Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2010, 20:52
Rationeel
Rationeel is offline
:::
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Nou.. als je met 12 anderen je huwelijksreis viert, dan vind je je partner misschien gewoon niet zo heel erg interessant?
Lorelei
Lorelei is offline

Oud 27-07-2010, 20:53
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, niet dan? Ik bedoel.. je wil toch op je huwelijksreis niet continu met anderen zijn.. of ligt dat nou aan mij?
Verwijderd
Citaat:
Nee, hij beschikt over levitatiekrachten
En hij heeft scharen in plaats van handen. Ik bedoel zoals een krab (kreeft?), niet zoals edward scissorhands.
Verwijderd
Citaat:
Het spel. Windows blijft het nog gewoon doen. Oh, en Firefox is verhuisd naar een plaats ver, ver rechts buiten het scherm
hoe weet je dat?
Uice
Uice is offline
Oud 27-07-2010, 20:54
Verwijderd
Citaat:
hoe weet je dat?
Hij staat nog in de taakbalk, en als je erop klikt zie hem snel naar zijn plekje daar schieten. Als je er dan weer op klikt zie je hem er vandaan komen en minmaliseren. Sorry, ik kan het echt niet duidelijker uitleggen
Oud 27-07-2010, 20:55
Verwijderd
Oud 27-07-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ze onderzoekt verschillen in beweging tussen ouderen met en zonder parkinson. Ter illustratie wil ze een filmpje van een oudere sim die een wandeling maakt en een oudere sim die een trap op loopt. Maar ze gamet nooit, dus ze is er van overtuigd dat het heel moeilijk is om een sim een trap op te krijgen.
O - M - G

Overigens ik zal eens kijken of ik een heel interessant demonstratiefilmpje over parkinson en deep brain stimulation kan terugvinden.
Uice
Uice is offline
Lorelei
Lorelei is offline
Oh jee:

What's wrong with these people
Verwijderd
Citaat:
Hij staat nog in de taakbalk, en als je erop klikt zie hem snel naar zijn plekje daar schieten. Als je er dan weer op klikt zie je hem er vandaan komen en minmaliseren. Sorry, ik kan het echt niet duidelijker uitleggen
Ik snap wat je bedoelt. Wel raar is dat heb je niet toevallig 2 monitoren 'aanstaan' oid
Oud 27-07-2010, 20:57
Verwijderd
Die Mickeys
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
O - M - G

Overigens ik zal eens kijken of ik een heel interessant demonstratiefilmpje over parkinson en deep brain stimulation kan terugvinden.
DBS

En sarah: dat is echt wel heel erg cool
Verwijderd
Citaat:
O - M - G

Ik heb haar wel uitgelegd dat ze gewoon de bovenkant van de trap moet aanklikken en dan 'hierheen gaan', maar ze heeft toch liever dat ik het doe
Nouja dat scheelt haar wel de tijd van zelf uitzoeken hoe je een huis met een oudere sim erin opent, natuurlijk. En het kost mij hoogstens vijf minuutjes.
Verwijderd
Citaat:
Ja, niet dan? Ik bedoel.. je wil toch op je huwelijksreis niet continu met anderen zijn.. of ligt dat nou aan mij?
Nee inderdaad, op huwelijkreis wil je gewoon 2 weken naar hawai
Oud 27-07-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik snap wat je bedoelt. Wel raar is dat heb je niet toevallig 2 monitoren 'aanstaan' oid
Nee, het was gewoon ineens zo. het helpt niet als ik een beetje met de resolutie speel en zelfs opnieuw opstarten werkte niet. Dus ies jammer, nooit meer Firefox gebruiken op deze pc
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee inderdaad, op huwelijkreis wil je gewoon 2 weken naar hawai
Ja
Verwijderd
“When I was 12, I got my first period. I was so embarrassed and had to work to get the nerve to confide in my mother. When I told her, she seemed very excited and oddly proud of me. Later on that day, I joined my mom, dad and younger brother at the dinner table only to be greeted with a cake that was decorated with the words ‘Congrats on your 1st Period.’ That’s right, my mom had baked a celebratory menstruation cake.”

(submitted by Annabelle)
Verwijderd
Citaat:
Ik heb haar wel uitgelegd dat ze gewoon de bovenkant van de trap moet aanklikken en dan 'hierheen gaan', maar ze heeft toch liever dat ik het doe
Nouja dat scheelt haar wel de tijd van zelf uitzoeken hoe je een huis met een oudere sim erin opent, natuurlijk. En het kost mij hoogstens vijf minuutjes.
Ze heeft wel de sims al gedownload?
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft wel de sims al gedownload?
Ja, en geïnstalleerd. Ze heeft afgezien hiervan wel goede computerskills
Oud 27-07-2010, 20:59
Verwijderd
Mijn Sims krijgen altijd huizen met maar één verdieping. Meerdere vind ik zwaar irritant ;x
Oud 27-07-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Nee, het was gewoon ineens zo. het helpt niet als ik een beetje met de resolutie speel en zelfs opnieuw opstarten werkte niet. Dus ies jammer, nooit meer Firefox gebruiken op deze pc
formatteren helpt doorgaans altijd. Of wellicht minder rigoureus, Firefox deinstalleren?
Oud 27-07-2010, 21:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Daar dient je significantieinterval voor hoor

Om maar iets meer ontopic te reageren.

Ik denk dat ik over het algemeen wat volwassener ben, maar ik heb ook m'n kattekwaadperiodes.

Dan nog moet je eerst een fatsoenlijke sample hebben, en dat is dit niet
Verwijderd
Mijn Sims krijgen een zwembad zonder trappetje. En dan wordt het saai.
Verwijderd
Citaat:
Mijn Sims krijgen altijd huizen met maar één verdieping. Meerdere vind ik zwaar irritant ;x
vind ik ook altijd overzichtelijker.
Verwijderd
wtf
Verwijderd
Citaat:
Ah, dus de snelkoppeling is weg, niet het venster zelf? Dan moet je gewoon het programma opzoeken (ergens in Program Files) en een nieuwe snelkoppeling maken.
Lorelei
Lorelei is offline

Verwijderd
En ahaha die foto's
Verwijderd

Oud 27-07-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
formatteren helpt doorgaans altijd. Of wellicht minder rigoureus, Firefox deinstalleren?
Ohja dat is ook nog een optie. I'll keep it in mind voor als IE het ook begeeft!
Verwijderd
Citaat:
Ja, en geïnstalleerd. Ze heeft afgezien hiervan wel goede computerskills
O dat is wel opmerkelijk voor geneeskundestudenten, hoewel een geneeskundestudent die dat zegt is natuurlijk ook twijfelachtig
Verwijderd
Citaat:
In een politieke discussie bleek al dat Lucky het begrip "representatieve steekproef" niet goed begrepen heeft.
Verwijderd
ik wil verdomme wel naast jacob derwig wonen
Verwijderd
Citaat:
O dat is wel opmerkelijk voor geneeskundestudenten, hoewel een geneeskundestudent die dat zegt is natuurlijk ook twijfelachtig
Ze is TG'er!
Oud 27-07-2010, 21:02
Verwijderd
The Sims 3
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam er vorige maand achter dat een toets die ik in m'n scriptie heb gebruikt helemaal niet statistisch verantwoord is, maar m'n begeleiders vonden het prima en vroegen er niets over bij de verdediging
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
In een politieke discussie bleek al dat Lucky het begrip "representatieve steekproef" niet goed begrepen heeft.
Oh, vandaar
Oud 27-07-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ah, dus de snelkoppeling is weg, niet het venster zelf? Dan moet je gewoon het programma opzoeken (ergens in Program Files) en een nieuwe snelkoppeling maken.
Nee het venster zelf als je het opstart vanuit de taakbalk, begrijp ik althans.
Verwijderd
Citaat:
Dit snap ik niet Bedoel je gewoon de snelkoppelingsnelkoppeling? Want daar gaat het niet om. Of zijn er meer betekenissen voor het woord snelkoppeling? Het venster zelf is verdwenen, het is er nog wel maar ergens buiten beeld.
Verwijderd
omg die vader
Verwijderd
Citaat:
Mijn Sims krijgen een zwembad zonder trappetje. En dan wordt het saai.
Ik stop ze altijd in een kamer zonder deur en waar ze niet kunnen liggen
Oud 27-07-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp dat prima, jij begrijpt alleen niet: degene die stelt, bewijst.
Oud 27-07-2010, 21:04
Verwijderd
Ik heb vandaag voor het eerst gespeeld zonder money cheat en dat is eigenlijk toch wel leuker. Het verveelt iets minder snel
Oud 27-07-2010, 21:05
Lorelei
Lorelei is offline
Eentje speciaal voor Moz:

Verwijderd
Citaat:
Ze is TG'er!
O dan is ze gewoon lui
Verwijderd

Ik heb medelijden met de bebrilde en kortharige tweelinghelft