Citaat:
LUH-3417 schreef:
Vereiste zou zijn is dat je objectief moet schrijven. Emoties vult iedereen namelijk anders in, dus die kan jij niet in gegeneraliseerde vorm geven (uitzonderingen daargelaten). Maar een verhaal zonder emoties is als een verhaal zonder emoties. Het leest niet soepel, vaak.
LUH-3417
|
Hey bedankt...
Ik had het zelf ook al zo half bedacht, dat van die emoties. Ik weet niet, ik zie dit soort verhalen als een uitdaging voor me, ik weet niet precies wat ik ermee wil. Maar dąt ik er iets mee wil, weet ik wel. Ik wil er iets mee zeggen, alleen weet ik niet precies wat. De diepste en langzaamste pijn beschrijven, misschien. Uitbeelden hoe het is om depressief te zijn, misschien. Ik weet het niet.
Ik laat dit soort verhalen even los, ik ben nu bezig met een ander verhaal. Een drama, natuurlijk, ik weet niet of het wat wordt. Schrijf het eerst in een schrift, daarna typ ik het over op de comuputer. Als ik het wat vind, zal ik het wel op deze site zetten, ik zie wel.
Misschien moet ik me maar helemaal niet meer op dit soort verhalen concentreren, het maakt me namelijk altijd ontzettend depressief