![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vindt het wel prettig, maar beffen, of dat hij mijn clit(oris) stimuleert voelt fijner. Echt vingeren doet na een tijdje pijn, dat zeg ik hem dan ook... Ik kom meestal wel klaar.. hehe hij´s goed.. lol.. majah, als ik hem dus een tijdje niet gezien heb najah.. dan weet je net wel...
![]() Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 00:33. |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij is vingeren de clitoris stimuleren. Wat veel jongens (en meisjes trouwens ook) niet weten is dat vingeren niet een kwestie is van een vinger naar binnen drukken en op en neer bewegen dit is voor een meisje vaak niet fijn en kan zelfs pijn doen. 't is ff dat je het weet
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik berdoel: dat veel mensen niet weten hoe het moet en als een meisje het zelf doet stopt ze wel als het pijn doet en waarschijnlijk stimuleert ze haar clit ook veel daarbij. (waardoor ze klaarkomt voordat het pijn doet). Maar misschien vingert ze zichzelf niet eens. Mijn vriendin heeft het ook nog nooit bij zichzelf gedaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je het zelf doet, ga je niet door tot je pijn voelt, maar als een ander het doet voeltie natuulk niet wattie nou eigenlijk doet... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
MaAR SOMMIG OOK NIET ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
is zooo lekker, ALS hij je g-spott weet te vinden, dat vinnik zoooow lekker.. Komt ie langs hetzelfde plekje als dat het lekkere gevoel geeft bij penetreren met de penis.. KAN dus wel degelijk lekker zijn.. Vingeren kan dus 2 dingen zijn, of met de vinger de g-spott stimuleren, of de clitoris |
![]() |
|
ja ik vind het wel fijn maar gebeft worde vindt ik veeel fijner
![]() ![]() ![]() ![]() I love my boy !!!!
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vingeren+klaarkomen Pizza_chocola | 7 | 17-05-2016 06:29 | |
Seksualiteit |
Vraag voor meisjes: vingeren Memy1324 | 6 | 22-03-2014 06:27 | |
Psychologie |
Informatief project over de menselijke gedachtengang XQseMe2 | 27 | 01-04-2006 16:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Kleine Meisje I C U | 5 | 20-11-2004 13:31 | |
Seksualiteit |
vingeren, maar t lukt niet EenJongen17 | 15 | 26-09-2004 01:49 | |
Seksualiteit |
voor meisjes nac-breda-no-1 | 3 | 20-05-2003 13:36 |