Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En een leuke verrassing in de cast. Ik zal maar niet zeggen wie, voor het geval dat mensen dat spoilers vinden.
|
Verwijderd
|
Ik heb dus La grande bouffe gekeken. Hij was minder smerig dan ik had verwacht, wel vulgairder dan verwacht. Maar wat een bizarre film in elk geval. Wist ik al van tevoren natuurlijk, maar ik vond het vooral bizar dat zoiets smerigs en vulgairs een hele film (ruim 2 uur) lang kan boeien. Ben wel blij dat ik hem heb gezien. Maar kan voorlopig geen eten zien
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Morgen komt er een goede film op tv mensen. Paulien Cornelisses zomergastenfilm. Ik mag haar niet, maar haar smaak wel. Happiness ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Is echt een briljante film. Echt waar. Ik heb hem op dvd hoor, maar vind het wel weer eens een mooie gelegenheid om hem te gaan kijken morgen. Superheftige film, maar tegelijkertijd heel erg grappig. Net als Naked <3 (verder niet heel erg met elkaar te vergelijken overigens, maar wel allebei zo superzwarte komedie).
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zapte per ongeluk langs sbs6 en er is een herhaling bezig van Popstars
![]() Dat er nog steeeeeds mensen zijn die denken dat ze kunnen zingen. Wat ik me altijd afvraag is: kijken zij ook wel eens naar Popstars en wat gaat er door ze heen als ze anderen zo hard zien falen? "Dat wil ik ook, afgaan op nationale televisie"? Ah, de vragen des levens. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|