scrobbler? Het is een klein programmaatje.
Op zich is daar helemaal geen probleem mee, maar momenteel vind ik dat hele last.fm-verhaal wat onoverzichtelijk, dus ik probeer een beetje uit te vogelen hoe het in elkaar zit.

Maar ik ga zo denk ik ook maar eens een accountje aanmaken om eens te kijken of het wat is.
Oud 19-07-2010, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Dat ja.
Verwijderd
Citaat:
Let's see. Weet je ook waar? Op de site van Lowlands gewoon? Misschien kan ik hem wel gewoon al helemaal invullen van tevoren en dan om 14 uur verzenden.
Yep, via www.lowlands.nl
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hoeveel nummers heb je geluisterd? Want hij heeft 75 albums en is een van de meeste gevarieerde muzikanten die er zijn. Uncle Remus is best een singer-songwriter-achtig nummer.
Verwijderd
ok dan check ik die even.
Oud 19-07-2010, 11:58
Verwijderd
ik mag mij niet meer mengen in muziek discussies want op nummer drie van mijn last.fm top 10 staat Fresku, de rapper uit eindhoven met de fantastische hit : 'kutkop'
Oud 19-07-2010, 11:59
Verwijderd
hmm ik moet ook eens in last.fm accounts van mensen gaan zoeken naar nieuwe downloadables
Oud 19-07-2010, 11:59
Verwijderd
Bij mij zul je Heino er ook in zien opduiken hoor, omdat ik dat grappig vind.

Dan staat tussen de Jean-Phillipe Rameau en de Jean-Baptiste Lully ineens 'Heino'.
Oud 19-07-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Yep, via www.lowlands.nl
Thanks
En als ik nu een kaartje bemachtig hè... mag ik dan met jullie mee?
Verwijderd
Citaat:
hmm ik moet ook eens in last.fm accounts van mensen gaan zoeken naar nieuwe downloadables
Your musical compatibility with lettertjes is SUPER
Music you have in common includes Tom Waits, Chet Baker, Cuby & the Blizzards, J.J. Cale and Mr. Oizo.
Verwijderd
Citaat:
Thanks
En als ik nu een kaartje bemachtig hè... mag ik dan met jullie mee?
Ik zal mijn vriendinnetje even een mailtje sturen of ze dat oke vindt, maar ik neem aan van wel Ik laat het je horen!
Oud 19-07-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
ik mag mij niet meer mengen in muziek discussies want op nummer drie van mijn last.fm top 10 staat Fresku, de rapper uit eindhoven met de fantastische hit : 'kutkop'

En wie is Manuel? Is dat André Manuel of iemand anders?
Oud 19-07-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Ik zal mijn vriendinnetje even een mailtje sturen of ze dat oke vindt, maar ik neem aan van wel Ik laat het je horen!
Ik zal niet de hele dag om jullie heen hangen en ook gaan feesten met Babs en WT, als ik dat mag
Oud 19-07-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:

Verwijderd
Citaat:
Your musical compatibility with lettertjes is SUPER
Music you have in common includes Tom Waits, Chet Baker, Cuby & the Blizzards, J.J. Cale and Mr. Oizo.
ik heb laatst naar jouw library zitten luisteren bij wijze van radio daarvoor kwamen die artiesten allemaal niet echt bij mij voor
Verwijderd
Citaat:

Ja dat is André Manuel! Maar, je zit nu op mijn oude last fm, als je die ziet staan
Verwijderd
Manuel!!! <33333
Oud 19-07-2010, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is André Manuel! Maar, je zit nu op mijn oude last fm, als je die ziet staan
Oh ja. Nee, ik zit niet op je last.fm, ik kan me die naam gewoon herinneren uit je last.fm, de oude inderdaad.
Oud 19-07-2010, 12:03
Verwijderd
Citaat:
ik heb laatst naar jouw library zitten luisteren bij wijze van radio daarvoor kwamen die artiesten allemaal niet echt bij mij voor
ja ik kan me ook eerlijk eigenlijk niet echt vinden in je top 10 ghehe
Oud 19-07-2010, 12:04
Martiño
Martiño is offline
Hallo, wie geeft mij even een schop onder mijn kont? Het meest productieve dat ik vandaag heb gedaan is de was opruimen, tosti's maken en de secretaresse van mijn begeleider bellen om te vragen of hij nu vandaag al terug was van zn vakantie.
Oud 19-07-2010, 12:04
Martiño
Martiño is offline
Werkt last.fm ook met je iPod?
Oud 19-07-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Werkt last.fm ook met je iPod?
Jup.

@minke hehe dat wordt weer fijn uitleggen hoe iedereen elkaar kent ik heb d'r gemaild!
Oud 19-07-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Jup.

@minke hehe dat wordt weer fijn uitleggen hoe iedereen elkaar kent ik heb d'r gemaild!
Dat wel ja
Maar als je het raar vindt ofzo, gewoon zeggen he!
Oud 19-07-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
ja ik kan me ook eerlijk eigenlijk niet echt vinden in je top 10 ghehe

Ik hou best van jazz enzo, maar denk er nooit aan om het te downloaden
Oud 19-07-2010, 12:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jup.
Hoe dan?
Citaat:
Ik kom hier nog eens een forum-COC aan het oprichten.

Regels voor berichten