Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 17:56
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Vinden jullie het fijn als jullie vriend je vingert...???

Ik vond het namelijk niet echt fijn.. in het begin gaat het wel, en hij deed het ook wel ongeveer hetzelfde als dat ik het zelf doe, maar het ging best wel pijn doen, en voelde op het laatst ook niet echt lekker...

Later ging hij me beffen en dat was wel geweldig... oeeeeehhh..

maar ik denk dus dat het kwam dat ik niet nat genoeg was, maar zoveel natter kan het niet volgens mij.. of bij jullie wel??

Uhm reacties graag

Kus
Oud 04-05-2002, 18:04
SuperS
SuperS is offline
ari vind 't geweldig!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:07
lady_x
lady_x is offline
als het pijn doet dan ja is het omdat hij het niet goed doet. dat heb ik ook al gehad, hij deed het te hard en te snel, was zeer onaangenaam. na een tijd gaat dat wel, dat went.
Oud 04-05-2002, 18:09
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hmm... oke, gewoon blijven oefenen dus

Kus
Oud 04-05-2002, 21:42
Verwijderd
Je moet gewoon zeggen dat ie voorzichtig moet doen en vertellen wat je lekker vindt en als het pijn doet zeggen dat ie moet stoppen. Het lukte bij mij ook niet de eerste (paar) keer ne heb gewoon gezegd dat ie moest stoppen. Nu hebben we meer ervaring en doet ie het goddelijk, geweldig en meer van dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 22:54
italianboy
italianboy is offline
mijn vriendin zegt wat ze lekker vindt, dat is zowel voor mij n haar fijn..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 23:24
wipneusje
wipneusje is offline
als ie t aanraakt wel lekker maar kan er nooit van klaarkomen...te ruw denk ik maar met de tong oelalal a
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 23:25
wipneusje
wipneusje is offline
haha ik lees je topic nu pas goed en wat je zegt klopt bij mij ook precies hetzelfde jongens drukken te hard omdat ze het gewend zijn bij hun zelf en meisjes doen het te zacht bij jongens denk ik
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 21:00
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
mmz ik vin t prettig, kweenie waar t aan ligt. misschien idd omdat je niet nat genoeg was, maar zo te lezen is da niet zo. zeg maar gwoon tegen em wat je lekker vindt, dan doet ie ut mschien beter..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 21:08
AMDFreak
AMDFreak is offline
Misschien omdat het te droog is? dan krijg je een soort van schuur effect..
Oud 13-05-2002, 08:43
Verwijderd
hja bij sommigen had ik zoiets van: hja.. is dit het best dat je kunt??

Maar de laatste die het bij me gedaan heeft woehoee dat was nog eens even lekker!! Die anderen zaten helemaal uit de buurt, maar hij ging gelijk naar het goeie plekje en m'n hoogtepunt duurde wel 2 minuten ofzo (was dan ook aardig uitgeteld daarna )
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 09:14
FB
FB is offline
Eerst deed ik het niet goed bij m'n vriendin volgens mij, maar het gaat gewoon steeds beter

Kwestie van oefenen Na een tijdje leer je elkaars gevoelige plekjes wel kennen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 10:18
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
ik ben nog een beginneling ...dus soms heb ik ee nbejtuh hulp nodig maar kan het nu meestal wel vinden wat ze lekker vindt en anders zegt ze het wel
Oud 13-05-2002, 11:58
eztah
eztah is offline
Het heeft bij mij nooit pijn gedaan, gelukkig..

Ik kom er niet altijd door klaar, ik weet niet precies hoe dat komt. Iig kan hij het wel, niet zoals ik weleens heb meegemaakt dat een jongen daar alleen maar een beetje zit te 'porren'..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 15:32
french kiss
french kiss is offline
bij beffe word je natter van het speeksel
Oud 13-05-2002, 15:53
Wasaap
Wasaap is offline
De eerste keer dat ik een meisje vingerde kwam ze stromend klaar over mijn hand...
Oud 13-05-2002, 15:55
Zyndel
Zyndel is offline
Sommige jongens zijn zo ontzettend goed!
Dan is het echt echt echt lekker...

Bij anderen fake je maar wat dat je een orgasme hebt om ze te laten ophouden... *weet dat het gemeen is*
Oud 13-05-2002, 15:57
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
Zyndel schreef:

Bij anderen fake je maar wat dat je een orgasme hebt om ze te laten ophouden... *weet dat het gemeen is*
Jij lijkt veel ervaring te hebben als het gaat om gevingerd te worden. Wil je mij ook beoordelen??
Oud 14-05-2002, 00:31
Verwijderd
Ik vindt het wel prettig, maar beffen, of dat hij mijn clit(oris) stimuleert voelt fijner. Echt vingeren doet na een tijdje pijn, dat zeg ik hem dan ook... Ik kom meestal wel klaar.. hehe hij´s goed.. lol.. majah, als ik hem dus een tijdje niet gezien heb najah.. dan weet je net wel...

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 00:33.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 11:28
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Ik vindt het wel prettig, maar beffen, of dat hij mijn clit(oris) stimuleert voelt fijner. Echt vingeren doet na een tijdje pijn, dat zeg ik hem dan ook... Ik kom meestal wel klaar.. hehe hij´s goed.. lol.. majah, als ik hem dus een tijdje niet gezien heb najah.. dan weet je net wel...

Volgens mij is vingeren de clitoris stimuleren. Wat veel jongens (en meisjes trouwens ook) niet weten is dat vingeren niet een kwestie is van een vinger naar binnen drukken en op en neer bewegen dit is voor een meisje vaak niet fijn en kan zelfs pijn doen.

't is ff dat je het weet
Oud 14-05-2002, 12:14
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
Citaat:
Wasaap schreef:
De eerste keer dat ik een meisje vingerde kwam ze stromend klaar over mijn hand...
ranzig, bah
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Wasaap schreef:

Volgens mij is vingeren de clitoris stimuleren. Wat veel jongens (en meisjes trouwens ook) niet weten is dat vingeren niet een kwestie is van een vinger naar binnen drukken en op en neer bewegen dit is voor een meisje vaak niet fijn en kan zelfs pijn doen.

't is ff dat je het weet
Neej, zij zou dat niet weten, ze is een meisje...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:20
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
cybergurlie17 schreef:

ranzig, bah

Ik vond het wel lekker. Ik vond haar kutje ook wel lekker smaken. Ik vind het juist ramzig als zij mij pijpt.
Oud 14-05-2002, 20:22
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Neej, zij zou dat niet weten, ze is een meisje...

Ik berdoel: dat veel mensen niet weten hoe het moet en als een meisje het zelf doet stopt ze wel als het pijn doet en waarschijnlijk stimuleert ze haar clit ook veel daarbij. (waardoor ze klaarkomt voordat het pijn doet).

Maar misschien vingert ze zichzelf niet eens. Mijn vriendin heeft het ook nog nooit bij zichzelf gedaan.
Oud 15-05-2002, 10:27
bracelance
bracelance is offline
ze heeft het liefst dat ik het allebei doe volgens mij.
Oud 15-05-2002, 13:51
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nou ik vind t keilekker hor maar k vind dat vingeren t lekkerst als opgeilertje zeg maar en als we dan echt bloot gaan dan heb k toch liever beffen kan ie echt heel goed! verder pijp ik hem ook graag!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Wasaap schreef:

Ik berdoel: dat veel mensen niet weten hoe het moet en als een meisje het zelf doet stopt ze wel als het pijn doet en waarschijnlijk stimuleert ze haar clit ook veel daarbij. (waardoor ze klaarkomt voordat het pijn doet).

Maar misschien vingert ze zichzelf niet eens. Mijn vriendin heeft het ook nog nooit bij zichzelf gedaan.
Rare vriendin heb jij

Als je het zelf doet, ga je niet door tot je pijn voelt, maar als een ander het doet voeltie natuulk niet wattie nou eigenlijk doet...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 17:42
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Rare vriendin heb jij
Haar keuze...

Citaat:
Morgan schreef:

Als je het zelf doet, ga je niet door tot je pijn voelt, maar als een ander het doet voeltie natuulk niet wattie nou eigenlijk doet...
Dat bedoel ik dus te zeggen! (onder andere)
Oud 15-05-2002, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Wasaap schreef:

't is ff dat je het weet
OKay ik had vanochtend nog iet gepost maar dat staat er blijkbaar dus niet op.. maar okeej wat ik wou zeggen is dat sommige jongens, en ook meisje vingeren noggal letterlijk opvatten. Dat vindt ik dus niet bepaald het fijnste.. lol.. kan je nagaan en het doet na een tijdje ook behoorlijk pijn. Ik vindt het fijner als mijn vriend dus beft, of gewoon de clit. ( alleen )stimuleert. Dat 'naar binnen drukken' is niet altyd even fijn... dat bedoelde ik gwoon hoor.. kep me huiswerk wel gedaan. Kweet ook wel hoe mijn lichaam werkt...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:44
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef:

OKay ik had vanochtend nog iet gepost maar dat staat er blijkbaar dus niet op.. maar okeej wat ik wou zeggen is dat sommige jongens, en ook meisje vingeren noggal letterlijk opvatten. Dat vindt ik dus niet bepaald het fijnste.. lol.. kan je nagaan en het doet na een tijdje ook behoorlijk pijn. Ik vindt het fijner als mijn vriend dus beft, of gewoon de clit. ( alleen )stimuleert. Dat 'naar binnen drukken' is niet altyd even fijn... dat bedoelde ik gwoon hoor.. kep me huiswerk wel gedaan. Kweet ook wel hoe mijn lichaam werkt...
Jah, dat had ik zaterdag nou ook Eikel, hij duwt er zo een naar binnen... tjonge jonge, en ik maar denken dat hij nou wel zou weten wattie aan het doen was...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 22:22
Wasaap
Wasaap is offline
En dat is dus precies wat ik bedoel veel jongens en ook nag aardig wat meisjes denken dan vingeren het penetreren met een vinger is. Maar zo te zien zijn er een aantal meiden het met mij eens.
Oud 17-05-2002, 23:02
chursel
chursel is offline
Citaat:
Zyndel schreef:

MaAR SOMMIG OOK NIET
Oud 18-05-2002, 18:11
Piccola
Piccola is offline
Ik hou niet zo van vingeren. Vind het niet bepaald geweldig en meestal kom ik er ook niet van klaar.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Ik hou niet zo van vingeren. Vind het niet bepaald geweldig en meestal kom ik er ook niet van klaar.
Ook nie als je het zelf doet?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:50
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
nou ik vind t keilekker hor maar k vind dat vingeren t lekkerst als opgeilertje zeg maar en als we dan echt bloot gaan dan heb k toch liever beffen kan ie echt heel goed! verder pijp ik hem ook graag!
jah en das ook lekker hor moppie!!
Oud 19-05-2002, 20:12
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Wasaap schreef:
En dat is dus precies wat ik bedoel veel jongens en ook nag aardig wat meisjes denken dan vingeren het penetreren met een vinger is. Maar zo te zien zijn er een aantal meiden het met mij eens.
Ja, het penetreren met een vinger.. daar voel je dus echt niks van. Je moet gewoon de clitoris stimuleren... and als hij eenmaal bezig moet hij gewoon z'n vinger nat maken zodat het niet pijn gaat doen (hij z'n vinger met z'n mond nat maken, of met het vocht van het meisje)
Oud 26-05-2002, 12:36
Verwijderd
Citaat:
GeNeVa schreef:

Ja, het penetreren met een vinger.. daar voel je dus echt niks van.
not true!!

is zooo lekker, ALS hij je g-spott weet te vinden, dat vinnik zoooow lekker.. Komt ie langs hetzelfde plekje als dat het lekkere gevoel geeft bij penetreren met de penis.. KAN dus wel degelijk lekker zijn..

Vingeren kan dus 2 dingen zijn, of met de vinger de g-spott stimuleren, of de clitoris
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:39
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
En sommige meiden vinden het sowieso lekker om (een) vinger(s) in zich te voelen.
Oud 27-05-2002, 12:14
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
En sommige meiden vinden het sowieso lekker om (een) vinger(s) in zich te voelen.
klopt
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 12:33
girl4you
girl4you is offline
ja ik vind het wel fijn maar gebeft worde vindt ik veeel fijner ... bij mij begint het ook na een tijdje pijn te doen met vingeren ... duz... maar ik vind het wel lekker maar beffe veeel lekkerder ...
I love my boy !!!!
Oud 27-05-2002, 15:24
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
xxx_anouk_xxx schreef:
Ik vond het namelijk niet echt fijn.. in het begin gaat het wel, en hij deed het ook wel ongeveer hetzelfde als dat ik het zelf doe, maar het ging best wel pijn doen, en voelde op het laatst ook niet echt lekker...
Je gaat je toch niet laten vingeren op een manier waarop je pijn hebt?! Daar kan ik echt niet bij hoor! Als je er PIJN van krijgt, terwijl het "eigenlijke doel" opgewonden raken is (even het geil worden van pijn terzijde), dan moet je er toch wat van zeggen! Vertel hem gewoon of hij het op een andere manier wil doen en leg ook uit hoe je het wél wil.

Regels voor berichten