Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2010, 11:05
Verwijderd
Jezus Christus, ik probeer al 2 weken in contact te komen met de klantenservice van Tele2. Maar als je hun belt sta je minstens een half uur in de wacht (en dan hang ik dus op) en als ze zeggen jou te bellen bellen ze niet terug.
Advertentie
Oud 23-08-2010, 11:06
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik denk dat het er ook wel aan ligt wie je vrienden zijn. Maar ik vind het heel knap dat je nooit issues met vrienden hebt.
Kan zijn, maar dan heb je wel vrienden die moeilijk lopen te doen oid. Ik denk echt dat het minder wordt als je ouder wordt hoor, dan gaat iedereen zich volwassener gedragen en dan heb je niet van die ruzietjes om niks.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het er ook wel aan ligt wie je vrienden zijn. Maar ik vind het heel knap dat je nooit issues met vrienden hebt.
Idd. Dat heeft iedereen toch wel eens? Of wtf?
Verwijderd
Ik kan felle discussies hebben met vrienden, maar nooit echt ruzie.
Oud 23-08-2010, 11:09
Verwijderd
Ruzie is zelfs gezond. Hele overhitte ruzies misschien niet.
Maar een fatsoenlijke ruzie kan opluchten, sommige mensen zeggen dan eerder wat ze dwarszit.
Niet dat ik iedereen ga aanraden om eens per jaar ruzie te maken.
Verwijderd
Ik heb nu wel ruzie met tele2, kijken hoe snel ze bellen nu ik gezegd heb dat ik m'n abonnement opzeg als ze het probleem niet deze week hebben opgelost.
Verwijderd
Citaat:
Maar een fatsoenlijke ruzie kan opluchten, sommige mensen zeggen dan eerder wat ze dwarszit.
Daar heb ik geen ruzie voor nodig
Oud 23-08-2010, 11:10
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb nu wel ruzie met tele2, kijken hoe snel ze bellen nu ik gezegd heb dat ik m'n abonnement opzeg als ze het probleem niet deze week hebben opgelost.
die telecom bedrijven zijn echte oplichters hoor
Verwijderd
Citaat:
Mjanee, dan duurt het nog drie jaar. Want ik ga volgend schooljaar naar de vierde, in dat jaar moet alles geregeld worden en dan zouden we in de grote vakantie tussen mijn vierde en mijn vijfde jaar kunnen gaan.
Als ik naar een internationale school ga, wat ik waarschijnlijk dan ga, lukt het wel
Spannend en op de meeste universiteiten in Noorwegen is ook veel in het Engels en bovendien is Noors ook niet zo moeilijk om te leren, dus dat komt vast goed is het schoolsysteem echt zo anders dan?
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat is het probleem?
Verwijderd
Ik hoop dat ik van m'n papa iets van 250 euro voor m'n verjaardag krijg, want dan kan ik een nieuw systeem kopen
Verwijderd
Citaat:
als iets me dwarszit zeg ik dat zonder ruzie te maken
Oud 23-08-2010, 11:12
Verwijderd
Citaat:
die telecom bedrijven zijn echte oplichters hoor
Nou dat valt wel mee, want het heeft 4 jaar goed gewerkt, alleen nu is het de voor de 2e maand in de laatste 3 maanden erg slecht. Zelf vermoeden we dat het aan de computer van een huisgenoot ligt, want toen hij een maand op vakantie was, werkte alles weer prima, maar nu hij terug is is het weer ruk.
Oud 23-08-2010, 11:12
Sherlock
Sherlock is offline
Gratz LL!
Oud 23-08-2010, 11:13
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dit ja, en eigenlijk zit me ook bijna nooit iets dwars van hun gedrag ofzo.

Lucky hoe is dat nou afgelopen met die computer die je via subsidie wilde krijgen?
Verwijderd
Citaat:
Een ruzie hoeft niet meteen een bitchfight te zijn.
Verwijderd
Gefeli LL!
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nou dat valt wel mee, want het heeft 4 jaar goed gewerkt, alleen nu is het de voor de 2e maand in de laatste 3 maanden erg slecht. Zelf vermoeden we dat het aan de computer van een huisgenoot ligt, want toen hij een maand op vakantie was, werkte alles weer prima, maar nu hij terug is is het weer ruk.
wel hier in België smeren ze je abbonomenten aan die je niet wilt zonder het te zeggen. Ze komen zelfs in je brievenbus papieren stelen en vervalsen zo een overgang naar een ander bedrijf. Heel raar allemaal
Oud 23-08-2010, 11:14
Verwijderd
Dat klopt, maar dat verandert niets aan mijn punt.
Macrador
Macrador is offline
en o ja gelukkig verjaardag LL
Verwijderd
Citaat:
Gefeli LL!
Verwijderd
Citaat:
Idd. Dat heeft iedereen toch wel eens? Of wtf?
Nee, ik heb überhaupt geen ruzie. Niet met mijn vrienden, niet met mijn vriendin, niet met mijn ouders. Ruzie is toch geen constructieve bezigheid.
Verwijderd
Citaat:
Wat is het probleem?
De internetverbinding hoort normaal stabiel zo tussen de 800 en 1100 KB/s te zitten (nog steeds laag gezien de 20 mbit maar goed), maar de laatste tijd komt hij niet boven de 240 KB/s uit en is hij super instabiel. Soms hebben we gewoon een half uur geen internet en als ik een download analyse maak download ik de ene keer met 240 KB/s, maar 10 seconde later met 50 KB/s. Bovendien lijkt het alsof de verbinding elke 5 seconde gewoon een seconde weg is, er is dan compleet geen dataoverdracht.
Oud 23-08-2010, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Lucky hoe is dat nou afgelopen met die computer die je via subsidie wilde krijgen?
De gemeente had het afgewezen, toen heb ik ze gebeld dat hun reden nergens op sloeg en ze waren het met me eens en ze gingen nu uitzoeken waarom dat er zo stond, want ze snapte het zelf ook niet
Oud 23-08-2010, 11:16
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
De internetverbinding hoort normaal stabiel zo tussen de 800 en 1100 KB/s te zitten (nog steeds laag gezien de 20 mbit maar goed), maar de laatste tijd komt hij niet boven de 240 KB/s uit en is hij super instabiel. Soms hebben we gewoon een half uur geen internet en als ik een download analyse maak download ik de ene keer met 240 KB/s, maar 10 seconde later met 50 KB/s. Bovendien lijkt het alsof de verbinding elke 5 seconde gewoon een seconde weg is, er is dan compleet geen dataoverdracht.
heb ik ook gehad we bellen lag het aan de modem komen ze naar mijn thuis zeggen ze dat het door telenet zelf komt o sorry blablabla gerepareerd bam 100 euro kwijt
Oud 23-08-2010, 11:17
Verwijderd
Citaat:
wel hier in België smeren ze je abbonomenten aan die je niet wilt zonder het te zeggen. Ze komen zelfs in je brievenbus papieren stelen en vervalsen zo een overgang naar een ander bedrijf. Heel raar allemaal
Zo makkelijk gaat dat niet, want volgens mij is de wet koop op afstand een gevolg van europese regelgeving, dus ik neem aan dat jullie zoiets ook in Belgie hebben?
Oud 23-08-2010, 11:18
Verwijderd
Citaat:
heb ik ook gehad we bellen lag het aan de modem komen ze naar mijn thuis zeggen ze dat het door telenet zelf komt o sorry blablabla gerepareerd bam 100 euro kwijt
Nou het is vrij eenvoudig, ze lossen het op of ik zeg m'n abonnement op en ga ergens anders heen.
Oud 23-08-2010, 11:19
Verwijderd
Dank, allen.
Oud 23-08-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb überhaupt geen ruzie. Niet met mijn vrienden, niet met mijn vriendin, niet met mijn ouders. Ruzie is toch geen constructieve bezigheid.
Haha, net of het mijn favoriete bezigheid is. Ik heb alleen het idee dat het niet vreemd is dat het wel is voorkomt.
Verwijderd
Inderdaad, niemand vind ruzie leuk (oke je hebt marginale verschijnselen maar toch) het komt heus weleens voor.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Heb je draadloos internet?

- Staat er elektronische apparatuur in de buurt van het modem? (bijv. opladers van huistelefoons etc)
- Heb je het op meerdere computers of op 1?
- Werkt het als je het met een kabel vanaf lan 3 naar je computer aansluit wel goed?
- Misschien moet de draadloze verbinding even opnieuw ingesteld worden.
- Zit de kabel vanaf het ISRA punt (waar de telefoonkabel je huis binnen komt) met een kabel direct op het modem op de poort adsl, zonder splitter ertussen, met een kabel van max 2 meter?
- Heb je verbinding met het juiste draadloze netwerk?

Oud 23-08-2010, 11:21
Verwijderd
en gefeliciteerd LL!
Oud 23-08-2010, 11:23
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn versterker heeft een tijdje doelloos in een hoekje gestaan en nu issie helemaal grijs . En hij was grotendeels glimmend zwart. Dat wordt nog lastig om al dat stof uit de bekleding te halen .
Oud 23-08-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Mijn versterker heeft een tijdje doelloos in een hoekje gestaan en nu issie helemaal grijs . En hij was grotendeels glimmend zwart. Dat wordt nog lastig om al dat stof uit de bekleding te halen .
Bekleding? Versterker?
Oud 23-08-2010, 11:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Bekleding? Versterker?
Ja, een versterker voor mic/gitaar. Daar zit zwarte stof-achtige bekleding op.
Oud 23-08-2010, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, een versterker voor mic/gitaar. Daar zit zwarte stof-achtige bekleding op.
Ahh, that makes sense. Ik was er even bang voor dat jij je huis-, tuin- en keukenversteker voorzien had van een beeldig stofje, being the woman yous are.
Oud 23-08-2010, 11:51
Verwijderd
Heel lief zijn ze!!!!

Oud 23-08-2010, 11:51
Verwijderd
Haha verkeerd topic.
Oud 23-08-2010, 11:52
Verwijderd
Citaat:
heel lief zijn ze!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]
<333333
Oud 23-08-2010, 11:53
Verwijderd
Aww, poezen!
Oud 23-08-2010, 12:03
Verwijderd
http://www.dumpert.nl/mediabase/1083...tenstijd_.html

Paranoide naamzoek
Oud 23-08-2010, 12:04
Verwijderd
De lapjes is wel wat vervelend, maar de grijze luistert al best goed.
Oud 23-08-2010, 12:11
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
katten die luisteren
Oud 23-08-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Luisterende katten
Verwijderd
Joh je moet ze gewoon leren dat ze niet op de bank mogen. De lapjes is daar echt een hel in maar de grijze die snapt het wel en doet het al veel minder.
Ze hebben nu een stoel waar ze wel op mogen.
Verwijderd
Oh zo, ja dat is wel normaal .
Oud 23-08-2010, 12:15
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Joh je moet ze gewoon leren dat ze niet op de bank mogen. De lapjes is daar echt een hel in maar de grijze die snapt het wel en doet het al veel minder.
Ze hebben nu een stoel waar ze wel op mogen.
jij dictator
Oud 23-08-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Heb je draadloos internet?

- Staat er elektronische apparatuur in de buurt van het modem? (bijv. opladers van huistelefoons etc)
- Heb je het op meerdere computers of op 1?
- Werkt het als je het met een kabel vanaf lan 3 naar je computer aansluit wel goed?
- Misschien moet de draadloze verbinding even opnieuw ingesteld worden.
- Zit de kabel vanaf het ISRA punt (waar de telefoonkabel je huis binnen komt) met een kabel direct op het modem op de poort adsl, zonder splitter ertussen, met een kabel van max 2 meter?
- Heb je verbinding met het juiste draadloze netwerk?

Gewoon via de kabel
En het is zowel via de kabel als via wireless op 2 verschillende computers
Oud 23-08-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
jij dictator
We hebben mooie banken die niet naar de klote mogen.
Dan kan je het ze beter vroeg leren.

Oud 23-08-2010, 12:18
Verwijderd
Wat is kopen op internet toch fijn. Ik had een tv besteld en die organisatie had hem op voorraad en zou dus dinsdag leveren. Bel ik hem zojuist op, ja we hebben dit weekend 4 bestellingen gehad en we hebben er maar 2, dus hij komt nu donderdag of vrijdag.
Geannuleerd en elders besteld
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten