Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar hoe gaan Eric en Babs dan? En Nathan? Gaat die ook mee? Gaan die met z'n drieën? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en het werkt inderdaad ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn moeder vraagt iedere iedere keer als ik thuis kom 'heb je al nieuwe schoenen gekocht?' En als ik aan de telefoon zit en ik zeg dat ik de stad in was: 'oh voor nieuwe schoenen?' En iedere keer als ik met iemand afspreek en zij weet dat: 'oh, die heeft wel een goede smaak toch? Kunnen jullie niet samen schoenen gaan kopen?' En als ik ook maar naar mijn schoenen kijk: 'ja, ziet er niet uit he. Kan je geen nieuwe kopen?'
-_-'' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zijn je schoenen ook echt stuk of vind ze ze gewoon niet leuk? Ik kreeg altijd frisdrank van mijn ouders mee, want dat kochten ze altijd voor als mijn zus en ik langskwamen, en dan dronken wij weer water en sap en thee, en naderde de frisdrank de houdbaarheidsdatum. Maar na vijf jaar zijn ze eindelijk op het idee gekomen om het gewoon niet meer te kopen! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zijn boek moet je, ook al ben je al student af, alsnog lezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Sann:Ja, I know. Ik moest hem van zijn ex ook al lezen, maar dat heb ik toen niet gedaan.
Terwijl hij mij in alles - tot vervelens toe ![]() Als je zijn last.fm ziet... ![]() Sorry, dat was even een frustratiedelingkje tussendoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn moeder neemt me nou nooit mee uit winkelen. Ik geloof dat ik al sinds de basisschool niet meer zomaar iets van haar gehad heb. Oh jawel, af en toe nam ze een beha voor me mee.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als ik kleren krijg van mijn ouders dan is dat omdat ik met mijn moeder ga winkelen, zij me een winkel insleurt die te duur is, zij me iets laat passen wat te duur is, en als ik dan heel hard sta te twijfelen omdat het toch wel érg leuk is vraagt ze hoeveel ik aan zo'n kledingstuk had willen uitgeven en dan legt ze het verschil bij. Want mijn moeder vind dat ik te goedkope kleren draag, maar wil me kennelijk niet té hard verwennen ofzo
![]() |
![]() |
|
Iedereen heeft dezelfde positieve ervaringen met als zwerver gekleed naar de ouders gaan.
Maar ik doe het nooit bewust, hoor. Ik stribbel altijd tegen als beweerd wordt dat mijn kleding 'niet meer kan'. Maar dat heeft nooit effect.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarja, ook wel weer handig zo'n moeder ![]() |
![]() |
|
Sinds ik uit huis ben gingen mijn moeder en ik iedere zomer naar Maastricht om te winkelen, en hoewel het dan altijd gezellig was en Maastricht leuk was, kan ik gewoon niet winkelen met mijn moeder. We botsen dan weer net iets te veel. Dus we doen het al twee jaar niet meer, volgensmij, hoewel ik nu geen bezwaar zou hebben tegen een middagje gesponsord winkelen want ik moet eigenlijk weer eens wat nieuws hebben
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|