Citaat:
|
Verder is het een grove leugen dat ik de laatste overlevende ben uit het Wheezle rijtje. Je bent zelf namelijk net zo goed overlevende en probeert mij (zoals ik al zei) nu de schuld in de schoenen te schuiven van iets wat je zelf gedaan hebt.
|
Sorry, dat was een oprechte fout.

Ik ging er zó in op om de anderen ervan te overtuigen dat jij slecht bent (aangezien ik van mezelf weet dat ik goed ben) dat ik even vergat dat ik ook in dat rijtje stond (het feit dat ik weinig tijd had en opschieten moest, was ook geen gunstige factor).

Je hebt helemaal gelijk: natuurlijk ben ik ook een overlevende van het Wheezle-rijtje. Het verschil tussen ons beiden is echter dat ik goed ben en jij een harige wolf.
Als Hanneke/Volk (degene van hen die een echte stem heeft) jou schaperig volgt en op mij stemt, is het vanavond gedaan met de dorpelingen, want:
- dan stemt verrader Dott ook op mij, waardoor het 2-1 aan
echte stemmen wordt en ik er uit vlieg;
- dan stemt verrader Dott juist niet, waardoor het 1-1 wordt en dus gelijkspel (dan vlieg ik er alsnog uit, want jij gaat jezelf natuurlijk niet opeten).
Dus ik zou willen zeggen: Hanneke/Volk, niet schapen, denk goed na over wat je doet! Als we vanavond verliezen, ligt het in ieder geval niet aan mij.