Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2010, 00:24
Verwijderd
De gedachte dat ik nog 40/45 jaar moet werken.
Advertentie
Oud 31-07-2010, 18:24
Severus
Severus is offline
Dat mijn ouders hun 4 jaar oude Shetlandpony donderdag hebben laten inslapen. Ik wist dat het er aan zat te komen, want ze had hele slechte gewrichten waardoor ze al een tijdje niet meer op haar hoeven kon lopen (inplaats daarvan liep ze zowat op haar enkelgewrichten). Alleen had ik graag wel de precieze datum geweten, zodat ik afscheid had kunnen nemen (toen ze jonger was en ik nog thuis woonde, heb ik veel voor haar gezorgd en dus was ik best wel aan haar gehecht). Nu ben ik pas net een uurtje bij mijn ouders en zei mijn vader zo nonchalant tegen me: "Het paard hebben we laten inslapen, dat wist je al wel, hè?" En ik zo van: "Wát?!" Echt boers, maar dat is weer zo typisch mijn vader (hij heeft als boer zijnde al vaker dieren moeten laten inslapen, dus hem doet dat niks meer). >__> Dadelijk als mijn moeder thuiskomt van haar werk wil ik even alles doorpraten (zodat ik het uiteindelijk achter me kan laten), die kan dat tenminste nog op een tactische manier doen. *zucht*
Oud 31-07-2010, 19:14
AzN
AzN is offline
De nieuwe lay-out van Hotmail, zo traag als maar wat .
Oud 31-07-2010, 19:51
Verwijderd
Megavideo zegt dat ik al 72 minuten heb gekeken en dat ik nu 50 minuten moet wachten, maar dat is helemaal niet zo!
Oud 31-07-2010, 20:35
Verwijderd
Rapidshare met z'n klote wachttijden. Ga dood ofzo, geef mij maar mediafire of megaupload...
Oud 31-07-2010, 20:58
Philosophy
Philosophy is offline
Dat ik maandag meteen om 8 uur moet beginnen, terwijl ik net lekker vakantie heb gehad.
Oud 31-07-2010, 21:08
Em.
Em. is offline
Dat m'n aankomende rooster volgens de site van de school van maandag tot en met donderdag van 8.20 tot 16.20 is. En dat men begint met geestdodende vakken om je - als je ondertussen ingedut bent - aan het einde van de dag te verassen met natuurkunde, scheikunde en wiskunde b. Terwijl dat júist de vakken zijn die ik het liefst de eerste uren heb, want daarbij moet ik nog wakker zijn.

Maar goed. Waarschijnlijk ben ik over tien jaar jaloers op het leven dat ik nu nog moet gaan doormaken als de vakantie afloopt.
Oud 31-07-2010, 21:09
Geel
Geel is offline
Dat ik vanochtend een spier in m'n nek heb verrekt. Nu loop ik met m'n hoofd naar rechts gekanteld!
Oud 31-07-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Dat m'n aankomende rooster volgens de site van de school van maandag tot en met donderdag van 8.20 tot 16.20 is. En dat men begint met geestdodende vakken om je - als je ondertussen ingedut bent - aan het einde van de dag te verassen met natuurkunde, scheikunde en wiskunde b. Terwijl dat júist de vakken zijn die ik het liefst de eerste uren heb, want daarbij moet ik nog wakker zijn.

Maar goed. Waarschijnlijk ben ik over tien jaar jaloers op het leven dat ik nu nog moet gaan doormaken als de vakantie afloopt.
Altijd blijven relativeren, altijd doen
Oud 01-08-2010, 16:47
Verwijderd
mijn downloadsnelheid. gemiddeld tussen de 50 en 100 kb/s ;x ;x ;x ;x
Oud 01-08-2010, 22:34
Verwijderd
Dat mensen eigenlijk best wel dom zijn blijkbaar, vooral in discussies over Wilders.
Oud 02-08-2010, 02:01
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
mijn neefje die de hele tijd scheetjes laat in zijn slaap.
Oud 04-08-2010, 17:06
Severus
Severus is offline
Ik was net in de supermarkt. Stond ik in de rij voor de kassa, laat de 55+ vrouw voor me na het afrekenen haar lege karretje gewoon recht voor me staan en loopt ze weg met haar boodschappen in een kartonnen doos - inplaats van dat ze het lege karretje meeneemt en het terugzet bij de rij karretjes die iets verderop binnen in de supermarkt staan (dus waar ze hem in eerste instantie had gepakt toen ze de supermarkt binnenliep). Zo kon ik dus niet normaal doorlopen met mijn eigen karretje. Fucking asociaal, ik wou mijn voet wel diep in haar dikke uitgezakte vijftigersreet planten! Fucking fucking hell, waarom bestaan dat soort kutmensen?! Ik was te verbaasd om er wat van te zeggen dit keer (had dit nog nooit eerder meegemaakt), maar een volgende keer zal ik er zeker wat van zeggen! Wel heb ik braaf haar karretje samen met dat van mij netjes teruggezet in de rij, want zo netjes ben ík wel.
Oud 04-08-2010, 17:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoe elitair bepaalde mensen sommige spelletjes spelen. Ook al is overduidelijk dat ze geen idee hebben, dan nog doen ze alsof ze alwetend zijn om toch maar over te komen alsof ze er veel verstand van hebben. Vreselijk. :')
Oud 04-08-2010, 17:28
Severus
Severus is offline
Dat sommige mensen zó verblind zijn door hun egotripperij/kortzichtigheid dat ze compleet blind zijn voor hun eigen hypocrisie en zich (al dan niet onbewust) boven de regels verheven voelen.
Oud 04-08-2010, 17:33
Verwijderd
Dat ik te laat ben voor het wwspel.
Oud 04-08-2010, 17:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De stress, ik wil weten of ik die wedstrijd gewonnen heb en kan stoppen jullie ermee lastig te vallen
Oud 05-08-2010, 20:50
Giles
Giles is offline
De spierpijn die nu al begint op te komen.
Oud 05-08-2010, 22:47
Verwijderd
"De dader in de zogenoemde Scheveningse dakmoordzaak is ontsnapt tijdens zijn verlof. Het is al de tweede keer dat Danny T. de benen heeft genomen. Hij zit zijn straf uit in een jeugdinrichting in Zutphen.

Danny T. wist zich woensdag te onttrekken aan zijn begeleider. In februari ging hij er ook al vandoor, maar werd even later opgepakt in een huis in Voorburg."

Waarom krijgen dit soort figuren uberhaupt een tweede keer verlof?!
Oud 05-08-2010, 23:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
"De dader in de zogenoemde Scheveningse dakmoordzaak is ontsnapt tijdens zijn verlof. Het is al de tweede keer dat Danny T. de benen heeft genomen. Hij zit zijn straf uit in een jeugdinrichting in Zutphen.

Danny T. wist zich woensdag te onttrekken aan zijn begeleider. In februari ging hij er ook al vandoor, maar werd even later opgepakt in een huis in Voorburg."

Waarom krijgen dit soort figuren uberhaupt een tweede keer verlof?!
Omdat wij nou eenmaal een faalsysteem hebben en duidelijk ook faalbegeleiders
Oud 05-08-2010, 23:45
Verwijderd
Stemmingswisselingen en duizeligheid.
Oud 06-08-2010, 00:10
Verwijderd
Dit soort dingen doet Dannyboy T. () in zijn fijne TBS-omgeving, gangstertje spelen:

Dit is trouwens de hyves van zijn tokkie-vader.
Oud 07-08-2010, 20:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jeez, ik vergeet toch altijd weer hoe saai vakantie hebben eigenlijk is iets doen is eigenlijk veel lekkerder. /luxeprobleem
Oud 07-08-2010, 20:23
Verwijderd
Dat het bagger gaat sinds ik thuis ben
Oud 07-08-2010, 20:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah crap. Heb een portable hard disk gekocht, maar hij maakt niet zo goed contact met m'n usb-poort. Als ik dat ding maar even aanraak en hij verschuift, is het contact weer weg, omdat die usb-stekker heel los in de poort zit. Bah.
Oud 08-08-2010, 19:11
Severus
Severus is offline
Dat mensen je minder leuk vinden omdat je je aan de regels houdt. Zou het onderdeel zijn van een soort psychologisch mechanisme uit de oertijd, waardoor doorsnee mensen de rebelse, tegendraadse en regelbrekende mensen doorgaans veel leuker vinden (en ook veel meer vergevingsgezind zijn)? Zou wel verklaren waarom goedzakken die zich aan de regels houden in de maatschappij altijd de klos zijn, terwijl de slinkse regelbrekers altijd verder komen (promotie, meer geld, meer respect, etc.). What can I say, life is a rat race - als je iets wilt bereiken, moét je wel een rat worden. *zucht* Life sucks.
Oud 08-08-2010, 19:22
snoopy
snoopy is offline
schreeuwende shitkinderen buiten
Oud 08-08-2010, 19:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat mensen je minder leuk vinden omdat je je aan de regels houdt. Zou het onderdeel zijn van een soort psychologisch mechanisme uit de oertijd, waardoor doorsnee mensen de rebelse, tegendraadse en regelbrekende mensen doorgaans veel leuker vinden (en ook veel meer vergevingsgezind zijn)? Zou wel verklaren waarom goedzakken die zich aan de regels houden in de maatschappij altijd de klos zijn, terwijl de slinkse regelbrekers altijd verder komen (promotie, meer geld, meer respect, etc.). What can I say, life is a rat race - als je iets wilt bereiken, moét je wel een rat worden. *zucht* Life sucks.
Dit! Goed verwoord , ik stoor me ook regelmatig aan het feit dat mensen mij maar raar vinden omdat ik me aan regels houd en op andere fronten braaf ben (nee, ik ben echt nog nooit dronken geweest, deal with it).

Verder: fruitvliegjesplaag .
Oud 08-08-2010, 19:44
Henck
Henck is offline
Dat ik morgen moet werken
Oud 08-08-2010, 21:47
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Dat de vakantie vordert
Oud 09-08-2010, 08:05
Missy
Missy is offline
Dat ik na vijf weken vrij toch weer moet gaan werken.
Oud 09-08-2010, 09:23
Verwijderd
Dat ik vannacht wakker werd van een maagzuuraanval word er echt schijtziek van bah
Oud 09-08-2010, 09:36
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat de vakantie vordert
Citaat:
Dat ik vannacht wakker werd van een maagzuuraanval word er echt schijtziek van bah
Oud 09-08-2010, 10:25
Verwijderd
Dat ik ontzettend chagarijnig ben, en aangeef dat mensen mij met rust moeten laten, maar dat niet gebeurd
Oud 09-08-2010, 11:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja maagzuur, heerlijk, ik ken het.
Oud 09-08-2010, 23:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat ik ontzettend chagarijnig ben, en aangeef dat mensen mij met rust moeten laten, maar dat niet gebeurd
Die spelfouten van jou
Oud 10-08-2010, 01:00
Em.
Em. is offline
Dat Pocahontas met die bruinharige gozer meegaat en dat die blonde een sukkel is geworden terwijl dat gewoon ware liefde was en aaaargh. Stomme Disney.

Oh.

En dat ik geen namen kan onthouden.
Oud 10-08-2010, 01:03
snoopy
snoopy is offline
Kan niet slapen
Oud 10-08-2010, 03:44
Verwijderd
Ik zou met mijn buurjongen, buurmeisje en elmer met een camper naar de veluwe gaan, om o.a te chillen. De camper is van de zus van m'n buurmeisje, die er de afgelopen weken zelf mee weg was naar Frankrijk. Daar is de camper stuk gegaan en hij staat daar nog, en nu is het vrijwel zeker dat ons weekendje weg niet doorgaat
Oud 10-08-2010, 12:29
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ah crap. Heb een portable hard disk gekocht, maar hij maakt niet zo goed contact met m'n usb-poort. Als ik dat ding maar even aanraak en hij verschuift, is het contact weer weg, omdat die usb-stekker heel los in de poort zit. Bah.
heb je geen andere usbpoorten? of bedoel je de usbpoort van die harddisk? want dan zou ik ermee teruggaan..
Oud 10-08-2010, 12:31
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Citaat:
Oja maagzuur, heerlijk, ik ken het.
Veel water drinken schijnt goed te helpen, want dan verdun je het zuur, dus jeej.
Oud 10-08-2010, 12:35
snoopy
snoopy is offline
Ik krijg juist meer maagzuur als ik veel water heb gedronken.

Beker warme melk voor het slapen gaan helpt hier redelijk (en dingen als sinaasappelsap en gekruid eten vermijden)

OT: Sarah is ziek, 40 graden koorts daarnet... Weet ook wel dat het bij kleine kindjes niet zorgelijk is, maar vind het wel zielig.
Oud 10-08-2010, 12:42
TopDrop
TopDrop is offline
Maar op het moment dat je maagzuur hebt, en je drinkt veel water, dan verdun je het, en zou je er vrij snel geen last meer van moeten hebben.
Oud 10-08-2010, 12:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat Pocahontas met die bruinharige gozer meegaat en dat die blonde een sukkel is geworden terwijl dat gewoon ware liefde was en aaaargh. Stomme Disney.

Oh.

En dat ik geen namen kan onthouden.
Dat vond ik ook stom ja die dude met dat bruine haar heet John Rolph en de leuke blonde is John Smith en John Smith is veel leuker! Kutfilm.
Een goede reden om geen deel 2 van welke film dan ook te kijken
Oud 10-08-2010, 13:11
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Maar op het moment dat je maagzuur hebt, en je drinkt veel water, dan verdun je het, en zou je er vrij snel geen last meer van moeten hebben.
Mja, helpt toch niet Weet niet of het anders is met maagzuur tijdens de zwangerschap? Heb normaal ook nooit last van maagzuur, dus het is niet dat mijn maagzuur te zuur is ofzo maar gewoon dat m'n maag in de verdrukking komt.
Ach, nog 3 maanden en dan heb ik er geen last meer van.
Oud 10-08-2010, 13:34
Verwijderd
96-pack Rennies ftw.

Ik vind mijn (nog niet bestaande) scriptie niet zo leuk.
Oud 10-08-2010, 13:44
Nona
Nona is offline
Auteurs die het niet belangrijk vinden om duidelijk te maken waar ze het over hebben. En reviewers die dat accepteren.
Oud 10-08-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Mja, helpt toch niet Weet niet of het anders is met maagzuur tijdens de zwangerschap? Heb normaal ook nooit last van maagzuur, dus het is niet dat mijn maagzuur te zuur is ofzo maar gewoon dat m'n maag in de verdrukking komt.
Ach, nog 3 maanden en dan heb ik er geen last meer van.
Je kunt door hormonale processen meer maagzuur maken tijdens de zwangerschap maar wat vooral het probleem is, is dat de buik gewoon te vol zit waardoor maagzuur vanuit de maag de slokdarm in wordt geduwd en die is veel gevoeliger.

Wat ik niet zo leuk vind is dat ik een dag achterloop op mijn planning terwijl ik nog maar 3,5 dag heb
Oud 10-08-2010, 13:49
Verwijderd
Dat ik nu leerwerk moet gaan doen. Soggen op de computer.
Frikandelletje bakken.
Oud 10-08-2010, 13:57
Taksi
Taksi is offline
Dat ik ik muggenbult heb...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten