Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Even m'n sigaretje oproken, dan ga ik er wel wat foto's van schieten (Telkens als ik m'n schetsboek - die ligt momenteel naast een spiegel - wil pakken raak ik afgeleid doordat ik gekke bekken ga trekken. En die vervolgens ga natekenen. En daarna ben ik allang vergeten wat ik ookalweer ging doen. Dus vandaar dat er nog geen foto's zijn.)
Cool!
Advertentie
Oud 27-07-2010, 20:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja, je moet dus niet crashen met je vliegtuig, onder de voet worden gelopen door een kudde olifanten of opgegeten worden door bosjesmannen!
Oud 27-07-2010, 20:04
Verwijderd
ik hou van jullie, allemaal!
Oud 27-07-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
ik hou van jullie, allemaal!
Insgelijks, maar hoe dat zo ineens?
Oud 27-07-2010, 20:09
Verwijderd
het regent hier gezellig. vandaar.
Oud 27-07-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook naar een harstoko maar de dichtstbijzijnde is in een doodgewone drogisterij dus dat vind ik een beetje dubieus Ik ga liever naar een of ander Oosters vrouwtje.
Die lijken me ook goedkoper. Ik ga altijd naar zo''n schoonheidssalon (of hoe heet zoiets).
Citaat:
Harstoko

Waar ga je naartoe?
Kamperen in Frankrijk. Wanneer ga jij naar Afrika?
Oud 27-07-2010, 20:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Kamperen in Frankrijk. Wanneer ga jij naar Afrika?
Zaterdag pas. Maar ik heb niet zoveel tijd meer om in te pakken en ik wilde zeker weten dat alles in m'n koffer zou passen zonder dat-ie te zwaar werd. Onnodig zorgen gemaakt, dat is in ieder geval duidelijk.

Waar ga je precies heen?
Oud 27-07-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Zaterdag pas. Maar ik heb niet zoveel tijd meer om in te pakken en ik wilde zeker weten dat alles in m'n koffer zou passen zonder dat-ie te zwaar werd. Onnodig zorgen gemaakt, dat is in ieder geval duidelijk.

Waar ga je precies heen?
Hm daar moet je natuurlijk ook veeeel voorbereidingen voor doen en zeker weten dat je alles hebt dat je mee moet hebben

In eerste instantie naar Brissac, aan de Herault, voor een paar dagen (ligt op 3 kwartier van Montpellier), en daarna zien we wel weer verder.
Oud 27-07-2010, 20:21
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben al 2 weken voorbereidingen aan het doen ja (Inentingen en ticket en zo natuurlijk al langer geleden) Maar het enige dat ik nu nog niet heb, ligt bij m'n moeder dus dat is te overzien. En m'n nagelschaartje.. die is gewoon spoorloos verdwenen of zo

Lekker zeg <3 Kamperen is fijn
Oud 27-07-2010, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Die lijken me ook goedkoper. Ik ga altijd naar zo''n schoonheidssalon (of hoe heet zoiets).
Oh, daar gaat het me niet om, maar ik wil een vaste waxmevrouw en ik weet dat ik vast een keer een brazillian wax wil. Dus dan wil ik liever gelijk een gezellige Italiaanse ofzo en geen Nederlandse chick, want dat lijken me in die branche allemaal van die geblondeerde Priscilla's en keurige Sabrina's. Dat lijkt me ongemakkelijk, om de een of andere reden.
Verwijderd
Oh dan ben je er al helemaal klaar voor. Spannend de bannend zeg met wie ga je eigenlijk?
Verwijderd
Heu Lorelei ga jij naar Afrika Wat gaaf, dat wist ik helemaal niet.
Oud 27-07-2010, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Hm daar moet je natuurlijk ook veeeel voorbereidingen voor doen en zeker weten dat je alles hebt dat je mee moet hebben

In eerste instantie naar Brissac, aan de Herault, voor een paar dagen (ligt op 3 kwartier van Montpellier), en daarna zien we wel weer verder.
Oh daar is het wel leuk.
Oud 27-07-2010, 20:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh dan ben je er al helemaal klaar voor. Spannend de bannend zeg met wie ga je eigenlijk?

Met reisorganisatie Exodus (britse organisatie). Groepje van 12 mensen (18+) en een reisleider. Goed te doen. Ik ken niemand, dat is wel een beetje spannend. Maar tegelijkertijd vind ik ook dat ik niet iedereen supergaaf hoef te vinden, als er 1 of 2 leuke mensen bij zitten, dan is dat genoeg

Citaat:
Heu Lorelei ga jij naar Afrika Wat gaaf, dat wist ik helemaal niet.
Ja he

Ik ga deze reis maken: http://www.exodus.co.uk/holidays/azv/itinerary

Edit: maar dan de reverse versie. Dus ik begin in Zambia en eindig in kaapstad
Oud 27-07-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Oh, daar gaat het me niet om, maar ik wil een vaste waxmevrouw en ik weet dat ik vast een keer een brazillian wax wil. Dus dan wil ik liever gelijk een gezellige Italiaanse ofzo en geen Nederlandse chick, want dat lijken me in die branche allemaal van die geblondeerde Priscilla's en keurige Sabrina's. Dat lijkt me ongemakkelijk, om de een of andere reden.
Ja dat is wel zo idd. Nou ja, als je in een goedkope salon komt heb je Priscilla's, dan ga ik liever naar een iets sjiekere met Anita's en Sabrina's. Die zijn vaak iets ouder en zelfs een tikkeltje stijlvoller. Maar ik zet me vrij makkelijk over die ongemakkelijkheid heen, eigenlijk.
Oud 27-07-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Met reisorganisatie Exodus (britse organisatie). Groepje van 12 mensen (18+) en een reisleider. Goed te doen. Ik ken niemand, dat is wel een beetje spannend. Maar tegelijkertijd vind ik ook dat ik niet iedereen supergaaf hoef te vinden, als er 1 of 2 leuke mensen bij zitten, dan is dat genoeg
Oh, dat komt vast wel goed ja Weet je van tevoren verder helemaal niks van je reisgezelschap?
Oud 27-07-2010, 20:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Als je het geen probleem vindt om naar Utrecht te komen heb ik wel een adresje voor je
Oud 27-07-2010, 20:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh, dat komt vast wel goed ja Weet je van tevoren verder helemaal niks van je reisgezelschap?
Hmnou.. ik weet dat er 1 Zwisterse bij zit.. Zij doet iets in de farmaceutische wereld. En er zit een Australisch meisje (ik denk dat het een meisje is.. misschien is ze wel ouder?) bij. En 2 stelletjes (waarvan 1 man ook australisch is, de rest brits). Verder weet ik niets.

Oh en de stelletjes zijn allebei op huwelijksreis.. dat lijkt me echt niets hoor.. op huwelijksreis met 12 vreemden
Oud 27-07-2010, 20:31
Verwijderd
Waar in Afrika eigenlijk? Mijn vader is in Libië, Mali en Mauritanië geweest.
Oud 27-07-2010, 20:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Waar in Afrika eigenlijk? Mijn vader is in Libië, Mali en Mauritanië geweest.
Oud 27-07-2010, 20:33
Verwijderd
Aha! Nou, dan kun je je met Nederlands ook een beetje redden.
Oud 27-07-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ja he

Ik ga deze reis maken: http://www.exodus.co.uk/holidays/azv/itinerary

Edit: maar dan de reverse versie. Dus ik begin in Zambia en eindig in kaapstad
Oud 27-07-2010, 20:34
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, met Nederlands en Duits kom je een heel eind in Namibie en ZA
Oud 27-07-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Als je het geen probleem vindt om naar Utrecht te komen heb ik wel een adresje voor je
Doe maar Een goed adresje is nooit mis, ongeacht of ik 't ga gebruiken of niet
Verwijderd

ik moest zo hard lachen om de laatste 20 seconden
Verwijderd
Citaat:
Hmnou.. ik weet dat er 1 Zwisterse bij zit.. Zij doet iets in de farmaceutische wereld. En er zit een Australisch meisje (ik denk dat het een meisje is.. misschien is ze wel ouder?) bij. En 2 stelletjes (waarvan 1 man ook australisch is, de rest brits). Verder weet ik niets.

Oh en de stelletjes zijn allebei op huwelijksreis.. dat lijkt me echt niets hoor.. op huwelijksreis met 12 vreemden
Ik had ook een keer zo;n honeymoonkoppel, verschrikkelijk elke ochtend waren ze te laat.
Oud 27-07-2010, 20:39
Verwijderd
http://awkwardfamilyphotos.com/

;;d;:;d;D

Oud 27-07-2010, 20:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik had ook een keer zo;n honeymoonkoppel, verschrikkelijk elke ochtend waren ze te laat.
Haha ja, nou.. ik had ze al wel afgestreept als potentiele wandel/gesprekspartners. Die hangen vast continu aan elkaar en zo.
Oud 27-07-2010, 20:41
Verwijderd
die kouseband
Oud 27-07-2010, 20:41
Verwijderd

ah ik weet nu al wat ik heel de avond ga doen
Oud 27-07-2010, 20:42
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

ah ik weet nu al wat ik heel de avond ga doen

Zo'n olifantenkop maken?
Oud 27-07-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Haha ja, nou.. ik had ze al wel afgestreept als potentiele wandel/gesprekspartners. Die hangen vast continu aan elkaar en zo.
Bovendien hebben ze al iemand
Verwijderd
Vooral dat jochie links vertoont allesbehalve gepaste schaamte
Verwijderd
The Sims crasht iedere 2 minuten
Oud 27-07-2010, 20:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bovendien hebben ze al iemand
Mja nou ja.. dan kunnen ze toch nog wel met andere mensen praten?
Oud 27-07-2010, 20:45
Verwijderd
Morgen ga ik iemand helpen met haar afstudeerproject door sims te spelen.
Verwijderd
Citaat:
Mja nou ja.. dan kunnen ze toch nog wel met andere mensen praten?
ja, maar waarom zou je?
Verwijderd
Citaat:
Morgen ga ik iemand helpen met haar afstudeerproject door sims te spelen.
wut?
Oud 27-07-2010, 20:46
Verwijderd
Citaat:
The Sims crasht iedere 2 minuten
De sims of windows?
Oud 27-07-2010, 20:46
Verwijderd

hahhahaah wat wat wat wat wat
Oud 27-07-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
De sims of windows?
Het spel. Windows blijft het nog gewoon doen. Oh, en Firefox is verhuisd naar een plaats ver, ver rechts buiten het scherm en ik krijg het niet meer terug dus nu gebruik ik maar internet explorer.
Oud 27-07-2010, 20:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ja, maar waarom zou je?
Nou.. als je met 12 anderen je huwelijksreis viert, dan vind je je partner misschien gewoon niet zo heel erg interessant?
Oud 27-07-2010, 20:48
Verwijderd
Wat een prachtsite
Verwijderd
Citaat:
wut?
Ze onderzoekt verschillen in beweging tussen ouderen met en zonder parkinson. Ter illustratie wil ze een filmpje van een oudere sim die een wandeling maakt en een oudere sim die een trap op loopt. Maar ze gamet nooit, dus ze is er van overtuigd dat het heel moeilijk is om een sim een trap op te krijgen.
Verwijderd
De paashaas heeft een beetje in haar broekje geplast ne
Lorelei
Lorelei is offline

Oud 27-07-2010, 20:49
Verwijderd
Is dat laatste kind nou aan het raam geduct-taped?
Oud 27-07-2010, 20:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Nee, hij beschikt over levitatiekrachten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten