Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Hm, voorzover ik weet helpt paracetamol tegen alles .
Voor zover ik weet niet.
Advertentie
Verwijderd
paracetamol helpt niet tegen misselijkheid.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
edit: Een droge cracker/stuk brood doet wonderen voor misselijkheid. Of een rijstwafel.
Oud 22-07-2010, 12:17
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Nee hoor, want daar is nog wel wat van te maken, als je het goed verzorgt.
In mijn haar is gewoon geen beweging te krijgen...
*volume uit eigen haar geeft*
Oud 22-07-2010, 12:24
Verwijderd
23 vakantiedagen en 26 ATV dagen, nice
Oud 22-07-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Hm, voorzover ik weet helpt paracetamol tegen alles .

edit: Een droge cracker/stuk brood doet wonderen voor misselijkheid. Of een rijstwafel.
Nou ik moet gewoon goed eten voor ik ga werken dus brood eet ik sowieso. En huh, nee, bij mij niet in elk geval. Het is pijnstillend en koortsverlagend, maar dan heb je het ook wel gehad geloof ik.

Citaat:
Nee hoor, want daar is nog wel wat van te maken, als je het goed verzorgt.
In mijn haar is gewoon geen beweging te krijgen...
Precies!
Oud 22-07-2010, 12:31
Rivka
Rivka is offline
Als je het goed verzorgt kan je toch ook best iets van dunner/slapper haar maken?
Oud 22-07-2010, 12:33
Verwijderd
Paracetamol helpt niet tegen alles dan zouden er geen andere medicijnen meer nodig zijn
Het helpt tegen pijn en tegen koorts. Maar voor pijn is het inderdaad wel underrated. Ook omdat veel mensen het verkeerd innemen.

Maar @medeia, als je de huisarts belt en zegt dat je erg misselijk bent en dat braken niet lukt of niet helpt, dan stuurt-ie vast wel even een receptje voor bv. domperidon naar de apotheek. Dat is een erg onschuldig medicijn tegen misselijkheid.
Oud 22-07-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Wat is er mis met paracetamol? Toen ik laatst in het ziekenhuis was zei de ziekenbroeder dat paracetamol underrated was.
Dat was bij die ziekenbroeder nog nooit paracetamol-met-water door z'n neus naar buiten gekomen
Oud 22-07-2010, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Paracetamol helpt niet tegen alles dan zouden er geen andere medicijnen meer nodig zijn
Het helpt tegen pijn en tegen koorts. Maar voor pijn is het inderdaad wel underrated. Ook omdat veel mensen het verkeerd innemen.

Maar @medeia, als je de huisarts belt en zegt dat je erg misselijk bent en dat braken niet lukt of niet helpt, dan stuurt-ie vast wel even een receptje voor bv. domperidon naar de apotheek. Dat is een erg onschuldig medicijn tegen misselijkheid.
Zal ik onthouden voor als het aanhoudt.
Bedenk net dat mijn eten van gisteren misschien wel bedorven was zonder dat ik het in de gaten had.
Oud 22-07-2010, 12:38
Verwijderd
Mjah de reden dat je het niet zonder recept kunt krijgen, is dat misselijkheid meestal ergens goed voor is, namelijk om een bacterie uit je lichaam te werken
Verwijderd
Domperidon hebben ze ook bij de drogist toch? Daar heb ik het weleens gehaald. Zal wel alleen een lagere dosis zijn.
Verwijderd
Het mooie aan paracetamol is dat het heel weinig bijwerkingen heeft, en het placebo-effect is voor een pijnstiller erg belangrijk.
Oud 22-07-2010, 12:39
Verwijderd
Oh is dat zo? Dat wist ik niet eens Maar dan kan dat dus ook
Oud 22-07-2010, 12:41
Verwijderd
Hebben jullie gmail? En de gmail-smileys wel eens bekeken? Zo ja, waarom heeft niemand mij ooit verteld dat er een krab bijzit, die heen en weer trippelt en met zijn scharen klappert, en een drol met vliegen die er omheen zoemen Daar kwam ik namelijk gisteren achter en ik heb ik geen tijden zo'n lol gehad om ziets onnozels.
Oud 22-07-2010, 12:42
Verwijderd
Ohja ik heb ook gmail. Misschien moet ik eens inloggen.
Oud 22-07-2010, 12:43
Verwijderd
Oh en ik heb vandaag een goede daad verricht In een standaardbrief ontwaarde ik een grandioze dt-fout uiteraard heb ik dat meteen gemeld bij mijn leidinggevende, die het heeft doorgegeven aan de verantwoordelijke persoon! Dus, als iemand ooit een brief heeft gehad van zijn verzekeraar waarin om zijn rekeningnummer werd gevraagd en er stond een dt-fout in: vrees niet, het zal niet weer gebeuren.
Oud 22-07-2010, 12:44
Verwijderd
gelukkig, nog altijd alleen drie welkom-bij-gmail mailtjes. Misschien moet ik eens doorgeven aan mensen dat ik mijn universiteisadres niet lang meer kan gebruiken, en dus op gmail overstap
Verwijderd
Ik heb de krab en de drol naar mijn werkmail gemaild met als onderwerp: krabdrolkrab. En steeds als ik dat zag staan moest ik weer hardop lachen. Ik ben soms zo heerlijk simpel.
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik heb vandaag een goede daad verricht In een standaardbrief ontwaarde ik een grandioze dt-fout uiteraard heb ik dat meteen gemeld bij mijn leidinggevende, die het heeft doorgegeven aan de verantwoordelijke persoon! Dus, als iemand ooit een brief heeft gehad van zijn verzekeraar waarin om zijn rekeningnummer werd gevraagd en er stond een dt-fout in: vrees niet, het zal niet weer gebeuren.
Way to go!
Oud 22-07-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie gmail? En de gmail-smileys wel eens bekeken? Zo ja, waarom heeft niemand mij ooit verteld dat er een krab bijzit, die heen en weer trippelt en met zijn scharen klappert, en een drol met vliegen die er omheen zoemen Daar kwam ik namelijk gisteren achter en ik heb ik geen tijden zo'n lol gehad om ziets onnozels.
Ik wist niet eens dat er smileys waren!

En ik bedenk me net dat ik gisteren juist allerlei verse dingen heb gegeten en éérgisteren een restje, dus eigenlijk kan het mijn eten niet geweest zijn.
Oud 22-07-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
gelukkig, nog altijd alleen drie welkom-bij-gmail mailtjes. Misschien moet ik eens doorgeven aan mensen dat ik mijn universiteisadres niet lang meer kan gebruiken, en dus op gmail overstap
oh ja ik moet hem nog omzetten.
Oud 22-07-2010, 12:49
Verwijderd
Misschien een klein buikgriepje, heb ik de laatste weken wel meer mensen over gehoord. Eerst een dag misselijk, dan een dag diarree en dan alweer over.
Oud 22-07-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Sann, ik heb geteld: Je hebt 27 keer gedubbelpost en 1 keer getriplepost in het vorige topic.
Een dubbelpost is toch alleen twee keer dezelfde post, dus als je per ongeluk 2 keer achter elkaar op het reply-knopje klikt? Twee verschillende posts onder elkaar is gewoon twee verschillende posts onder elkaar
Oud 22-07-2010, 12:54
Verwijderd
Hm ik heb mn uu mail naar gmail overgezet, maar ik kan 'm nog niet gebruiken medeia naamzoek: klopt dat? Jij hebt het vast al weken geleden geregeld
Oud 22-07-2010, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Hm ik heb mn uu mail naar gmail overgezet, maar ik kan 'm nog niet gebruiken medeia naamzoek: klopt dat? Jij hebt het vast al weken geleden geregeld
Ik ben het nét aan het doen. Er staat dat het wordt aangemaakt en dat je het binnenkort (= dus niet meteen) kunt gebruiken.
Oud 22-07-2010, 12:57
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jeetje. Hoi mensen.
Oud 22-07-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het nét aan het doen. Er staat dat het wordt aangemaakt en dat je het binnenkort (= dus niet meteen) kunt gebruiken.
nevermind, ik heb het al gefixed, ik moest even op bevestigingsmail wachten
Oud 22-07-2010, 12:58
Verwijderd
die smileys vallen me overigens een beetje tegen

hoi dp
Oud 22-07-2010, 12:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi sann. Hoe is het?
Verwijderd
Prima, vanavond ga ik archont tot op het bot vernederen
Verwijderd
Citaat:
nevermind, ik heb het al gefixed, ik moest even op bevestigingsmail wachten
Het is vast een heel domme vraag, maar moet ik nu aan iedereen vertellen dat ik een ander adres heb of blijft dat wél hetzelfde?

Citaat:

hoi dp
Ja hè.
Verwijderd
Speciaal overstappen op gmail vanwege de smilies
Verwijderd
Gefixt. -ed is in de Nederlandse grammatica nooit een uitgang.
Oud 22-07-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, de uni dwingt ons! En privé heb ik jaren gmail, ik wist alleen niet van het bestaan van smileys af.
Verwijderd
Citaat:

hoi dp
de gmail smileys? Ik had zeker te hoge verwachtingen veroorzaakt
Verwijderd
Citaat:
Het is vast een heel domme vraag, maar moet ik nu aan iedereen vertellen dat ik een ander adres heb of blijft dat wél hetzelfde?

Ja hè.
je uu adres blijft hetzelfde (dus S.A.Achternaam@students.uu.nl) je logt alleen in via gmail. Als je al een gmail account hebt, blijft die er naast bestaan zeg maar
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Prima, vanavond ga ik archont tot op het bot vernederen
Alweer?
Oud 22-07-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Gefixt. -ed is in de Nederlandse grammatica nooit een uitgang.
Oh oeps.
Oud 22-07-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
je uu adres blijft hetzelfde (dus S.A.Achternaam@students.uu.nl) je logt alleen in via gmail. Als je al een gmail account hebt, blijft die er naast bestaan zeg maar
Ok, handig!
Verwijderd
Citaat:
Neeee de universiteitsmail is van solis naar gmail gegaan
Verwijderd
Citaat:
Alweer?
Hoezo alweer?
Oud 22-07-2010, 13:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoezo alweer?
Dat doe je wel vaker toch?
Oud 22-07-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Dat doe je wel vaker toch?
oh maar nu voor het eerst irl
Oud 22-07-2010, 13:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
oh maar nu voor het eerst irl
Een mijlpaal.
Oud 22-07-2010, 13:10
Verwijderd
Lolwhut ik had al op mijn werk moeten zijn, roostermiscommunicatie. fml.
Oud 22-07-2010, 13:10
Verwijderd
Medeia, het antwoord is nee, op deze vraag:

Is dat ook de moeite waard als je al veel ins & outs weet? Als in: is het ook nog vermakelijk?

sowieso was vermakelijk niet echt het juiste woord geloof ik.
Oud 22-07-2010, 13:12
Lorelei
Lorelei is offline
Sann+Medeia, wat bedoelen jullie met "dwingt ons"?
Oud 22-07-2010, 13:13
Verwijderd
ik kon niet op brandweerwagens komen dus vroeg ik aan iemand of hij de vuurwagens zag rijden
Oud 22-07-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Een mijlpaal.
nou en of
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten