Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2010, 21:28
olha1
olha1 is offline
ik wil eerst vragen hoeveel meisjes het doen en daarna hoe kan ik het te weten komen...?

ik ben 15 zij 17

Laatst gewijzigd op 23-08-2010 om 19:24.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 21:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Antwoord 1.

Antwoord 2: Vraag het haar.
Oud 22-08-2010, 21:45
Gilraen
Gilraen is offline
Meiden zijn heel schuchter hierover en er zullen altijd een hoop zijn die niet toegeven dat ze het doen.
Veel tijdschriften doen hier ook wel onderzoek naar via enquêtes, ik kan me herinneren dat ik er één heb gelezen, maar kan 'm niet meer vinden.
Wikipedia zegt: Om aan de veilige kant te blijven denken onderzoekers dat toch zeker tussen de 70 en 80% van de vrouwen min of meer regelmatig aan masturbatie doet.

Hoe je het te weten kan komen.. gewoon vragen? Ik zou het anders ook niet weten, misschien via een grapje.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 23:04
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Hoe je het te weten kan komen.. gewoon vragen? Ik zou het anders ook niet weten, misschien via een grapje.
eh ik denk dat ze je dan heel raar aankijken en weg gaan
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
eh ik denk dat ze je dan heel raar aankijken en weg gaan
Het gaat toch over het vriendinnetje? Daar kun je zoiets best aan vragen.
Als je het niet eens met je eigen vriendje over masturbatie kunt hebben,
dat wordt een geweldig seksleven

En een hoop meisjes masturberen, om je andere vraag te beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 00:08
olha1
olha1 is offline
het punt is hoe ik het vraag ik vind dat best moeilijk sinds ik haar als iets sirieus zie en haar niet kwijt wil raken ik heb nooit over seks met haar gesproken... dus ik weet niet hoe zei tegen dat onderwerp aan kijkt als dit info aanvult
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 01:14
Verwijderd
Dan kun je dan beter wat algemener beginnen. Haar mening vragen over dingen die met seks te maken hebben. Zo kun je ook een beetje peilen of ze het maar gek/eng vind om over seks te praten. In plaats van dat je meteen begint met een persoonlijke vraag.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 01:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Waarom wil je uit het niks vragen of ze masturbeert?
Oud 23-08-2010, 16:06
olha1
olha1 is offline
als ze het nooit heeft gedaan veranderd het hoe ik haar in bed kan krijgen..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Dan wacht je af totdat ze er aan toe is toch?
Je zou het inderdaad wat algemener kunnen beginnen en zo kijken of ze het vervelend vindt om het erover te hebben. Ik zal niet zomaar uit het niets aan haar vragen ''hey vinger jij wel eens?''
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 16:53
Em.
Em. is offline
Citaat:
'In bed kan krijgen'

Eerst in het algemeen over seks gaan praten, lijkt me wel zo handig. Bij zomaar uit het niets vragen 'en vinger je?' zou ik ook denken '... eh?' En daarnaast, hoe je dat zegt... 'in bed krijgen'. Oh jongen, jongen, het is je vriendin, geen gebruiksvoorwerp. Die 'krijg je niet in bed' alsof het niets is, alsof je even lekker wilt neuken en dan moet weten of ze al gevingerd heeft, zodat je je techniek daarop kunt aanpassen. Het zou geen doel op zich moeten zijn, zo van 'ik heb een vriendin en nu wil ik seks'. Zorg gewoon dat jullie het leuk hebben en kijk wat daaruit voortvloeit.

Een jongen met zo'n instelling als 'seks is het doel' krijgt mij sowieso nooit in bed. Die mag optiefen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
'In bed kan krijgen'

Eerst in het algemeen over seks gaan praten, lijkt me wel zo handig. Bij zomaar uit het niets vragen 'en vinger je?' zou ik ook denken '... eh?' En daarnaast, hoe je dat zegt... 'in bed krijgen'. Oh jongen, jongen, het is je vriendin, geen gebruiksvoorwerp. Die 'krijg je niet in bed' alsof het niets is, alsof je even lekker wilt neuken en dan moet weten of ze al gevingerd heeft, zodat je je techniek daarop kunt aanpassen. Het zou geen doel op zich moeten zijn, zo van 'ik heb een vriendin en nu wil ik seks'. Zorg gewoon dat jullie het leuk hebben en kijk wat daaruit voortvloeit.

Een jongen met zo'n instelling als 'seks is het doel' krijgt mij sowieso nooit in bed. Die mag optiefen.
Word
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 18:15
Verwijderd
Hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 18:59
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Hoe oud ben je?
Aan het taalgebruik te zien, een jaar of 12.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 19:23
olha1
olha1 is offline
15
en ik bedoelde het niet zo maar sinds ik mijn psp gebruik was dat het snelste te schrijven.

ik wil geen verkeerde indruk wekken, ik hou van haar...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 23:04
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
'In bed kan krijgen'

qft

je gebruikt misschien je psp, maar heft geeft wel aan dat je uiteindelijke doel al gewoon neuken is, terwijl je nog überhaupt nog nooit met haar over seks hebt gepraat.
Ik word daar een beetje treurig van. .
Oud 24-08-2010, 01:12
olha1
olha1 is offline
ik zie het niet als een doel maar als iets waar ik op voorbereid wil zijn dus het is mijn doel om met haar te blijven maakt niet uit wat...
als ik jullie heb overgehaald anders hier nog wat ze woont in spanje dus zie ik haar maar 2x per jaar ik wil nooit stoppen van haar te houden en ook als er nooit seks komt iets wat ik mss op mijn 17 ofzow jammer zal gaan vinden

plz ot
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 08:10
Verwijderd
Citaat:
ik zie het niet als een doel maar als iets waar ik op voorbereid wil zijn dus het is mijn doel om met haar te blijven maakt niet uit wat...
als ik jullie heb overgehaald anders hier nog wat ze woont in spanje dus zie ik haar maar 2x per jaar ik wil nooit stoppen van haar te houden en ook als er nooit seks komt iets wat ik mss op mijn 17 ofzow jammer zal gaan vinden

plz ot
Ik moest 3x lezen totdat ik eindelijk snapte wat er stond.

Praat er met haar over. Als je merkt dat ze het niet fijn vindt om over seks te praten dan doe je het later. Begin gewoon over een algemeen onderwerp en vraag haar meningen over bepaalde dingen. Als je merkt dat zij dat niet fijn vindt, dan stop je.

Hoe wil je trouwens op je 15e een relatie tot stand houden als je haar maar 2x per jaar ziet?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 14:04
olha1
olha1 is offline
het word wel meer en we zien elkaar een maand lang die keren en ik geloof erin

ik ken meerdere mensen die dat al 3 jaar doen ik hou ook contact met haar via skype video gesprekken

maar bedankt voor reacties
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten