Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik was net in de supermarkt. Stond ik in de rij voor de kassa, laat de 55+ vrouw voor me na het afrekenen haar lege karretje gewoon recht voor me staan en loopt ze weg met haar boodschappen in een kartonnen doos - inplaats van dat ze het lege karretje meeneemt en het terugzet bij de rij karretjes die iets verderop binnen in de supermarkt staan (dus waar ze hem in eerste instantie had gepakt toen ze de supermarkt binnenliep).
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Hoe elitair bepaalde mensen sommige spelletjes spelen. Ook al is overduidelijk dat ze geen idee hebben, dan nog doen ze alsof ze alwetend zijn om toch maar over te komen alsof ze er veel verstand van hebben. Vreselijk. :')
|
Verwijderd
|
"De dader in de zogenoemde Scheveningse dakmoordzaak is ontsnapt tijdens zijn verlof. Het is al de tweede keer dat Danny T. de benen heeft genomen. Hij zit zijn straf uit in een jeugdinrichting in Zutphen.
Danny T. wist zich woensdag te onttrekken aan zijn begeleider. In februari ging hij er ook al vandoor, maar werd even later opgepakt in een huis in Voorburg." Waarom krijgen dit soort figuren uberhaupt een tweede keer verlof?! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ah crap. Heb een portable hard disk gekocht, maar hij maakt niet zo goed contact met m'n usb-poort. Als ik dat ding maar even aanraak en hij verschuift, is het contact weer weg, omdat die usb-stekker heel los in de poort zit. Bah.
|
Dat mensen je minder leuk vinden omdat je je aan de regels houdt. Zou het onderdeel zijn van een soort psychologisch mechanisme uit de oertijd, waardoor doorsnee mensen de rebelse, tegendraadse en regelbrekende mensen doorgaans veel leuker vinden (en ook veel meer vergevingsgezind zijn)? Zou wel verklaren waarom goedzakken die zich aan de regels houden in de maatschappij altijd de klos zijn, terwijl de slinkse regelbrekers altijd verder komen (promotie, meer geld, meer respect, etc.). What can I say, life is a rat race - als je iets wilt bereiken, moét je wel een rat worden. *zucht* Life sucks.
||
Citaat:
![]() Verder: fruitvliegjesplaag ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou met mijn buurjongen, buurmeisje en elmer met een camper naar de veluwe gaan, om o.a te chillen. De camper is van de zus van m'n buurmeisje, die er de afgelopen weken zelf mee weg was naar Frankrijk. Daar is de camper stuk gegaan en hij staat daar nog, en nu is het vrijwel zeker dat ons weekendje weg niet doorgaat
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ik krijg juist meer maagzuur als ik veel water heb gedronken.
Beker warme melk voor het slapen gaan helpt hier redelijk (en dingen als sinaasappelsap en gekruid eten vermijden) OT: Sarah is ziek, 40 graden koorts daarnet... ![]()
|
Maar op het moment dat je maagzuur hebt, en je drinkt veel water, dan verdun je het, en zou je er vrij snel geen last meer van moeten hebben.
||
Citaat:
![]() Een goede reden om geen deel 2 van welke film dan ook te kijken ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ach, nog 3 maanden en dan heb ik er geen last meer van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik niet zo leuk vind is dat ik een dag achterloop op mijn planning terwijl ik nog maar 3,5 dag heb ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij niet zo leuk? Miekje* | 500 | 24-04-2010 22:17 | |
De Kantine |
godversaai #842 Verwijderd | 500 | 28-01-2010 16:22 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens leuk? sarahanna | 24 | 16-09-2009 20:49 | |
De Kantine |
Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen? Allure | 160 | 23-05-2009 11:44 | |
Software & Hardware |
[laptop kopen] wat vind jij ervan? aniki | 17 | 13-07-2004 11:53 |