Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2010, 18:52
Severus
Severus is offline
Het vorige topic was vol, dus we gaan hier verder.

- Laatste pagina van het vorige topic: klik.
- Eén na laatste pagina van het vorige topic: klik.

Oeps, vergat het nummer #2 in de titel te zetten, maar dat kan ik nu dus niet meer wijzigen. >__>
Oud 10-08-2010, 18:58
snoopy
snoopy is offline
't moet toch ook #71 zijn?

Oh, en dit is meteen een tvp. Tis spannend Nog een halfuurtje!
Oud 10-08-2010, 19:02
Severus
Severus is offline
Citaat:
't moet toch ook #71 zijn?
Ja, inderdaad. Ik ben er echt niet helemaal bij met mijn hoofd vandaag. >__> Ik heb al een forumbaas een privébericht gestuurd om het te veranderen, want hier kan ik echt anaal over zijn.
Oud 10-08-2010, 19:08
Severus
Severus is offline
Ik kan de voorlopige stemlijst van Wammus niet meer quoten uit het vorige topic, dus dan maar even een copy & paste doen.

Severus
Wammus
Dott

Wammus
Severus

Wammus: "Ik weet van Dott niet helemaal zeker of ze ook werkelijk op Severus gaat stemmen dus die neem ik nog niet mee. We missen nu nog de stemmen van Hanneke en Volk."

Laatst gewijzigd op 10-08-2010 om 19:22. Reden: Stem van Dott toegevoegd.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 19:11
Dott
Dott is offline
is stem ook op sev
Oud 10-08-2010, 19:22
Severus
Severus is offline
Citaat:
is stem ook op sev
Dat is natuurlijk geen verrassing, want je wilt het wolfje beschermen.

De stem van Wammus is nep, dus momenteel zijn er 1-1 aan echte stemmen. Als Hanneke/Volk (degene van hen die een echte stem heeft) nu ook op Wammus stemt, dan wordt het 2-1 en vliegt die smerige wolf er uit.

Echter, als Hanneke/Volk net als Dott schaperig Wammus volgt en op mij stemt, is het vanavond gedaan met de dorpelingen, want:
- dan laat verrader Dott haar stem op mij staan, waardoor het 2-1 aan echte stemmen wordt en ik er uit vlieg;
- dan stemt verrader Dott juist niet (en geeft dat dan even snel aan de Spelleider door), waardoor het 1-1 wordt en dus gelijkspel (dan vlieg ik er alsnog uit, want Wammus gaat zichzelf natuurlijk niet opeten).

Ik hoop echt dat Hanneke/Volk nu de juiste keuze gaat maken. *nagelbijt*
Oud 10-08-2010, 19:26
Wammus
Wammus is offline
*Forumbaasfunctie misbruikt*

Citaat:
Sorry, dat was een oprechte fout. Ik ging er zó in op om de anderen ervan te overtuigen dat jij slecht bent (aangezien ik van mezelf weet dat ik goed ben) dat ik even vergat dat ik ook in dat rijtje stond (het feit dat ik weinig tijd had en opschieten moest, was ook geen gunstige factor). Je hebt helemaal gelijk: natuurlijk ben ik ook een overlevende van het Wheezle-rijtje. Het verschil tussen ons beiden is echter dat ik goed ben en jij een harige wolf.

Als Hanneke/Volk (degene van hen die een echte stem heeft) jou schaperig volgt en op mij stemt, is het vanavond gedaan met de dorpelingen, want:
- dan stemt verrader Dott ook op mij, waardoor het 2-1 aan echte stemmen wordt en ik er uit vlieg;
- dan stemt verrader Dott juist niet, waardoor het 1-1 wordt en dus gelijkspel (dan vlieg ik er alsnog uit, want jij gaat jezelf natuurlijk niet opeten).

Dus ik zou willen zeggen: Hanneke/Volk, niet schapen, denk goed na over wat je doet! Als we vanavond verliezen, ligt het in ieder geval niet aan mij.
Je zegt heel goed dat het niet aan jou ligt als we verliezen omdat je met we de wolven bedoeld en jij ook wel weet dat het spel gespeeld is.

Dott is de verrader (maar dat wist je zoals ik al eerder opmerkte al veel langer) en mocht Volk niet stemmen (waar ik enigszins vanuit ga) dan stemt ze niet op severus maar op mij waardoor het 1-1 wordt en jij mij uiteraard dood verklaard.

Mocht Volk wel komen stemmen dan hoop ik dat ze op jou stemt maar dan eet Hanneke of mij of Volk de volgende ronde op waardoor jullie alsnog winnen.
Oud 10-08-2010, 19:32
Spelleider
Spelleider is offline
Het is gelijkspel. Wolven krijgen bericht.
Oud 10-08-2010, 19:41
Wammus
Wammus is offline
Go wat een verrassing.

Ik wil hierbij de wolven in ieder geval feliciteren.

Ik moet zeggen dat Severus het goed gespeeld heeft. Tot de hangronde waarin Lucky Luciano eruit ging had ik echt niet door dat ze wolf was. Toen Lucky Luciano eruit ging kon het niet meer anders dan dat Hanneke slecht was en viel alles op z'n plaats. Helaas was het toen al te laat.

Ik vond het een leuk spel maar we hebben als dorpelingen wel pech gehad dat we een slechte ziener hadden en dat de wolven het aandurfden om Daboman op te eten die stomtoevallig (hoewel ik naar aanleiding van deze post van Daboman vermoed dat het niet helemaal toevallig was) tovenaar was.
Oud 10-08-2010, 19:52
Hanneke
Hanneke is offline
Sev is helemaal geen wolf, joh!
Oud 10-08-2010, 20:01
Verwijderd
Gefeliciteerd wolven, well done. Jammer dat ik jullie te laat doorzag Ik noem nog geen namen, want het spel is officieel nog niet klaar, maar ik weet precies wie jullie zijn . Mij een beetje opeten!

Oh en duizend dank voor spelleiders <3.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 20:06
Dott
Dott is offline
Citaat:
Sev is helemaal geen wolf, joh!
oh nee?
Oud 10-08-2010, 20:11
Verwijderd
Volgens mij is er geen 25 jarige wolf in het spel
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 20:30
Verwijderd
Zo jammer dat het spel nu gespeeld word op een stomme manier.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 20:35
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Wat bedoel je?
Oud 10-08-2010, 20:41
Dott
Dott is offline
Citaat:
Dan doe je de volgende keer toch niet mee? niemand verplicht je
Oud 10-08-2010, 20:52
snoopy
snoopy is offline
De officiele uitslag komt toch nog wel?
Oud 10-08-2010, 20:54
Dott
Dott is offline
ga ik wel van uit.. maar ze laten wel op zich wachten maken er vast een knallend verhaal van
Oud 10-08-2010, 20:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een officiele uitslag zou leuk zijn ja
Oud 10-08-2010, 21:31
Spelleider
Spelleider is offline
De uitslag was wat verlaat door visite.

----

AS of U, wut?
Al meer dan acht uur zat Volk nu achter het stuur. Dat dat veel te veel uren waren was niet alleen te merken aan haar doodvermoeide gezicht maar ook aan haar rijgedrag. Meer dan eens kon Volk net voorkomen dat ze zichzelf tegen een boom of een vrachtwagen reed. “Maar ach,” dacht Volk, “waarom al die moeite doen? Waarom niet mezelf gewoon tegen een boom aan laten rijden, dan is het allemaal voorbij.” Maar diep in haar hart wist Volk dat ze dat nooit zou doen. Ze zou tot op het laatst blijven vechten. Op dit moment was haar grootste vijand – nog groter dan die duizend miljoen miljard politieauto’s – haar benzinetank. Hoe kon ze die vullen? Ze moest nog minstens honderd kilometer tot aan de Mexicaanse grens, en dat ging ze echt niet halen met dat kleine beetje benzine in haar benzinetank. Ze besloot dat ze op de Highways sowieso geen schijn van kans had om, zonder gepakt te worden, even bij een benzinestation te stoppen. Ze moest een stad in en dan kijken wat ze kon doen.

Engeland
Dott, Wammus en Hanneke waren op een vliegvel in Engeland geland. Ze laadden snel hun spullen over in het vliegtuig en Dott gaf de piloot opdracht om te vliegen. Tot zover ging Dott’s plannetje gesmeerd. Geen van haar domme werknemers had de buisjes laten vallen, ze zaten prima op koers en zouden over een (groot) aantal uur in de Verenigde Staten zijn. Dan was het enkel de zaak om het virus los te laten. Wat kon er verkeerd gaan?

Spanje
Severus reed met volle vaart richting Madrid. Ze was haar vakantie helemaal vergeten. Het enige wat haar nog interesseerde was de vraag hoe ze zo snel mogelijk weer thuis kon zijn, in haar koude – maar o zo vertrouwde – kikkerlandje. Ze durfde niet naar het dichtstbijzijnde vliegveld, veel te veel kans dat daar ook zombies waren. Bij de gedachte aan zombies kreeg Severus kotsneigingen en werd haar hoofd op een vreemde manier licht. Zombies? Die bestaan toch niet? Niet in de echte wereld! Hoe in hemelsnaam kon het dan zijn dat twee van haar vriendinnen dood waren door de schuld van de zombies? Ze werd gek! Het kon toch niet zijn dat zombies echt bestaan? Misschien was het ook beter als Severus zichzelf ervan overtuigde dat het allemaal een raar misverstand was. Ze kon niet leven met het idee dat zoiets bizars haar echt overkomen was. Maar hoe moest ze dan verklaren dat ze naar Spanje was gegaan met twee vriendinnen en helemaal alleen teruggekomen? Daar was vast een logische verklaring voor, maar die kon ze even niet bedenken. Ze was ook zo moe van… alles… ze was gewoon moe!

Sojedinenniye Sjtati Ameriki
“Eindelijk!” schreeuwde Dott. “Eindelijk begint de ondergang van Verenigde staten. Eindelijk begint de opkomst van Sovjet Unie!” Dott was helemaal in haar element. Ze waren in een rustig plaatsje ergens in het midden van de Verenigde Staten geland. Wat er mis kon gaan? Helemaal niets! Niet kon Dott er nog van weerhouden om haar geliefde land een grote dienst te bewijzen.

Ook Wammus en Hanneke waren in een goed humeur. Ze waren bijna verlost van Dott, en ze zouden binnenkort – als het virus eenmaal vrij was – een dikke bonus krijgen. Hanneke, die zowat alles zou doen voor geld, die zowat alles had gedaan voor geld!, vond dat deze klus best wel meeviel. Ze had niet eens zoveel moeten doden. Enkel een paar tegenstribbelende dorpsbewoners ergens in een Spaans dorpje waarvan ze de naam alweer was vergeten.

Terwijl Wammus het vliegtuig weer inging om een laatste dozen eruit te halen nam Dott Hanneke apart. “Jij moet iets doen voor mij. Laatste klus.” zei Dott. Wat Hanneke precies moest doen fluisterde ze in haar oor.

Toen Wammus het vliegtuig weer uit kwam zag hij Hanneke staan. Er waren twee dingen die hem meteen opvielen. Ten eerste keek Hanneke alsof ze ergens spijt van had. Hanneke die ergens spijt van had? Dat had Wammus echt nog nooit gezien! En ten tweede hield ze een geopend reageerbuisje in haar hand.
“Ben je gek geworden? Doe dat buisje dicht!” riep Wammus. In zijn ooghoek zag hij Dott staan. Ze keek, als het mogelijk was, nog kouder dan anders, en ze keek strak naar Wammus.
“Nee, vriend, dit buisje is voor jou.” zei Hanneke en goot de inhoud van het buisje over Wammus’ gezicht.
Wammus gilde het uit van de pijn in zijn brandend gezicht.
“Snel, stap in vliegtuig. Hij word snel zombie.”
Dott had één van haar werknemers besmet met het virus. Ze was ervan overtuigd dat dat genoeg zou zijn om het virus te verspreiden in dit land.

Alleen Hanneke zou een bonus krijgen.

1. Onait Sirch (dorpeling)
2. Daboman (tovenaar)
3. Little Phoebe (dorpeling)
4. snoopy (dorpeling)
5. Ivanka Dottorski Simonova
6. Hanneke
7. Wheezle (ziener)
8. Lucky Luciano (wolfsbane)
9. Sann (dorpeling)
10. Wammus (dorpeling)
11. Absinthe (dorpeling)
12. Severus
13. Volk

Wammus is opgehangen. Hij was de dorpeling. Hiermee hebben de wolven gewonnen! Gefeliciteerd Hanneke en Dott! En Severus, geniaal gespeeld!
Oud 10-08-2010, 21:33
Dott
Dott is offline
Zeker dank je wel Sev geweldig
En ook Wheezle, heel erg bedankt.. zonder jou was ik al veel eerder gesneuveld..
En LL bedankt voor de leuke discussie
Oud 10-08-2010, 21:34
snoopy
snoopy is offline
Dat komt er nou van als jullie mij ophangen
Oud 10-08-2010, 21:37
Geel
Geel is offline
O, en iedere dode die gepost heeft voordat de officiele uitslag er was: Kastijd uwzelf!
Oud 10-08-2010, 21:38
Severus
Severus is offline

Het was een heel mooi spel. Mede door Wheezle, wat een mooi cadeautje was zij. Ik kreeg alles in de schoot geworpen en hoefde amper te liegen! Ik irriteerde me dus he-le-maal niet aan haar (dat was puur speltactiek), sterker nog: ik heb me kostelijk geamuseerd. Dank je, Wheezle, voor dit mooiste spel sinds tijden.

Een goed moment om op weerwolfspelvakantie te gaan ook. Achter een maandje of twee probeer ik het wel weer eens.

O ja, trouwens: Wheezle had écht niet gestemd in de tweede hangronde. Dit kon ik als verrader met 100% zekerheid weten omdat ik zag dat er toen op een gegeven moment 3 echte stemmen waren voor Sann en 4 voor Snoopy. Ik wou gelijkspel creëren, maar op het laatst was de enige onbekende factor nog Wheezle: die had nog niet laten weten wat ze zou stemmen, terwijl alle anderen dat wél al hadden gedaan. Ik zag dat ze voor het laatst on-line was geweest om 18:27 uur, en dacht dat ze haar stem al had doorgegeven maar dan zonder daar wat over te zeggen in het topic (dat had ze immers ook gedaan bij de eerste hangronde, dus het was logisch dat ik dat dacht). Ik hoopte echter dat ze toch nog gauw zou laten weten op wie ze gestemd had, opdat ik zo snel mogelijk kon inspelen op haar stem. Vandaar dat ik haar forumaanwezigheid in de gaten heb gehouden, helemaal in het laatste uur: ik wou zo snel mogelijk in actie kunnen komen.

Toen Wheezle vlak voor 20:30 uur nog steeds niet on-line was geweest (er stond in haar profiel nog steeds dat ze voor het laatst on-line was geweest om 18:27 uur), kon ik simpelweg niet anders dan een gecalculeerde gok wagen. Ik wist van haar eerdere posts dat ze Sann verdacht vond, dus achtte ik de kans aanzienlijk groot dat ze nu de kans gegrepen had om op Sann te stemmen. Daarmee was de stand dan 4-4 en hoefde ik helemaal niet te switchen of iets dergelijks: ik zou gewoon op Wheezle stemmen zoals ik al in het topic gezegd had. Ik heb tot de allerlaatste minuut (20:29 uur) gewacht met het verzenden van mijn stem, in de hoop dat Wheezle on-line zou komen en iets zou laten weten. Helaas gebeurde dat maar niet.

Na het verstrijken van de officiële stemtijd heb ik geregeld het topic ge-F5'd, omdat ik erg benieuwd was of ik inderdaad gelijkspel heb kunnen bewerkstelligen. Toen er maar geen bericht van de Spelleider verscheen, werd het me duidelijk dat het geen gelijkspel was geworden. Ik dacht: "Huh?! Jammer, dan heeft er iemand zijn stem niet doorgegeven, of gelogen over zijn stem." Ik kon op dat moment ook niet weten wie dat dan geweest zou zijn. Maar toen ik Wheezle eindelijk on-line zag om 21:01 uur, en even later zag dat ze beweerde dat ze om vijf voor 20:30 uur haar stem op Sann had doorgegeven, wist ik dat ze loog en dat zíj degene was die haar stem niet had doorgegeven, want ik had immers zelf gezien dat ze stipt om 20:30 uur nog niet on-line was geweest.

Dus, wat deze zaak betreft heb ik helemaal niet hoeven te liegen. Het feit dat ik ergens écht de waarheid over kon spreken, gecombineerd met het gelukkige toeval dat óók Lucky Luciano informatie over haar forumaanwezigheid had verzameld en daardoor aanvankelijk ook fel op haar zat, heeft ervoor gezorgd dat ik wat meer in mijn element was en zo de dorpelingen goed mee kon krijgen op haar. Een mooi cadeautje was dit dus, wat ik al eerder zei in deze post. Ik zal het niet snel meer vergeten!

By the way, Hanneke en Dott: wanneer wisten jullie dat ik de verrader was? Was het toen ik tijdens de eerste eetronde meteen al naar de alternatieve stemmers van de eerste hangronde wees, en daarmee dus meteen al een klein beetje de aandacht op Dott vestigde (vanwege reverse psychology-redenen)? Het was wel niet de bedoeling dat er meteen zoveel andere mensen iets in mijn theorie zouden zien, dus ik was even bang geweest dat het al gauw afgelopen zou zijn met Dott. Maar gelukkig was dat nog goed afgelopen, waarschijnlijk vooral omdat jullie toen Daboman hebben opgegeten en daarna de schijnwerpers weer van het alternatieve rijtje af waren.
Oud 10-08-2010, 21:39
Daboman
Daboman is offline
Netjes gedaan wolven

Blijkbaar kan je in ronde 1 toch wel iets zeggen, want ik had 1 uit mezelf/LL/Dott is slecht. Wat ik wel een beetje vreemd vind dan is Severus me in die richting heeft doen denken
Oud 10-08-2010, 21:42
Geel
Geel is offline
Huhu, wheezle heeft die ronde wel gestemd!
Oud 10-08-2010, 21:46
Severus
Severus is offline
Citaat:
Huhu, wheezle heeft die ronde wel gestemd!

Dan heeft ze dus inderdaad eerder die dag haar stem doorgegeven (in ieder geval niet om vijf voor half negen, zoals ze had gezegd). Iemand anders is dus vergeten om te stemmen. Misschien Volk, omdat ze het vandaag ook was vergeten? Of Wammus, aangezien die in het begin ook weinig tijd had. In ieder geval ben ik nu wel heel nieuwsgierig.
Oud 10-08-2010, 21:47
Dott
Dott is offline
wie dan niet? of wie heeft er gelogen?
Oud 10-08-2010, 21:50
Verwijderd
Ik baalde dat ik niet mee kon doen
Wel leuk om een beetje toe te kijken, want ik wist iig dat dott wolf was
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 21:52
Geel
Geel is offline
Hangronde 2, de echte lijst:

Sann
Onait Sirch
Snoopy
Volk

Severus
Wheezle

Snoopy
Lucky Luciano
Little Phoebe
Wammus
Sann

Wheezle
Severus

---

Hangronde 2, lijst uit het topic:

Sann
Onait Sirch
Snoopy
Dott
Volk
Wheezle

Wheezle
Severus

Snoopy
Lucky Luciano
Little Phoebe
sann
Wammus

Wammus
Hanneke

Wheezle zei dat ze op Sann zou stemmen maar stemd op Severus. Ze wist dat Sann onschuldig was, daarom begrijp ik niet waarom ze dat heeft gezegd..
Oud 10-08-2010, 21:55
Verwijderd
Hanneke en Dott, goed gespeeld. En jij ook Severus!

Leuk spel!

En nogmaals driewerf hoera voor de spelleiders
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 22:03
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik baalde dat ik niet mee kon doen
Wel leuk om een beetje toe te kijken, want ik wist iig dat dott wolf was
Dat wist iedereen volgens mij, dat was het leuke eraan
Oud 10-08-2010, 22:12
Dott
Dott is offline
Citaat:

By the way, Hanneke en Dott: wanneer wisten jullie dat ik de verrader was? Was het toen ik tijdens de eerste eetronde meteen al naar de alternatieve stemmers van de eerste hangronde wees, en daarmee dus meteen al een klein beetje de aandacht op Dott vestigde (vanwege reverse psychology-redenen)? Het was wel niet de bedoeling dat er meteen zoveel andere mensen iets in mijn theorie zouden zien, dus ik was even bang geweest dat het al gauw afgelopen zou zijn met Dott. Maar gelukkig was dat nog goed afgelopen, waarschijnlijk vooral omdat jullie toen Daboman hebben opgegeten en daarna de schijnwerpers weer van het alternatieve rijtje af waren.
Dat laatste ben ik ook heel blij mee dat ik dat voorgesteld heb, dat pakte zelfs beter uit dan ik had gehoopt.
Ik heb een tijdje gedacht dat Soija verrader was, en op een gegeven moment liepen we te twijfelen tuissen Sann en jou geloof ik? (toch hanneke?) we hadden het eigk pas vrij laat door
Oud 10-08-2010, 22:16
Severus
Severus is offline
Citaat:
Wheezle zei dat ze op Sann zou stemmen maar stemd op Severus. Ze wist dat Sann onschuldig was, daarom begrijp ik niet waarom ze dat heeft gezegd..
Dat is inderdaad wel vreemd, ja - net zo vreemd als dat ze wist dat ik de verrader was en daardoor het grootste gedeelte van de tijd op mij zat, maar mij toch op een gegeven moment weer een klein beetje vrijsprak (zie hier).

Wat het opvragen betreft had Lucky Luciano natuurlijk gelijk: Wheezle heeft alleen Sann en mij opgevraagd, en hem helemaal niet. Maar ja, for obvious reasons kon ik het daar toen niet zomaar mee eens zijn in het vorige topic.

Citaat:
En nogmaals driewerf hoera voor de spelleiders
Inderdaad, ze hebben 't goed gedaan met die leuke verhalen! 't Blijft toch maar weer een tijdrovend klusje, dat spelleiden - daar staat men niet vaak genoeg bij stil. Dus petje af voor ze!

Citaat:
Dat laatste ben ik ook heel blij mee dat ik dat voorgesteld heb, dat pakte zelfs beter uit dan ik had gehoopt.
Ik heb een tijdje gedacht dat Soija verrader was, en op een gegeven moment liepen we te twijfelen tuissen Sann en jou geloof ik? (toch hanneke?) we hadden het eigk pas vrij laat door
Oh, in dat geval mag ik van geluk spreken dat jullie me niet vrijwel meteen hebben opgegeten, zoals jullie dat bij Soija hadden gedaan.
Oud 10-08-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:

Het was een heel mooi spel. Mede door Wheezle, wat een mooi cadeautje was zij. Ik kreeg alles in de schoot geworpen en hoefde amper te liegen! Ik irriteerde me dus he-le-maal niet aan haar (dat was puur speltactiek), sterker nog: ik heb me kostelijk geamuseerd. Dank je, Wheezle, voor dit mooiste spel sinds tijden.

Een goed moment om op weerwolfspelvakantie te gaan ook. Achter een maandje of twee probeer ik het wel weer eens.

O ja, trouwens: Wheezle had écht niet gestemd in de tweede hangronde. Dit kon ik als verrader met 100% zekerheid weten omdat ik zag dat er toen op een gegeven moment 3 echte stemmen waren voor Sann en 4 voor Snoopy. Ik wou gelijkspel creëren, maar op het laatst was de enige onbekende factor nog Wheezle: die had nog niet laten weten wat ze zou stemmen, terwijl alle anderen dat wél al hadden gedaan. Ik zag dat ze voor het laatst on-line was geweest om 18:27 uur, en dacht dat ze haar stem al had doorgegeven maar dan zonder daar wat over te zeggen in het topic (dat had ze immers ook gedaan bij de eerste hangronde, dus het was logisch dat ik dat dacht). Ik hoopte echter dat ze toch nog gauw zou laten weten op wie ze gestemd had, opdat ik zo snel mogelijk kon inspelen op haar stem. Vandaar dat ik haar forumaanwezigheid in de gaten heb gehouden, helemaal in het laatste uur: ik wou zo snel mogelijk in actie kunnen komen.

Toen Wheezle vlak voor 20:30 uur nog steeds niet on-line was geweest (er stond in haar profiel nog steeds dat ze voor het laatst on-line was geweest om 18:27 uur), kon ik simpelweg niet anders dan een gecalculeerde gok wagen. Ik wist van haar eerdere posts dat ze Sann verdacht vond, dus achtte ik de kans aanzienlijk groot dat ze nu de kans gegrepen had om op Sann te stemmen. Daarmee was de stand dan 4-4 en hoefde ik helemaal niet te switchen of iets dergelijks: ik zou gewoon op Wheezle stemmen zoals ik al in het topic gezegd had. Ik heb tot de allerlaatste minuut (20:29 uur) gewacht met het verzenden van mijn stem, in de hoop dat Wheezle on-line zou komen en iets zou laten weten. Helaas gebeurde dat maar niet.

Na het verstrijken van de officiële stemtijd heb ik geregeld het topic ge-F5'd, omdat ik erg benieuwd was of ik inderdaad gelijkspel heb kunnen bewerkstelligen. Toen er maar geen bericht van de Spelleider verscheen, werd het me duidelijk dat het geen gelijkspel was geworden. Ik dacht: "Huh?! Jammer, dan heeft er iemand zijn stem niet doorgegeven, of gelogen over zijn stem." Ik kon op dat moment ook niet weten wie dat dan geweest zou zijn. Maar toen ik Wheezle eindelijk on-line zag om 21:01 uur, en even later zag dat ze beweerde dat ze om vijf voor 20:30 uur haar stem op Sann had doorgegeven, wist ik dat ze loog en dat zíj degene was die haar stem niet had doorgegeven, want ik had immers zelf gezien dat ze stipt om 20:30 uur nog niet on-line was geweest.

Dus, wat deze zaak betreft heb ik helemaal niet hoeven te liegen. Het feit dat ik ergens écht de waarheid over kon spreken, gecombineerd met het gelukkige toeval dat óók Lucky Luciano informatie over haar forumaanwezigheid had verzameld en daardoor aanvankelijk ook fel op haar zat, heeft ervoor gezorgd dat ik wat meer in mijn element was en zo de dorpelingen goed mee kon krijgen op haar. Een mooi cadeautje was dit dus, wat ik al eerder zei in deze post. Ik zal het niet snel meer vergeten!

Wil je het echt weten?
Ik heb gestemd, te laat. Dat ten eerste maar niet op Sann maar op jou.
Omdat ik het op een totaal andere manier wou spelen.

Helaas is dat door jou fenomenaal goed gespeelde tactiek gesneuveld.
edit: Omdat ik Sann probeerde te bescheremen. Als ik meteen out of the blue had gezegt dat ik hele fijne kwaliteiten heb dan hadden de wolfen mij maar al te graag als hapje genomen.

Had severus een slechte functie of was wolf en had dit in de gaten dan had ze er vast met een heel mooi verhaal voor gezorgt dat ik eruit lag.
Severus props voor je spelerskwaliteiten, je speelt echt heel goed. Ik ben het verhaal blijven volgen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 22:25
Dott
Dott is offline
Citaat:

Oh, in dat geval mag ik van geluk spreken dat jullie me niet vrijwel meteen hebben opgegeten, zoals jullie dat bij Soija hadden gedaan.
Toen waren we al wel zeker dat hij het niet was hoor dat was ook meer omdat hij al 1001 redenen had gehad om mij te verdenken en dat niet deed.. vond ik nogal apart.
Petje af voor jou Sev, dank je
Had geen betere verrader kunnen hebben als 1e keer wolf

Ook petje af voor spelleiders idd, ik weet hoe lastig het is om elke keer een leuk/origineel iets te bedenken voor de verhalen
Oud 10-08-2010, 22:26
Dott
Dott is offline
Citaat:

edit: Omdat ik Sann probeerde te bescheremen. Als ik meteen out of the blue had gezegt dat ik hele fijne kwaliteiten heb dan hadden de wolfen mij maar al te graag als hapje genomen.
Denk je serieus dat wij niet doorhadden wat je was? maar omdat je er toch wel uit ging door je bagger speltechniek was het toch dom geweest als wij je hadden gegeten.. denk toch eens na.. kom op zeg..
Oud 10-08-2010, 22:28
Geel
Geel is offline
O, en, Severus. Wheezle heeft jou helemaal niet opgevraagd! Alleen Sann en Lucky Luciano. En wat ze net ook weer zegt klopt ook niet, want ze was neit te laat met stemmen. Als ik het me goed herinner heeft ze om 17: nogwat gestemd...
Oud 10-08-2010, 22:29
Verwijderd
En godverdorie ik heb Lucky Luciano en Sann opgevraagd. Ik heb jou helemaal niet opgevraagd maar er rinkelden meer belletjes bij LL dus heb ik hem opgevraagd.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
O, en, Severus. Wheezle heeft jou helemaal niet opgevraagd! Alleen Sann en Lucky Luciano. En wat ze net ook weer zegt klopt ook niet, want ze was neit te laat met stemmen. Als ik het me goed herinner heeft ze om 17: nogwat gestemd...
Ja ik bewaar pm's nooit dus was zelf ook in de war. Ben ze nu gaan bewaren.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Denk je serieus dat wij niet doorhadden wat je was? maar omdat je er toch wel uit ging door je bagger speltechniek was het toch dom geweest als wij je hadden gegeten.. denk toch eens na.. kom op zeg..
Oke bedankt.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 22:30
Severus
Severus is offline
Citaat:
Severus props voor je spelerskwaliteiten, je speelt echt heel goed. Ik ben het verhaal blijven volgen.
Dank je, Wheezle - het is echt sportief dat je dat zegt. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat je af en toe aanstoot aan me hebt genomen, want soms kwam ik feller over dan ik eigenlijk bedoelde. Dus wat mij betreft krijg je een dikke en hoop ik dat je je door mijn felle spel niet hebt laten ontmoedigen: hopelijk doe je bij een volgend spel weer mee. Alle begin is moeilijk, en het spel moet men leren met vallen en opstaan (dat geldt voor iedereen; ook ik heb ooit mijn n00b-periode gehad): over een tijdje ontpop je je vast tot een speler die men absoluut niet mag onderschatten.
Oud 10-08-2010, 22:32
Dott
Dott is offline
Citaat:
Oke bedankt.
Ja sorry, je hebt het ons heel makkelijk gemaakt om de schuld op LL te schuiven, dus in dat opzicht dikke prima, maar het was niet handig geweest om je te eten als je toch vrij duidelijk verhangen ging worden.
Hadden we je gegeten dan had mij dat de kop gekost.. dus tja..

ik bedoelde het niet zo bot als dat het er stond.. sorry
Oud 10-08-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
En godverdorie ik heb Lucky Luciano en Sann opgevraagd. Ik heb jou helemaal niet opgevraagd maar er rinkelden meer belletjes bij LL dus heb ik hem opgevraagd.
wut waarom maak je mij in godsnaam dan nog zo verdacht, terwijl je weet dat je al zoveel stemmen hebt
Afin, toch een apart spel geweest. Ik had al vrij snel het gevoel dat Dott een wolf was en op het moment dat wheezle loog over haar stem en Severus met de tijd op de proppen kwam, maar even later bleek dat wheezle de ziener was (voor de hangronde), verbaasde ik me erover dat Severus niet haar stem veranderde. Toen ze vervolgens ook compleet negeerde dat het erg onwaarschijnlijk was dat wheezle mij had opgevraagd, dacht ik wel dat zij de verrader was. Alleen wat betreft de laatste wolf had ik Volk gedacht en niet Hanneke, maar ze poste natuurlijk allebei vrij weinig, ik was daardoor eigenlijk helemaal niet met Hanneke bezig. Maar dat kwam vooral omdat ik mezelf toen moest verdedigen.

Laatst gewijzigd op 10-08-2010 om 22:56.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 22:56
Verwijderd
Omdat ik aan de kant van de dorpelingen sta?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Ja sorry, je hebt het ons heel makkelijk gemaakt om de schuld op LL te schuiven, dus in dat opzicht dikke prima, maar het was niet handig geweest om je te eten als je toch vrij duidelijk verhangen ging worden.
Hadden we je gegeten dan had mij dat de kop gekost.. dus tja..

ik bedoelde het niet zo bot als dat het er stond.. sorry
Hé het is oke ik lig er niet wakker van als je dat soms dacht. Ik weet inmiddels wel hoe ik speel en dat ik soms de kantjes er van af loop en dat ik dat dus niet moet doen. Ik begon het pas echt te beseffen toen ik door sev in het nauw werd gedreven en mijn stinkende best doen dus al te laat was.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 22:58
Zwemmeltje
Zwemmeltje is offline
Citaat:
wut waarom maak je mij in godsnaam dan nog zo verdacht, terwijl je weet dat je al zoveel stemmen hebt
Afin, toch een apart spel geweest. Ik had al vrij snel het gevoel dat Dott een wolf was en op het moment dat wheezle loog over haar stem en Severus met de tijd op de proppen kwam, maar even later bleek dat wheezle de ziener was (voor de hangronde), verbaasde ik me erover dat Severus niet haar stem veranderde. Toen ze vervolgens ook compleet negeerde dat het erg onwaarschijnlijk was dat wheezle mij had opgevraagd, dacht ik wel dat zij de verrader was. Alleen wat betreft de laatste wolf had ik Volk gedacht en niet Hanneke, maar ze poste natuurlijk allebei vrij weinig, ik was daardoor eigenlijk helemaal niet met Hanneke bezig. Maar dat kwam vooral omdat ik mezelf toen moest verdedigen.
Als je dit als leek leest denk ik echt bij mezelf teeeeeerrringgg
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik aan de kant van de dorpelingen sta?
Ja dus wederom mijn vraag, waarom maak je mij dan verdacht?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 23:32
Verwijderd
Godver wat waren de ''goede'' slecht dit spel zeg
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ja dus wederom mijn vraag, waarom maak je mij dan verdacht?
Omdat jij de wolfsbane was?
En ik eis dat volgende keer de tekst en uitleg weer op de eerste pagina staan.
Soija, onait naamzoek.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten