Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2010, 12:08
Martiño
Martiño is offline
Ik moet eens wat meer muziek downloaden, maar ik ben zo'n brave goeierik die nooit iets downloadt en vergeet te kopen (of geen geld heeft) en dus veel te weinig nieuwe muziek heeft.
Oud 19-07-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Dat wel ja
Maar als je het raar vindt ofzo, gewoon zeggen he!
Nee joh, ik vind het alleen maar tof als je mee gaat ik hoop zij ook, want ik besef me nu dat het voor haar wel een beetje raar is dat er een heel weekend een totaal vreemde (voor haar) met ons mee gaat .

Nou ja fingers crossed
Oud 19-07-2010, 12:09
Verwijderd
oh hey is het roze maandag?
Oud 19-07-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Hoe dan?

Ik kom hier nog eens een forum-COC aan het oprichten.
het forum is toch al een soort forum-coc ik kan hier lekker mezelf zijn en met jullie delen hoe moeilijk het is mijn geheim te bewaren
Oud 19-07-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
yup.
Oud 19-07-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, ik vind het alleen maar tof als je mee gaat ik hoop zij ook, want ik besef me nu dat het voor haar wel een beetje raar is dat er een heel weekend een totaal vreemde (voor haar) met ons mee gaat .

Nou ja fingers crossed
we zullen zien!

Maar hoe gaan Eric en Babs dan? En Nathan? Gaat die ook mee?
Gaan die met z'n drieën?
Oud 19-07-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
we zullen zien!

Maar hoe gaan Eric en Babs dan? En Nathan? Gaat die ook mee?
Gaan die met z'n drieën?
nee, die gaan met elkaar. Of nou ja, met een groep geloof ik, waar Babs eigenlijk alleen mee zou gaan (toen eric en nathan nog geen kaarten hadden) maar ik weet het eigenlijk niet precies Zij willen iig naar camping 3 en ik wil camping 4, dus we staan niet bij elkaar
Oud 19-07-2010, 12:12
Verwijderd
Op zich zou het wel handig zijn om een soort van planning te maken voor vanmiddag, want zo kom ik natuurlijk nooit bij mijn ouders en blijf ik gewoon de hele middag forummen
Oud 19-07-2010, 12:13
Verwijderd
Bij je ouders de kast leegvreten, .
Oud 19-07-2010, 12:14
Verwijderd
Dit vind ik zo'n fijn dansnummer:
Verwijderd
Ik heb besloten vandaag toch ook echt maar eens bij mijn vader, en daarna bij m'n moeder (bah) langs te gaan.
Rivka
Rivka is offline
Wat is er met je moeder?
Oud 19-07-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
shoppen op mama's kosten
Verwijderd
huh
ik was wat nummers aan het downloaden uit een top-100-1-hit-wonders die ik vond. Staat Sinead O'Connor erin
Ik vind iemand geen 1-hit-wonder als diegene naast een grote hit ook langdurig stabiel succes heeft gehad.
Verwijderd
huh vaag
Oud 19-07-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
shoppen op mama's kosten
Het loont om gekleed als een dakloze bij de ouders aan te komen. Mijn mama vond "dat ik er niet uit zie", en toen kreeg ik een stapel geld mee.
Oud 19-07-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
leegdrinken vooral <3
Oud 19-07-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
huh
ik was wat nummers aan het downloaden uit een top-100-1-hit-wonders die ik vond. Staat Sinead O'Connor erin
Ik vind iemand geen 1-hit-wonder als diegene naast een grote hit ook langdurig stabiel succes heeft gehad.
Bovendien is dat nummer geschreven door iemand die talloze hits gehad heeft.
Oud 19-07-2010, 12:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja! Ik stond vorige week nog in de WE met een roze shirt in de hand te overwegen of ik zou gaan of niet.
Oud 19-07-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Het loont om gekleed als een dakloze bij de ouders aan te komen. Mijn mama vond "dat ik er niet uit zie", en toen kreeg ik een stapel geld mee.
dat heb ik als eerstejaars geleerd uit "beau's handboek voor studenten" van beau van erven doorens (of hoe je het schrijft) vreselijke vent, fantastisch boek

en het werkt inderdaad maar ik vind dat, nu ik bijna 6 jaar uit huis ben, het niet meer kan maken om zulke trucjes uit te halen. Neemt niet weg dat als mama gezellig een middagje wil winkelen (en dan altijd bijna alles betaald) ik natuurlijk graag met d'r mee ga
Oud 19-07-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
leegdrinken vooral <3
De broer van m'n stiefvader is wijnhandelaar. Er staat bij de ouders een grote hoeveelheid heerlijke wijn, waar ik vorige week flink van heb kunnen genieten.
Oud 19-07-2010, 12:20
Martiño
Martiño is offline
Maar Sann, hoe doe ik dan last.fm op mijn iPod. Er is (uiteraard) een app voor last.fm, maar die kun je niet in de Nederlandse appstore krijgen.
Verwijderd
Ik vind Beau helemaal geen vreselijke vent. Vind hem erg sympathiek
Heb z'n boek overigens niet gelezen.
Verwijderd
mijn moeder vraagt iedere iedere keer als ik thuis kom 'heb je al nieuwe schoenen gekocht?' En als ik aan de telefoon zit en ik zeg dat ik de stad in was: 'oh voor nieuwe schoenen?' En iedere keer als ik met iemand afspreek en zij weet dat: 'oh, die heeft wel een goede smaak toch? Kunnen jullie niet samen schoenen gaan kopen?' En als ik ook maar naar mijn schoenen kijk: 'ja, ziet er niet uit he. Kan je geen nieuwe kopen?'

-_-''
Oud 19-07-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Maar Sann, hoe doe ik dan last.fm op mijn iPod. Er is (uiteraard) een app voor last.fm, maar die kun je niet in de Nederlandse appstore krijgen.
ik weet dat het kan, want een vriendje van me heeft het, maar ik heb geen ipod, dus ik weet het niet. Gewoon via last.fm in je mobiele browser denk ik.
Oud 19-07-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
mijn moeder vraagt iedere iedere keer als ik thuis kom 'heb je al nieuwe schoenen gekocht?' En als ik aan de telefoon zit en ik zeg dat ik de stad in was: 'oh voor nieuwe schoenen?' En iedere keer als ik met iemand afspreek en zij weet dat: 'oh, die heeft wel een goede smaak toch? Kunnen jullie niet samen schoenen gaan kopen?' En als ik ook maar naar mijn schoenen kijk: 'ja, ziet er niet uit he. Kan je geen nieuwe kopen?'

-_-''

Zijn je schoenen ook echt stuk of vind ze ze gewoon niet leuk?

Ik kreeg altijd frisdrank van mijn ouders mee, want dat kochten ze altijd voor als mijn zus en ik langskwamen, en dan dronken wij weer water en sap en thee, en naderde de frisdrank de houdbaarheidsdatum. Maar na vijf jaar zijn ze eindelijk op het idee gekomen om het gewoon niet meer te kopen!
Oud 19-07-2010, 12:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
De broer van m'n stiefvader is wijnhandelaar. Er staat bij de ouders een grote hoeveelheid heerlijke wijn, waar ik vorige week flink van heb kunnen genieten.
Zo gaat dat bij mijn ouders ook altijd. "Kom, we maken een fles wijn open en hee, dat shirt kan echt niet meer, je gaat vandaag een nieuwe kopen." Soms voel ik me net een Gooisch meisje.
Verwijderd
Citaat:

Zijn je schoenen ook echt stuk of vind ze ze gewoon niet leuk?
ze zijn behoorlijk kapot ook, ach. Blote voeten school.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Beau helemaal geen vreselijke vent. Vind hem erg sympathiek
Heb z'n boek overigens niet gelezen.
Mwoh.

Maar zijn boek moet je, ook al ben je al student af, alsnog lezen Of nou ja boek. Het is een bundel van columns die ie voor de universiteitskrant schreef geloof ik.
Verwijderd
Citaat:

-_-''
Jouw moeder heeft ook al zo'n obsessie? Ik kom daar aan in m'n afgetrapte All Stars, en het eerste wat ik te horen krijg is dat ik nieuwe schoenen moet kopen, want "dit kan echt niet".
Oud 19-07-2010, 12:23
Verwijderd
Toen ik nog bij mijn ouders over de vloer kwam ging ik ook vaak als zwerver gekleed en nam mijn moeder me mee uit winkelen.
Oud 19-07-2010, 12:23
Verwijderd
@Sann:Ja, I know. Ik moest hem van zijn ex ook al lezen, maar dat heb ik toen niet gedaan.
Terwijl hij mij in alles - tot vervelens toe - kopieerde.
Als je zijn last.fm ziet... Is praktische ALLEMAAL muziek die hij luisterde omdat ik het luisterde.

Sorry, dat was even een frustratiedelingkje tussendoor
Oud 19-07-2010, 12:24
Verwijderd
Mijn moeder neemt me nou nooit mee uit winkelen. Ik geloof dat ik al sinds de basisschool niet meer zomaar iets van haar gehad heb. Oh jawel, af en toe nam ze een beha voor me mee. En dat waren dan altijd heel lelijke van de Hema. (waar ze overigens ook mooie beha's hebben, maar die nam ze dan net niet mee)
Oud 19-07-2010, 12:24
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jouw moeder heeft ook al zo'n obsessie? Ik kom daar aan in m'n afgetrapte All Stars, en het eerste wat ik te horen krijg is dat ik nieuwe schoenen moet kopen, want "dit kan echt niet".
Precies zo! En dan word ik met wat geld naar 'Remco' gestuurd, want dat is geloof ik de enige degelijke kledingzaak in de buurt.
Oud 19-07-2010, 12:25
Verwijderd
Oeh bol.com heeft hem nu met 100 pagina's ongecensureerde dagboekfragmenten, voor slechts een tientje <3.
Oud 19-07-2010, 12:25
Verwijderd
Als ik kleren krijg van mijn ouders dan is dat omdat ik met mijn moeder ga winkelen, zij me een winkel insleurt die te duur is, zij me iets laat passen wat te duur is, en als ik dan heel hard sta te twijfelen omdat het toch wel érg leuk is vraagt ze hoeveel ik aan zo'n kledingstuk had willen uitgeven en dan legt ze het verschil bij. Want mijn moeder vind dat ik te goedkope kleren draag, maar wil me kennelijk niet té hard verwennen ofzo
Oud 19-07-2010, 12:27
Uice
Uice is offline
Iedereen heeft dezelfde positieve ervaringen met als zwerver gekleed naar de ouders gaan.

Maar ik doe het nooit bewust, hoor. Ik stribbel altijd tegen als beweerd wordt dat mijn kleding 'niet meer kan'. Maar dat heeft nooit effect.
Oud 19-07-2010, 12:28
Verwijderd
Goed, ik ga me omkleden, tas pakken, kijken hoe laat het is en dan beslissen hoe laat ik weg ga.
Oud 19-07-2010, 12:28
Verwijderd
Mijn moeder heeft net zo'n hekel aan shoppen als ik, dus die zwervertruc werkt niet bij mij.
Oud 19-07-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Iedereen heeft dezelfde positieve ervaringen met als zwerver gekleed naar de ouders gaan.

Maar ik doe het nooit bewust, hoor. Ik stribbel altijd tegen als beweerd wordt dat mijn kleding 'niet meer kan'. Maar dat heeft nooit effect.
Nou ja ik deed het dus, inmiddels heb ik er een hekel aan om gezeur van mijn ouders te hebben over dergelijke dingen, dus ik zorg altijd dat ik er wel redelijk netjes bijloop als ik naar ze toe ga
Verwijderd
Citaat:
Als ik kleren krijg van mijn ouders dan is dat omdat ik met mijn moeder ga winkelen, zij me een winkel insleurt die te duur is, zij me iets laat passen wat te duur is, en als ik dan heel hard sta te twijfelen omdat het toch wel érg leuk is vraagt ze hoeveel ik aan zo'n kledingstuk had willen uitgeven en dan legt ze het verschil bij. Want mijn moeder vind dat ik te goedkope kleren draag, maar wil me kennelijk niet té hard verwennen ofzo
hoezo te goedkope kleren, als jij met een shirt bij je moeder komt, ziet ze meteen hoeveel die kost? best wel onzin.
maarja, ook wel weer handig zo'n moeder
Verwijderd
Jeutje, zit ik net nog te zeuren over dat m'n moeder me nooit mee uit winkelen neemt. Krijg ik net een telefoontje van d'r. 'Ja, jullie krijgen alle drie van ons een bijdrage voor de vakantie...'
Spoiler

Joh
Verwijderd
uice heeft wel goede schoenen
Martiño
Martiño is offline
Sinds ik uit huis ben gingen mijn moeder en ik iedere zomer naar Maastricht om te winkelen, en hoewel het dan altijd gezellig was en Maastricht leuk was, kan ik gewoon niet winkelen met mijn moeder. We botsen dan weer net iets te veel. Dus we doen het al twee jaar niet meer, volgensmij, hoewel ik nu geen bezwaar zou hebben tegen een middagje gesponsord winkelen want ik moet eigenlijk weer eens wat nieuws hebben Maarja, zodra ik uit mijn geldverslindende huis ben en weer bij mijn moeder woon *huiver* dan heb ik weer wat financiële ruimte
Oud 19-07-2010, 12:30
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Jeutje, zit ik net nog te zeuren over dat m'n moeder me nooit mee uit winkelen neemt. Krijg ik net een telefoontje van d'r. 'Ja, jullie krijgen alle drie van ons een bijdrage voor de vakantie...'
Spoiler

Joh
En maar klagen!
Oud 19-07-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:

Er mag ook niet veel vervangen worden, want dan voel ik me een profiteur.
Oud 19-07-2010, 12:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, dat vond ik ook! Ik heb drie keer op het punt gestaan om Uice te complimenteren met zijn schoenkeuze, maar ik werd dan weer net afgeleid ofzo.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, die waren ook het resultaat van zo'n 'hm de schoenen die je nu hebt zien er niet meer uit'.
Rivka
Rivka is offline
Mijn moeder zegt nooit wat over mijn schoenen .
Oud 19-07-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
En maar klagen!
Nou ja, alleen dat hoor. Verder is er niets met mijn moeder (daar had ik niet meer op gereageerd, maar vind ik het kut dat ik nu eerst langs mijn vader en dan langs mijn moeder moet (of andersom) i.p.v. gewoon naar één huis.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten