|
|
|
Verwijderd
|
Stemlijst hangronde 3
Wheezle Severus Little Phoebe Wammus Sann Dott Volk Dott Lucky Luciano Hanneke Lucky Luciano wheezle* *= niet zeker. (DISCLAIMER Ik zet je pas al in het stemlijstje als je hebt gezegd: ik ga stemmen op... of ik ga hoogstwaarschijnlijk voor..., niet als je zegt: die en die verdenk ik --> ik vind het een beetje moeilijk. Als je iemand als hoofdverdachte noemt heb ik je ook maar in het stemlijstje gezet + wat mij betreft ben je morgen de gene die hangt e.d. is ook in stemlijstje) Stemlijst hangronde 1 Stemlijst hangronde 2 Laatst gewijzigd op 06-08-2010 om 19:03. |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Trouwens, ik zat net de postcount van dit topic te bekijken en ik zag dat Wheezle met haar 45 posts momenteel de op één na topposter is. Op zich redelijk knap voor iemand die niet veel on-line komt (al komt dit aantal mede doordat ze af en toe ultrakorte posts gewoon direct achter elkaar doet), maar het echte trieste is dat meer van de helft van die posts niet of amper bruikbaar zijn.
Citaat:
Indien het een eerlijke fout is: je kan maar beter harde en heldere criteria voor het stemlijstje hanteren (zodat er zo min mogelijk plaats is voor een grijs gebied en dus ook minder ruimte voor inaccurate stemlijstjes), dan is het voor iedereen duidelijk hoe het zit - maar ook gemakkelijker voor jezelf om het stemlijstje bij te houden. Daarnaast is het waarschijnlijk verstandiger en overzichtelijker om de stemlijstjes in de hangrondes te houden, inplaats van al prematuur tijdens de eetronde er mee te beginnen, omdat het wel eens een beetje verwarrend zou kunnen werken voor de dorpelingen. Ik hoor je al zeggen: "Maak jíj potverdorie die stemlijstjes dan maar!", maar ik wou slechts een paar suggesties geven.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Ik wil best toegeven dat ik niet heb gestemd of oke iedergeval pas wat later en dus te laat. Maar met dat eerste zou ik gewoon niet eerlijk tegenover mijzelf zijn, snap je?
En ik begrijp opzich wel dat je gisteren gewoon echt de ballen van mijn posts begreep, maar ik vind zelf persoonlijk dat ik vandaag van alle spellen echt goed mijn best doe om actief en ook zeker zinvol te posten. Met dit wat kleinere spel, anders dan anders begin ik de rolverdeling tussen wolfen, dorpelingen en de functies steeds beter te begrijpen. Ik geef maar gewoon direct eerlijk toe dat ik vorig spel eerder hard dan easy vind. Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan 'klaren de dorpelingen dat klusje wel'.
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Mij is vooral dit verhaal van Hanneke opgevallen afgelopen ronde. Ze zegt vergeten te zijn het te posten maar het zou prima zo kunnen zijn dat dit een stuk beter uitkwam. Bovendien had ze haar stem op dat moment nog kunnen wijzigen en vind ik het wel opvallend dat ze dat niet gedaan heeft.
Verder blijf ik erbij dat de mensen die in de eerste stemronde onder de overige mensen staan (Lucky Luciano en Dott) en de mensen die in de eerste ronde onder het Wheezle rijtje staan (Severus en Sann dus) verdacht zijn. Het is natuurlijk eerst even afwachten wat de wolven doen en wat Wheezle blijkt te zijn maar dat zijn in ieder geval mijn verdachten.
|
|
|
|
Sann en Lucky hadden urenlang rondgelopen op zoek naar een auto of iets anders dat ze konden gebruiken als vluchtmiddel, maar ze hadden niets kunnen vinden. Ondertussen begon het donker te worden en Lucky wist dat de Ganados s nachts veel actiever zouden worden. Daarom besloten ze te overnachten in een verlaten schuur ergens aan de rand van het dorp. Sann was totaal uitgeput en viel vrijwel meteen in slaap. Lucky was in eerste instantie van plan om er stilletjes vandoor te gaan zodra ze in slaap was gevallen. Hij had allang gemerkt dat het meisje hem enorm vertraagde. Hij was ook degene die het voorstelde om in de schuur te gaan overnachten. Maar toen hij zo naar haar slapende gestalte keek viel het hem op hoe aantrekkelijk ze eigenlijk was. Omdat Lucky in een hutje in het bos woonde had hij nooit veel contact gehad met de rest van het dorp. Bovendien was hij nou niet bepaald moeders mooiste dus de vrouwen stonden nou niet echt voor hem in de rij. En nu hij hier in een schuur zat met een achttienjarige blonde schone begonnen al zijn frustraties op te borrelen. Hij keek naar haar rokje en vroeg zich onwillekeurig af welke kleur ondergoed ze aan had. Hij controleerde even of ze echt sliep en ging toen op zijn buik liggen. Misschien kon hij dan net onder haar rokje kijken zonder haar wakker te maken. Sann mompelde iets in haar slaap en ging verliggen. Lucky zag een glimp roze voorbijschieten toen ze draaide. Hij likte zijn lippen af. “roze ondergoed” dacht hij bij zichzelf. Hij voelde zijn hart kloppen in zijn keel en al zijn bloed ging naar een ander lichaamsdeel. Toen kon hij zich niet langer beheersen en gingen zijn handen langzaam naar Sanns borsten. Ze mompelde weer even en Lucky maakte een sprongetje van schrik, maar Sann werd niet wakker. Lucky begon in de borsten te knijpen. Ze waren precies de juiste vorm, lekker groot en rond. Toen deed Sann ineens haar ogen open. “Waar ben jij nou mee bezig!” riep ze verward en nog half slaapdronken. In een reflex bracht ze haar knie omhoog en ramde ze Lucky keihard in zijn kruis. De hitsige Spanjaard sloeg dubbel en rolde van haar af. Sann probeerde de schuur uit te vluchten maar Lucky sloeg haar tegen de grond en kroop weer bovenop haar. Hij was nu helemaal niet meer te houden “Chica da puta!” gromde hij “kom hier!!” Lucky scheurde haar shirt open en probeerde haar BH kapot te trekken. Sann gaf zich echter niet zomaar gewonnen en begon hem in zijn gezicht te krabben. Lucky krijste het uit en greep naar zijn ogen. “Chuba!!” Daar maakte Sann gebruik van. Ze schopte hem van zich af en vluchtte de schuur uit.
Ondertussen in de Verenigde Staten, in het Witte Huis. Volk stapte het Oval Office binnen. De president stond meteen op en kwam met een bezorgd gezicht op haar af lopen. “Hebben jullie al iets gehoord van haar?” Volk schudde haar hoofd. “helaas niet Mr president. Maar we zoeken met man en macht naar haar.” President Onait Sirch zakte terug in zijn stoel. “Ik hoop zo dat haar niets overkomen is. Sinds mijn vrouw is overleden is zij het enige in mijn leven waar ik nog wat om geef. Ik heb er alles voor over om mijn kleine meid weer levend terug te zien. Al mijn geld, mijn huis, zelfs mijn baan. Als ik haar maar weer veilig in mijn armen kan sluiten.” Volk trok een gezicht. “Dat is ook precies de reden dat ze ontvoerd is” dacht ze bij zichzelf. President Onait Sirch heeft altijd zijn gezin boven zijn werk gezet en eigenlijk vond Volk dat haar land, haar Verenigde Staten waar ze zo trots op was, een betere president verdiende. Volk was een hardline republikein, en ze vond dat het land eigenlijk geregeerd diende te worden door een echte hardliner. Iemand die over lijken durfde te gaan. Iemand die bereid was om alles en iedereen op te offeren voor het landsbelang. Niet zon softie als de huidige president, die als een jankend wrak achter zijn bureau zit op het moment dat zijn dochter ontvoerd wordt. En op dat moment besloot ze dat er actie ondernomen diende te worden. Als Sanns ontvoerders contact met de president zouden opnemen, dan zouden ze eisen gaan stellen. Onacceptabele eisen. Maar de president zou ze inwilligen, omdat hij zijn dochter niet in gevaar zou willen brengen. Dat zou zeker niet in het belang van de burgers van de Verenigde Staten zijn, en daarom wist Volk dat er iets gedaan moest worden. Ze pakte haar pistool uit de holster en schroefde de geluidsdemper erop. “Alles in belang van volk en vaderland” zei ze. Toen schoot ze Onait Sirch van dichtbij twee keer door het hoofd. Sann was in blinde paniek van de schuur weggerend waar Lucky haar zojuist had aangerand. In de verte zag ze tot haar verbazing een auto aan komen rijden. Ze had geen idee of zombies auto konden rijden, maar besloot de auto toch maar aan te houden. Lucky kon immers niet ver weg zijn en ze had geen zin om die griezel weer tegen te komen. Ze rende maar zwaaiende armen naar de auto toe. Het bleek een politieauto te zijn. De auto stopte toen ze haar zagen en er stapte twee agenten uit. Sann haalde opgelucht adem toen ze zag dat geen van beide agenten wazige ogen hadden. “help me, alsjeblieft” zei ze tegen de vrouwelijke agent. “Er zit een verkrachter achter me aan.” De vrouwelijke agent deed haar jas uit en legde deze over Sanns schouders. “Geen zorgen meisje, je bent veilig nu. Ik ben Hanneke, en dat is agent Wammus. Ga maar snel in de auto zitten, dan brengen we je naar het bureau.” Wammus keek Hanneke aan en zei in het Spaans, zodat Sann het niet kon verstaan: “We moeten weg hier, de Ganados komen eraan” Hanneke gaf ook antwoord in het Spaans. “Die domme koe denkt dat we echt agenten zijn. Neem contact op met de baas. Zeg hem dat we de presidentdochter wederom gevangen hebben en dat we nu naar hem toekomen. En blijf Spaans praten jij puta, dit is veel makkelijker zolang ze niets in de gaten heeft.” Toen stapte beide nep-agenten ook in de auto en reden ze weg. 1. Onait Sirch (dorpeling) 2. Daboman (tovenaar) 3. Little Phoebe 4. snoopy (dorpeling) 5. Dott 6. Hanneke 7. Wheezle 8. Lucky Luciano 9. sann 10. Wammus 11. Absinthe (dorpeling) 12. Severus 13. Volk blauw = opgehangen rood = opgegeten Helaas helaas de president is dood. Wie zal er nu het land moeten leiden? En zal Sann op tijd doorhebben dat ze in de val gelopen is? De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20.30.
Laatst gewijzigd op 05-08-2010 om 21:11. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Sann moet er absoluut niet uit. Severus ja ik weet niet ze lijkt wat toegankelijker en opener iets wat een 'wolf' denk ik niet snel doet. Ze is ook niet elk spel wolf geweest dus dat zou echt een poepreden zijn. Ik denk dat LL wel eens aan de kant van de wolfen zou kunnen staan, hij stemde in de eerste ronde niet op Absinthe of mij maar in de tweede ronde wel op snoopy, ik denk dat hij een niet zo'n fijne functie voor ons in petto heeft, wolf(.)?
En nu staat hij te popelen om mij er de volgende ronde uit te trekken en aangezien hij een gladde prater is lijkt het er helaas op dat hem dit gaat lukken. Ik hoop dat jullie van gedachten veranderen en alle posts zullen nalezen. Sann moet er sowieso niet uit. |
|
|
||
|
Citaat:
Ik zou Sann een voor de hand liggende keuze vinden voor de wolven, dus ik had verwacht dat die eruit zou gaan, helemaal omdat ze mij nog steeds 'in het vizier houdt' (naast wheezle, die door iedereen aangevallen word) dus in dat opzicht een makkelijk inkoppertje zou zijn om mij nog verdachter te maken, zelfde geldt ook voor jou trouwens.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
oh ja, sowieso gaat mijn stem deze ronmde naar Wheezle
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik denk dat dit gewoon een actie was van 'Hij is irritant fanatiek, laten we hem opeten', beetje wat wij het vorige spel hadden en Archont eruit wilden hebben, voor het geval dat.
Verder snap ik helemaal niks meer van Wheezle en probeert ze ontzettend de ziener uit te hangen, wat helemaal dom is als je echt ziener bent (zie vorige spel; Abzg). Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze denkt dat Sann een goede functie heeft, namelijk echt ziener, en dat ze Sann mee wil trekken in haar dood. Namelijk, als Wheezle slecht blijkt te zijn en ze heeft gezegd dat Sann moet leven, gaan wij natuurlijk achter Sann aan. Maar iets in mij vraagt zich af of Wheezle wel slim genoeg is om zoiets gewiekst te bedenken (no offence).
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Ik kan niet ontkennen dat het me wel goed uitkwam, anders had ik weer last-minute moeten nadenken wie ik zou willen stemmen. Normaal vergeet ik ook vaak te stemmen, vandaar dat ik (iig probeer) m'n stemmen ruim van te voren door te geven. En omdat ik morgen moet werken en daarna uit eten ga ga ik nu alvast stemmen voor morgen. 3. Little Phoebe 5. Dott 7. Wheezle 8. Lucky Luciano 9. sann 10. Wammus 12. Severus 13. Volk Sev vind ik een toffe speler, dus die stem ik niet. LP heeft twee keer in het goede lijstje gestaan, dus die stem ik ook niet. Volk vind ik erg stil. Wammus begint iets meer te zeggen. Sann... Ik weet niet, het zou me eigenlijk niks verbazen als Wheezle echt ziener is en Sann zou dan dorpeling zijn. Dus die twee stem ik ook niet. LL en Dott stonden allebei met Daboman in het losse rijtje. Dott staat nu ook weer in het 'slechte' rijtje. LL staat in de goede. (Maar goed, zonder Wheezles stem kon de verrader elke uitslag maken die hij/zij zou willen.) Ik ga voor Dott of Volk. Als iemand me nog even voor morgenochtend kan overtuigen, dan ga ik dan m'n stem doorgeven.
|
|
|
Verwijderd
|
Zoals Hanneke ook zegt, ergens zou het me niets verbazen als wheezle de ziener is. Ze heeft het dan wel echt waanzinnig dom gespeeld, though. Hm er zijn twee manieren om erachter te komen; haar eruit stemmen of LL. Lastig, als we haar eruit spelen en ze is indd ziener zijn we een goede functie kwijt, stemmen we LL eruit en wheezle is wel evil is er weer een hangronde verloren gegaan.
Mweh, ik ga nog maar eens haar posts goed doorlezen. Edit: gedaan, ik stem op wheezle, ik denk dat haar uithaal naar LL alleen maar een tegenoffensief is omdat hij op haar ging stemmen, ik durf het er niet op te wagen. Laatst gewijzigd op 06-08-2010 om 13:13. |
|
|
||
|
Citaat:
Voor mij is ze trouwens de ziener niet, zelfs niet een n00b-ziener. Als ze die was en zich zo aangevallen voelde door mijn stemmen op haar, had ze mijn functie al opgevraagd in eetronde #2 of zelfs al #1 (want natuurlijk vraag je dan de functie op van de persoon die consistent op jou blijft stemmen) en was ze na het zien van mijn dorpeling-zijn niet doorgegaan met het proberen verdacht te maken van mij (ondanks dat ik op haar bleef stemmen). Als ze dat keihard wél deed en haar eigen leven belangrijker vond, zou ze wel een hele slechte ziener zijn (net zoals dat we vorig spel een hele slechte ziener en tovenaar hadden, die vonden zichzelf ook belangrijker) en het is dan de vraag of we werkelijk iets hebben aan een slechte ziener. Kortom, ik laat mijn stem op Wheezle staan, ook omdat er voor mij nu al te veel gebeurd is met haar. Het weerwolfspel is als een bloementuin en we moeten nu onkruid wieden opdat de tuin mooi en gezond blijft.
Laatst gewijzigd op 06-08-2010 om 14:17. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Zelf twijfel ik tussen Wheezle en Hanneke. Het zou me niet verbazen als wheezle ziener zou zijn. Maar ook niet als ze verrader zou zijn. Als ze ziener is moeten we haar behouden, hoewel ze dan niet de slimste ziener ooit is. Of juist wel, omdat het niet heel logisch is om ziener zo te spelen. Van Hanneke heb ik gewoon het gevoel dat er iets niet klopt. Ik kan mijn vinger er nog niet helemaal op leggen. Vanmiddag nog maar alles goed doorlezen. |
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ze begon gister pas met hinten nadat zij verdacht werd. Severus heeft ze, als ze ziener is, sowieso niet opgevraagd, want die is goed of slecht, net hoe het haar uitkomt.
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 09:12 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #71, deel 2. Severus | 152 | 19-08-2010 07:35 | |
| De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 23:58 | |