Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:
@Severus: zo denk ik er dus ook over, dus een bad guy in het rijtje Dott, Daboman, Lucky luciano is wel erg aannemelijk dan imo. Ik vraag me ook af wat Dott er van vindt en of haar de opmerkelijke post van lucky luciano ook opgevallen is. Dat telt wel op natuurlijk. Ik zou eigenlijk de ziener willen vragen om 1 van deze 3 mensen te bekijken.
Welke opmerkelijke post
Advertentie
Oud 03-08-2010, 12:56
Verwijderd
Citaat:

Verder denk ik inderdaad dat er een wolf ergens los staat. Dat zou betekenen dat LL, Daboman of Dott wolf zijn. Tot nu toe vind ik geen van hen speciaal verdacht, behalve dat LL Severus met een heel zwakke reden verdacht probeerde te maken.
Een zwakke reden > geen reden en random stemmen
Oud 03-08-2010, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Sann verdacht ik geloof dat ze mij er graag uit had willen hebben maar juist omdat er gelijkspel is gekomen is Absinthe er alsnog uitgegaan. Nog verdachter vind ik eigenlijk dat ze het er meteen opgooit dat een wolf of een verrader zich niet in de eerste ronde verdacht gaat maken. Een wolf moet zich gewoon helemaal niet verdacht proberen te maken.
Ik vind een gelijkspel in de stemlijstjes eigenlijk altijd wel gunstig, omdat het veel meer informatie geeft dan als iemand met 7 stemmen wordt opgehangen. Zo nu ook; de volgende scenario's zijn denkbaar:

Met 2 wolven staat er 1 wolf onder beiden en de verrader staat onder wheezle of 1 van de 3 losse stemmen, uiteindelijk geeft hij de doorslag.
Beide wolven staan onder wheezle, wat de verrader doet maakt niet uit.
Er is dus een redelijke kans dat er iig 2 slechte in het lijstje onder jou staan, de meest logische optie is dan de verrader en 1 wolf. De wolven zullen niet beide onder jou zijn gaan staan.
Oud 03-08-2010, 13:27
Verwijderd
President.

Maarre, hartaanval? :')
Oud 03-08-2010, 13:36
Verwijderd
Goed, ik heb er fijn een nachtje over geslapen. Ik denk dat in beide rijtjes 1 wolf zit & de verrader erbuiten en die vervolgens op Absinthe gestemd heeft. De drie mensen die daarvoor overblijven zijn dan LL, Dabomann en Dott. Mijn ervaring is dat de slechteriken graag op de achtergrond blijven, op die manier vangen ze weinig wind en komen ongemerkt heel ver in het spel. Als ik naar de posts van bovenstaande kijk heeft Dott maar 1 inhoudelijke post gemaakt deze . Voor de rest heeft ze zich netjes aan de 'regels' gehouden om veel te posten, maar zegt ze nergens echt iets. Voorlopig vind ik Dott van die drie dus het verdachtst, de andere twee wagen zich nog in het vuur.

Citaat:
Ik vind Sann verdacht ik geloof dat ze mij er graag uit had willen hebben maar juist omdat er gelijkspel is gekomen is Absinthe er alsnog uitgegaan. Nog verdachter vind ik eigenlijk dat ze het er meteen opgooit dat een wolf of een verrader zich niet in de eerste ronde verdacht gaat maken. Een wolf moet zich gewoon helemaal niet verdacht proberen te maken.
Er was geen gelijkspel. Dan hadden we bericht gehad dat de wolven mochten kiezen. Als ik evil was geweest zou het me een worst zijn wie van jullie 2 eruit ging, nee wacht, dan had ik Absinthe er veel liever uit gehad, want zij is de beste speler van jullie 2. Dan had ik gewoon op haar gestemd. Wat er verdacht is aan het laatste gedeelte is mij zo onduidelijk dat ik geen idee heb hoe ik er op moet reageren.
Oud 03-08-2010, 14:10
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik vind een gelijkspel in de stemlijstjes eigenlijk altijd wel gunstig, omdat het veel meer informatie geeft dan als iemand met 7 stemmen wordt opgehangen. Zo nu ook; de volgende scenario's zijn denkbaar:

Met 2 wolven staat er 1 wolf onder beiden en de verrader staat onder wheezle of 1 van de 3 losse stemmen, uiteindelijk geeft hij de doorslag.
Er is dus een redelijke kans dat er iig 2 slechte in het lijstje onder jou staan, de meest logische optie is dan de verrader en 1 wolf. De wolven zullen niet beide onder jou zijn gaan staan.
Of een wolf onder Absinthe en de verrader onder Wheezle en de verrader heeft op Absinthe gestemd, of iemand is vergeten te stemmen onder het rijtje van Wheezle, of heeft gewoon de stemlijstjes willen verkloten (zou ook niet de eerste keer zijn )

Na een eerste ronde is er gewoon echt nog te weinig te zeggen aan de hand van stemlijstjes iig. Teveel mogelijkheden.
Oud 03-08-2010, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Beetje overdreven reactie gezien de stemlijst, is het niet?

Citaat:
Een post met zo'n deftig woord als 'delirant' er in en dan zo'n klassieke spelfout.
Grammaticafout.

Citaat:
Eerst duw je me richting Absinthe, om me vervolgens te verdenken. Beetje wispelturig niet?
Nee.

Citaat:
Dankje! Maar even serieus: je plempt een verdachtenlijstje neer, maar je zet er helemaal niet bij waarom.
Dus: uitleg please?
Nee. Zolang ik niet op je stem, is uitleg niet nodig.

Ik ben dus ook meer van de theorie '1 wolf onder Wheezle, 1 onder de rest', al kunnen ze ook prima onder beide lange lijstjes staan, Dan heeft de verrader het voor degene onder Wheezle, lastiger gemaakt.
Ik ga namelijk voor één onder Wheezle, en dat is Sann. Dr wispelturigheid en/of dr vriendjespolitiek, dr overdreven reactie op de dood van Absinthe, dr positie in de stemlijstjes. Veel meer verdenkingsmateriaal heb ik niet, dus zij wordt het hoogstwrs.
Oud 03-08-2010, 14:15
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Grammaticafout.
Allochtonenfout.
Oud 03-08-2010, 14:19
Verwijderd
Nee, want ik zeg altijd het.

Maar, wat ook kan, is dat beide lijstjes evenveel echte stemmen hadden, en dat de verrader wilde voorkomen dat een wolf, Wheezle, eruit ging. Maar daar ga ik vooralsnog niet van uit.
Oud 03-08-2010, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Beetje overdreven reactie gezien de stemlijst, is het niet?
Ja daag. Quote me dan ook helemaal

Citaat:

En niet perse omdat het een dorpeling is, want dat is wel vaker, zo niet meestal, zo de eerste ronde, maar wel omdat ik er Absinthe graag nog even in had gehouden

Jammer! Wellicht kunnen we nog wel wat nuttigs met het stemlijstje
Ik heb alle schijnwerpers op mezelf gericht om absinthe erin te houden en dan mag ik er niet even van balen?

Maar prima, als jullie me allemaal zo verdacht vinden, gooi me er dan maar uit, want al dit gesteggel over of ik slecht ben of niet houdt de spotlight lekker van de echte slechteriken af. Your loss.

En ja dit is zelfmoord. Maar ik ben er een beetje klaar mee dat je gelijk verdacht wordt als je niet volgens de verwachtingspatronen van iedereen speelt .
Oud 03-08-2010, 14:44
Verwijderd
Wat is dit opeens?
Oud 03-08-2010, 15:36
Wammus
Wammus is offline
Citaat:

Ik ben het met je eens maar laten we niet vergeten dat dit pas de eerste ronde is en er nu dus nog heel weinig te zeggen valt over de stemlijst. Hij komt in ieder geval later in het spel wel goed van pas.

Ik denk voor nu dat er in ieder geval 1 slechterik in het Wheezle rijtje te vinden is. Hoogstwaarschijnlijk een wolf maar het kan natuurlijk ook de verrader zijn.

Severus doet naar mijn idee wat ze altijd doet en die vind ik vooralsnog niet echt verdacht. Sann valt op vanwege het switchen van stem en ook Snoopy is me opgevallen vanwege deze post en de reactie van Absinthe.

Ook denk ik dat er in het rijtje overige stemmers ook in ieder geval 1 slechterik staat.

Dott is me niet bijzonder opgevallen en ook Lucky Luciano vind ik niet heel verdacht. Eigenlijk is alleen deze actie van Daboman me echt opgevallen. Hij doet vaag over op wie hij gaat stemmen (Wheezle, waar bijna zeker in ieder geval 1 slechterik staat) en stemt uiteindelijk op iemand die geen stemmen heeft en staat daarmee hoe dan ook veilig.

Het is nu eerst even afwachten wat de wolven doen maar ik stem morgen waarschijnlijk op een van deze mensen.
Oud 03-08-2010, 16:12
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Een zwakke reden > geen reden en random stemmen
Ik vind om met een zwakke reden op iemand stemmen niet erg, maar wél als je dan vervolgens aan die theorie blijft vasthouden dat het toch wel écht verdacht is. Want let's face it: dat is het niet.

Citaat:
Nee. Zolang ik niet op je stem, is uitleg niet nodig.
Euh jawel? Gaat niet alleen om het feit dat je mij verdacht vindt, maar ik zou sowieso graag de theorie achter je verdachtenlijst willen. Lijkt me nou niet zó'n gekke vraag.
Oud 03-08-2010, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind om met een zwakke reden op iemand stemmen niet erg, maar wél als je dan vervolgens aan die theorie blijft vasthouden dat het toch wel écht verdacht is. Want let's face it: dat is het niet.

Aha en dat doe ik wáár precies?
Oud 03-08-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ja daag. Quote me dan ook helemaal
Nee, ik quoot waar ik op reageer, geen nonsens.

Citaat:
Ik heb alle schijnwerpers op mezelf gericht om absinthe erin te houden en dan mag ik er niet even van balen?
Dat mag, maar het was al lang duidelijk dat er goed uit zou kunnen gaan, dus geen verrassing, dus geen overdreven reacties nodig.

Citaat:
Maar prima, als jullie me allemaal zo verdacht vinden, gooi me er dan maar uit, want al dit gesteggel over of ik slecht ben of niet houdt de spotlight lekker van de echte slechteriken af. Your loss.

En ja dit is zelfmoord. Maar ik ben er een beetje klaar mee dat je gelijk verdacht wordt als je niet volgens de verwachtingspatronen van iedereen speelt .
Stel je niet aan. Zo gaat het spel. Ik hoorde Absinthe niet miepen toen zij eraan ging.
Mijn stem op jou staat nu vast, want kennelijk kan je het spel niet aan.

Citaat:
Euh jawel? Gaat niet alleen om het feit dat je mij verdacht vindt, maar ik zou sowieso graag de theorie achter je verdachtenlijst willen. Lijkt me nou niet zó'n gekke vraag.
Nou, ik vind het niet nodig, dus je kan lang wachten.
Oud 03-08-2010, 18:34
Dott
Dott is offline
Citaat:
Goed, ik heb er fijn een nachtje over geslapen. Ik denk dat in beide rijtjes 1 wolf zit & de verrader erbuiten en die vervolgens op Absinthe gestemd heeft. De drie mensen die daarvoor overblijven zijn dan LL, Dabomann en Dott. Mijn ervaring is dat de slechteriken graag op de achtergrond blijven, op die manier vangen ze weinig wind en komen ongemerkt heel ver in het spel. Als ik naar de posts van bovenstaande kijk heeft Dott maar 1 inhoudelijke post gemaakt deze . Voor de rest heeft ze zich netjes aan de 'regels' gehouden om veel te posten, maar zegt ze nergens echt iets. Voorlopig vind ik Dott van die drie dus het verdachtst, de andere twee wagen zich nog in het vuur.
Als je eerder goed had gelezen dan weet je dat mijn oma is overleden en dat de crematie morgen is, sorry dat het ww spel dan niet meteen mijn eerste prioriteit heeft, en dat ik na 1 ronde spelen nog geen hele complot theorieen heb, als je me daarom verdacht wilt vinden, ga vooral je gang.
Oud 03-08-2010, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Als je eerder goed had gelezen dan weet je dat mijn oma is overleden en dat de crematie morgen is, sorry dat het ww spel dan niet meteen mijn eerste prioriteit heeft, en dat ik na 1 ronde spelen nog geen hele complot theorieen heb, als je me daarom verdacht wilt vinden, ga vooral je gang.
Sorry, ik dacht dat dat volk was, haal jullie wel vaker door elkaar. Vind het heel vervelend voor je en snap dat wws niet je prioriteit heeft nu Sterkte ermee enzo.

Neemt niet weg dat ik vind dat je veel posts hebt gemaakt, maar bijzonder weinig inhoudelijk.
Oud 03-08-2010, 19:59
Verwijderd
Stemlijst hangronde 2:

Sann
Onait Sirch
Snoopy*

Wheezle
Severus

Snoopy
Lucky Luciano

*= niet zeker.

(Ik zet je pas al in het stemlijstje als je hebt gezegd: ik ga stemmen op... of ik ga hoogstwaarschijnlijk voor..., niet als je zegt: die en die verdenk ik --> ik vind het een beetje moeilijk. Als je iemand als hoofdverdachte noemt heb ik je ook maar in het stemlijstje gezet )

Stemlijst hangronde 1

Laatst gewijzigd op 04-08-2010 om 18:41.
Oud 03-08-2010, 20:03
Verwijderd
Lol, tis nog geen eens hangronde. Moet eerst zien te overleven. Niet dat dat moeilijk zal zijn.
Oud 03-08-2010, 20:46
Spelleider
Spelleider is offline
Daboman rende vijf minuten lang door het bos en kwam toen pas tot stilstand. Hij keek behoedzaam om zich heen en zag niemand. “Goed, ik ben ze kwijt” zei hij tegen zichzelf. Hij ging met zijn hand naar de zak waar zijn satelliettelefoon in zou moeten zitten. “Verdomme” dacht hij. “Die is vast uit mijn zak gevallen toen ik door dat raam sprong.” Hij dacht even na en besloot om eerst Sann te gaan zoeken. Daarna kon hij altijd nog kijken of hij ergens een telefoon kon vinden. Zonder de presidentsdochter was er toch nog geen reden om te bellen voor een evacuatiehelikopter. Hij controleerde even het aantal kogels in zijn wapen en liep toen dieper het bos in. Maar hij had nog geen drie stappen gezet of zijn voet bleef ergens in haken. Hij viel voorover, knalde met zijn hoofd tegen een steen en bleef bewusteloos liggen…

Drie uur later begon Daboman langzaam bij te komen. Nog half versuft opende hij zijn ogen en zag hij dat er iemand over hem heen gebogen stond. Meteen ging er een adrenalinestoot door hem heen. Hij schopte de vreemdeling van zich af en greep naar zijn mes. “Rustig, gringo!” riep de vreemdeling. “Ik ben geen Ganado!” “Een wat?!” zei Daboman. “Een levende dode” verduidelijkte de vreemdeling. “Ah” zei Daboman terwijl hij zijn mes wegstopte “daar ben ik er al een stel van tegengekomen.” De vreemdeling stak zijn hand uit. “Ik ben Luciano. Noem me maar Lucky, dat doet iedereen hier. Althans, dat deed iedereen hier. De meeste mensen hier zeggen niet zoveel meer.” Daboman merkte dat zijn voet in een konijnenstrik zat. Dat was vast de reden dat hij gevallen was. Lucky wees naar de strik. “Dat is er een van mij. Ik ben stroper. Sorry nog daarvoor” Daboman sneed de strik door en stond op. “laat maar zitten” zei hij. “Ik ben allang blij dat ik een normaal iemand tegenkom in dit vervloekte dorp. Wat is hier in godsnaam aan de hand??” Lucky haalde zijn schouders op. “Geen idee. Die Ganados verschenen hier ineens vorige maand, en iedereen die erdoor gedood wordt word er zelf ook een” “Zijn er nog andere mensen in leven hier?” vroeg Daboman. “Weet ik niet. Misschien zijn er nog mensen die ondergedoken zitten, net zoals ik. Ik weet wel dat ze een Amerikaans meisje gevangen houden. Geen idee waarom ze haar niet gewoon veranderd hebben in een Ganado net zoals ze met alle anderen gedaan hebben.” “Een Amerikaans meisje zei je!” Daboman pakte de foto van Sann tevoorschijn. “Is dit haar?” Lucky haalde zijn schouders op “Weet ik niet. Denk het” “Zij is de reden dat ik hier ben” zei Daboman. “Waar houden ze haar gevangen?” “In de kerk in het midden van het dorp” antwoordde Lucky. “Kun je me daar naartoe brengen” vroeg Daboman. Lucky schudde zijn hoofd. “Ben jij gek? Dat is zelfmoord!” “Dan vind ik het alleen wel. Een kerk is moeilijk te missen lijkt me” Hij draaide zich om en liep het bos uit. Lucky aarzelde even en rende toen achter hem aan. “He gringo, wacht op mij! Je kunt me hier niet alleen achterlaten!”

Een uur later stonden beide mannen voor de kerk. Lucky keek heel angstig om zich heen. “Ik heb een heel slecht voorgevoel” zei hij. “Hoezo?” zei Daboman. “We hebben toch geen zombie gezien sinds we dat bos uit zijn?” “Daarom juist” bibberde Lucky. “Normaal gesproken staat dit hele plein vol. Er is iets aan de hand en dat bevalt me niets” “Kan wel zijn” zei Daboman “ maar ik moet dat meisje vinden” Hij liep op de kerk af en duwde met een hand de zware deur open. De deur maakte een krakend geluid en Lucky maakte onwillekeurig een sprongetje. “Dat moest iemand gehoord hebben” dacht hij bij zichzelf. Maar het bleef stil. “Gringos loco” zei hij tegen zichzelf terwijl hij Daboman naar binnen volgde. “Ik had nooit met die Amerikaan mee moeten gaan, die jaagt ons dadelijk allebei de dood in!”
In de kerk had Daboman al snel een afgesloten deur gevonden. Hij schoot het slot eraf en stapte de kamer binnen. Meteen zag hij een zwaar voorwerp op zich af komen dat hij in een reflex wist te ontwijken. Hij keek op en verwachtte weer een of andere zombie te zien, maar in plaats daarvan zag hij een blond meisje met een trendy rokje aan: hij had de presidentsdochter gevonden! “Stop daarmee!” riep hij. “Probeer je me om te leggen of zo?!” Het meisje keek hem wantrouwig aan. “Wie ben jij?!” Daboman haalde zijn FBI-penning tevoorschijn. “Ik ben gestuurd door je vader” Meteen veranderde haar gezichtsuitdrukking. “Mijn vader…!” Ze vloog hem in de armen en begon te huilen. “Ik wist wel dat hij me niet in de steek zou laten” snikte ze. “het is een nachtmerrie hier, ik wil hier weg” Hij drukte haar tegen zich aan en liet haar even uithuilen. Hij was nooit zo goed met kinderen en tieners geweest dus hij wist even niet hoe hij hier het beste op kon reageren. “Sann” begon hij uiteindelijk heel diplomatiek. “We zijn nog niet in veiligheid dus tot die tijd moet je precies doen wat ik zeg” Ze knikte even en veegde toen haar tranen weg. “Ok ik ben er klaar voor” Op dat moment hoorden ze Luckys stem van buiten de kamer. “Gringooo… we hebben een probleempje hier.” Hij wees door een glas-in-lood raam van de kerk naar buiten. Daboman zag dat het plein vol stond met zombies. “Ik zei toch dat er iets niet klopte gringo? Die putas hebben ons in de val gelokt!” Daboman trok zijn pistool en draaide zich om naar Sann. “Sann, ga naar boven en zoek een plek om je te verstoppen. Wat je ook hoort, laat je niet zien totdat ik het zeg!” Sann knikte en vluchtte de trap op. Daboman haalde een tweede pistool uit een enkelholster en gooide dat naar Lucky. “Kun je daarmee omgaan?” Lucky knikte bevestigend. Toen werd er een steen door de ruit gegooid en probeerde er een zombie naar binnen te klimmen. Daboman schoot een kogel door het hoofd van de zombie en deze viel terug naar buiten. Ondertussen had Lucky een zware kerkbank voor de deur geschoven. “Zet een kast voor het raam!” riep Lucky. “Schiet op, ze komen binnen!” Daboman schoof een kast voor het open raam die meteen begon te trillen. Er boorde zich een kettingzaag door de kast heen. Een andere zombie begon ondertussen door een tweede raam naar binnen te klimmen en aan de andere kant van de deur waren bijlslagen te horen. Lucky pakte een zware kandelaar op een sloeg daarmee de schedel in van de zombie die door het tweede raam naar binnen probeerde te komen, en daarna schoot hij de zombie neer die daar meteen achteraan kwam. “Gringo dit houden we niet lang vol!” riep hij naar Daboman. “Ze blijven maar komen” Hij draaide zich om naar Daboman en zag tot zijn schrik dat deze door enkele zombies tegen de grond was gewerkt. Hij schoot zijn magazijn leeg op de zombies die bovenop Daboman zaten en hielp hem overeind “Kom op man dit is geen tijd om te gaan slapen! Er komen er nog veel meer aan!” Daboman kreunde. “Ze hebben me te pakken gehad” Lucky zag dat hij een bijtwond in zijn nek had. “Het steekt als de neten” kreunde Daboman. “Het zal niet lang duren voordat ik ook een van hen ben. Luister Lucky. Dat meisje dat we net gevonden hebben is Sann Graham, de dochter van de president van de Verenigde Staten. Het is van het allerhoogste belang dat ze in veiligheid wordt gebracht! Ga haar halen en vlucht dan door de achterdeur naar buiten. Ren meteen het bos in. Ik zorg ervoor dat die zombies even bezig gehouden worden!” hij gaf Lucky zijn pistool. “Schiet op, dwaas! Rennen!”
Daboman pakte twee handgranaten, schoof de bank voor de voordeur weg, trok de pinnetjes uit de granaten en rende naar buiten. Meteen kwamen alle zombies op hem af en lette er geen enkele nog op de achterdeur. Lucky was ondertussen naar boven gerend. Hij trok Sann uit de kast waar ze zich in verstopt had en sleurde haar niet al te zachtzinnig mee naar buiten. De zombies sprongen ondertussen met zijn allen bovenop Daboman en werkten hem tegen de grond. Minstens twintig klauwden, schopten en beten hem. Daboman werd letterlijk aan stukken gescheurd. En toen gingen de granaten af…

1. Onait Sirch
2. Daboman (tovenaar)
3. Little Phoebe
4. snoopy
5. Dott
6. Hanneke
7. Wheezle
8. Lucky Luciano
9. sann
10. Wammus
11. Absinthe (dorpeling)
12. Severus
13. Volk

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

Goeie eerste keuze van de wolven. De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20.30
Oud 03-08-2010, 21:04
Hanneke
Hanneke is offline
Oei, dat is wel heel snel.
Oud 03-08-2010, 21:04
Daboman
Daboman is offline
wtf Die zag ik niet aankomen

Leuk verhaal in ieder geval.

Laatst gewijzigd op 03-08-2010 om 21:09.
Oud 03-08-2010, 21:15
Wammus
Wammus is offline
Dat is mooi kut.
Oud 03-08-2010, 21:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wait, wut. Was dat lucky of was dat gericht? Het is hoe dan ook kut.
Oud 03-08-2010, 21:28
Verwijderd
Lol, waarom gaan de wolven in godsnaam Daboman eten? Die had er gratis uitgewerkt kunnen worden.
Het kan gepland zijn, maar ik ga ervan uit dat de wolven niet onder het lijstje "overigen" staat, want dan zouden ze nu alleen maar een sterfkansen hebben vergroot. Ik verwacht ze dus beiden onder de reguliere lijstjes, te beginnen bij het wheezle-lijstje.

Dan ga ik maar voor Sann, definitief.

edit: Fiepske, ik zou haast denken dat je hint dat LL de eter is.
Oud 03-08-2010, 21:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar waarom houden de wolven/verrader Wheezle erin? Ik bedoel, de verrader koos ervoor (in dit scenario dan he) om op Absinthe te gaan staan, waarom niet op Wheezle?
Misschien is Wheezle zelf wel slecht.
Oud 03-08-2010, 23:55
Dott
Dott is offline
Nu al de tovenaar eruit?
Oud 04-08-2010, 00:19
Verwijderd
Jammer van de tovenaar wel. Maar opzich een rare keuze om daboman op te eten. Het is natuurlijk wel een ervarenspeler, maar ik gok zo dat hij de nodige stemmen had gekregen in de komende hangronde. Het is ook geen tactische keuze omdat hij natuurlijk 1 van de 3 spelers was die niet op Absinthe of wheezle stemde en het daarom waarschijnlijk is dat 1/3 een wolf zou kunnen zijn.

Helaas was hij ook mijn 'verdachte', voor zover je natuurlijk verdacht kan zijn na 2 ronden. Morgen maar eens kijken wie ik in aanmerking vindt komen voor een stem.
Oud 04-08-2010, 00:29
Dott
Dott is offline
Gezien ik te weinig inhoudelijk post, en ik nu weer helemaal bijgelezen heb.

Ik vind het vreemd dat Daboman de tovernaar is, had dat sowieso niet verwacht.
Maakt idd de kans dat de wolven in de Wheezle en Absinthe rijtjes staan in mijn ogen wat aannemelijker.
Hoofdverdachte is hierbij voor mij Sann.
Ten eerste door haar wispelturigheid, maar daarnaast ook doordat ze opeens heel hard de vinger naar mij wijst, terwijl ik probeer toch actief te zijn ondanks alles.
Niemand heeft na de eerste ronde hele duidelijke verdenkingen, waarom per se mij eruit pikken?
Wammus is ook niet een heel actieve speler.
Daarnaast schrijf ik ook LL en Onait Sirch niet af, maar dat zou te voor de hand liggend zijn na hun posts waarin Onait Sirch Daboman verdenkt en Daboman LL verdenkt.
Wheezle heb ik ook weinig meer gehoord na de hangronde, dus ook die houd ik in de gaten.
Oud 04-08-2010, 00:48
Verwijderd
Wat een rare keuze van de wolven. En kut natuurlijk, van de tovenaar.

@Dott: volgens mij heb ik duidelijk aangegeven waarom ik op jou als verdachte noemde: jij was voor mij de meest verdachte van de drie in de 'andere' rijtjes, niet van iedereen. Op de wispelturigheid ga ik niet meer in, dat heb ik vaak genoeg gedaan.

Ik heb zo'n voorgevoel dat ik uit lijfsbehoud moet gaan stemmen, dus dat zal 't waarschijnlijk ook voor me worden. Morgen lees ik nog alles goed door en geef nog even mijn overpeinzingen, zodat ik, hopelijk, met concrete verdenkingen kan komen en jullie in gaan zien dat ik heus aan jullie kant sta. Mocht ik jullie daar niet van kunnen overtuigen hoop ik dat ik nog iets nuttigs kan bijdragen op die manier

edit: en dat doe ik niet nu omdat ik net terug kom van wijntjes drinken bij een vriendin en daar nu niet helder genoeg voor ben
Oud 04-08-2010, 10:15
snoopy
snoopy is offline
Hmm... Dit vind ik ook een interessante keuze. Zou kunnen duiden op onervaren wolven, want ik geloof nooit dat iemand al door heeft gehad dat hij tovenaar was.

Jammer dat er geen leerling in zit dit spel!

@ LP: ik neem aan dat de wolven wheezle niet opeten omdat ze ervan uitgaan dat wij haar er binnenkort wel een keer uitstemmen en/of ze niet echt gevaarlijk is. Mja, óf ze is natuurlijk wolf, maar om daar nu meteen vanuit te gaan...

@ Onait Sirch: 'je kan lang wachten?' Je doet alsof we niet aan dezelfde kant staan, waar ik vooralsnog wel vanuit ging. Aangezien we allemaal proberen de wolven eruit te krijgen zou ik er wellicht iets aan kunnen hebben om je verdachtmakingen te begrijpen. Als je een goede reden hebt ga ik met je mee namelijk (eigenlijk te zot voor woorden dat ik dit loop uit te leggen, want dat snap je zelf ook wel. Snap dan ook niet waarom je met opzet zo irritant doet?)
Waarom ga je precies voor sann?

Voorlopig is sann ook mijn hoofdverdachte, maar dat is op zeer weinig gebaseerd (alleen haar vage gedoe in de eerste ronde en daarna haar extreem agressieve reactie) dus ik ga mijn stem nog niet doorgeven.

Dott zit me ook niet helemaal lekker. Niet vanwege het inactieve (want dat valt mijns inziens wel mee én ze heeft een goede verklaring natuurlijk) maar omdat ze selectief leest/reageert, wat ze volgens mij normaal nooit doet.
Oud 04-08-2010, 10:15
Verwijderd
Al zie ik LL als wolf wél gewoon Daboman opeten.
Oud 04-08-2010, 10:23
snoopy
snoopy is offline
Ik dacht eigenlijk precies het zelfde.

Maar waarom eigenlijk? Daar wordt ie zelf alleen maar verdachter van toch? Aangezien een aantal mensen het rijtje Dott- LL - Daboman hadden waarin volgens hen één wolf moet zitten is het niet handig als ie er daarvan eentje opeet
Oud 04-08-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:
@ Onait Sirch: 'je kan lang wachten?' Je doet alsof we niet aan dezelfde kant staan, waar ik vooralsnog wel vanuit ging. Aangezien we allemaal proberen de wolven eruit te krijgen zou ik er wellicht iets aan kunnen hebben om je verdachtmakingen te begrijpen. Als je een goede reden hebt ga ik met je mee namelijk (eigenlijk te zot voor woorden dat ik dit loop uit te leggen, want dat snap je zelf ook wel. Snap dan ook niet waarom je met opzet zo irritant doet?)
Waarom ga je precies voor sann?
Misschien een keertje het topic lezen?

Verder stijg jij op mn verdachtenlijstje, vanwege het verantwoorden van de wolfseting. Dat vind ik altijd verdacht, meestal zijn de wolven zelf de eerste(n) die een verklaring geven voor de eetkeuze. Gewoonlijk om dorpelingen op een dwaalspoor te brengen/te manipuleren.

Edit: je denkt wel veel wat andere mensen denken he?
Oud 04-08-2010, 10:29
Dott
Dott is offline
Citaat:

Dott zit me ook niet helemaal lekker. Niet vanwege het inactieve (want dat valt mijns inziens wel mee én ze heeft een goede verklaring natuurlijk) maar omdat ze selectief leest/reageert, wat ze volgens mij normaal nooit doet.
Als je doelt op dat van Sann, dat heb ik gewoon verkeerd gelezen, maar voor de rest reageer ik toch niet selectief?
Oud 04-08-2010, 11:13
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Misschien een keertje het topic lezen?

Verder stijg jij op mn verdachtenlijstje, vanwege het verantwoorden van de wolfseting. Dat vind ik altijd verdacht, meestal zijn de wolven zelf de eerste(n) die een verklaring geven voor de eetkeuze. Gewoonlijk om dorpelingen op een dwaalspoor te brengen/te manipuleren.

Edit: je denkt wel veel wat andere mensen denken he?
Ehm... Daar vroeg LP naar. Maar goed, be my guest.
Wel jammer want ik vind jou niet verdacht.

Citaat:
Als je doelt op dat van Sann, dat heb ik gewoon verkeerd gelezen, maar voor de rest reageer ik toch niet selectief?
Misschien leg ik het verkeerd uit, maar ik vind dat je anders reageert dan anders. Zou ook kunnen komen omdat je er met je hoofd niet helemaal bij bent, maar ik vind je afweziger.
Oud 04-08-2010, 11:47
Volk
Volk is offline
Ik vind dat sann erg haar best doet om ons ervan te overtuigen dat ze dorpeling is. Misschien is ze wel dorpeling, maar ik vind het maar verdacht. Ik ben wel benieuwd naar haar overpeinzingen en concrete verdenkingen waardoor wij opeens inzien dat ze heus wel aan onze kant staat.
Oud 04-08-2010, 13:15
Hanneke
Hanneke is offline
Er moet haast wel een slechterik in het rijtje Wheezle zitten - tenzij iemand opzettelijk loopt te kutten of iemand vergeten is te stemmen. Bovendien reageert Sann wel heel agressief op verdachtmakingen naar haar toe gericht ("ik zet juist de spotlights op mij door te switchen, nu kunnen jullie mij toch niet meer verdacht vinden. ;( ;("). Zo'n soort tactiek werkt vaak wel, maar dan moet je niet te vaak zeggen dat je niet verdacht kan zijn omdat je jezelf verdacht maakt.
Oud 04-08-2010, 14:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iedereen zit wel heel erg op Sann omdat ze switchte. Tuurlijk, het pleit niet voor haar, maar om daarom nou een crusade te openen..

Ik weet niet echt hoe Hanneke speelt, maar veel heeft ze nog niet gezegd en nu is het weer een post die iedereen al gemaakt heeft. Repeating the obvious.
Volk heb ik nog nooit mee gespeeld, maar ik vind haar niet echt overtuigend. Ik weet niet zo goed wat ik van haar moet denken.
LL is ervaren genoeg om, als hij wolf zou zijn, te bedenken dat Daboman eten in zijn nadeel is, ik ga ervan uit dat iemand (de wolf dus) probeert hem eruit te werken.
Snoopy, ik snap niet waarom je in de verdediging schiet tegenover Onait. Hij speelt dit spel fanatiek en irritant, altijd. Je moet hem met een kilo zout nemen, hij speelt altijd zo.
Ook zeg je dat ik ernaar vroeg, maar de vragen waren meer retorisch dan dat ik echt antwoord wilde hebben.
Wheezle en Wammus hebben nog veel te weinig gezegd, ik vraag me af waarom. Proberen ze stille wolven te spelen/zijn? Wammus heeft wel een geschiedenis van stil zijn.

Ik ga nog even nadenken op wie ik stem vandaag.
Oud 04-08-2010, 15:08
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik weet niet echt hoe Hanneke speelt, maar veel heeft ze nog niet gezegd en nu is het weer een post die iedereen al gemaakt heeft. Repeating the obvious.
Ik ben in het begin vaak niet al te actief, slecht in het verzinnen van theorieën zo snel al (zoals ik eerder heb gezegd, zo vroeg in het spel valt er nog weinig echt uit het spel af te leiden). Maar als ik er lang in blijf wordt ik vanzelf enthousiaster.
Oud 04-08-2010, 15:28
Severus
Severus is offline
Citaat:
Het maakt mij geen reet uit wie de stemlijstjes wel of niet maakt en waarom, ik vind dat geen reden om je te verdenken. Je bent alleen nu verdacht omdat je in het rijtje van Wheezle staat.
Die sowieso was niet alleen voor jou bedoeld, maar voor iedereen ("Sowieso dat iedereen in Wheezle's lijstje staat verdacht is voor mij."). Dat ik bij de andere 3 wel een reden heb, is voor jou dus des te beter, aangezien ik bij de anderen nóg een reden heb om ze te verdenken en ik jou alleen verdenk vanwege je positie in de stemlijst.

Ik hoop dat het nu wel duidelijk voor je is.
Yep, 't is glashelder nu. Wel zou ik even willen zeggen dat aangezien de chronologische volgorde van stemmen ook altijd belangrijk is, ik het wel voor mezelf vind pleiten dat ik de allereerste was die op Wheezle stemde en dus nooit van te voren kon weten dat er ook nog zoveel anderen op haar zouden volgen. Je kunt dus wel stellen dat ik wat dat betreft veilig sta - natuurlijk sluit een dergelijk feit nooit iemands slechtheid uit, maar je kan me in ieder geval niet beschuldigen van bijvoorbeeld bewust veilig stemmen door schaapachtig óók in een rijtje met vele stemmers te gaan staan. Wat dat betreft, vind ik de latere Wheezle-stemmers (evenals de latere Absinthe-stemmers, trouwens) dan toch wat verdachter, omdat die door hun stemgedrag steeds de kans op gelijkspel aanwezig deden zijn.

Citaat:
Een wolf moet zich gewoon helemaal niet verdacht proberen te maken.
Dat is onmogelijk - vroeg of laat moet een wolf wel aan lichte verdachtmakingen van de medeweerwolven beginnen (en andersom) om zo het overleven van de medeweerwolven te garanderen wanneer de wolf het loodje legt (kortom: reverse psychology).

Citaat:
Lol, waarom gaan de wolven in godsnaam Daboman eten? Die had er gratis uitgewerkt kunnen worden.
Eens, het lijkt haast een keuze die typische n00b-wolven zouden hebben gemaakt (inplaats van dat ze iemand als Volk opaten, dat zou gewoon een veilig en logisch hapje zijn geweest gelet op haar postactiviteit en postinhoud). Probleem is alleen: we hebben dit spel geen n00b-spelers (i.e. iedereen heeft dit spel al een paar keer gespeeld), dus ik denk dat we er wel van kunnen uitgaan dat de wolven heel goed wisten waar ze mee bezig waren. De opmerkelijke keuze voor een hapje zaait nu enigszins verwarring onder de dorpelingen en ik denk dat dat precies is wat ze wilden.

Citaat:
Het kan gepland zijn, maar ik ga ervan uit dat de wolven niet onder het lijstje "overigen" staat, want dan zouden ze nu alleen maar een sterfkansen hebben vergroot.
Ook eens - als er een wolf in een rijtje 'Overigen' stond, hadden ze door Daboman te eten nu toch al vroeg in het spel een gedurfd risico genomen door een flink staaltje van reverse psychology uit te halen. Het is natuurlijk niet uit te sluiten dat dat precies is wat ze hebben gedaan, maar om tunnelvisie te voorkomen lijkt het me voorlopig beter om me ook maar te concentreren op de mensen uit de rijtjes van Wheezle en Absinthe. Wel blijf ik de resterende mensen uit het 'Overigen'-rijtje nauwlettend in de gaten houden, die zijn nog niet van me af.

Citaat:
Maar waarom houden de wolven/verrader Wheezle erin? Ik bedoel, de verrader koos ervoor (in dit scenario dan he) om op Absinthe te gaan staan, waarom niet op Wheezle?
Misschien is Wheezle zelf wel slecht.
Even er van uitgaand dat Wheezle níet slecht is: misschien omdat de wolven verwachten dat wij haar toch wel gauw ophangen (en we dus het vuile werk voor de wolven opknappen), omdat ze ronduit verwarrend kan zijn met haar onbegrijpelijke zinsconstructies? Het lijkt soms namelijk wel alsof ze stoned achter de computer zit. Daarom ga ik deze ronde ook op haar stemmen, want nutteloze spelers (want dat ben je als je verwarring zaait en bijvoorbeeld niet eens goed kunt zien dat het geen gelijkspel was) kun je maar beter vroeg dan laat kwijt zijn. Het is dan des te beter als ze ook nog eens slecht blijkt te zijn, maar des te jammer als we met haar ophanging een dorpeling kwijtraken - maar je moet prioriteiten stellen, je kunt simpelweg niet rekenen op een dergelijke speler in de latere stadia van het spel. Dus wat mij betreft: nu onkruid wieden nu het nog kan en daar later profijt van hebben.

Ik begrijp trouwens waarom er een redelijk aantal mensen op Sann gaan stemmen, maar daar wil ik niet in meegaan. Vorig spel belandde ik in een shitstorm om praktisch hetzelfde, en ik was gewoon een dorpeling. Ik vind het feit dat Sann van stem wisselde in ook nog de eerste hangronde daarom niet synoniem staan aan slechtheid. Natuurlijk zijn wispelturigheid en de neiging tot vriendjespolitiek slechte eigenschappen, maar daar wil ik nu nog niet zo zwaar aan tillen. Als ze nou consistent gedurende het spel blijk blijft geven van dit gedrag, is het een ander verhaal en wil ik best praten over haar ophanging, maar nu in dit vroege stadium van het spel wil ik haar nog het voordeel van de twijfel geven. Bovendien vind ik haar nog niet zo erg als Wheezle, en heeft ze daarnaast met haar ervaring als Spelleider beter inzicht in het spel dan Wheezle (waardoor ze op de lange termijn een nuttigere speler zou zijn dan Wheezle), dus ik vind dat mijn stem op dit moment veel beter besteed is aan Wheezle.

't Zou trouwens ook jammer zijn om meteen al de stemlijstjesmaakster uit het spel te mieteren (wiens stemlijstjes tot nu toe nog niks aan op te merken valt, trouwens), want wie gaat 't dan doen?
Oud 04-08-2010, 15:58
Verwijderd
Goed, bij deze dan de dingen die me zijn opgevallen. Allereerst vind ik het lastig omdat ik met een vrij groot deel van de spelers nog nooit gespeeld heb, maar hupsa here it goes:

Dabomann is eruit, ik denk dat hier een lekker spelletje reverse psychologie wordt gespeeld. Zoals severus zegt: er zijn (bijna) geen onervaren spelers in dit spel. Wie is hier toe in staat? Ik acht de kans groot dat dat LL is, ik vind het wel een streek voor hem om de boel zo op de kop te zetten Hetzelfde geldt voor Onait Sirch. Beide zijn uitgekiende spelers.
Oh en nog even deze van Onait Sirch: 'zo moeilijk zal het niet zijn om niet opgegeten te worden'. Waar doelt hij op? Is hij wolf? Hint naar de wolven om hem niet op te eten omdat ie verrader is? Of gewoon een loze kreet van 'hoera ik ben zo goed in dit spel, mij pakken ze niet'?

Edit: Of is hij bane? Hm.

Wheezle speelt even 'bijzonder' als altijd. Daardoor zou ze heel goed geen wolf kunnen zijn. Ook zou het heel goed kunnen dat ze juist buiten schot blijft door dat gedrag, want dat doet ze immers 'altijd' en dus wel wolf is.

Dott heb ik eerder mijn bedenkingen over gegeven en in deze post als reden geven dat ze op mijn stemt omdat ik op haar stem vind ik ook tamelijk . Maar goed, ik snap dat ze vanwege haar oma weinig tijd heeft diep inhoudelijk te posten, ik geef haar nog even het voordeel van de twijfel.

Tot slot: hier zegt snoopy dat ik anders speel dan normaal. Volgens mij heb ik maar 1 spel met snoopy gespeeld en toen was ik evilziener, logisch dat ik toen anders speelde, toen hield ik me maar wat graag op de achtergrond. Sowieso heb ik in elk spel -op 1 na, en toen lag ik er in ronde 1 uit- een functie gehad, dus ja, waarschijnlijk speel ik inderdaad anders.

Zoals gezegd: ik stem uit lijfsbehoud vandaag, dus ik geef voorlopig geen stem door, maar mocht ik eruit gaan (of niet natuurlijk) kijk mijn lijstje dan nog eens na

Laatst gewijzigd op 04-08-2010 om 16:01. Reden: Ideetje toegevoegd ;) zie edit: in post
Oud 04-08-2010, 16:57
Dott
Dott is offline
Ik heb nergens gezegd dat ik op jou zou stemmen, ik zei alleen dat je wel erg hard met je vinger richting mij wees, en in mijn ogen is dat vooral omdat zo veel mensen je al verdacht vinden.
Ik weet nog niet op wie ik stem, wil het topic nog eens even goed in zijn geheel doornemen.
Oud 04-08-2010, 17:03
Verwijderd
Dan haal ik je weer weg onder mij Ik heb er niet voor niet een disclaimer bij gezet (onder de stemlijst )
Oud 04-08-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Maar als ik er lang in blijf wordt ik vanzelf enthousiaster.
Wie is hier nu de allochtoon?

Citaat:
Ik begrijp trouwens waarom er een redelijk aantal mensen op Sann gaan stemmen, maar daar wil ik niet in meegaan. Vorig spel belandde ik in een shitstorm om praktisch hetzelfde, en ik was gewoon een dorpeling. Ik vind het feit dat Sann van stem wisselde in ook nog de eerste hangronde daarom niet synoniem staan aan slechtheid. Natuurlijk zijn wispelturigheid en de neiging tot vriendjespolitiek slechte eigenschappen, maar daar wil ik nu nog niet zo zwaar aan tillen. Als ze nou consistent gedurende het spel blijk blijft geven van dit gedrag, is het een ander verhaal en wil ik best praten over haar ophanging, maar nu in dit vroege stadium van het spel wil ik haar nog het voordeel van de twijfel geven. Bovendien vind ik haar nog niet zo erg als Wheezle, en heeft ze daarnaast met haar ervaring als Spelleider beter inzicht in het spel dan Wheezle (waardoor ze op de lange termijn een nuttigere speler zou zijn dan Wheezle), dus ik vind dat mijn stem op dit moment veel beter besteed is aan Wheezle.

't Zou trouwens ook jammer zijn om meteen al de stemlijstjesmaakster uit het spel te mieteren (wiens stemlijstjes tot nu toe nog niks aan op te merken valt, trouwens), want wie gaat 't dan doen?
Je wilt wel erg graag Sann erin houden. Is ze je (mede)wolf? Of dek je je in door een onschuldige die eruit zou kunnen gaan, vrij te pleiten?
Verder verdacht dat jij niet voor iemand gaat onder het wheezlelijstje, gezien je ervaring en intelligentie.

Maar ik moet zeggen dat ik Snoopy nu al meer verdacht vind dan eerst. Om eerder genoemde redenen. Had zij niet ook haar stem gewisseld?
Ik twijfel nu tussen haar en Sann.
Ik kies toch voor Sann, vanwege dr zin "hang mij maar op". Dan vind ik dat ik dat ook moet doen.

Ik ga nu mijn stem op Sann versturen.
Oud 04-08-2010, 18:14
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Wie is hier nu de allochtoon?
Oei Maar dit is wel echt een grammatica-/spelfout, en dingen als dit/dat/deze/die en de/het omdraaien zijn allochtonenfouten

Citaat:
Yep, 't is glashelder nu. Wel zou ik even willen zeggen dat aangezien de chronologische volgorde van stemmen ook altijd belangrijk is, ik het wel voor mezelf vind pleiten dat ik de allereerste was die op Wheezle stemde en dus nooit van te voren kon weten dat er ook nog zoveel anderen op haar zouden volgen. Je kunt dus wel stellen dat ik wat dat betreft veilig sta - natuurlijk sluit een dergelijk feit nooit iemands slechtheid uit, maar je kan me in ieder geval niet beschuldigen van bijvoorbeeld bewust veilig stemmen door schaapachtig óók in een rijtje met vele stemmers te gaan staan. Wat dat betreft, vind ik de latere Wheezle-stemmers (evenals de latere Absinthe-stemmers, trouwens) dan toch wat verdachter, omdat die door hun stemgedrag steeds de kans op gelijkspel aanwezig deden zijn.
Hoe meer stemmen er op Wheezle bijkwamen, hoe minder veilig de keuze daarvoor zou worden (omdat de kans op gelijkspel toenam, want voor Absinthe waren al redelijk wat stemmen toen er meer mensen op Wheezle gingen stemmen). Veilig stemmen voor een wolf is iemand stemmen op wie nog niemand stemt. Niet-verdacht stemmen is vroeg je stem doorgeven om te kunnen zeggen dat je je niet zomaar veilig bij een rijtje bent gaan staan.
Oud 04-08-2010, 18:38
Verwijderd
Mijn hoofdverdachte is snoopy en mijn tweede verdachte Dott.
Snoopy maakt een hoop mensen verdacht en soms met beweringen in de verdachtmakingen die gewoonweg niet waar zijn. Ze zou natuurlijk goed een n00bverrader kunnen zijn. Ik ga daar eigenlijk van uit. Bovendien was ze erg laat met het doorgeven van haar stem in de vorige ronde.

Citaat:
Nu wel, ik ga ook wheezle stemmen. Vind het maar een vage boel zo. Denk niet dat ze echt wolf is trouwens, maar een dorpeling die in raadselen spreekt hebben we ook niet veel aan. En aangezien ik natuurlijk geen idee heb wie wél wolf zou kunnen zijn...

Ga NU m'n stem doorgeven.
Citaat:

En dan mijn verdachten: ik denk ook dat er een wolf in het wheezle-rijtje staat. Absinthe dus sowieso niet, dan blijven er nog 4 over, waaronder ikzelf. Van die 3 vind ik sann het verdachtst, zij is de enige van wie ik het idee heb dat ze anders speelt dan anders.
Aha en dat heb je na 1 ronde al beoordeeld.
Citaat:
Aan de andere kant hebben we nog erg weinig van Wammus gehoord natuurlijk. Hij speelt wel vaker de stille wolf, dus ik vind dat we hem niet zomaar over het hoofd mogen zien.
Ja dat doet hij erg vaak
Citaat:
En Severus: tsja. Die vind ik niet speciaal verdacht nog, maar, zoals ze zelf steeds zegt, ze is een ervaren speler. Ik denk niet dat ze zichzelf nu al zou verraden als ze wolf is.
Maar later in het spel wel?
Citaat:

Verder denk ik inderdaad dat er een wolf ergens los staat. Dat zou betekenen dat LL, Daboman of Dott wolf zijn. Tot nu toe vind ik geen van hen speciaal verdacht, behalve dat LL Severus met een heel zwakke reden verdacht probeerde te maken.
Dat probeerde ik helemaal niet, ik moest alleen ergens een keuze op baseren.
Citaat:
En dat heb ik al helemaal niet gedaan
Citaat:

Hmm.... Volgens mij zeg ik niet iets heel nieuws nu, maar voor mezelf helpt het wel om alles even zo op een rijtje te zetten.
Je hebt voornamelijk een hoop mensen verdacht gemaakt op standaard gronden die je nog helemaal niet zo kan beoordelen na 1 ronden.

Daarnaast houd ik Dott ook in gedachte. Bij dit soort posts gaan m'n antiwolfdetectoren altijd spontaan af.
Citaat:
Nu al de tovenaar eruit?
Bovendien is zij voor mij de enige reele optie die overblijft van de 3 personen die los stonden en ik vind het nog steeds logisch als er 1 wolf los zou staan. Desalniettemin ga ik nu voor snoopy, hoewel ik eerder denk dat zij verrader is. Maar ik vind haar voor nu nog verdachter dan Dott.
Oud 04-08-2010, 18:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind dat snoopy ook raar speelt. Omdat ik vorige keer met haar wolf was (en zij achter mijn rug wolf-geliefde ), weet ik niet zo goed wat ik moet denken. Toen deed ze dit soort dingen ook, maar het is gewoon kut dat het nog zo vroeg is en niks weten.
Oud 04-08-2010, 18:45
Dott
Dott is offline
@LL dat spelletje kun je toch ook andersom spelen?
Ik ben er redelijk zeker van dat er geen slechterik tussen ons 3en zat, maar als ik dat wel denk dan zou jij toch voor mij ook verdachte 1 zijn.
Daarnaast zou het wel een flink staaltje lef zijn om Daboman op te eten, en ik vind jou als speler ervaren genoeg om zoiets te doen, omdat je waarschijnlijk behoorlijk in kan schatten hoe we zouden reageren..

Anyhoe, ik denk dat mijn stem toch naar Sann gaat, ik heb namelijk verder nog weinig argumenten gezien om op iemand anders te stemmen.
En nee, ik stem niet op haar omdat ze op mij stemt, maar gewoon door eerder genoemde redenen (ook door andere spelers).
Ik vertrouw dr niet.

Laatst gewijzigd op 04-08-2010 om 18:54.
Oud 04-08-2010, 18:59
snoopy
snoopy is offline
Mijn stem gaat ook naar sann, grotendeels uit lijfsbehoud én omdat ze mijn enige serieuze verdachte is, zoals ik eerder zei. Nu geen tijd om voor de rest overal op in te gaan, hoewel ik zie dat ik door een hoop mensen verdacht word gevonden. Een groot deel daarvan kan ik niet weerleggen Dat ik 'raar' speel bijv. kan ik niks mee. Dit is mijn derde spel en vorig spel speelde ik blijkbaar ook zo. Nou ja, misschien is dit dan wel mijn manier van spelen?

En @ sann: ik heb misschien maar een spel met jou gespeeld maar ik lees al heel wat spellen mee.

Heb morgen ook weinig tijd, maar zal vrijdag proberen overal op in te gaan.

Regels voor berichten