Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Nou hij belt vanmiddag terug want hij was aan het klussen. '
Tijd is een kwestie van prioriteit
Advertentie
Oud 26-07-2010, 10:36
Verwijderd
Ik heb gsmst!

En gadver LL.
Oud 26-07-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Tijd is een kwestie van prioriteit
Dat is waarom ik moet ik ook bijna lachen van het huilen, het is een trieste zooi. Gelukkig heb ik mijn prioriteiten ook al een tijdje geleden verlegd naar andere mensen.
Verwijderd
Citaat:

En gadver LL.
Wat?
Verwijderd
Citaat:
Dat is waarom ik moet ik ook bijna lachen van het huilen, het is een trieste zooi. Gelukkig heb ik mijn prioriteiten ook al een tijdje geleden verlegd naar andere mensen.
Heel goed
Oud 26-07-2010, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Nou hij belt vanmiddag terug want hij was aan het klussen. '
Eh jij hebt hem dus gebeld? En hij is gewoon thuis aan het hobby'en of is-ie aan het werk?
Oud 26-07-2010, 10:41
Rationeel
Rationeel is offline
zo, eindelijk weer sloten fatsoenlijke koffie. dat heb ik nog wel het meest gemist denk ik, nouja bijna het meest
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Niks.
Verwijderd
Citaat:
Eh jij hebt hem dus gebeld? En hij is gewoon thuis aan het hobby'en of is-ie aan het werk?
Ja, ik belde uiteindelijk maar even. Hij helpt een vriend in zijn nieuwe huis (en nee, ik heb verder geen hulp nodig in mijn nieuwe huis, dat kan ik allemaal zelf!).
Oud 26-07-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
En gadver LL.

Citaat:
zo, eindelijk weer sloten fatsoenlijke koffie. dat heb ik nog wel het meest gemist denk ik, nouja bijna het meest
Oud 26-07-2010, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gsmst!
Hoera!
Citaat:
En gadver LL.
?
Oud 26-07-2010, 10:46
Verwijderd
Ik vind het idee niet fijn, maar wel fijn dat anderen het fijn vinden.
Oud 26-07-2010, 10:47
Verwijderd
Het idee dat er mannen zijn die met mannen seks hebben?
Oud 26-07-2010, 10:48
Verwijderd
Het blijft van de kant van Kazet wel opmerkelijk stil
Oud 26-07-2010, 10:49
Verwijderd
Ja, punt.
Gewoon het seks is vies idee.
Oud 26-07-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik belde uiteindelijk maar even. Hij helpt een vriend in zijn nieuwe huis (en nee, ik heb verder geen hulp nodig in mijn nieuwe huis, dat kan ik allemaal zelf!).
Hmm. Er zijn misschien wel verzachtende omstandigheden in dat geval. Misschien dat-ie vanmiddag klaar is en dan gewoon zijn tijd "dedicated" en alleen aan jou wil besteden.

Eh, vanwaar de opmerking dat je geen hulp nodig hebt?

Citaat:
Hij bouwt gewoon de spanning op om dan in één keer een lijst mannelijke forumers uit de kast te duwen.

Citaat:
Ja, punt.
Ik ben ook niet van de herenliefde maar eh, ik word er niet warm of koud van hoor.
Verwijderd
Citaat:
Hij is boodschappen doen.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het idee niet fijn, maar wel fijn dat anderen het fijn vinden.
En daarom reageer je met ''gatver''? Jij hebt nodig een lesje Nederlansch' ''progressieve'' waarden en normen nodig, madame.
En als je zo nodig wilt blijven vinden wat je vindt, en je het ook nog eens per se wilt uiten, kun je er ook voor kiezen je op een minder kwetsende manier te uiten. Danku.
Oud 26-07-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Hmm. Er zijn misschien wel verzachtende omstandigheden in dat geval. Misschien dat-ie vanmiddag klaar is en dan gewoon zijn tijd "dedicated" en alleen aan jou wil besteden.

Eh, vanwaar de opmerking dat je geen hulp nodig hebt?
Omdat hij niet aanbood mij te helpen met mijn verhuizing maar wel die vriend van hem helpt. Ik ben gewoon boos op het irrationele af nu hoor, dus dan vind je dat soort dingen ineens óók erg. En ja, zo zie ik het ook maar. Ik ben benieuwd wat er vanmiddag uitkomt.
Verwijderd
Als je nou even mijn andere post leest. Ik bedoel verder niet dat ik hun vies vind maar meer het idee dat hun dingen doen. Ja hun doen ook dingen zo als ieder mens.
En mijn oprechte excuses als ik aanvallend of kwetsend ben geweest.
Verwijderd
Citaat:
Hij is boodschappen doen.
Allegedly
Oud 26-07-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Allegedly
want je denkt dat hij eigenlijk in een hoekje zit te snijden omdat hij jou niet aankan in een discussie?
Oud 26-07-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
En daarom reageer je met ''gatver''? Jij hebt nodig een lesje Nederlansch' ''progressieve'' waarden en normen nodig, madame.
En als je zo nodig wilt blijven vinden wat je vindt, en je het ook nog eens per se wilt uiten, kun je er ook voor kiezen je op een minder kwetsende manier te uiten. Danku.
Nou juf, je kunt natuurlijk ook gewoon je schouders er over ophalen.

Citaat:
Omdat hij niet aanbood mij te helpen met mijn verhuizing maar wel die vriend van hem helpt. Ik ben gewoon boos op het irrationele af nu hoor, dus dan vind je dat soort dingen ineens óók erg. En ja, zo zie ik het ook maar. Ik ben benieuwd wat er vanmiddag uitkomt.
Wat ben je toch heerlijk.. vrouw.
Oud 26-07-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
want je denkt dat hij eigenlijk in een hoekje zit te snijden omdat hij jou niet aankan in een discussie?
Ik denk eerder dat hij opzoek is naar z'n 'speciale' mannelijke vrienden
Oud 26-07-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Nou juf, je kunt natuurlijk ook gewoon je schouders er over ophalen.

Wat ben je toch heerlijk.. vrouw.
Dat kán ja, maar zo zit ik niet in elkaar.
En ja!
Oud 26-07-2010, 10:57
Verwijderd
Zozo, wheezle blijkt opeens een bekrompen boerinneke te zijn. Wat een verrassing.
Oud 26-07-2010, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Ik denk eerder dat hij opzoek is naar z'n 'speciale' mannelijke vrienden
right.
Oud 26-07-2010, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Zozo, wheezle blijkt opeens een bekrompen boerinneke te zijn. Wat een verrassing.
Oud 26-07-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
We breken haar wel open.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Die jongen uit de trein.
Tegen wie ik een jaartje over mijn leeftijd heb gelogen, hij smste wel terug maar hoe moet ik zeggen dat ik gelogen heb zonder dat hij nu dik afknapt.
Drie opties.

1. Zeggen dat je het vergeten was. Ik ken iemand die een maand lang dacht dat hij 26 was, terwijl hij 27 was.
2. Zeggen dat je dronken was (de Mel Gibsonmethode).
3. Gewoon glashard ontkennen dat je ooit die leeftijd genoemd hebt.
Verwijderd
Citaat:
right.
Je doet net alsof hij je HIV besmet heeft, misschien moet je een jointje opsteken.
Verwijderd
Oh die is wel redelijk out-of-context quotable :')
Oud 26-07-2010, 11:00
Uice
Uice is offline
Oud 26-07-2010, 11:00
Rationeel
Rationeel is offline
o jongens, wat heb ik dit gemist
Oud 26-07-2010, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Je doet net alsof hij je HIV besmet heeft, misschien moet je een jointje opsteken.
wtf doe jij raar

ik begrijp gewoon niet wat je wilt horen?
Oud 26-07-2010, 11:02
Verwijderd
Nomnom bodum-koffie.
Oud 26-07-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Drie opties.

1. Zeggen dat je het vergeten was. Ik ken iemand die een maand lang dacht dat hij 26 was, terwijl hij 27 was.
2. Zeggen dat je dronken was (de Mel Gibsonmethode).
3. Gewoon glashard ontkennen dat je ooit die leeftijd genoemd hebt.
Optie 4: Wanneer manlief uitspreekt dat je X jaar oud bent (want hij weet niet beter) speel je de Female Age Card. Je geeft 'm dus "de look" zonder iets te zeggen. Na een paar seconden breekt hem het angstzweet wel uit. Win by default.
Oud 26-07-2010, 11:03
Verwijderd
Citaat:
o jongens, wat heb ik dit gemist
Ik ook! Terwijl ik wat ronddobberde in de Westerschelde moest ik aan het forum denken.
Verwijderd
Citaat:
wtf doe jij raar

ik begrijp gewoon niet wat je wilt horen?
Niets
Uice
Uice is offline
Citaat:
Als je nou even mijn andere post leest. Ik bedoel verder niet dat ik hun vies vind maar meer het idee dat hun dingen doen. Ja hun doen ook dingen zo als ieder mens.
En mijn oprechte excuses als ik aanvallend of kwetsend ben geweest.
Tsk tsk, nu bied je je excuses aan omdat mensen gekwetst zijn, dat zijn onoprechte Balkenende-excuses. Je moet je excuses maken om wat je gezegd hebt, niet om hoe mensen erop reageerden. ''Ik vind het jammer dat je je het aantrekt'', nee nee, zo werkt het niet.
Verwijderd
Kan je banaan koken?
Oud 26-07-2010, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Tsk tsk, nu bied je je excuses aan omdat mensen gekwetst zijn, dat zijn onoprechte Balkenende-excuses. Je moet je excuses maken om wat je gezegd hebt, niet om hoe mensen erop reageerden. ''Ik vind het jammer dat je je het aantrekt'', nee nee, zo werkt het niet.
Ik vind dat zij best mag gruwelen van homoseks hoor -- en daar ook best voor uit mag komen. Het is niet alsof ze anderen wilt dwingen het af te zweren of ze voor gek verklaart. Overdrijven is ook een kunst
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Kan je banaan koken?
tuurlijk kan dat
Uice
Uice is offline
Citaat:
Kan je banaan koken?
Ja, maar dan wordt het een raar papje dat op zichzelf niet lekker is. Je moet het dan ergens in verwerken, zoals een pudding.
Oud 26-07-2010, 11:05
Verwijderd
dan ga ik zometeen brood-banaan-pap maken
Oud 26-07-2010, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat zij best mag gruwelen van homoseks hoor -- en daar ook best voor uit mag komen. Het is niet alsof ze anderen wilt dwingen het af te zweren of ze voor gek verklaart. Overdrijven is ook een kunst
Ik vind van niet. Mag je volgens jou ook gruwelen van negers?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind dat zij best mag gruwelen van homoseks hoor. Het is niet alsof ze anderen wilt dwingen het af te zweren of ze voor gek verklaart. Overdrijven is ook een kunst
Ja, het kan mij ook verder niks schelen dat ze gewoon het seks vies idee vindt, dat zou ik niet echt homofoob noemen (hoewel de manier waarop ze het uit wel aan de verdachte kant is). Ik ging vooral in op die gemaakte excuses.
Rationeel
Rationeel is offline
prak dan gewoon een banaan met wat sinaasappelsap
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je excuses moeten maken als niemand zich gekwetst voelt? Excuses maak je altijd aan iemand en dat is alleen als je diegene onheuglijk meent te hebben behandeld.
Bright Blue
Bright Blue is offline
Etmakas je moet me uitleggen hoe je dat doeeeet! Ik wil ook pap maken

Regels voor berichten