Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
white trash pakt zijn tas in en neemt echt weinig kleding mee, ja ja het kan!
Loolens?
Advertentie
Oud 18-08-2010, 21:21
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
white trash pakt zijn tas in voor lowlands en neemt echt weinig kleding mee, ja ja es ist möglich!
Gewoon 2 broeken en 6 shirts is toch genoeg voor 4 dagen?
Oud 18-08-2010, 21:22
Verwijderd
waarom ben je ontslagen miekje?
Oud 18-08-2010, 21:23
Verwijderd
vier broeken, twee longsleevs, zes shirtjes, drie paar gympen, slippers, sweater, trui en sokken en boxers, tot nu toe dan.
Oud 18-08-2010, 21:25
Verwijderd
dat is meer dan ik, liefje
Oud 18-08-2010, 21:25
Verwijderd
maar goed, we waren er al eerder achter dat jij het vrouwtje bent in onze relatie <3
Oud 18-08-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
vier broeken, twee longsleevs, zes shirtjes, drie paar gympen, slippers, sweater, trui en sokken en boxers, tot nu toe dan.
hoeveel zonnebrillen?
Oud 18-08-2010, 21:26
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
waarom ben je ontslagen miekje?
Dat begint nog leuk, want mijn baas belde mijn moeder, en niet mij. Like want wat heeft mijn moeder ermee te maken, maar ok. Volgens hem paste ik niet in het team, zei ik dingen die ik niet mocht zeggen en deed ik niet meteen wat hij zei. Dus. En hij heeft het er nog nooit met mij over gehad ofzo, dus ik was wel een beetje verbaasd. Maar erg is het niet, want het was er toch stom .
Oud 18-08-2010, 21:27
Verwijderd
ik ben allemaal muziek van gekke negers aan het luisteren, chris brown, ne-yo, akon.... sla me
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wat ik mee zou nemen:

2 broeken, 6 shirts, 2 vesten, 4 paar sokken en boxers, mijn oude sneakers.
Miekje*
Miekje* is offline
*slaat Babs van haar stoel af*
Oud 18-08-2010, 21:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat begint nog leuk, want mijn baas belde mijn moeder, en niet mij. Like want wat heeft mijn moeder ermee te maken, maar ok. Volgens hem paste ik niet in het team, zei ik dingen die ik niet mocht zeggen en deed ik niet meteen wat hij zei. Dus. En hij heeft het er nog nooit met mij over gehad ofzo, dus ik was wel een beetje verbaasd. Maar erg is het niet, want het was er toch stom .
Wat een sukkel. *aai*
Oud 18-08-2010, 21:28
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ik ben allemaal muziek van gekke negers aan het luisteren, chris brown, ne-yo, akon.... sla me
Met mijn muzieksmaak mag ik waarschijnlijk geen mening hebben maar:
Oud 18-08-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Wat deed je voor werk?
Oud 18-08-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
maar goed, we waren er al eerder achter dat jij het vrouwtje bent in onze relatie <3
Graag! Mijn moeder had gisteren ook geen leven en zei tijdens een verjaardag 'oh ja eric gaat overmorgen kamperen!'. Tenminste daar kwam ik achter toen ik na een bezoek van de wc weer terug liep naar de tuin met de vraag wat er in hemelsnaam zo grappig was dat het in zoveel decibel uitgedrukt moest worden.

Citaat:
hoeveel zonnebrillen?
Twee, tot voor kort had ik er nog zes maar die zijn iedere keer in dronken en/of lompe buien eenzaam achter gelaten op terassen, parken of ik ging er op zitten ;x
Oud 18-08-2010, 21:30
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Als ik je moeder was had ik hem uitgelachen en verteld dat hij je het zelf maar moest vertellen. Onprofessionele zak, je hebt vast ook geen waarschuwingen gehad?
Verwijderd
Citaat:
Oftewel: hij vond dat je je te alto kleedt.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat een sukkel. *aai*
Ja, vind ik wel. Het was sowieso wel een beetje een raar persoon, want als hij vond dat ik iets niet goed deed en hij zei dat, en ik vond dat ik het niet beter kon doen en ik zei dat, vond hij dat niet goed omdat ik niks terug hoorde te zeggen, dat soort dingen. (volg je me nog? ) Het enige wat ik jammer vind is dat ik nu niks meer verdien, maar ik vind wel weer wat anders.
Oud 18-08-2010, 21:31
Verwijderd
Muziek is ook niet meer wat het is geweest...

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
Oud 18-08-2010, 21:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat had ik niet eens mee naar sziget.
Oud 18-08-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
maakt niet uit wie of wat je bent maar:

(8) GEIL MOETTE ZIJN JOA JOA JOA GEILLE MOETTE ZIJN
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Muziek is ook niet meer wat het is geweest...

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als ik je moeder was had ik hem uitgelachen en verteld dat hij je het zelf maar moest vertellen. Onprofessionele zak, je hebt vast ook geen waarschuwingen gehad?
Nee, een paar keer over mijn kleding, maar verder echt nooit.

Citaat:
Oftewel: hij vond dat je je te alto kleedt.
Ik geloof het wel ja . Hij had er moeite mee te accepteren dat ik geen refo ben, denk ik. Want dat issie zelf wel, en bijna al het overige personeel ook.
Oud 18-08-2010, 21:33
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
maakt niet uit wie of wat je bent maar:

GEIL MOETTE ZIJN JOA JOA JOA GEILLE MOETTE ZIJN
Dus jij zal een dikke negerin van 45 neuken als ze maar geil is?
Oud 18-08-2010, 21:34
Rationeel
Rationeel is offline
Aan iedereen die naar LL gaat: veel plezier!
Zo, ook m'n post van het topic binnen...
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nee, een paar keer over mijn kleding, maar verder echt nooit.
Zoals ik al zei, onprofessioneel.
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof het wel ja . Hij had er moeite mee te accepteren dat ik geen refo ben, denk ik. Want dat issie zelf wel, en bijna al het overige personeel ook.
Ja, als je "niet in het team past" is het duidelijk een teken dat je baas niet wil vertellen waarom je ontslagen bent.
Oud 18-08-2010, 21:35
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb zo'n vermoeden dat hij me alleen maar heeft aangenomen om in de zomervakantie zijn winkel schoon te maken.

Citaat:
Kazet schreef:
Ja, als je "niet in het team past" is het duidelijk een teken dat je baas niet wil vertellen waarom je ontslagen bent.
Ja, dat dacht ik dus ook al.
Oud 18-08-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Dus jij zal een dikke negerin van 45 neuken als ze maar geil is?
ja

of tenminste tot voor kort dan hè want de laatste keer dat ik een dikke vieze negerin zag droeg ze een politiepak en werd ik geflitst met zo'n lasergun omdat ik te hard reed en had ik bijna een boete voor het beledigen van een ambtenaar in functie te pakken Liefde is dus over
Oud 18-08-2010, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk zou je nu gewoon je volgende werkdag moeten komen en doen alsof je nergens van weet
Oud 18-08-2010, 21:38
Verwijderd
WT, wat ben je toch ook een smerig ventje.
Verwijderd
Nou ja je hebt in ieder geval salaris ontvangen Miekje. Ik zou hem nog wel even bellen met de mededeling dat jij zijn niveau duidelijk op jouw leeftijd al bent ontstegen en dat je gewoon Nederlands spreekt en het had gewaardeerd dat hij naar jou had gecommuniceerd en niet via jouw moeder.
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk zou je nu gewoon je volgende werkdag moeten komen en doen alsof je nergens van weet
Oud 18-08-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
WT, wat ben je toch ook een smerig ventje.
Dat zal niemand beamen RP
Oud 18-08-2010, 21:40
Verwijderd
Ik denk juist dat WT één van de meer hygiënische forumers is.
Oud 18-08-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:

en ach, je bent jong, je vindt heus wel iets anders.
Oud 18-08-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Dat zal niemand beamen RP
Ik mag smerige ventjes wel, zullen wij eens lekker gaan rollen in de modder?
Oud 18-08-2010, 21:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat een snertstreek . Ik ben een beetje te ehhh... schijterig om dat te doen . Wat een kutwoord, maar het enige van toepassing in deze zin .

Citaat:
Nou ja je hebt in ieder geval salaris ontvangen Miekje. Ik zou hem nog wel even bellen met de mededeling dat jij zijn niveau duidelijk op jouw leeftijd al bent ontstegen en dat je gewoon Nederlands spreekt en het had gewaardeerd dat hij naar jou had gecommuniceerd en niet via jouw moeder.
Dat zou ik moeten doen ja. Maarja, hè.
Oud 18-08-2010, 21:43
Verwijderd
Piper Bill is dood.
Oud 18-08-2010, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Piper Bill is dood.
88 is dan ook een prima leeftijd
Oud 18-08-2010, 21:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
en ach, je bent jong, je vindt heus wel iets anders.
Jatoch . Ik was vandaag op de kinderboerderij toen mijn moeder erover belde. Dus ik heb eerst een rondedansje gedaan met mijn dinnie en vervolgens met nog een paar beesten . Ik was er al zo lang niet geweest en nu ruik ik zo heerlijk naar ezel en ik heb het zo gemist dat ik morgen pas ga douchen .
Oud 18-08-2010, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Ik denk juist dat WT één van de meer hygiënische forumers is.
Misschien ben ik wel heul vies Nee ik denk het eigenlijk niet

Citaat:
Ik mag smerige ventjes wel, zullen wij eens lekker gaan rollen in de modder?
yeah
Oud 18-08-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Jatoch . Ik was vandaag op de kinderboerderij toen mijn moeder erover belde. Dus ik heb eerst een rondedansje gedaan met mijn dinnie en vervolgens met nog een paar beesten . Ik was er al zo lang niet geweest en nu ruik ik zo heerlijk naar ezel en ik heb het zo gemist dat ik morgen pas ga douchen .
Ik weet dat je van dieren houdt en dat is oprecht leuk maar toch vind ik deze post lichtelijk walgelijk
Oud 18-08-2010, 21:47
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Indeed zoiets zou ik ook hebben gedaan
Oud 18-08-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
hebben jullie ook... schapen?
Oud 18-08-2010, 21:48
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik weet dat je van dieren houdt en dat is oprecht leuk maar toch vind ik deze post lichtelijk walgelijk
Behalve als die ezel echt ziek lekker ruikt!
Verwijderd
Citaat:
Miekje, Wat deed je voor werk?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja eeeeh, ik heb ook weleens vaker in een willekeurige koeien/ponykont gevoeld of de bevalling al op gang kwam, en zo ken ik nog wel een paar voor menig buitenstaander ranzige verhalen die je waarschijnlijk niet wilt horen .
Oud 18-08-2010, 21:49
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja eeeeh, ik heb ook weleens vaker in een willekeurige koeien/ponykont gevoeld of de bevalling al op gang kwam, en zo ken ik nog wel een paar voor menig buitenstaander ranzige verhalen die je waarschijnlijk niet wilt horen .
Ja maar dat is iets anders dan blij zijn dat je naar ezel ruikt
Oud 18-08-2010, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Behalve als die ezel echt ziek lekker ruikt!
shit, ooit een ezel geroken? hallucinaties wil je niet weten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten