Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2010, 19:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je moet toch eten? Anders oefen je zelf even op die blik. Vast wel iemand die je dan eten geeft
mja, maak het liever zelf
Oud 19-07-2010, 19:02
Verwijderd
Yeaaah, zondag is het weer c'est la vie in emmen
Oud 19-07-2010, 19:04
Verwijderd
Hei Para was het leuk in Noorwaga?
Oud 19-07-2010, 19:15
Verwijderd
Volgens mij is het een goede avond om weer even een stukje te gaan fietsen.
Oud 19-07-2010, 19:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dus nu ga je kaal? kan je zo in die tekenfilm avatar, maar dan met rood ipv blauw
Nou nee, ik ga niet kaal
Oud 19-07-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Nou nee, ik ga niet kaal
had wel leuke foto's opgelevert.
Oud 19-07-2010, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Hei Para was het leuk in Noorwaga?
Ja, behoorlijk Vooral het Noordwesten van Noorwegen, bij de fjorden. We hebben ook o.a. De Schreeuw gezien in Oslo, maar die was vrij lelijk en weinig indrukwekkend in het echt. Beetje flets, ook, maar dat kan komen door de reusachtige vergulde lijst die eromheen hing, het schilderij werd er compleet door overschreeuwd. (Ha-ha.) En verder hebben we ons eigenlijk vooral tien dagen lang vergaapt aan de prachtige natuur die daar is, echt iedere heuvel en drassige plas was ansichtkaart-waardig. Er was ook een lieve Noorse boskat die me heel lief vond en me kopjes kwam brengen. Hij joeg ook de hele tijd op meeuwen en ik hoopte stiekem dat hij er één voor me mee zou nemen, maar z'n jachtpogingen waren weinig succesvol, dus helaas. Al dat is maar goed ook, want wat moet ik nou met een meeuw? Verder hebben we bijna een reusachtig hert aangereden, want die sprong opeens voor de auto. Hij was zielig en bang en het duurde heel lang voor hij wegging want hij was een beetje in paniek, maar uiteindelijk ging hij toch veilig en wel de weg af. Eh. Er was ook een midget en een aardige Noorse timmerman die ons na een lange wandeltocht in de bergen gratis kersen gaf en er waren verdacht weinig ruige blonde vikingen. We wilden naar een obscuur metalconcert, want ja, je bent in Noorwegen, maar die waren er ook niet. Ik ben wel eindelijk gezwicht en heb een clichématige hamer van Thor gekocht, wederom met het argument 'ik ben in Noorwegen'. Dus dat is alsnog een beetje metal.
Oud 19-07-2010, 19:27
Verwijderd
We zijn trouwens ook in het Lepramuseum in Bergen geweest, dat was wel indrukwekkend. Allemaal bizar kleine bedjes, supersmal ook, en het was echt zo'n huis waar mensen naartoe werden gestuurd om te sterven. Er lag ook allemaal oude medische apparatuur en er hingen prenten van leprozen. Alle kamertjes waren heel klein, en er waren vrij weinig ramen. Hier, zo zag de hoofdhal eruit:

Elk van die deurtjes gaat naar een kamer van, like, twee bij drie meter, en daar stonden dan twee kleine bedjes in.
Oud 19-07-2010, 19:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
had wel leuke foto's opgelevert.
Mwah
Oud 19-07-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
We zijn trouwens ook in het Lepramuseum in Bergen geweest, dat was wel indrukwekkend. Allemaal bizar kleine bedjes, supersmal ook, en het was echt zo'n huis waar mensen naartoe werden gestuurd om te sterven. Er lag ook allemaal oude medische apparatuur en er hingen prenten van leprozen. Alle kamertjes waren heel klein, en er waren vrij weinig ramen. Hier, zo zag de hoofdhal eruit:

[afbeelding]

Elk van die deurtjes gaat naar een kamer van, like, twee bij drie meter, en daar stonden dan twee kleine bedjes in.
je zou er ook zo een horrorfilm kunnen opnemen.
lijkt me inderdaad enorm bizar.
Oud 19-07-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ah, Naked Lunch Ik vond 'm wel mooi, met al die gave beesten enzo.
"Did I ever tell you about the man who taught his asshole to talk?"

Goed verhaal, .
Oud 19-07-2010, 19:49
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

woop gaaf. waren jullie met auto/tent aan het rondtrekken of trein/hostels etc?
Oud 19-07-2010, 20:02
Verwijderd
Hee Moz, hoe gaat het met jou en vruchtje?
Oud 19-07-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
woop gaaf. waren jullie met auto/tent aan het rondtrekken of trein/hostels etc?
We waren op de heenweg met 't vliegtuig, want iemand van ons reisgenootschap was daar al met een huurauto. En toen hebben we met de auto en een tent rondgetrokken ja, een flinke kring door heel Noorwegen.
Oud 19-07-2010, 20:07
Verwijderd
De campings in Noorwegen zijn heel luxe, schoon en goedkoop trouwens, zeker als je met een groepje bent. Overal warm water en relaxte douches en er is vaak ook een supermarkt en een keukentje bij de camping enzo
Oud 19-07-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
je zou er ook zo een horrorfilm kunnen opnemen.
lijkt me inderdaad enorm bizar.
Ja, het was echt een mooi horrorfilmtoneel. Ik zou er ook niet graag 's nachts zijn, denk ik. Al die mensen die tussen die muren gestorven zijn, brr.

In de brochure stond trouwens dat je voor en na 't museumbezoek heel goed je handen moest wassen.
Oud 19-07-2010, 20:09
Verwijderd
3 posts achter elkaar, ban!!!1

LL heeft zo'n Noorwegen-reis helaas al met zijn ex gedaan, anders lijkt het mij ook wel leuk.
Oud 19-07-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
In de brochure stond trouwens dat je voor en na 't museumbezoek heel goed je handen moest wassen.
haha. dat stelt je zeker gerust. maar waarom ervoor?
Oud 19-07-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
3 posts achter elkaar, ban!!!1

LL heeft zo'n Noorwegen-reis helaas al met zijn ex gedaan, anders lijkt het mij ook wel leuk.
Ja, ik dacht er nog over om nog een vierde 'OMG DRIE POSTS BANNNN!'-post te maken. En je hoeft toch niet per se met LL te gaan?

Citaat:
haha. dat stelt je zeker gerust. maar waarom ervoor?
Nouja, ik denk dat 't een grapje was. Al heb ik het alsnog maar gedaan, want die leprozen zagen er niet al te gezellig uit.
Oud 19-07-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik dacht er nog over om nog een vierde 'OMG DRIE POSTS BANNNN!'-post te maken. En je hoeft toch niet per se met LL te gaan?
Ik heb verder niemand

Nee, serieus, ik zou niemand weten met wie ik verder zou willen gaan, ook.
Oud 19-07-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef: Ik zal het je sterker vertellen. Nog voordat ik daadwerkelijk een maandban had, heb ik er een gekregen voor schelden/beledigen. :')____!
En die duurde 2 weken. Dus zodoende.
Oud 19-07-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik denk dat 't een grapje was. Al heb ik het alsnog maar gedaan, want die leprozen zagen er niet al te gezellig uit.
en toch als ze dat erbij zetten zal ik me er niet op me gemak bij voelen.
dan had ik me handen 2x gewassen.
Oud 19-07-2010, 20:21
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Yeaaah, zondag is het weer c'est la vie in emmen
Oh god.
Oud 19-07-2010, 20:22
Carn
Carn is offline
pff wat een klus, bijna 2 uur bezig geweest met backups maken, en windows 7 installeren duurde welgeteld 10 minuten
Oud 19-07-2010, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Oh god.
wat?

dat is altijd erg gezellig hoor...
Oud 19-07-2010, 20:23
Verwijderd
Citaat:
en toch als ze dat erbij zetten zal ik me er niet op me gemak bij voelen.
dan had ik me handen 2x gewassen.
Haha, dat heb ik dan ook gedaan, inderdaad. Voor de zekerheid.

Citaat:
Ik heb verder niemand

Nee, serieus, ik zou niemand weten met wie ik verder zou willen gaan, ook.
Dan zou ik lekker in m'n eentje gaan Dan kom je vanzelf mensen tegen om mee rond te hangen. Het wordt er 's zomers toch niet echt donker, zeker in het Noorden.

Er zijn wel veel muggen.
Oud 19-07-2010, 20:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kom eens op msn Kazet Nagorra Pippeloen naamzoek, ik moet even etwas fragen
Oud 19-07-2010, 20:27
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dan zou ik lekker in m'n eentje gaan
Ik ook! Lijkt me fantastisch.
Oud 19-07-2010, 20:28
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
wat?

dat is altijd erg gezellig hoor...
Vroegah ging ik daar ook altijd heen. :')
Oud 19-07-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Vroegah ging ik daar ook altijd heen. :')
maar nu niet meer, omdat?
Oud 19-07-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Dan zou ik lekker in m'n eentje gaan Dan kom je vanzelf mensen tegen om mee rond te hangen. Het wordt er 's zomers toch niet echt donker, zeker in het Noorden.

Er zijn wel veel muggen.
Zoiets durref ik toch helemaal niet, gekke Para.
Oud 19-07-2010, 20:30
Rivka
Rivka is offline
Oh shit, foute ava .
Verwijderd
Citaat:
De campings in Noorwegen zijn heel luxe, schoon en goedkoop trouwens, zeker als je met een groepje bent. Overal warm water en relaxte douches en er is vaak ook een supermarkt en een keukentje bij de camping enzo
Ahh relaxed
Citaat:
Hee Moz, hoe gaat het met jou en vruchtje?
Bij de laatste controle groeiden we volgens het boekje en hoorden we een noeste ende ferme hartslag, dus prima
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
maar nu niet meer, omdat?
Ik daar niet meer woon.
Verwijderd
Is het een kotsende vrouw?
Oud 19-07-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ik daar niet meer woon.
goede reden.

maar het blijft altijd leuk.
Oud 19-07-2010, 20:32
Verwijderd
zo, het is officieel bevestigd: ik ga bij een latin band spelen. 20 oktober in Almere is mijn life debuut on stage in Almere...
Oud 19-07-2010, 20:33
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Is het een kotsende vrouw?
Het is mijn dramadocente . Ik had hem per ongeluk onder ctrl + V.
Tink*
Tink* is offline
Ik was er vorig jaar nog met mijn ouders (want die wonen daar nog wel). Het was warm en druk. En ik heb daar geen matties meer dus dan is het ook geen hol aan.
Verwijderd
Citaat:
Jezus, wat een woelig taalgebruik zit ik hier weer te bezigen. Het komt door Schaduw van de Wind, die heb ik onlangs in een dagje uitgelezen en nu raak ik dat woelige waarmee 't bol staat niet meer kwijt. Als ik nu begin over 'een slaperig Barcelona, dat hunkerend haar naakte straten toonde aan eenieder die haar glooiingen in het morgenlicht wilde bewonderen' of iets dergelijks dan mogen jullie bij de volgende meeting een rotte vis naar m'n hoofd gooien.
Haha, dat boek ligt nu ook naast mijn bed en dat is precies de reden dat ik er niet doorheen kom Wat een quasi-duur poëtisch geneuzel zeg, waarom niet gewoon 'hij liep naar de bieb en daar was het wel leuk' ipv 'op een dag vol twinkelende beloftes begaf ik me naar het heiligdom der oude stoffige papierwerken, waar ik me thuisvoelde als een vis in het algenrijke water dat stroomopwaarts zijn kleurrijke vinnen had ingespand en hem een beloning wachtte in de vorm van een smakelijke waterdelicatesse'.
Oud 19-07-2010, 20:34
Rivka
Rivka is offline
@Stefenootje: Waarom zou je het niet durven? Met een flinke rugzak en een camera door Noorwegen, dat lijkt me fantastisch.
Oud 19-07-2010, 20:34
Rivka
Rivka is offline
Mijn dramadocente heeft redelijk pikante foto's voor een docente op het int0rwbz . Misschien omdat haar man fotograaf is...
Oud 19-07-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Ik was er vorig jaar nog met mijn ouders (want die wonen daar nog wel). Het was warm en druk. En ik heb daar geen matties meer dus dan is het ook geen hol aan.
dan moet je je matties van nu, daar mee naartoe nemen.

ik woon niet in emmen, maar we fietsen er altijd met een groep heen, 25km heen, 27km terug
Oud 19-07-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Bij de laatste controle groeiden we volgens het boekje en hoorden we een noeste ende ferme hartslag, dus prima
mooi zo!
Kan je het al zien aan je buik?

Ik droomde vannacht dat ik zwanger was, en het was best wel awesome. Ik werd ook wakker met een zwanger gevoel in mijn buik huhu.
Oud 19-07-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Haha, dat boek ligt nu ook naast mijn bed en dat is precies de reden dat ik er niet doorheen kom Wat een quasi-duur poëtisch geneuzel zeg, waarom niet gewoon 'hij liep naar de bieb en daar was het wel leuk' ipv 'op een dag vol twinkelende beloftes begaf ik me naar het heiligdom der oude stoffige papierwerken, waar ik me thuisvoelde als een vis in het algenrijke water dat stroomopwaarts zijn kleurrijke vinnen had ingespand en hem een beloning wachtte in de vorm van een smakelijke waterdelicatesse'.
Nice ik krijg echt eczeem van dat soort boeken, dus note to self: niet Schaduw van de wind gaan lezen
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mijn dramadocente heeft redelijk pikante foto's voor een docente op het int0rwbz . Misschien omdat haar man fotograaf is...
Waarom zit je haar op teh webz te begluren?
Verwijderd
Citaat:
Kom eens op msn Kazet Nagorra Pippeloen naamzoek, ik moet even etwas fragen
momentje
Oud 19-07-2010, 20:38
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
dan moet je je matties van nu, daar mee naartoe nemen.

ik woon niet in emmen, maar we fietsen er altijd met een groep heen, 25km heen, 27km terug
Tja, laten we zeggen dat die leukere dingen zijn gewend en C'est la vie dus ronduit kut is. Vroeger zat ik altijd als een hippie bij het Hemaveldje. :')
Oud 19-07-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
mooi zo!
Kan je het al zien aan je buik?

Ik droomde vannacht dat ik zwanger was, en het was best wel awesome. Ik werd ook wakker met een zwanger gevoel in mijn buik huhu.
Een beetje, maar als ik hem inhoud niet meer, dus vooralsnog gaat hij nog door voor een patatbuik ;x

En een dwaze glimlach op je hoofd?
Ik droomde vannacht dat de baby de hele tijd aan het huilen was in mijn buik en dat hoorde ik ook gewoon ;x
Oud 19-07-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Tja, laten we zeggen dat die leukere dingen zijn gewend en C'est la vie dus ronduit kut is. Vroeger zat ik altijd als een hippie bij het Hemaveldje. :')
Haha, zat je daar vorig jaar ook dan?
daar was ik ook de helft van de tijd, dichtbij een bierkraam en in de buurt van een podium
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten