Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2010, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Die jongen uit de trein.
Tegen wie ik een jaartje over mijn leeftijd heb gelogen, hij smste wel terug maar hoe moet ik zeggen dat ik gelogen heb zonder dat hij nu dik afknapt.
Ergens in het voorbijgaan je echte leeftijd laten vallen, even wachten en in tranen uitbarsten (:
Advertentie
Oud 26-07-2010, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Die jongen uit de trein.
Tegen wie ik een jaartje over mijn leeftijd heb gelogen, hij smste wel terug maar hoe moet ik zeggen dat ik gelogen heb zonder dat hij nu dik afknapt.
Waarom zou een jongen in vredesnaam afknappen omdat je liegt over je leeftijd? Of het moet zo'n whinertje zijn die per se iemand wil hebben die minstens 16 is omdat zijn vrienden anders denken dat hij pedofiel is.
Rationeel
Rationeel is offline
de hermitage staat nog op mijn todo-lijstje, dus ik ben opzich wel bij een meet
Verwijderd
Citaat:
Die jongen uit de trein.
je huilend voor zijn voeten werpen terwijl je hysterisch krijst dat het je spijt.
Oud 26-07-2010, 10:08
Verwijderd
Ach ik troost mijzelf met de rationele gedachte dat hij toch bij Utrecht woont.
Verwijderd
Citaat:
Ergens in het voorbijgaan je echte leeftijd laten vallen, even wachten en in tranen uitbarsten (:
Jij hebt er ervaring mee?

Hmmm, een vriend waar ik heel boos op ben (en terecht) belde vanochtend toen ik nog sliep, na negen dagen stilzwijgen, zal ik hem teurgbellen of valt dat al in de categorie ''toegeven?''
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Die jongen uit de trein.
het is een jongen en hij probeerde je nummer te regelen; hij heeft verder echt niet naar je geluisterd hoor
Oud 26-07-2010, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Ach ik troost mijzelf met de rationele gedachte dat hij toch bij Utrecht woont.
Toen ik 14-16 was heb ik een meisje gepaald dat 250km verder woonde. Ging prima.
Oud 26-07-2010, 10:10
Verwijderd
Citaat:

Hmmm, een vriend waar ik heel boos op ben (en terecht) belde vanochtend toen ik nog sliep, na negen dagen stilzwijgen, zal ik hem teurgbellen of valt dat al in de categorie ''toegeven?''
Boos zijn en niet willen praten is iets onzinnigs. Het dient namelijk geen enkel doel, zeker niet als het een man is.
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Als je niet al te toegevend tegen hem praat toch niet? Bellen, "Jaaaaaa, jij had gebeld?" en hem laten praten. En als hij dat niet wil ophangen
Verwijderd
Citaat:
Toen ik 14-16 was heb ik een meisje gepaald dat 250km verder woonde. Ging prima.
Waar laat je al dat vlees!
Oud 26-07-2010, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Boos zijn en niet willen praten is iets onzinnigs. Het dient namelijk geen enkel doel, zeker niet als het een man is.
Oh, ik wil wel praten hoor, ik wil alleen niet (meer) achter hem aanlopen/-bellen. Als in: hij moet zelf moeite doen als hij het wil oplossen en zo niet dan vind ik het ook best (voorlopig).
Verwijderd
Citaat:

Waarschijnlijk is er wat hem betreft geen probleem. Dikke kans dat hij daar ook gelijk in heeft.
Verwijderd
Lekker wachten met bellen Madeaia.
Oud 26-07-2010, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik wil wel praten hoor, ik wil alleen niet (meer) achter hem aanlopen/-bellen. Als in: hij moet zelf moeite doen als hij het wil oplossen en zo niet dan vind ik het ook best (voorlopig).
O in dat geval moet je niet bellen. Zoals wij altijd zeggen: Een goede haan kraait twee keer.
Oud 26-07-2010, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk is er wat hem betreft geen probleem. Dikke kans dat hij daar ook gelijk in heeft.
Als je alleen maar dit soort dingen te zeggen hebt houd dan je mond. Ik -en heel het forum met mij- weet hoe je hier -waarschijnlijk- over denkt, het heeft geen toegevoegde waarde het wéér te zeggen en bovendien is het kwetsend. En er is wel degelijk een probleem, want ik ben hem zat en daar heeft hij zelf voor gezorgd. Als het je echt interesseert wat er gebeurd is, waar ik niet van uit ga, dan mag je PMmen.
Oud 26-07-2010, 10:14
Rivka
Rivka is offline
Hermitage-meet is een prima idee! En voor mij ook erg makkelijk.

Ik wil trouwens ook nog een keer een Amstelveen-meet plannen, voor de Utrechters is dat geen probleem.
Verwijderd
Citaat:
Als je alleen maar dit soort dingen te zeggen hebt houd dan je mond. Ik en heel het forum met wij weet hoe je hier -waarschijnlijk- over denkt, het heeft geen toegevoegde waarde het wéér te zeggen en bovendien is het kwetsend. En er is wel degelijk een probleem, want ik ben hem zat en daar heeft hij zelf voor gezorgd. Als het je echt interesseert wat er gebeurd is, waar ik niet van uit ga, dan mag je PMmen.
Als je 'm zat bent, waarom overweeg je dan contact op te nemen?
Verwijderd
Citaat:

Als je niet al te toegevend tegen hem praat toch niet? Bellen, "Jaaaaaa, jij had gebeld?" en hem laten praten. En als hij dat niet wil ophangen
Citaat:
Lekker wachten met bellen Madeaia.
Citaat:
O in dat geval moet je niet bellen. Zoals wij altijd zeggen: Een goede haan kraait twee keer.
Ja nu spreken jullie elkaar tegen.
Hij belde twee keer, kort achter elkaar, ik sliep nog. Ik weet niet of ik dat als twee keer wil laten tellen...
Oud 26-07-2010, 10:15
Verwijderd
Oja ik zou met stefenootje ook nog een dag naar de hermitage en het van gogh gaan. Maar ik hoorde van m'n roomie dat alle musea aan het museumplein ongeveer gesloten zijn ivm verbouwingen.
Verwijderd
Citaat:
Als je 'm zat bent, waarom overweeg je dan contact op te nemen?
Omdat hij er ''recht'' op heeft zich te verdedigen? Omdat hij jaren lang mijn beste vriend was?
Verwijderd
Citaat:

Ik wil trouwens ook nog een keer een Amstelveen-meet plannen, voor de Utrechters is dat geen probleem.
Als het een amsterdam stad meet is ben ik dabei.
Verwijderd
Citaat:
Hij belde twee keer, kort achter elkaar, ik sliep nog. Ik weet niet of ik dat als twee keer wil laten tellen...
Nee dat telt niet als tweede keer
Oud 26-07-2010, 10:16
Rationeel
Rationeel is offline
amstelveen is echt zo'n plaats waar je nog niet dood gevonden wil worden, maar waar de kans dát dat gebeurt weldegelijk aanwezig is...
Oud 26-07-2010, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Oh for the love of all that's good, bel die gozer nou gewoon terug.
Verwijderd
Citaat:
Omdat hij er ''recht'' op heeft zich te verdedigen? Omdat hij jaren lang mijn beste vriend was?
Maar zoiets werkt toch juist in een gesprek veel minder goed? Dan kan hij beter een mailtje sturen, dan kan hij zijn kant van het verhaal helder belichten, en kun jij er rustig op reageren.
Verwijderd
Een meet in Amsterdam lijkt me heel leuk!
Oud 26-07-2010, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Maar zoiets werkt toch juist in een gesprek veel minder goed? Dan kan hij beter een mailtje sturen, dan kan hij zijn kant van het verhaal helder belichten, en kun jij er rustig op reageren.
Hmm, hij is verbaal een stuk sterker dan schriftelijk, dus in dit geval denk ik dat het het beste is. Op hem treffen irl na, maar dat zit er niet in.

Citaat:
Een meet in Amsterdam lijkt me heel leuk!
Ik ga een topic maken!
Oud 26-07-2010, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Na negen dagen hebben ze allebei vast wel een verhaaltje bedacht wat gezegd dient te worden en van hetgeen de ander gaat zeggen
Oud 26-07-2010, 10:20
Verwijderd
Ja, ach, ik heb geen "gewone" vrouwelijke vriendinnen, en ook nooit gehad, dus met dit soort zaken heb ik gelukkig geen ervaring.
Oud 26-07-2010, 10:21
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 26-07-2010, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, ach, ik heb geen "gewone" vrouwelijke vriendinnen, en ook nooit gehad, dus met dit soort zaken heb ik gelukkig geen ervaring.
Heb je wel 'gewone' mannelijke vrienden?
Rationeel
Rationeel is offline
hey kazetteketet, hebben jullie loekie nog teruggevonden?
Verwijderd
Citaat:
Oud 26-07-2010, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Enkele.
Citaat:
hey kazetteketet, hebben jullie loekie nog teruggevonden?
Neen.
Oud 26-07-2010, 10:25
Verwijderd
i lolled.

Ik ga zo aankleden en straks denk ik eem stad in.
Oud 26-07-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Oud 26-07-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Enkele.
Vertel dan eens iets over je 'speciale' mannelijke vrienden
Oud 26-07-2010, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Omdat ik benieuwd ben wat hun dan speciaal maakt
Oud 26-07-2010, 10:28
Verwijderd
Fascinerend, dit.
Oud 26-07-2010, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Fascinerend, dit.
Ja hè. Gesprekswendingen ftw.
Oud 26-07-2010, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik benieuwd ben wat hun dan speciaal maakt
Niets, waarom zouden mijn vrienden "speciaal" zijn?
Oud 26-07-2010, 10:30
Verwijderd
Citaat:

amstelveen is een zombiestad, wat een lelijke plek is dat
Oud 26-07-2010, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Niets, waarom zouden mijn vrienden "speciaal" zijn?
Nouja, als je specifiek benoemt dat de 'gewoon' zijn, neem ik aan dat je ook vrienden hebt die niet-'gewoon' zijn, dus 'speciaal'.
Oud 26-07-2010, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Nouja, als je specifiek benoemt dat de 'gewoon' zijn, neem ik aan dat je ook vrienden hebt die niet-'gewoon' zijn, dus 'speciaal'.
Nee, met "gewoon" bedoelde ik dat alle vriendinnen die ik heb gehad, vriendinnen waren waar ik mee neukte.
Oud 26-07-2010, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Nee, met "gewoon" bedoelde ik dat alle vriendinnen die ik heb gehad, vriendinnen waren waar ik mee neukte.
Dus je hebt ook met mannen geneukt?
Oud 26-07-2010, 10:34
Verwijderd
Moneyshot incoming!
Oud 26-07-2010, 10:34
Verwijderd
Nou hij belt vanmiddag terug want hij was aan het klussen. '
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten