Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Zo dat duurde even .

*KNIP*
Dat is inderdaad een wat minder prettige ervaring, maar gelukkig is ie wel meteen gepakt.
Advertentie
Oud 07-08-2010, 20:46
Sherlock
Sherlock is offline
Ja dat had ik al gedaan
Oud 07-08-2010, 20:47
Verwijderd
Naar om beroofd te worden, ja. Die gozer is wel een butje als ie op een redelijk drukke plek zoiets probeert.
Oud 07-08-2010, 20:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hij was ook maar iets van 17. Plus het was niet heel druk. Denk alleen dat iedereen er daar nogal van bewust is, dus dat ze heel snel reageren.
Oud 07-08-2010, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Naar om beroofd te worden, ja. Die gozer is wel een butje als ie op een redelijk drukke plek zoiets probeert.
Ja, een butje met harde stukjes.
Oud 07-08-2010, 20:49
Verwijderd
Toen ik beroofd werd was het tenminste op een afgelegen plek!

De overvallers realiseerden zich alleen niet dat er bij mij niet veel te halen valt.
Oud 07-08-2010, 20:49
Verwijderd
Hehe, ik zou gelijk geen zin meer hebben in de vakantie na zoiets
Oud 07-08-2010, 20:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zag de sensatie wel
Oud 07-08-2010, 20:51
Verwijderd
Mijn vader en zijn vriendin zijn een keer in Spanje beroofd toen ze naar Marokko wilden. Toen konden ze het land niet meer in (geen paspoort) en moesten ze de vakantie afbreken.
Oud 07-08-2010, 20:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gatver, dat is wel heel erg balen. In mijn geval waren we uiteindelijk gelukkig niks kwijt.
Oud 07-08-2010, 20:53
Verwijderd
Hoppa, topic aangemaakt.
Oud 07-08-2010, 20:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaanyway, ik ga fijn een aflevering van True Blood kijken en dan mijn bed opzoeken . Adios!
Oud 07-08-2010, 20:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah Noodles even knip plak doen.
Oud 07-08-2010, 20:54
Verwijderd
Overmorgen weer een nieuwe online, .
Oud 07-08-2010, 20:55
Verwijderd
Ok, hopelijk tot gauw!
Oud 07-08-2010, 21:13
Sherlock
Sherlock is offline
Ok dat was mijn zak chips alweer
Oud 07-08-2010, 21:13
Verwijderd
Cheeseburgerchips. Is dat nieuw?
Oud 07-08-2010, 21:19
Sherlock
Sherlock is offline

Jezus wat een foto

(ik had mijn bril op aangezien ik tyfus last had van mijn lenzen)
Oud 07-08-2010, 21:20
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Cheeseburgerchips. Is dat nieuw?
Ik heb een paar zakken uit Frankrijk meegenomen en daar was het wel nieuw
Oud 07-08-2010, 21:21
Sherlock
Sherlock is offline
Ooh wacht er zijn nog meer van zulke geniale foto's
Oud 07-08-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Zo dat duurde even .

Ik was dus in Barcelona. Oke, nou nadat we bij dat leuke Vietnamese restaurant hadden gegeten, liepen we in de richting van de gotische kathedraal, terwijl we op de kaart keken. Toen kwam er een jongen achter ons aan. Hij praatte Spaans tegen ons, wat wij uiteraard niet begrepen, en kwam heel dichtbij. Ik had helemaal niet door dat hij ons wilde bestelen, dacht eerder aan aanranden. Toen pakte hij de pols van de vriendin waarmee ik was heel hard vast en liet niet los. Zij had ineens door dat hij de gouden armband van haar pols probeerde te trekken. Ik pakte zijn andere pols, zodat hij niet weg kon lopen. M'n vriendin riep tegen hem dat hij haar los moest laten, maar dat deed hij niet. Toen trok hij de armband los. Op datzelfde moment kwamen er een stuk of 4/5 mannen ons te hulp, die de jongen na een nogal heftige worsteling op de grond kregen. Ze belden de politie, die er binnen 2 minuten was (veel politie in burger in Barca) en de jongen inrekende. Wij moesten nog een tijdje blijven om vanalles te vertellen en onze gegevens te geven. Er gingen zich trouwens allemaal mensen mee bemoeien, zoals een Indiër die beweerde dat "al die Marokkanen en Turken niet te vertrouwen zijn" en een Nederlander die heel aardig was, maar ook meende dat hij zich met de voortgang moest bemoeien (tja, twee blonde jonge meisje, die kunnen natuurlijk niet alleen met de politie praten, zucht). We moesten de agenten, die overigens ongeveer vier woorden engels konden , beloven dat we de volgende ochtend naar het bureau zouden komen voor een verklaring.
De volgende ochtend lopen we de trap in het gebouw van ons hostel af, staan er twee mannen die aan alle meisjes die langskomen naar een bepaalde naam vroegen (de achternaam van m'n vriendin). Kwamen ze ons ophalen . Terwijl we de trap aflopen gaat haar telefoon, is het iemand van het politiebureau die zich afvroeg waar we bleven :""). Blijkbaar wilden ze erg graag dat we langskwamen. Dus wij mee met die agenten, zeggen dat we ergens anders heen moeten dan naar het bureau, dus wij met ze mee in de auto. Komen eindelijk aan bij het rechtsgebouw. Daar wordt ons gevraagd welke taal de tolk moet spreken, dus ik zeg Nederlands, maar Engels is ook prima. Twee uur later zitten we nog steeds te wachten. Bij navragen blijkt er een misverstand: ze dachten daar dat we perse een Nederlandse tolk wilden, die er pas over zes uur kon zijn.. Bleek er ook gewoon een Engelse tolk in dezelfde wachtruimte te hebben gewacht vanaf het moment dat wij er waren Anyway, eindelijk kon er dus iets gebeuren, blijkt dat ze mijn getuigenis helemaal niet nodig hebben, alleen de verklaring van mijn vriendin :') heb ik daar dus in totaal drie uur in die domme wachtruimte gezeten haha! Nou ja, all's well that ends well zullen we maar zeggen! Jammergenoeg hebben we door dat hele gedoe wel Parc Guel moeten missen

parc guel is sowieso een verschrikking dus daar heb je niets aan gemist. De weken dat we op school zaten in barcelona waren ook een groot boevenfestijn. Mensen die je beroven waar je bij staat en de politie staat ook gezellig toe te kijken. Als je dan vraagt of ze die persoon kunnen aanhouden is het van: 'ben je bestolen? Waarom heb je haar dan geen klap verkocht?' En in de eerste drie minuten al een oude vrouw hebben die je in je kruis loopt te betasten zodat je niet merkt dat haar jongere zoontje eventjes je rugzakje leeg jat is ook geen pretje. Maar ach ach. En die mannetjes die je biertjes verkopen, dat ze allemaal daar in de putten verstoppen of in de prullebak mooi gezicht. Mannetje handjes leeg, mannetje handjes vol bier! Wat? oh een put. Alle expo's toen zaten ook een beetje in de buurtjes waar je eigenlijk niet wilde zijn maar je leert er mee omgaan ofzo?
Oud 07-08-2010, 22:08
Rationeel
Rationeel is offline
park guell is fantastisch, je moet alleen niet tijdens hoogseizoen gaan

en goeeeeedenavond allemaal
Oud 07-08-2010, 22:08
Verwijderd
Citaat:
knip
Zat je in Barcelona op school? Hoe dat zo?
Oud 07-08-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Zat je in Barcelona op school? Hoe dat zo?
oh he, niet zo lang hoor. Uitwisselingsproject met de Llotja academie daar. Maar wel lang en leuk genoeg om me te gaan hechten aan een plek en er met melancholische gevoelens aan terug te denken.
Oud 07-08-2010, 23:18
Tink*
Tink* is offline
Ik heb net Brokeback Mountain gezien, wat een suffe film. ;x
Oud 07-08-2010, 23:22
Verwijderd
Je had ook Festen kunnen kijken.
Oud 07-08-2010, 23:23
Tink*
Tink* is offline
Oh was die ook op tv ja?
Oud 07-08-2010, 23:25
Verwijderd
Op Nederland 2. Begon iets later.
Oud 07-08-2010, 23:30
Tink*
Tink* is offline
Zapfaal, ik zapte maar wat rond tot ik iets tegenkwam en daarbij kijk ik alleen naar wat eronder staat als in 'nu op tv'. Nou ja, nu heb ik die gayfilm ook een keer gezien.
Oud 07-08-2010, 23:33
Verwijderd
Tssk. Kijk dan ook naar een tv-gids als je toch een avond tv gaat kijken, .
Oud 07-08-2010, 23:35
Uice
Uice is offline
Over films gesproken, de nieuwe redbandtrailer van Machete ziet er goed uit.
Oud 07-08-2010, 23:35
Tink*
Tink* is offline
I did, maar nl1, 2 en 3 sla ik dan vaak over.
Oud 07-08-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Over films gesproken, de nieuwe redbandtrailer van Machete ziet er goed uit.
Link, plz.
Oud 07-08-2010, 23:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
Link, plz.
www.retrocrush.com

En een leuke verrassing in de cast. Ik zal maar niet zeggen wie, voor het geval dat mensen dat spoilers vinden.
Oud 07-08-2010, 23:46
Verwijderd
Ik heb net Festen ook maar eens gekeken. Goede film.

De film die nu bezig is, Italiensk for begyndere, neem ik op.
Oud 07-08-2010, 23:50
Verwijderd
festen
Oud 07-08-2010, 23:52
Verwijderd
italiensky for begyndere, dogma 95 film ook toch? nog niet gezien.
Oud 07-08-2010, 23:52
Verwijderd
Klopt.
Oud 07-08-2010, 23:53
Verwijderd
Tijd om de stad eens onveilig te gaan maken. Later.
Oud 07-08-2010, 23:58
Verwijderd
Ik heb dus La grande bouffe gekeken. Hij was minder smerig dan ik had verwacht, wel vulgairder dan verwacht. Maar wat een bizarre film in elk geval. Wist ik al van tevoren natuurlijk, maar ik vond het vooral bizar dat zoiets smerigs en vulgairs een hele film (ruim 2 uur) lang kan boeien. Ben wel blij dat ik hem heb gezien. Maar kan voorlopig geen eten zien
Oud 07-08-2010, 23:59
Verwijderd
Citaat:
italiensky for begyndere, dogma 95 film ook toch? nog niet gezien.
Echt waar ja? Heb hem niet gezien hoor, maar ik dacht dat dat een vrij nieuwe film was en dat Dogma 95 toch al even opgeheven is.

Morgen komt er een goede film op tv mensen. Paulien Cornelisses zomergastenfilm. Ik mag haar niet, maar haar smaak wel. Happiness
Oud 08-08-2010, 00:02
Verwijderd
ja iemand uit mijn klas wees me al op Happiness. Ben erg benieuwd.
Oud 08-08-2010, 00:06
Verwijderd
Is echt een briljante film. Echt waar. Ik heb hem op dvd hoor, maar vind het wel weer eens een mooie gelegenheid om hem te gaan kijken morgen. Superheftige film, maar tegelijkertijd heel erg grappig. Net als Naked <3 (verder niet heel erg met elkaar te vergelijken overigens, maar wel allebei zo superzwarte komedie).
Oud 08-08-2010, 00:14
Verwijderd
Oh als je van gitzwarte komedie houdt, heb je de serie Six Feet Under gezien?
Oud 08-08-2010, 00:16
Verwijderd
Nope. Maar joh, er zijn zo belachelijk veel series die ik ongetwijfeld briljant vind, maar ik kan nu eenmaal niet alles zien.. Later misschien een keer.
En nu ga ik (weer) wijn drinken met m'n huisgenoot.
Tschüss!
Oud 08-08-2010, 00:19
Verwijderd
Ik zapte per ongeluk langs sbs6 en er is een herhaling bezig van Popstars

Dat er nog steeeeeds mensen zijn die denken dat ze kunnen zingen. Wat ik me altijd afvraag is: kijken zij ook wel eens naar Popstars en wat gaat er door ze heen als ze anderen zo hard zien falen? "Dat wil ik ook, afgaan op nationale televisie"?

Ah, de vragen des levens.
Oud 08-08-2010, 00:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
www.retrocrush.com

En een leuke verrassing in de cast. Ik zal maar niet zeggen wie, voor het geval dat mensen dat spoilers vinden.
I just jizzed my pants. <3333
Oud 08-08-2010, 01:25
Verwijderd
Hello!
Oud 08-08-2010, 01:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zapte per ongeluk langs sbs6 en er is een herhaling bezig van Popstars

Dat er nog steeeeeds mensen zijn die denken dat ze kunnen zingen. Wat ik me altijd afvraag is: kijken zij ook wel eens naar Popstars en wat gaat er door ze heen als ze anderen zo hard zien falen? "Dat wil ik ook, afgaan op nationale televisie"?

Ah, de vragen des levens.
Die mensen doen natuurlijk niet direct mee aan de televisie-audities: eerst zijn er voorrondes. Dan denken die mensen 'ik kan het vast niet, maar ik heb niets te verliezen, dus het is het proberen waard', en dan ziet de jury dat ze heel slecht zijn, dus zeggen ze 'je bent goed genoeg voor de televisie-auditie', zodat die mensen hoop krijgen, om vervolgens als freak gepresenteerd worden. Het zijn die kandidaten die zichzelf belachelijk maken, maar de programmamakers die zichzelf neerzetten als mensen die een enkeltje muur verdienen.
Oud 08-08-2010, 01:33
Verwijderd
tl;dr
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten