![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zou het inderdaad wat algemener kunnen beginnen en zo kijken of ze het vervelend vindt om het erover te hebben. Ik zal niet zomaar uit het niets aan haar vragen ''hey vinger jij wel eens?'' |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eerst in het algemeen over seks gaan praten, lijkt me wel zo handig. Bij zomaar uit het niets vragen 'en vinger je?' zou ik ook denken '... eh?' En daarnaast, hoe je dat zegt... 'in bed krijgen'. Oh jongen, jongen, het is je vriendin, geen gebruiksvoorwerp. Die 'krijg je niet in bed' alsof het niets is, alsof je even lekker wilt neuken en dan moet weten of ze al gevingerd heeft, zodat je je techniek daarop kunt aanpassen. Het zou geen doel op zich moeten zijn, zo van 'ik heb een vriendin en nu wil ik seks'. Zorg gewoon dat jullie het leuk hebben en kijk wat daaruit voortvloeit. Een jongen met zo'n instelling als 'seks is het doel' krijgt mij sowieso nooit in bed. Die mag optiefen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() je gebruikt misschien je psp, maar heft geeft wel aan dat je uiteindelijke doel al gewoon neuken is, terwijl je nog überhaupt nog nooit met haar over seks hebt gepraat. Ik word daar een beetje treurig van. ![]()
|
ik zie het niet als een doel maar als iets waar ik op voorbereid wil zijn dus het is mijn doel om met haar te blijven maakt niet uit wat...
als ik jullie heb overgehaald anders hier nog wat ze woont in spanje dus zie ik haar maar 2x per jaar ik wil nooit stoppen van haar te houden en ook als er nooit seks komt iets wat ik mss op mijn 17 ofzow jammer zal gaan vinden plz ot |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Praat er met haar over. Als je merkt dat ze het niet fijn vindt om over seks te praten dan doe je het later. Begin gewoon over een algemeen onderwerp en vraag haar meningen over bepaalde dingen. Als je merkt dat zij dat niet fijn vindt, dan stop je. Hoe wil je trouwens op je 15e een relatie tot stand houden als je haar maar 2x per jaar ziet? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Vriendin komt niet klaar bij seks! maximekeee | 17 | 18-03-2013 14:08 | |
Seksualiteit |
Ik krijg 'm er niet in.. Activator | 32 | 06-10-2003 18:35 | |