Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2010, 18:15
Verwijderd
Hey
Ik ben verliefd op een meisje van een supermarkt waar k vaak kom.
En reken ook vaak af bij haar aan de kassa.. hoe krijg k contact met haar? want ze is heel leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2010, 18:24
Verwijderd
Er tegen beginnen praten als je afrekent.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 19:05
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Er tegen beginnen praten als je afrekent.
Wel zorgen dat er geen rij achter je staat
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 19:19
Em.
Em. is offline
... dus zorg je ervoor dat je wat vaker komt op rustige tijdstippen!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 19:41
Verwijderd
Wat zeg je dan..? K knipoog wel is.. en doe aardig aan de kassa natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 19:50
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik denk dat als ze vrolijk is (geen wallen onder de ogen) je d'r wel dingen als "leuk zo, achter de kassa werken?" -op een blije toon ook- vragen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 20:46
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik denk dat als ze vrolijk is (geen wallen onder de ogen) je d'r wel dingen als "leuk zo, achter de kassa werken?" -op een blije toon ook- vragen.
"Bevalt het een beetje?"
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 21:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb zelf achter de kassa gewerkt, en het kleinste praatje kon me altijd helemaal goed doen. Je moet haar de eerste paar keer gewoon flirtend aankijken en niks bijzonders zeggen. Gewoon ouwehoeren en haar aankijken als je je spullen pakt en glimlachend wegloopt.

Oud 19-08-2010, 11:58
Henck
Henck is offline
Geef bij het afrekenen een briefje met je telefoonnummer
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 17:35
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Je bent verliefd en dat baseer je op uiterlijk en een paar woorden? Dat kan ongezond zijn. Je moet aftasten of ze uberhaupt wel bij je past, want wat we denken of welke indruk we krijgen kan echt ver van de waarheid staan.
Oud 19-08-2010, 19:48
Verwijderd
Hoe moet je iemand anders dan leuk vinden? Ik vind haar gewoon giga leuk.. maar vind het moeilijk om te doen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 20:34
dr.rootz
dr.rootz is offline
Ik sluit me aan bij Egoconstructie. Je moet jezelf niet voor de gek houden. Eerst zeg je verliefd te zijn op een meisje in een supermarkt en een dag later plaats je een oproep waarin je een meisje zoekt voor een relatie. Betekent die verliefdheid dan niks voor je? Geloofwaardig kom je in ieder geval niet over...

dr.rootz
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 20:54
Verwijderd
Naja ik vind een meisje leuk.. maar ze lijkt onbereikbaar omdat ze in een supermarkt werkt en ik niet weet of ze al een vriend heeft ..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 21:08
k@rlijn
k@rlijn is offline
geef je mob nummer
Oud 19-08-2010, 21:08
Verwijderd
Waarop en hoe doe ik dat?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 21:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Praat gewoon eens met haar. Meerdere malen. Als ze je niet afsnauwt of afstandelijk doet, kun je best zeggen dat je haar wel eens mee uit zou willen nemen. Dan kan ze altijd nog zeggen dat ze een vriend heeft.

Hallo, take a chance. Maar geef niet je telefoonnummer zomaar ineens, ik heb ook nog nooit iemand gebeld die dat deed. Vind ik niet echt aantrekkelijk, omdat je dat misschien wel bij elk meisje doet, snap je?
Oud 24-08-2010, 09:26
Verwijderd
praat idd ff met haar
en daarna kun je haar opzoeken via hyves ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 09:35
Verwijderd
Als je verliefd bent op iemand met wie je nog nooit een gesprek hebt gevoerd ("spaart u ook zegeltjes?" telt niet als gesprek ) dan word je óf heel makkelijk verliefd, óf je weet het onderscheid tussen 'verliefd zijn' en 'iemand aantrekkelijk vinden' niet .

Maargoed, dat is niet erg, dat is genoeg aanleiding om haar beter te leren kennen. Eerst inderdaad maar eens wat praatjes maken (niet als er een rij achter je staat).
Begin met neutrale dingen waarbij je interesse in haar toont, bv. "dat doe je vlot, werk je hier al lang?" of "Jammer dat de zomer alweer bijna voorbij is he. Ben jij nog op vakantie geweest?".
Het is tijd voor de volgende stap als ze positief op reageert op de praatjes, dat wil zeggen als ze écht antwoord geeft op je vragen en eventueel vragen terug stelt, en heel belangrijk: als ze je herkent. Dan kun je eens zeggen "zullen we anders een keer samen wat gaan drinken?" en als ze ja zegt, of als ze zegt dat ze er nog over na wil denken, vraag je haar telefoonnummer of geef je jouw telefoonnummer. Glimlachen alleen is niet genoeg positieve bevestiging, dat hoort ze namelijk te doen tegen alle klanten. Een afspraak maken terwijl ze achter de kassa zit is niet handig, want daar heeft ze waarschijnlijk geen tijd voor op dat moment.

Bedenk wel dat ze op een dag heel veel klanten ziet en dat het dus even kan duren voordat ze je herkent. En als het een mooi meisje is, zal ze wel vaker worden uitgevraagd door klanten (al zullen de meesten dat minder subtiel aanpakken!), dus hou er rekening mee dat ze misschien wel niet wil.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 12:35
Battosaï
Battosaï is offline
Glimach naar haar?
Oud 24-08-2010, 16:05
m-
m- is offline
als je weer bij haar afrekent, schrijf dan iets op een briefje of ze eens wil afspreken of je telefoon nummer of wat dan ook, dan stop je het haar in de handen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 22:19
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Omdat een supermarktmedewerkster bovenaan de sociale ladder staat? Ik begrijp je logica niet helemaal.

Verder wat Egoconstructie, Dr. Rootz en Sarah zeggen.
Mij lijkt het meer omdat je als kassiërre niet al je klanten even goed onthoud; Ik weet dat ik dat niet doe en ik doe ook kassawerk.
Oud 24-08-2010, 22:40
Verwijderd
Zolang je maar niet zegt; "nee hoor, ik hoef het bonnetje alleen als je er je nummer op schrijft"
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 22:45
TH1JS
TH1JS is offline
Geef haar een belachelijke hoeveelheid kleingeld. Dus bijvoorbeeld als het 16.93 is geef je haar 17.66 maar geeft 15 euro rond en dan relatief veel kleingeld ;-). Kijk haar serieus aan, en begin wat te lachen als ze bezig is met het kleingeld te tellen en het ijs is gebroken.

Edit: Natuurlijk daarna beginnen te praten hé

Laatst gewijzigd op 24-08-2010 om 22:52.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 22:55
Verwijderd
Wat ik doe:
Naambordje kijken
Toevoegen @ hyves
MSN + Nummer vragen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 23:31
evil inside
evil inside is offline
Citaat:
Wat ik doe:
Naambordje kijken
dit doe ik vaak bij een aantrekkelijk kassa meisje, dan spreek je haar aan met haar naam vinden ze vaak wel leuk. maakt een gesprek beginnen ook wat makkelijker
Oud 25-08-2010, 16:11
Philosophy
Philosophy is offline
Haar aanspreken met d'r naam kan heel vervelend zijn. Ik vind het zelf ook niet leuk en veel van mijn collega's ook niet. Je hebt namelijk zelf echt niet door dat je de hele dag met een naambordje loopt en het kan heel vervelend en direct overkomen als iemand die je niet kent je meteen bij je naam noemt. Klinkt misschien vreemd, maar ik ben niet de enige die er zo over denkt.
Laatst vroegen een paar jongens aan mij of ik nog naar het eindfeest van de Keiweek ging, vond ik heel leuk en spontaan. Dus misschien zou je over iets kunnen beginnen wat er in de buurt is.
Oud 25-08-2010, 17:49
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Haar aanspreken met d'r naam kan heel vervelend zijn. Ik vind het zelf ook niet leuk en veel van mijn collega's ook niet. Je hebt namelijk zelf echt niet door dat je de hele dag met een naambordje loopt en het kan heel vervelend en direct overkomen als iemand die je niet kent je meteen bij je naam noemt. Klinkt misschien vreemd, maar ik ben niet de enige die er zo over denkt.
Laatst vroegen een paar jongens aan mij of ik nog naar het eindfeest van de Keiweek ging, vond ik heel leuk en spontaan. Dus misschien zou je over iets kunnen beginnen wat er in de buurt is.
tr00, ik hield er ook niet van om dezelfde redenen. Then again, als je een ontzettend leuke jongen bent zou het misschien nog kunnen werken
Oud 25-08-2010, 20:18
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik schrok er ook altijd een beetje van. Maar wie weet, misschien vind zij het wel leuk.
Oud 25-08-2010, 20:37
Verwijderd
Ik heb haar ook al een tijdje niet meer gezien ..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2010, 21:30
Verwijderd
Misschien dat ze op vakantie is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten