Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat Greek vind ik trouwens te serieus nu. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Goed, of ik het nu leuk vind of niet, ik moet me echt aankleden en naar de supermarkt.
Citaat:
Oh wacht je hebt geedit. Ook dat natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Maar sterkte dan. Tot over 2 dagen! We zullen je missen. Nu moet ik iemand anders zoeken om te plagen. ![]()
|
Verwijderd
|
oke ik had stiekem gisteren misschien wel erg veel gedronken want ik keek net in de spiegel en ik dacht, hey, zwarte vlek op mijn arm. Stroop ik mouwen op, staat er met zwarte stift: I LOVE LESBO'S op mijn arm geschreven. En op mijn andere arm I LOVE GAYS. En dat was ik echt helemaal vergeten dus het was zo'n BAM, zo'n flits met herinneringen die opeens een plek in je hoofd hebben. Toen dacht ik: 'wacht eens, dan moet ik ook...' *kijkt op buik* 'i love kleine paardjes'
kleine paardjes? que pasa. ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat je daar intrapt zeg.
|||
Citaat:
Citaat:
Oh en kijk eens, zoals ik al voorspelde, hij zegt nu al dat als je geband het niet door hem komt. Verrassend he?
|
Mijn hondje mag niet meer uit de bench, alleen om uit te gaan en om te eten, en als hij uit moet, mag hij niet lopen. Hij mag gewoon niet lopen, basicly
![]() En hij krijgt pijnstillers waar hij tegelijkertijd ook een beetje suf van wordt en dus geen zin heeft om energiek te doen ![]()
|
|