Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2010, 13:41
Verwijderd
ik vind het vooral leuk dat ze zo'n mannelijk hoofd heeft en dat was het dan alweer
Advertentie
Oud 08-08-2010, 13:42
Miekje*
Miekje* is offline
Goedendag eenieder. Er zit een heel lief caafje op mijn schoot tevreden te knerpen <3.
Oud 08-08-2010, 13:44
Verwijderd
Ik vind haar hoofd juist lelijk, en daarnaast praat ze irritant en doet ze bovenal irritant en is ze de slechtste cabaretier die ik ooit gezien heb. Nee, nou lieg ik, dat was Kurk, of zoiets. Een studentikoos kutgroepje nitwits uit Groningen
Oud 08-08-2010, 13:49
Verwijderd
Nou ja, ze heeft zo'n boek geschreven over taalstupiditeiten en dat vond ik erg vermakelijk en vreselijk herkenbaar. Ik ken haar niet als cabaretier verder. Heb d'r wel eens voorbij zien komen op TV en ik vond d'r wel apart.
Oud 08-08-2010, 13:50
Martiño
Martiño is offline
Ik heb haar boekje gisteren gekocht, ben benieuwd.
Oud 08-08-2010, 13:52
Verwijderd
Ja, het boekje vond ik ook fantastisch! Zeker weten, maar haar persoonlijkheid in tv-programma's vind ik nogal vervelend.
Oud 08-08-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
pandameneer, mijn oma viert haar 80ste verjaardag maandag en expres op een maandag zodat het minder druk is in het dierenpension waar oma werkt
Dus op een dinsdag naar A'dam"?
Oud 08-08-2010, 13:58
Verwijderd
Hmm bij Paul de Leeuw vond ik haar best charmant hoor.
Oud 08-08-2010, 13:59
Verwijderd
he Panda is terug!
Oud 08-08-2010, 14:00
Verwijderd
Prima hoor Alleen heb ik meestal bij vrouwen - als mannen ze charmant vinden - dat ik ze wel begrijp, of in elk geval snap waarom. Maar hier gewoon niet zo
Oud 08-08-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
he Panda is terug!
Jup indeed, maar voor eventjes
Oud 08-08-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Jup indeed, maar voor eventjes
waarom maar voor eventjes?
Oud 08-08-2010, 14:05
Verwijderd
Panda alles kits?
Oud 08-08-2010, 14:06
Rationeel
Rationeel is offline
panda
Oud 08-08-2010, 14:06
Verwijderd
Ik wil overigens de aflevering van vanavond toch wel zien, al weet ik niet of me dat gaat lukken met m'n etentje en stapavondje in Eindhoven. Maar iemand die Happiness als film kiest, zal ook wel een aantal andere interessante fragmenten hebben, denk ik.

Godver, ik ben pas een uurtje wakker. En ik zit nog in mijn soort van pyjama, gymnastiekoefeningen te doen <3 Doe ik iedere ochtend, maar nu kan ik er ineens eentje niet meer echt
Oud 08-08-2010, 14:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Welkom terug Panda
Oud 08-08-2010, 14:07
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb mijn sportprogramma ook weer opgepakt. vorige week maandag hardgelopen en wat getraind en tot vandaag aan toe spierpijn hopelijk kan ik morgen weer wat doen.
Oud 08-08-2010, 14:09
Verwijderd
Ik denk dat ik misschien ook maar weer een sportschoolabonnement ga nemen. Ik doe nu zelf allerlei yoga-achtige oefeningen thuis, en fiets of jog af en toe. Maar dat is toch niet echt op de juiste manier, vrees ik. Het is alleen zo reteduur
Oud 08-08-2010, 14:10
Verwijderd
Hoeveel euro per maand dan?
Hier kun je voor 20 euro p.m. onbeperkt sporten. Groepslessen kun je er dan bij nemen.
Oud 08-08-2010, 14:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Fit for Free is volgens mij best goedkoop. Geen idee of die ook buiten Zuid Holland zit
Oud 08-08-2010, 14:17
Verwijderd
Nou ja, ik heb liever niet zo'n sportschool waar het vol zit met bodybuilders en macho's. Daar voel ik me gewoon niet zo prettig tussen. Dus liefst Health City ofzo (en dan kun je ook naar de sauna enzo, wat natuurlijk ook wel prettig is ) en dat kostte een paar jaar terug nog 52 euro per maand. Zal inmiddels nog wel meer zijn ook.
Oud 08-08-2010, 14:19
Verwijderd
Fit for free zit er ook één in Tilburg zie ik. Ken het niet. Het is wel heel goedkoop zie ik ja. Meestal betekent dat niet veel goeds, maar toch even kijken...

edit; dat gaat hem niet worden. Veel te ver weg, dan is de drempel weer zo hoog om te gaan. Bovendien in Tilburg Noord en dat is gewoon niet zo'n prettige wijk daar.
Oud 08-08-2010, 14:22
Rationeel
Rationeel is offline
een setje dumbells kost 50 e en fatsoenlijke hardloopschoenen 100 e ofzo; daar kom je ook wel ver mee
Oud 08-08-2010, 14:24
Rationeel
Rationeel is offline
een setje vrouwendumbells is nog goedkoper trouwens
Oud 08-08-2010, 14:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou ik heb m net gekeken want vanavondlaat ga ik niet redden... maar wat een film zeg. Ik weet niet wat ik ervan vinden moet. Al die mannen zijn creeps en gatver die hond op t laatst. Ik ga er nog over nadenken..
Het is in de eerste plaats gewoon een erg leuke komedie.
Oud 08-08-2010, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Fit for free zit er ook één in Tilburg zie ik. Ken het niet. Het is wel heel goedkoop zie ik ja. Meestal betekent dat niet veel goeds, maar toch even kijken...

edit; dat gaat hem niet worden. Veel te ver weg, dan is de drempel weer zo hoog om te gaan. Bovendien in Tilburg Noord en dat is gewoon niet zo'n prettige wijk daar.
Dat goedkoop is niks is onzin.
Oud 08-08-2010, 14:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey, luister dan. Mijn moeder heeft een uitnodiging gehad en daarop staat 'we openen de deuren officieel, en dan blablabla' en ze is ervan overtuigd dat komma+en niet kan. Maar ik doe het best vaak en nu ga ik aan mezelf twijfelen zijn er niet gevallen waar het wel en niet kan?

@Wheezle: Er is volgens mij niks mis met Fit for Free hoor. (Maar ik sport niet, dus he )
Oud 08-08-2010, 14:27
Verwijderd
Nee, vind ik geen onzin
Dan zijn de faciliteiten misschien wel prima, maar (ja, heel erg dat ik er zo over nadenk) het volk is er dan echt een stuk minder prettig. En ik vind dat op een sportschool dus best belangrijk.
Oud 08-08-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Hey, luister dan. Mijn moeder heeft een uitnodiging gehad en daarop staat 'we openen de deuren officieel, en dan blablabla' en ze is ervan overtuigd dat komma+en niet kan. Maar ik doe het best vaak en nu ga ik aan mezelf twijfelen zijn er niet gevallen waar het wel en niet kan?

@Wheezle: Er is volgens mij niks mis met Fit for Free hoor. (Maar ik sport niet, dus he )
Officieel mag het niet nee. Maar ik doe het ook regelmatig, omdat ik het dan beter vind 'klinken' en ik geloof dat het ook wel een beetje gedoogd wordt tegenwoordig
Oud 08-08-2010, 14:28
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

het mag

http://www.onzetaal.nl/advies/kommaen.php
Oud 08-08-2010, 14:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Officieel mag het niet nee. Maar ik doe het ook regelmatig, omdat ik het dan beter vind 'klinken' en ik geloof dat het ook wel een beetje gedoogd wordt tegenwoordig
Ik doe het ook omdat het beter klinkt ja, anders is het zo'n oneindige zin.
Oud 08-08-2010, 14:29
Verwijderd
Ja, precies. Niet te moeilijk over doen hoor. Alleen misschien een beetje op letten bij sollicitatiebrieven enzo
Oud 08-08-2010, 14:31
Verwijderd
Ik doe dat heel vaak en het klinkt niet raar. Of ik doe en dit. En dat.
Oud 08-08-2010, 14:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder: 'Ik vind het geen gezicht, het kan echt niet'

Oud 08-08-2010, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik heb liever niet zo'n sportschool waar het vol zit met bodybuilders en macho's. Daar voel ik me gewoon niet zo prettig tussen. Dus liefst Health City ofzo (en dan kun je ook naar de sauna enzo, wat natuurlijk ook wel prettig is ) en dat kostte een paar jaar terug nog 52 euro per maand. Zal inmiddels nog wel meer zijn ook.
Nou, heel veel mensen hebben dat idee, maar ik ben in meerdere sportscholen geweest en dat soort attitudes heb ik nooit gemerkt hoor, ook niet van kerels van 2m hoog en 1.5m breed die 150kg drukken of 't niets is. Iedereen die daar zit werkt aan z'n lichaam en dat is per definitie een goede zaak waar je respect voor krijgt. Uitlachen/denigrerende blikken whatsoever heb ik nog nooit gespot

Citaat:
een setje dumbells kost 50 e en fatsoenlijke hardloopschoenen 100 e ofzo; daar kom je ook wel ver mee
Hardlopen ben ik geen fan van; dat levert relatief gezien ook de meeste blessures op.
Oud 08-08-2010, 14:47
Sherlock
Sherlock is offline
Ok, vandaag is mijn laatste niksdoendag
Oud 08-08-2010, 14:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
M'n vader en zus zijn helemaal gek op Fit 4 Free en proberen mij ook zover te krijgen dat ik erheen ga.

Mijn zus kan alleen altijd met m'n vader meerijden en ik moet zover fietsen naar de F4F in Leiden, dat ik m'n workout al gehad heb voordat ik er ben.
Maar ja, iedereen zit me te pushen dat ik moet gaan, dus mss moet ik er maar over nadenken ofzo.
Oud 08-08-2010, 14:51
Verwijderd
Ha! Ik kan nog een maand niets doen.
Oud 08-08-2010, 14:57
Verwijderd
http://static3.hln.be/static/FOTO/pe...20100806132155

WTF Emma Watson.. Wat doe je
Oud 08-08-2010, 14:59
Verwijderd
wtf

Filmrol? Of is haar beeld van wat mooi is gewoon permanent verkracht door de mode-industrie?
Oud 08-08-2010, 15:00
Sherlock
Sherlock is offline
Ik had het gezien het brak mijn hart
Oud 08-08-2010, 15:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo, het groeit wel weer terug hoor ik heb ook kort haar gehad.
Oud 08-08-2010, 15:01
Verwijderd
To do-list:
Emma Watson
Oud 08-08-2010, 15:02
Verwijderd
Staat haar heel mooi.
Oud 08-08-2010, 15:02
Tink*
Tink* is offline
Er was vanochtend brand in mijn flat. ;x
Oud 08-08-2010, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Staat haar heel mooi.
Oud 08-08-2010, 15:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
wtf

Filmrol? Of is haar beeld van wat mooi is gewoon permanent verkracht door de mode-industrie?
Het is gewoon een Jean Seberg-kapsel. Niets mis mee.
Verwijderd
Citaat:
Er was vanochtend brand in mijn flat. ;x
Oei! Veel schade?
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon een Jean Seberg-kapsel. Niets mis mee.
Dan is er met de holocaust ook niks mis.
Oud 08-08-2010, 15:06
Verwijderd
Ik vind het haar wel staan. Heel erg edgy en fierce!!1!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten