Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2010, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Je zit in een militair orkest ofzo?
jep
Advertentie
Oud 22-07-2010, 08:35
Rivka
Rivka is offline
Urgh, ik slaap de laatste tijd 9 uur of meer maar dan word ik doodmoe wakker omdat ik zo raar droom: Eergisteren over Meryl Streep, gisteren over Auschwitz en vannacht over een soort rare sekte die kinderen wilden hersenspoelen door middel van verhalen vertellen in een kerk, en ik moest infiltreren en uiteindelijk leek alles op de nieuwe Alice in Wonderland .
Oud 22-07-2010, 09:54
Verwijderd
Morning
Oud 22-07-2010, 09:59
Verwijderd
Morning!
Oud 22-07-2010, 10:13
Verwijderd
Hoi!
Oud 22-07-2010, 10:14
Verwijderd
ik ga al bijna op vakantie
Oud 22-07-2010, 10:15
Verwijderd
Wanneer ga je dan?
Oud 22-07-2010, 10:15
Verwijderd
zondagochtend!
Oud 22-07-2010, 10:20
Verwijderd
Oh, dan vertrek ik ook. Waar ga je naartoe?
Oud 22-07-2010, 10:21
Verwijderd
We zeilen naar Terschelling, dan een paar nachten terschelling, of misschien wel een hele week, misschien varen we ook nog wel naar vlieland oid .
Oud 22-07-2010, 10:23
Verwijderd
Oud 22-07-2010, 10:24
Verwijderd
Ja wel een beetje jammer dat het weer wat minder wordt, maar niks aan te doen Hoe lang blijf je in parijs?
Oud 22-07-2010, 10:26
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
We zeilen naar Terschelling, dan een paar nachten terschelling, of misschien wel een hele week, misschien varen we ook nog wel naar vlieland oid .
Vergeet niet om even wat te eten bij Passie! Mijn nicht is daar de eigenaar van
Oud 22-07-2010, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Ja wel een beetje jammer dat het weer wat minder wordt, maar niks aan te doen Hoe lang blijf je in parijs?
Ik kom zondagmiddag aan en ga donderdag weer terug.
Oud 22-07-2010, 10:27
Verwijderd
Dinsdag moet ik me kwart voor acht melden voor mijn sollicitatiedag het ov sluit slecht aan, dus ik ga met de auto denk ik. En een deel van de dag loop ik mee met iemand die ik al een beetje ken. Dus dat gaat goed komen. In elk geval gevoelsmatig

Laatst gewijzigd op 22-07-2010 om 10:42.
Oud 22-07-2010, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Ik kom zondagmiddag aan en ga donderdag weer terug.
ik ben echt jaloers ik wil ook weer terug naar parijs, alweer te lang geleden dat ik er was.

niet vergeten dat je van mij naar l'opera garnier moet he? <3.

Oud 22-07-2010, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Vergeet niet om even wat te eten bij Passie! Mijn nicht is daar de eigenaar van
Welk dorp zit het?
Verwijderd
Citaat:
ik ben echt jaloers ik wil ook weer terug naar parijs, alweer te lang geleden dat ik er was.

[afbeelding]
Kun je daar zo binnenwandelen?
Verwijderd
Het gaat al een stuk beter met Schrödinger.
Oud 22-07-2010, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Kun je daar zo binnenwandelen?
In principe wel ik weet alleen niet wat de entree kost, ik was er voor het laatst als scholier & dan is het gratis. Als student meen ik ook, but not sure.
Oud 22-07-2010, 10:36
Verwijderd
Sowieso is vrij veel gratis voor bepaalde leeftijdscategorieën, ik kon vorig jaar ook gratis het Louvre in.
Oud 22-07-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
gelukkig maar
Oud 22-07-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Sowieso is vrij veel gratis voor bepaalde leeftijdscategorieën, ik kon vorig jaar ook gratis het Louvre in.
nou dan kun je wss ook gratis het opera gebouw in, behalve als er daadwerkelijk een opera is waarschijnlijk. Maar dat gebouw is zo mooi <3.
Oud 22-07-2010, 10:40
Verwijderd
Citaat:
nou dan kun je wss ook gratis het opera gebouw in, behalve als er daadwerkelijk een opera is waarschijnlijk. Maar dat gebouw is zo mooi <3.
Vonden m'n moeder en zusje ook.
Ik ben al sinds m'n 13e niet meer in Parijs geweest en wil écht weer een keer!
Oud 22-07-2010, 10:40
Verwijderd
Ik heb er weleens wat over op tv gezien en daarnaast heb ik ook een opera op dvd die daar is opgenomen. Het lijkt me inderdaad wel een interessant gebouw om eens te bekijken.
Oud 22-07-2010, 10:41
Verwijderd
Oh en de beelden die tegen/op het gebouw staan, zijn (bijna) allemaal nep, een aantal van de echte versies staan in musee d'orsay.
Oud 22-07-2010, 10:42
Verwijderd
aargh ik ben stiekem al aan het kijken of ik niet deze zomer ook nog goedkoop naar parijs kan, maar ik vrees dat ik het geld er niet voor heb
Oud 22-07-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Oud 22-07-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:
aargh ik ben stiekem al aan het kijken of ik niet deze zomer ook nog goedkoop naar parijs kan, maar ik vrees dat ik het geld er niet voor heb
Mijn budget ligt in totaal rond de zeshonderd euro, maar ik heb wel vrij vroeg hotel en trein geboekt.
Oud 22-07-2010, 10:45
Rivka
Rivka is offline
Fijn Kazet! Heb je nog een leuke foto van hem en Pioen?

ot: Musée d'Orsay <33333333333333333333. Heb naar nog steeds prachtige posters van.
Oud 22-07-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Mijn budget ligt in totaal rond de zeshonderd euro, maar ik heb wel vrij vroeg hotel en trein geboekt.
Dat kan toch veel goedkoper?
Oud 22-07-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb geen 600 euro meer over. Vakantie volgende week wordt een duur grapje, want we gaan gewoon met een groep die allemaal veel te makkelijk veel te veel geld uitgeeft, en dan nog Lowlands wat ook wel weer een eurootje of 300 zal zijn, en vakantie & Lowlands zijn zelfde stufi/salaris maand, dus kut

Nja, ik werk in augustus bizar veel, dus wellicht in september
Oud 22-07-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Dat kan toch veel goedkoper?
Ik kom qua hotel en reiskosten uit op rond de driehonderd euro (incl. ontbijt). Alleen komen er dan nog de vervoerkosten lokaal (ongeveer 28 euro), eventuele entreekosten en eten bovenop. Zeshonderd euro is ook ongeveer het maximum, het kan zijn dat ik wat goedkoper uitkom.
Oud 22-07-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Als ik de creditcard van iemand anders mee wil nemen naar het buitenland (met de toestemming van diegene).. wat moet ik (of hij) dan doen om te zorgen dat dat ook werkt en dat het ding niet geblokkeerd wordt bij het zien van de verkeerde handtekening?
Tegenwoordig werken ze niet meer met handtekeningen maar met codes, al weet ik niet zeker in hoeverre dat in Afrika is doorgevoerd. Ik zou even bellen met de creditcardmaatschappij. Ik weet het van American Express en Visa alleen hoe het in Europa is geregeld.
Oud 22-07-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
lees allemaal maar 'eating animals' van jonathan safran foer
Is dat ook de moeite waard als je al veel ins & outs weet? Als in: is het ook nog vermakelijk?

Citaat:

[afbeelding]
Hoe kan ik dat gemist hebben?
Oud 22-07-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Is dat ook de moeite waard als je al veel ins & outs weet? Als in: is het ook nog vermakelijk?

Hoe kan ik dat gemist hebben?
Reden om nog een keer terug te gaan
Oud 22-07-2010, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Reden om nog een keer terug te gaan
Oja, redenen genoeg. In een universum met onbeperkt tijd en geld had ik dat ook al lang gedaan.

Zeg, wat is de dresscode vanavond?
Oud 22-07-2010, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Oja, redenen genoeg. In een universum met onbeperkt tijd en geld had ik dat ook al lang gedaan.

Zeg, wat is de dresscode vanavond?
Nog een jaartje en dan verdien je grof geld en kun je elk weekend naar parijs als je anderhalf wacht, ga ik met je mee

Jeetje dresscode? casual kroeg kleding
Oud 22-07-2010, 11:02
Verwijderd
Gewoon uit heeft soms ook wel een dresscode want ik heb wel eens een mouwloos shirtje aangehad in de vroege herfst omdat ik dacht dat we naar dansplekken gingen maar toen gingen we terraszitten en dat was koudddd!
Oud 22-07-2010, 11:04
Dingaantouwtje
Citaat:
Welk dorp zit het?
Midsland.
Oud 22-07-2010, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Nog een jaartje en dan verdien je grof geld en kun je elk weekend naar parijs als je anderhalf wacht, ga ik met je mee

Jeetje dresscode? casual kroeg kleding
Dat is het plan ja!

Ehh, ja hoe zeg je dat dan? Als jullie allemaal in wufte niemandalletjes komen wil ik daar niet voor onderdoen ehh, al ben ik meestal eerder overdressed dan underdressed. Hmmm, en ik heb ook geen idee wat casual kroegkleding vertaald naar mijn kleding is. Gaan we meer naar kroegen of naar dansgelegenheden?

En godvergodverkut (géén overdrijving), ik veegde net een vol glas water van mijn tafel, alles nat. Gelukkig net lángs mijn laptop maar jees, 't gaat echt niet goed met me.
Oud 22-07-2010, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Gewoon uit heeft soms ook wel een dresscode want ik heb wel eens een mouwloos shirtje aangehad in de vroege herfst omdat ik dacht dat we naar dansplekken gingen maar toen gingen we terraszitten en dat was koudddd!
Precies! Of dat je op nette hakken komt terwijl iedereen in z'n afgetrapte allstars zit.
Oud 22-07-2010, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Midsland.
*noteert* Passie in Midsland.
Oud 22-07-2010, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Dat is het plan ja!

Ehh, ja hoe zeg je dat dan? Als jullie allemaal in wufte niemandalletjes komen wil ik daar niet voor onderdoen ehh, al ben ik meestal eerder overdressed dan underdressed. Hmmm, en ik heb ook geen idee wat casual kroegkleding vertaald naar mijn kleding is. Gaan we meer naar kroegen of naar dansgelegenheden?

En godvergodverkut (géén overdrijving), ik veegde net een vol glas water van mijn tafel, alles nat. Gelukkig net lángs mijn laptop maar jees, 't gaat echt niet goed met me.
je maakt je te druk. Ik heb geen idee wat we gaan doen, maar ik denk kroegen waar gedanst kan worden. Je doet een gewone broek aan met dat gave paarse shirt . En ik kom hoe dan ook niet op hakken, we moeten de hele nacht .
Oud 22-07-2010, 11:07
Dingaantouwtje
Citaat:
*noteert* Passie in Midsland.
In de zomer doen ze daar ambachtelijk ijs, en in de winter gaan ze door met bonbons en andere chocolaatjes, en ze doen luxe belegde broodjes
Oud 22-07-2010, 11:09
Verwijderd
Citaat:
je maakt je te druk. Ik heb geen idee wat we gaan doen, maar ik denk kroegen waar gedanst kan worden. Je doet een gewone broek aan met dat gave paarse shirt . En ik kom hoe dan ook niet op hakken, we moeten de hele nacht .
Haha, ik ben minder serieus dan je denkt hoor. Maar nee, dat doe ik niet aan, ik heb bijna nooit een broek aan en al helemaal niet met uitgaan. En ik ga niet de hele nacht mee want ik voel me niet zo goed, dus wie weet kan ik juist wel op hakken, dan zijn we bijna even groot.
Oud 22-07-2010, 11:11
Verwijderd
Citaat:
In de zomer doen ze daar ambachtelijk ijs, en in de winter gaan ze door met bonbons en andere chocolaatjes, en ze doen luxe belegde broodjes
Ik ben benieuwd we zitten tussen west en midsland in, geloof ik, dus het moet vast lukken om eens langs te gaan .
Oud 22-07-2010, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik ben minder serieus dan je denkt hoor. Maar nee, dat doe ik niet aan, ik heb bijna nooit een broek aan en al helemaal niet met uitgaan. En ik ga niet de hele nacht mee want ik voel me niet zo goed, dus wie weet kan ik juist wel op hakken, dan zijn we bijna even groot.
PUH dan zoek je het maar uit met je kledingissues!
Oud 22-07-2010, 11:16
Verwijderd
Citaat:
PUH dan zoek je het maar uit met je kledingissues!
Haha, zijn het nu al issues, ik vroeg me gewoon even af waar we heen gingen joh. *steekt tong uit*
Oud 22-07-2010, 11:21
Dingaantouwtje
Citaat:
Ik ben benieuwd we zitten tussen west en midsland in, geloof ik, dus het moet vast lukken om eens langs te gaan .
Cool! Doe ze de groetjes van Jochum. Het is trouwens niet te missen: heel veel paars.
Oosterburen 9

Regels voor berichten