Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
hoezo te goedkope kleren, als jij met een shirt bij je moeder komt, ziet ze meteen hoeveel die kost? best wel onzin.
maarja, ook wel weer handig zo'n moeder
Ja, daar heeft ze een speciaal talent voor. En ze kan zich niet goed voorstellen dat andere mensen dat niet hebben
Advertentie
Oud 19-07-2010, 12:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, dat vond ik ook! Ik heb drie keer op het punt gestaan om Uice te complimenteren met zijn schoenkeuze, maar ik werd dan weer net afgeleid ofzo.
Ik vroeg me al af waar de opmerkingen bleven, want meestal krijg ik die wel als ik die schoenen draag. Deze keer had ik alleen aan het einde van de avond Phoebe die ze fout vond.
Oud 19-07-2010, 12:33
Martiño
Martiño is offline
Mijn moeder complimenteert mij vaak met mijn schoenen- danwel kledingkeuze, maar ik ben bang dat dat alleen maar averechts werkt als ik van haar geld wil krijgen voor nieuwe kleren.
Oud 19-07-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat vond ik ook! Ik heb drie keer op het punt gestaan om Uice te complimenteren met zijn schoenkeuze, maar ik werd dan weer net afgeleid ofzo.
hahaha hier precies zo
Oud 19-07-2010, 12:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
Er mag ook niet veel vervangen worden, want dan voel ik me een profiteur.
Ja, dat kan vervelend zijn. Ik ben al lang blij dat ik mijn ouders het niet toegestaan heb een deel van mijn nieuwe PC te betalen.
En ik loop de helft van de tijd in kleren die van familieleden zijn geweest, dus eigenlijk valt het allemaal wel mee. Mijn moeders oude spijkerbroeken en mijn opa's overhemden.
Oud 19-07-2010, 12:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar Sann, hoe doe ik dan last.fm op mijn iPod. Er is (uiteraard) een app voor last.fm, maar die kun je niet in de Nederlandse appstore krijgen.
Volgens mij is dat voor iTunes; en submit ie de tracks als je synced.
Oud 19-07-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
synct
Oud 19-07-2010, 12:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou ja, alleen dat hoor. Verder is er niets met mijn moeder (daar had ik niet meer op gereageerd, maar vind ik het kut dat ik nu eerst langs mijn vader en dan langs mijn moeder moet (of andersom) i.p.v. gewoon naar één huis.
Ja, leuk is anders. Maar in mijn geval kan ik oprecht zeggen dat het na verloop van tijd echt went, je niet meer beter weet en vrede hebt met de situatie, dus ik hoop dat dat voor jou en je zusjes ook heel snel komt.
Citaat:
Ik vroeg me al af waar de opmerkingen bleven, want meestal krijg ik die wel als ik die schoenen draag. Deze keer had ik alleen aan het einde van de avond Phoebe die ze fout vond.
Waarschijnlijk werd ik net door het een of ander afgeleid, bijvoorbeeld Jasper die zijn shirt omhoog deed, LP die een ober probeerde te verleiden of Onait Sirch die net een boeiende anekdote vertelde. Maar ik vond ze absoluut niet fout.
Carn
Carn is offline
Citaat:
synct
Pas het even lekker zelf aan als je het beter weet!
Verwijderd
Mijn ouders zijn ook wel wat tegengesteld qua kleding. Mijn moeder is zo modieus dat je van elke foto van haar precies kan zeggen in welk jaar die gemaakt moet zijn. Mijn vader trekt altijd aan wat mijn moeder voor hem klaarlegt. Als ze een paar dagen weg is, draagt hij een paar dagen dezelfde kleren.
Verwijderd
Hmm, wat krijgen jullie weinig van je ouders

Als ik naar mezelf kijk en mijn vriendengroep krijgen we eigenlijk bijna alles. Waarvan ik misschien nog het meest moet werken omdat ze hier thuis daarin nog ''streng'' in zijn en ik maar moet werken voor mijn geld.
Oud 19-07-2010, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders zijn ook wel wat tegengesteld qua kleding. Mijn moeder is zo modieus dat je van elke foto van haar precies kan zeggen in welk jaar die gemaakt moet zijn. Mijn vader trekt altijd aan wat mijn moeder voor hem klaarlegt. Als ze een paar dagen weg is, legt ze zijn kleren een paar dagen vooruit klaar.
Fuck zeg
Verwijderd
ohja wacht jasper deed zijn shirt omhoog ja
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, voor iTunes download je gewoon de scrobbler, maar er is er ook een die je voor je iPod/Phone kunt gebruiken, alleen kun je die alleen in de amerikaanse, duitse of engelse appstore kopen.
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders zijn ook wel wat tegengesteld qua kleding. Mijn moeder is zo modieus dat je van elke foto van haar precies kan zeggen in welk jaar die gemaakt moet zijn. Mijn vader trekt altijd aan wat mijn moeder voor hem klaarlegt. Als ze een paar dagen weg is, draagt hij een paar dagen dezelfde kleren.
Oei!
Oud 19-07-2010, 12:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarschijnlijk werd ik net door het een of ander afgeleid, bijvoorbeeld Jasper die zijn shirt omhoog deed, LP die een ober probeerde te verleiden of Onait Sirch die net een boeiende anekdote vertelde.
Ja, dat waren meeslepende verhalen. Maar waarom deed Jasper zijn shirt omhoog?
Verwijderd
Citaat:
Fuck zeg
je quootte voor mijn edit, die was overdreven ze legt alleen extra kleren klaar voor ze weggaat als hij naar een feest moet ofzo.

Citaat:
Oei!
Hij is wel in staat om zelfstandig ondergoed te vervangen
Carn
Carn is offline
ik krijg niets van mn ouders, financiële onafhankelijkheid ftw
Verwijderd
omdat ie geen borsthaar had ofzo?
Oud 19-07-2010, 12:39
Verwijderd
en mensen deden zo van: whoehoheoheoe

en toen hoorde ik één iemand zeggen, ik weet niet meer wie: nou ik ben niet zo onder de indruk
Oud 19-07-2010, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, leuk is anders. Maar in mijn geval kan ik oprecht zeggen dat het na verloop van tijd echt went, je niet meer beter weet en vrede hebt met de situatie, dus ik hoop dat dat voor jou en je zusjes ook heel snel komt.

Waarschijnlijk werd ik net door het een of ander afgeleid, bijvoorbeeld Jasper die zijn shirt omhoog deed, LP die een ober probeerde te verleiden of Onait Sirch die net een boeiende anekdote vertelde. Maar ik vond ze absoluut niet fout.
Ik hoop het ook. Het gaat bij mij wat traag allemaal, het accepteren

En @Juice; ik kan me je schoenen niet helemaal meer herinneren, sorry
Die van Vivian wel, die vond ik gaaf, ook al waren die misschien ook een beetje fout. En ik wil ze hebben want ze waren heel hoog maar liepen inderdaad als slofjes <3
Oud 19-07-2010, 12:40
Verwijderd
een psychologische test maken op een computer die heel de tijd uitviel... Die mensen wisten zich echt geen raad meer
Oud 19-07-2010, 12:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
omdat ie geen borsthaar had ofzo?
Oh ja, ik moest ook nog mijn shirt omhoog doen zodat men mijn borsthaar kon tellen. Maar toen kwam er geen gejoel.
Verwijderd
Ik ga zo even wat mensen toevoegen op last.fm hoor.
Verwijderd
Citaat:
ik krijg niets van mn ouders, financiële onafhankelijkheid ftw
Same here. Maar goed, vorig jaar, toen ik nog studeerde, kreeg ik wel m'n huur van m'n ouders. De rest (collegegeld, ziekenfonds en gewoon levensmiddelen niet te vergeten) moest ik zelf betalen. Nu werk ik, dus mag ik hopen dat ik financieel onafhankelijk ben
Oud 19-07-2010, 12:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hmm, wat krijgen jullie weinig van je ouders

Als ik naar mezelf kijk en mijn vriendengroep krijgen we eigenlijk bijna alles. Waarvan ik misschien nog het meest moet werken omdat ze hier thuis daarin nog ''streng'' in zijn en ik maar moet werken voor mijn geld.
Tja, we kunnen niet allemaal tot aan het einde van onze studie thuis wonen he. Maar ik krijg wel van mijn moeder een bijdrage iedere maand (dat was eigenlijk bedoeld voor te sparen en om mijn studieschuld van te betalen, maar de afgelopen maanden meer om van te eten ) en van mijn vader kreeg ik tot mijn 21e iedere maand een behoorlijk bedrag aan alimentatie. En als ik iets nodig zou hebben kan ik altijd bij ze aankloppen, maar ik weet ook wel dat mijn ouders het niet enorm breed hebben, in ieder geval niet dat ze allebei per maand een paar honderd euro naar me kunnen overmaken. Daarnaast heb ik ook de afgelopen maanden niet om financiële hulp gevraagd, ik hecht eigenlijk wel heel erg aan mijn zelfstandigheid, ook al is die op dit moment vrij onverantwoord omdat ik door mijn huur gewoon te veel uitgaven heb. Maar ik ben natuurlijk niet zo trots dat ik een aanbod afsla
Verwijderd
volgende keer doe ik ook ook een rokje en 10 cm hoge hakken aan.
en ik neem al voorbereidde bierviltjes mee voor de toevallige voorbijgangers die knap zijn.
Verwijderd
want sjans zal ik hebben
Oud 19-07-2010, 12:44
Verwijderd
haha
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, dat waren meeslepende verhalen. Maar waarom deed Jasper zijn shirt omhoog?
Het ging om borsthaar ofzo? Ik weet het niet, ik keek op een gegeven moment naar links en toen zag ik Jasper daar staan met zijn shirt omhoog. Maargoed, mij werd weer niks gevraagd.
Verwijderd
woont archont nog thuis ?
Verwijderd
Ik heb dat ook Martin, hecht veel aan m'n zelfstandigheid, maar loop niet weg voor giften ofzo
lekker hypocriet
Oud 19-07-2010, 12:45
Verwijderd
aaaah martino je wou je mannelijke kant ook laten zien
Verwijderd
Citaat:
en mensen deden zo van: whoehoheoheoe

en toen hoorde ik één iemand zeggen, ik weet niet meer wie: nou ik ben niet zo onder de indruk
vast hij:
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh ja, ik moest ook nog mijn shirt omhoog doen zodat men mijn borsthaar kon tellen. Maar toen kwam er geen gejoel.
Ik had natuurlijk makkelijk gewonnen.
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo even wat mensen toevoegen op last.fm hoor.
http://www.last.fm/user/ludwig-

!
Verwijderd
Concentratiefaal.
Oud 19-07-2010, 12:46
Verwijderd
Zo, nu ga ik eens kijken naar de afwas. De etensresten liggen al anderhalve week op de borden. Dit wordt waarschijnlijk weer een kleurrijke ervaring.

Zwembroek en oud shirt: check.
Oud 19-07-2010, 12:46
Verwijderd
ik ga er niet aan beginnen. klinkt heel leuk, last fm. maar veels te veel werk.
Oud 19-07-2010, 12:47
Verwijderd
Na het schoonmaken van vijftig kruipende borden ben ik wel een beetje van mijn schimmel fobie af geloof ik.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik had natuurlijk makkelijk gewonnen.
Ben jij een borstharig mens?
Verwijderd
De account van Sarah herkende ik aan de konijntjes.
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft je alleen maar aan te melden en 2 minuten een programmaatje te installeren!

Dat programmaatje spiekt dan mee als je muziek luistert en zet dat op je account.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
woont archont nog thuis ?
Ja, laten we het even benadrukken.
Citaat:
Ik heb dat ook Martin, hecht veel aan m'n zelfstandigheid, maar loop niet weg voor giften ofzo
lekker hypocriet
Mwah, vind ik niet. Je geeft toch ook geen verjaardagscadeau terug omdat je zoveel aan je zelfstandigheid hecht?
Uice
Uice is offline
Ik heb een stuk of drie Last.fm-accounts, maar ik vergeet altijd hoe ze heten.
Oud 19-07-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Welnee! je hoeft er praktisch niets voor te doen!
Verwijderd
Citaat:
Mwah, vind ik niet. Je geeft toch ook geen verjaardagscadeau terug omdat je zoveel aan je zelfstandigheid hecht?
Nee, dat is waar
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft je alleen maar aan te melden en 2 minuten een programmaatje te installeren!
bleerg
Oud 19-07-2010, 12:49
Verwijderd
Citaat:
is dat zo erg?
Oud 19-07-2010, 12:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ben jij een borstharig mens?
Hm, ik vind dit een aparte en suggestieve formulering , maar op de vraag of ik borsthaar heb kan ik niet ontkennend reageren.

Regels voor berichten