Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Preken helpt niet. Tenzij de ouders meeluisteren. Of je rechtstreeks tegen de ouders preekt. Dan kun je ook wat minder frisse bewoordingen gebruiken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Een vreemde die tegen ze praat is al eng genoeg
![]() Bij Theodoors moeder in de straat wonen beleefde jongetjes die zelden hun bal in de tuin schoppen, maar áls ze dat doen aanbelden om hem terug te vragen. En nu ze een paar keer heeft gezegd dat ze écht gewoon de tuin in mogen komen om 'm op te halen, kloppen ze eerst op de poortdeur. Volgens mij hebben die ontzettend hard ingeprent gekregen van hun ouders dat je niet zomaar iemands tuin in loopt, wat sommige kinderen dus wel normaal vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
En als je jong bent en op kleine broertjes en zusjes moet passen (maar er geen geld voor krijgt) is dat sowieso nooit leuk.
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@Sarah: Oh, jawel hoor!
Eens kijken, mijn jongste zusje werd geboren toen ik... 7 was. En dat was meteen de leeftijd van mijn eerste luierverschoonervaringen. Verder heb ik nog twee kleine broertjes. Nouja, één is 12.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik hou gewoon van kindjes, ook al kunnen ze soms krijsen en spugen of poep aan de muur smeren. Ze zijn ook weer zo liev&sagt en als een baby naar je lacht is dat zo'n gelukkig moment...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond baby's altijd niets aan, tot ik bij mijn co-schap neonatologie allemaal baby's de fles ging geven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, maar... die hebben wel al
![]() Oh wacht, mijn moeder zegt dat ze me met alle liefde een kitten wil geven als ik uit huis ga mits het is toegestaan in mijn toekomstige studentenhuis en ik niet allergisch ben ![]()
|
|