Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2010, 06:49
Rationeel
Rationeel is offline
het huis is verkocht onder voorbehoud.

en niet aan mij
Advertentie
Oud 29-07-2010, 06:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
waar is sann om mijn goedemorgen binnen 5 minuten met volle tevredenheid in ontvangst te nemen?
Die zit op een of ander waddeneiland.
Oud 29-07-2010, 06:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

en niet aan mij
Oh dat is kut
Oud 29-07-2010, 08:49
Lorelei
Lorelei is offline
Weet iemand wanneer Absinthe terugkomt van vakantie?
Oud 29-07-2010, 08:58
Verwijderd
Citaat:
@Pip: Je moeder heeft masterskills.
Oud 29-07-2010, 08:58
Rivka
Rivka is offline
Citaat:

en niet aan mij
Oh, naar .
Oud 29-07-2010, 09:01
Verwijderd
Citaat:

en niet aan mij
aw
Oud 29-07-2010, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand wanneer Absinthe terugkomt van vakantie?
Ja hoor, Absinthe zelf bijvoorbeeld.
Oud 29-07-2010, 09:16
Rationeel
Rationeel is offline
leuk en aardig dat dat topic gesloten is, maar ik vraag me nu serieus af hoeveel ping-pong balletjes een krokodil moet eten om sneller te zwemmen dan een wasmachine
Oud 29-07-2010, 09:18
Verwijderd
Citaat:
leuk en aardig dat dat topic gesloten is, maar ik vraag me nu serieus af hoeveel ping-pong balletjes een krokodil moet eten om sneller te zwemmen dan een wasmachine
0
Oud 29-07-2010, 09:18
Verwijderd
Citaat:

en niet aan mij
Hoe kan dat!

Maar nu kan je wel de fundalink posten
Oud 29-07-2010, 09:23
Rationeel
Rationeel is offline
dat had ik al 2 keer eerder gedaan hoor
http://www.funda.nl/koop/utrecht/hui...183/kenmerken/
Oud 29-07-2010, 09:25
Verwijderd
Hij is gewoon beschikbaar toch?
Oud 29-07-2010, 09:25
Verwijderd
Het is een teken van God, Rationeel. Een teken dat je moet huren en niet kopen!
Oud 29-07-2010, 09:26
Verwijderd
Goh, niet gedacht dat ik ooit nog de woorden "God" en "rationeel" naast elkaar zou gebruiken.
Oud 29-07-2010, 09:27
Rationeel
Rationeel is offline
een huis kopen is een goede belegging, nu spoel ik elke maand een mooi hypotheekbedrag door de gootsteen!
Oud 29-07-2010, 09:28
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Goh, niet gedacht dat ik ooit nog de woorden "God" en "rationeel" naast elkaar zou gebruiken.
Oud 29-07-2010, 09:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik speelde liever Tetris op de N64, met z'n 4'en tegelijk
De enige goede Tetris is Tetris Attack!

Citaat:
Misschien, maar kijk: Anderson maakt slechte films, die gewoon bestaan en verder niemand kwaad doen. Snyder maakte het met Watchmen onmogelijk dat er binnen afzienbare tijd nog een Watchmenverfilming zou komen. Dat is een behoorlijke verantwoordelijkheid: dé graphic novel verfilmen, een kans die een aantal zeer grote regisseurs ook graag zouden hebben (Gilliam, Arronofsky). Als je het dan verpest, dan heb je niet alleen een slechte film gemaakt, dan heb je de kans op een goede film vernietigd. Daarom is Snyder zo'n waardeloze mongool. Omdat hij arrogant en dom genoeg was om te denken dat hij Watchmen kon doen, en het toen gewoon aanpakte alsof ie opnieuw een 300 aan het maken was.
point. Maar ik vraag me ook wel eens af wat er gebeurd zou zijn als de Aronofsky of Gilliam variant ook niet te verteren zou zijn; gezien het bronmateriaal is die kans natuurlijk significant hoger ondanks de regisseur.
Oud 29-07-2010, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Het is een teken van God, Rationeel. Een teken dat je moet huren en niet kopen!
Tuurlijk moet je niet huren
Oud 29-07-2010, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Oud 29-07-2010, 09:33
Rationeel
Rationeel is offline
nu moet ik zeggen dat ik, om het netjes uit te drukken, wel een aardig dikke lul krijg van deze. en dan met name de keuken en details

http://www.funda.nl/koop/utrecht/app...-20-bis/fotos/
Oud 29-07-2010, 09:33
Uice
Uice is offline
Citaat:
point. Maar ik vraag me ook wel eens af wat er gebeurd zou zijn als de Aronofsky of Gilliam variant ook niet te verteren zou zijn; gezien het bronmateriaal is die kans natuurlijk significant hoger ondanks de regisseur.
Aronofsky en Gilliam hebben allebei ervaring met psychologisch realisme en boeiende karakters; dat lijkt me het belangrijkste. Ook zijn ze visueel veel sterker dan Snyder. Nu ja, het zijn natuurlijk gewoon betere regisseurs, op alle vlakken, en ik denk dat Watchmen zich prima leent voor een filmadaptatie in handen van een goede regisseur, die ook weet wanneer hij het bronmateriaal los moet laten.
Oud 29-07-2010, 09:37
Verwijderd
Citaat:
een huis kopen is een goede belegging, nu spoel ik elke maand een mooi hypotheekbedrag door de gootsteen!
Een belegging waar je pas wat aan hebt aan je 60 bent, lekker belangrijk! En in de tussentijd ben je dan veel minder flexibel qua woonplaats.
Oud 29-07-2010, 09:40
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Een belegging waar je pas wat aan hebt aan je 60 bent, lekker belangrijk! En in de tussentijd ben je dan veel minder flexibel qua woonplaats.
ik vind dat er best een groot verschil is tussen in ongeveer 30 jaar tijd 2 ton sparen of in 30 jaar tijd 2 ton door de gootsteen spoelen

en het is administratief gezien wat meer werk, maar je kan natuurlijk prima verhuizen met een hypotheek, je moet het alleen niet elke paar jaar willen. maar dat wil ik ook niet
Oud 29-07-2010, 09:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Aronofsky en Gilliam hebben allebei ervaring met psychologisch realisme en boeiende karakters; dat lijkt me het belangrijkste. Ook zijn ze visueel veel sterker dan Snyder. Nu ja, het zijn natuurlijk gewoon betere regisseurs, op alle vlakken, en ik denk dat Watchmen zich prima leent voor een filmadaptatie in handen van een goede regisseur, die ook weet wanneer hij het bronmateriaal los moet laten.
Ik denk dat bovenstaande alsnog erg lastig zal zijn gezien de grote zak geld die nodig is voor een verfilming; dan moet men toch vaak inleveren op varia vlakken. Maar goed, we zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen!
Oud 29-07-2010, 09:42
Verwijderd
Ach, sowieso wordt dat een heel matige belegging aangezien de HRA verdwijnt na mijn staatsgreep.
Oud 29-07-2010, 10:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik denk dat bovenstaande alsnog erg lastig zal zijn gezien de grote zak geld die nodig is voor een verfilming; dan moet men toch vaak inleveren op varia vlakken. Maar goed, we zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen!
Misschien maakt Gilliam ooit nog eens zijn gewilde televisieserie. Maar vast niet.
Oud 29-07-2010, 10:25
Verwijderd
Citaat:
nu moet ik zeggen dat ik, om het netjes uit te drukken, wel een aardig dikke lul krijg van deze. en dan met name de keuken en details

Ziet er mooi uit inderdaad
Oud 29-07-2010, 10:28
Carn
Carn is offline
Citaat:

-gaat naar chef voor loonsverhoging-
Oud 29-07-2010, 10:35
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
-gaat naar chef voor loonsverhoging-
-gaat naar makelaar voor bod-

Oud 29-07-2010, 10:35
Rivka
Rivka is offline
Ik kijk In Therapie .
Oud 29-07-2010, 10:54
Verwijderd
Waar woon je nu ook weer Rationeel? Een vriend van me is namelijk op zoek naar een driekamer-huur-appartement in Utrecht, max 1000 euro per maand en in de buurt van een station.

Overigens ook een voordeel van kopen is dat het makkelijker is om als je verhuist, naar een duurder huis dan het vorige te gaan. Je krijg namelijk geld voor het huis dat je verkoopt en dat kun je gebruiken als aanbetaling voor het volgende huis, waardoor je alleen nog een hypotheek hebt over het resterende bedrag. Je moet met een koophuis alleen niet elke drie jaar willen verhuizen inderdaad. Maar dat willen de meeste mensen toch al niet.
Oud 29-07-2010, 11:00
Rationeel
Rationeel is offline
ik woon nu in delft!
Oud 29-07-2010, 11:03
Verwijderd
Oh dan wil hij vast niet jouw woning overnemen
Oud 29-07-2010, 11:04
Rationeel
Rationeel is offline
vast niet
Oud 29-07-2010, 11:05
Tink*
Tink* is offline
Misschien wil Lucky je huis overnemen.
Oud 29-07-2010, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk In Therapie .
Laaaaaaat.
Maar dat is leuk.
Oud 29-07-2010, 11:08
Verwijderd
Zoo, dat was de laatste aflevering van Will & Grace. Wat ben ik blij dat dat achter de rug is, zeg
Oud 29-07-2010, 11:09
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Laaaaaaat.
Maar dat is leuk.
Uitzendinggemist .
Ik vind het idd ook wel goed.
Oud 29-07-2010, 11:12
Verwijderd
Doh.
Ik wou dat ik net zo goed als Gaite kon acteren.
Oud 29-07-2010, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Waar woon je nu ook weer Rationeel? Een vriend van me is namelijk op zoek naar een driekamer-huur-appartement in Utrecht, max 1000 euro per maand en in de buurt van een station.
Lastig. Een grote studio in Zuilen zit daar 200 euro onder ofzo.
Oud 29-07-2010, 11:14
Rivka
Rivka is offline
@wheezle: Iedereen heeft talenten.
Oud 29-07-2010, 11:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

gaaf Lombok is wel leuk denk ik, en echt heel dichtbij het centrum enzo.

Citaat:
Zoo, dat was de laatste aflevering van Will & Grace. Wat ben ik blij dat dat achter de rug is, zeg
Je hoeft niet naar Will & Grace te kijken, toch?
Oud 29-07-2010, 11:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Lastig. Een grote studio in Zuilen zit daar 200 euro onder ofzo.
Mjah, of je gaat hier naar Overvecht; maar dat is voornamelijk sociale huursector; heb je tussen de 400 en 600 euro een flatje.
Oud 29-07-2010, 11:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
gaaf Lombok is wel leuk denk ik, en echt heel dichtbij het centrum enzo.
Utrecht is sowieso vrij klein, dus ik zou zelf niet perse 'dicht bij het centrum' willen wonen als dat financieel een hoop scheelt.
Martiño
Martiño is offline
Ohja, als iemand nog een leuke studio in het centrum van Den Bosch weet, ik hou me aanbevolen!
Verwijderd
Will & Grace, Karen Walker (L)
Oud 29-07-2010, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Oud 29-07-2010, 11:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Utrecht is sowieso vrij klein, dus ik zou zelf niet perse 'dicht bij het centrum' willen wonen als dat financieel een hoop scheelt.
Mwoh, een kamer op het Neude zou ik niet verkeerd vinden hoor, als het alternatief Kanaleneiland is.
Oud 29-07-2010, 11:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is dan ook het enige leuke aan Will & Grace.

Regels voor berichten