Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je muziek staat op m'n mp3. Ik wilde nog niets luisteren want ik wil (hopelijk aangenaam) verrast worden maar ik moest even luisteren om te kijken of het goed was gegaan. En dat nummer was in ieder geval fijn ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: Nou uhm ja op sommige foto's alleen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mooiste stad: san francisco mooiste park: sequoia / bryce ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Ik heb spierpijn van het feesten. lulz. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, het was fijn. Leuk gehad met m'n zusje. Eerst gefeest (niet heftig, maar wel gefeest) in Gent, en toen nog een paar daagjes heel burgerlijk maar wel leuk de toerist uitgehangen in Brugge. En gekampeerd, was gezellig. En mijn vader en andere zusje waren nog een dagje langsgeweest in Brugge, wat ook heel leuk was. En natuurlijk Belgische pintjes 'geleupt'. Oh ja, en over Marlon P, de zo leuke muzikant, is ie al geweest? Ik zag ook op z'n facebook dat ie binnenkort op een terrasje in Breda komt spelen ofzo (of misschien is het al geweest) en dat hij sowieso op Breda Barst staat en dat hij in de OOR wordt getipt. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb net ook even gekeken en voor zover ik kan zien geen onoverkomelijke jammerlijkheden qua programmering.
Mag ik jouw schema zien? ![]() Oh ja, en ik denk - serieus - dat ik ook nog wel een keer naar een theatervoorstelling of cabaretvoorstelling (Jeroen Leenders!) wil, mocht je daar ook interesse in hebben ![]() ![]() |
![]() |
|
|