![]() |
|
Het komt vaker voor dat broers/zussen of in dit geval dus nichten elkaar bevredigen puur voor de lust, maar het is zeker niet normaal. Vind je puur het gevoel fijn, of voel je ook liefde voor haar?
Vind je het verantwoord om seksuele handelingen uit te voeren buiten een serieuze relatie? Voor mezelf zou ik die laatste vraag het belangrijkst vinden. Dat het met je nicht is is denk ik gewoon toeval, het had ook met gewoon een goede vriendin kunnen gebeuren natuurlijk. Als je er zelf geen problemen mee hebt, en je nicht ook niet, wens ik je veel plezier en succes ![]() Anders moet je er maar niet mee doorgaan ![]()
||
![]() |
Ten eerste: bedankt voor alle reacties!
Citaat:
Ik woon niet in Volendam... Ik heb geen gevoelens voor mijn nicht, zij ook niet voor mij. Het ging meer om het idee, dat we elkaar bevredigden. We zijn zeker niet van plan een relatie aan te gaan of iets dergelijks. Ik heb in ieder geval weer wat zekerheid gekregen. |
![]() |
||
Citaat:
@TBTL: Je zou trouwens eens voor de lol 'nicht' door 'neef' moeten vervangen en 'lesbi' door 'homo'. Iets vertelt me dat de reacties dan veel meer richting 'ieh, homo!' waren gegaan. ![]() Bij meiden wordt het wel meer geaccepteerd, ja. Meisjes kunnen elkaar ook zomaar knuffelen. Stom eigenlijk. |
![]() |
|
Dus stop maar weer met alle bs reacties!
Zijn er nog mensen die iets toe te voegen hebben? eigen ervaringen? sappige verhalen of meningen die tot nadenken stemmen? Ik ben wel eens verliefd geweest op mijn nicht, die model is, maar die heeft mijn bestaan nooit opgemerkt vrees ik. XD
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel een beetje vreemd, 2 nichtjes die elkaar vingeren
![]() Maar das gwn mijn mening. Blijkbaar denken vrouwen daar ook anders over dan mannen; meisjes zijn daar toch vrijer in dan jongens. Maar hou het idd wel voor jezelf! Bij ons op school is een soortgelijk verhaal een keer uitgelijkt, en dan ben je wel genaaid!!! |
![]() |
|
Ik ben dan waarschijnlijk 1 van de weinige ouderwetse personen hier maar ik vind het verre van 'normaal' of 'niet erg'. Het is je nicht, het is familie, een vorm van incest. Dat is niet normaal. Het hele lesbisch/liefde aspect daargelaten.
En nee, ik vind niet dat je daar mee door moet gaan. But hey, that's just me, zo te zien... ![]()
||
Citaat:
maar zolang niemand er slechter van word, bijvoorbeeld als er een neef en nicht zijn die samen een kindje krijgen, maakt het niks uit.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik vind dat het niet kan. Het is je nicht je bevindt je op véél te glad ijs.
|
Bij wet niet, in Nederland.
Lang geleden overigens wel, seks met je zwager was al incest. However, de 'norm' is het zeker niet. En dat idee krijg ik haast als ik veel van de andere reacties in het topic lees. Dat het doodnormaal is. Terwijl dat in mijn ogen echt niet zo is (of nouja WAS waarschijnlijk ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Lekker met mijn nicht ElectronicJason | 4 | 26-06-2016 21:33 | |
Algemene schoolzaken |
Nichtje leert niet goed Armoed | 2 | 12-04-2010 14:32 | |
Psychologie |
mijn nichtje heeft het moeilijk, hoe help ik haar? Verwijderd | 1 | 29-09-2004 19:46 | |
Psychologie |
Mijn nichtje is overleden en het maakt me niet uit... Abercrombie | 14 | 10-02-2004 16:07 | |
Psychologie |
Nichtjes die slecht behandeld worden. DarkCat | 13 | 03-02-2003 20:09 | |
Psychologie |
Mijn zomervakantie tot nu Eend | 22 | 25-02-2002 16:22 |