Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() edit: jij zorgt dat ze niet online verschijnen he! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, ik heb net een behoorlijk interessante gerechtelijke uitspraak gelezen. Bij het stuiten van vorderingen dient de eiser er voor te zorgen dat de stuitingen worden ontvangen, ook als de wederpartij is verhuist. Ik had wel verwacht dat dat onder 'eigen handeling' zou vallen, raar.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oh en lorelei zou het echt niet laat maken, maar strompelde ook gewoon om 5 uur naar buiten en Minke heeft het nachtnet van 4 uur ook bij lange na niet gehaald ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'Ik heb nog nooit' is wel tof ja, doen wij ook wel es. Al heb je na een paar keer het meest schokkende wel gehad ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik bedoelde dat je minke tegen moet houden als ze ze op het forum wil gooien. Ik zet overal een veto op tot ik ze gezien heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo, nu een kopje koffie en dan lekker twee uurtjes radiator schilderen. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hoi sann,
Bij deze wil ik je melden dat je verbannen bent van het forum. De reden hiervoor is: Na verschillende waarschuwingen blijf je kloten met DP, praten over waarschuwingen en meer. Je gaat te ver. Even was leuk. Je hebt ook verschillende waarschuwingen voor je dubbelposts gehad. Voor meer info kun je mailen naar: dingaantouwtje@scholieren.com. Je ban zal duren tot en met 23-08-2010 20:30. Met vriendelijke groet, Dingaantouwtje Forumbaas Scholieren.com forum Dag lieverdjes, ik ga jullie missen ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Jaloezie? Inmiddels voel ik me overigens ontzettend goed! Relatief gezien dan. Fit is anders. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ja duh Ik heb een prima brakdag ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
En inderdaad! Jij ontbreekt nog steeds in mijn WWWWW-kwartet! Citaat:
||
Verwijderd