Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Thanx voor de reacties! Zoals jij dit zegt, klinkt het inderdaad wel logisch... Maar kan bij mezelf soms gewoon echt niets anders bedenken dan dat het normaal/standaard voelt. Maar ga er dan toch eens op die manier over nadenken. Alleen vond zij moe/lui geen gevoel...vandaar ook dat het nog lastiger wordt. Nouja, bedankt voor jullie meningen erover!
|
Verwijderd
|
Misschien kun je met je psycholoog een lijstje opstellen van gevoelens zodat je daaruit kunt kiezen?
Verder heb ik ook wel een lijstje met gevoelens, uit een boekje over depressiviteit. zal 't ff overtypen. Hier vinden ze moe wel een gevoel. En ik voel eigenlijk altijd wel een van deze dingen. lichamelijk jeuk pijn druk spanning licht in het hoofd tintelingen koud warm moe slaperig hongerig dorstig comfortabel psychisch somber neerslachtig vrolijk leeg lusteloos opgewekt droevig blij wanhopig afwezig angstig nerveus waardeloos actief mislukt onwerkelijk teleurgesteld eenzaam voldaan machteloos verlaten tevredenm hoopvol ontevreden schuldig kwaad opgesloten benauwd zorgelijkl afgewezen agressief rusteloos gespannen ontspannen opgewonden stralend verlegen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
contemplatief ingesteld zijn is echt niets ergs hoor |
![]() |
|
![]() |
Thanx voor de reacties!
![]() Dat lijstje met gevoelens is idd wel handig, die ga ik gebruiken. Thanx! @afwezignummer2: Uhm, ik weet niet, maar ik ga daar heus niet heen om dat bovenstaande, als je dat soms dacht. Daar kwamen we op, door iets anders.
||
Citaat:
De beste behandeling voor de meeste klachten zou zijn: een dynamisch zinvol leven leiden. Hoe we dat moeten doen weten mensen - en ook psychologen niet - maar het is wel de bron van de meeste klachten. Misschien horen veel mensen zich afwijkend te voelen, want wie van de 6 miljard mensen is nu normaal? Het systeem is een bedenksel gebaseerd op norm. edit voor de duidelijkheid: Ik heb het overigens niet over ernstige stoornissen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
gevoel (een raar iets...?) dark princess | 16 | 13-02-2006 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
'Wanneer mag ik me hoe voelen' Verwijderd | 5 | 20-01-2005 18:41 | |
Liefde & Relatie |
Deprie gevoel Missy_X | 4 | 06-09-2003 13:20 | |
Psychologie |
ik voel niets meer. sorryffanoniem | 13 | 13-03-2002 16:57 | |
Verhalen & Gedichten |
een oude van me, maar dat gevoel is er weer ffkes.... An | 2 | 22-12-2001 00:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Jij gaf me dat gevoel (lesuh!!!!!!) An | 13 | 13-08-2001 17:36 |