Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2010, 17:14
mariekekoning
mariekekoning is offline
Hoi iedereen,

Ik ben een meisje van 16, en ik heb een vraag...

Laatst logeerde mijn nicht (17) bij me, en we hadden het over jongens, sex en vingeren etc... Toen vroeg ze hoe ik het altijd deed, en we hebben allebei het laten zien aan elkaar. Toen vroeg ik of ze mij kon vingeren, omdat ik geen vriendje had, en dat altijd zo lekker voelt. Ze deed het en ze vroeg of ik haar ook kon doen.
We zijn allebei klaar gekomen die avond/nacht...

We hebben het er met elkaar over gehad, maar we vonden het allebei lekker, en we willen het misschien wel vaker doen.

Vraag:
Is dit normaal, om met je nicht zulke dingen te doen? En ben ik nu bi (ja ik vind jongens gewoon leuk)?

Hopelijk een antwoord!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 17:23
Verwijderd
nou....nee

het is en blijft je nicht
ik ken wel het dillemma, mijn achternichtje die 2 jaar jonger is en die ik 10 jaar niet meer gezien heb die is ook SUPER knap geworden, en als ze geen familie was zou ik daar zeker wel werk van maken.
maar het is en blijft je nicht :/

iig, dat is hoe ik het zie
ik ken een stel die met elkaar getrouwd zijn en die zijn neef en nicht
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 18:07
Verwijderd
Even preventief:
ontopic posten en als je dat niet kunt of wilt, dan post je gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 18:13
Verwijderd
Als het bij vingeren blijft lijkt het mij geen probleem. Zeker als je er zelf geen moeite mee hebt!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 18:34
Em.
Em. is offline
Nee, je bent niet bi omdat je seksuele dingen doet met je nicht. Bi zijn (of hetero, homo) heeft te maken op welk geslacht je valt, op wie je verliefd wordt. En zo te horen ben jij niet verliefd op je nicht.

Op zich heb ik er niet zo'n probleem mee. Ik zou niet zeggen dat het ontzettend normaal is, er zullen vast niet veel nichtjes zijn die dit doen, maar in vergelijking met wat voor gare dingen er gebeuren, vind ik het niet erg vreemd. Van elkaar vingeren wordt niemand echt slechter, zolang jullie beiden vrijgezel zijn en het alle twee willen. Een liefdesrelatie tussen twee nichten/neven vind ik niet heel erg aan te raden, maar hierbij zie ik niet echt veel verschil tussen twee vriendinnen die het doen, en twee nichtjes.

Ik zou het alleen wel voor jullie zelf houden, maar dat spreekt voor zich. Je kunt vast zelf wel bedenken wat globaal een beetje de reacties zullen zijn als mensen het te weten komen. En verder, als één van beiden een relatie krijgt, dan zou ik er ook mee stoppen. Maar voor de rest, have fun, als jullie het leuk vinden, /care, er gebeuren wel meer vreemde dingen op de wereld, daar is dit niets bij.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 18:40
Verwijderd
Ik vind het niet normaal, het is seks met een familielid. Ook heb je geen relatie met haar.

Maar ik heb begrepen dat meiden veel vrijer zijn in dit soort dingen dan jongens. Sommige (hetero)meiden zoenen elkaar, terwijl (hetero)jongens dat nooit doen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 20:01
Verwijderd
Neej hoor gewoon normaal zelfs met een nichtje..
Je bent pas bi of lesbi als jij gevoelens krijgt voor meisjes..!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 20:04
olha1
olha1 is offline
joh als jij er gelukkig van wordt moet je het blijven doen, het maakt je niet bi omdat je je behoeftes stilt met hulp.. als je iets voor haar voelt is het een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 21:55
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Stel je vingert haar terwijl je niets voor haar voelt: Normaal.
Stel je vingert haar en je voelt wel iets voor haar: Ook normaal.

Al zal ik niet zeggen dat het veel wordt gedaan, maar als jullie het allebei leuk/lekker/opwindend vinden. Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 22:30
Henck
Henck is offline
Citaat:
Stel je vingert haar terwijl je niets voor haar voelt: Normaal.
Stel je vingert haar en je voelt wel iets voor haar: Ook normaal.

Al zal ik niet zeggen dat het veel wordt gedaan, maar als jullie het allebei leuk/lekker/opwindend vinden. Waarom niet?
Omdat het ethisch gezien niet verantwoord is. Tenzij je in Volendam woont natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 22:58
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Het komt vaker voor dat broers/zussen of in dit geval dus nichten elkaar bevredigen puur voor de lust, maar het is zeker niet normaal. Vind je puur het gevoel fijn, of voel je ook liefde voor haar?

Vind je het verantwoord om seksuele handelingen uit te voeren buiten een serieuze relatie?

Voor mezelf zou ik die laatste vraag het belangrijkst vinden. Dat het met je nicht is is denk ik gewoon toeval, het had ook met gewoon een goede vriendin kunnen gebeuren natuurlijk.

Als je er zelf geen problemen mee hebt, en je nicht ook niet, wens ik je veel plezier en succes
Anders moet je er maar niet mee doorgaan
Oud 23-08-2010, 22:58
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Ik zou het niet aanraden maar het is niet zo erg raar ofsow
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 23:37
mariekekoning
mariekekoning is offline
Ten eerste: bedankt voor alle reacties!

Citaat:
Omdat het ethisch gezien niet verantwoord is. Tenzij je in Volendam woont natuurlijk
xD
Ik woon niet in Volendam...

Ik heb geen gevoelens voor mijn nicht, zij ook niet voor mij. Het ging meer om het idee, dat we elkaar bevredigden. We zijn zeker niet van plan een relatie aan te gaan of iets dergelijks.

Ik heb in ieder geval weer wat zekerheid gekregen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 11:23
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
het kan best wel hoor... echt geen ramp, en ik denk niet dat dit zo heel weinig gebeurd
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 15:03
Verwijderd
Ben jij ook verliefd op meisjes of heb je liefdesgevoelens voor meiden? Dan pas ben je echt BI of Lesbi
Maar op deze leeftijd met meerdere meisjes vingeren is gewoon expirimenteren. Al zou ik het niet vaker gaan doen..Want dan neig je meer naar Lesbi seks..!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 15:33
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ben jij ook verliefd op meisjes of heb je liefdesgevoelens voor meiden? Dan pas ben je echt BI of Lesbi
Maar op deze leeftijd met meerdere meisjes vingeren is gewoon expirimenteren. Al zou ik het niet vaker gaan doen..Want dan neig je meer naar Lesbi seks..!
Ligt het aan mij, of klinkt dat alsof lesbiseks iets is wat je absoluut niet moet hebben? /care, als zij het leuk vindt. Het heeft zelfs een voordeel ten opzichte van 'gewoon' heteroseks, ze zal (ze zullen) er niet zwanger van worden.

@TBTL: Je zou trouwens eens voor de lol 'nicht' door 'neef' moeten vervangen en 'lesbi' door 'homo'. Iets vertelt me dat de reacties dan veel meer richting 'ieh, homo!' waren gegaan.
Bij meiden wordt het wel meer geaccepteerd, ja. Meisjes kunnen elkaar ook zomaar knuffelen. Stom eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 15:51
Verwijderd
Naja als iedereen lesbische seks heeft hebben jongens niks meer te doen he (A)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Naja als iedereen lesbische seks heeft hebben jongens niks meer te doen he (A)
Wat een bullshit. Er blijven toch altijd wel genoeg mensen op de wereld hoor .
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 19:20
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Dus stop maar weer met alle bs reacties!

Zijn er nog mensen die iets toe te voegen hebben? eigen ervaringen? sappige verhalen of meningen die tot nadenken stemmen?

Ik ben wel eens verliefd geweest op mijn nicht, die model is, maar die heeft mijn bestaan nooit opgemerkt vrees ik. XD
Oud 24-08-2010, 23:08
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik zie het probleem niet, geniet van het leven
En dat bedoel ik dus serieus, als jij hier blij van word en zij ook.. Waarom niet?
Oud 25-08-2010, 17:03
Verwijderd
Ik vind het wel een beetje vreemd, 2 nichtjes die elkaar vingeren
Maar das gwn mijn mening.
Blijkbaar denken vrouwen daar ook anders over dan mannen; meisjes zijn daar toch vrijer in dan jongens.
Maar hou het idd wel voor jezelf! Bij ons op school is een soortgelijk verhaal een keer uitgelijkt, en dan ben je wel genaaid!!!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2010, 21:38
Lente
Lente is offline
ik vraag me af of er ook zo luchtig gereageerd zou worden als het om een neef en een nicht ging
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 10:31
Verwijderd
Mja, het risico bestaat alleen dat je familie erachter komt, lijkt me toch raar.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 14:56
Kaa
Kaa is offline
Ik ben dan waarschijnlijk 1 van de weinige ouderwetse personen hier maar ik vind het verre van 'normaal' of 'niet erg'. Het is je nicht, het is familie, een vorm van incest. Dat is niet normaal. Het hele lesbisch/liefde aspect daargelaten.
En nee, ik vind niet dat je daar mee door moet gaan.
But hey, that's just me, zo te zien...
Oud 26-08-2010, 17:32
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Ik ben dan waarschijnlijk 1 van de weinige ouderwetse personen hier maar ik vind het verre van 'normaal' of 'niet erg'. Het is je nicht, het is familie, een vorm van incest. Dat is niet normaal. Het hele lesbisch/liefde aspect daargelaten.
En nee, ik vind niet dat je daar mee door moet gaan.
But hey, that's just me, zo te zien...
Incest hoort inderdaad niet.
maar zolang niemand er slechter van word, bijvoorbeeld als er een neef en nicht zijn die samen een kindje krijgen, maakt het niks uit.
Oud 26-08-2010, 19:04
Verwijderd
als jij het wil en jou nicht ook is dat voor jullie normaal.
en als jij vind dat je bi bent ben je het, vind je zelf van niet, ben je het niet.
ik weet nier hoor maar heb ik dat nou of moet iedereen een sticker op zn voorhoofd hebben, van hetero,bi,homo,lesbi?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 19:11
Em.
Em. is offline
Citaat:
Incest hoort inderdaad niet.
maar zolang niemand er slechter van word, bijvoorbeeld als er een neef en nicht zijn die samen een kindje krijgen, maakt het niks uit.
Dan nog worden ze er niet bijster veel slechter van. Eigenlijk vallen de gevolgen daarvan best mee, de kans op afwijkingen is wel iets groter, maar niet heel veel, dacht ik. Maar goed, dan wordt het wel moeilijk om het verborgen te houden en dáár wordt je wel slechter van. Of van roddels, niet accepteren, of van het blijven verbergen, oid. Maar tussen nicht en nicht zullen er niet snel kindjes komen.

Citaat:
als jij het wil en jou nicht ook is dat voor jullie normaal.
en als jij vind dat je bi bent ben je het, vind je zelf van niet, ben je het niet.
ik weet nier hoor maar heb ik dat nou of moet iedereen een sticker op zn voorhoofd hebben, van hetero,bi,homo,lesbi?
Als jij bi bent (en dus op jongens en meisjes verliefd wordt) en je denkt NEE IK BEN NIET BI, dan ben je nog steeds wel bi. Je víndt niet wat je bent, je bent het of je bent het niet. In mijn ogen dan. En zulke stickers zijn best handig, want dan kan ik tenminste uitleggen dat ik niet verliefd zal worden op een meisje (of ik denk van niet, tenminste) en iemand anders dat diegene het wel wordt. Er zit nu eenmaal verschil tussen mensen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 19:47
Infidel
Infidel is offline
Citaat:
(...)

Als jij bi bent (en dus op jongens en meisjes verliefd wordt) en je denkt NEE IK BEN NIET BI, dan ben je nog steeds wel bi. Je víndt niet wat je bent, je bent het of je bent het niet. In mijn ogen dan. En zulke stickers zijn best handig, want dan kan ik tenminste uitleggen dat ik niet verliefd zal worden op een meisje (of ik denk van niet, tenminste) en iemand anders dat diegene het wel wordt. Er zit nu eenmaal verschil tussen mensen.
Dat denk je alleen maar. Stiekem ben je smoor op dat ene meisje van school. Je zit nog in de ontkenningsfase, maar dat geeft niet! Ik steun je.

Ontopic: Ik vind dat het niet kan. Het is je nicht je bevindt je op véél te glad ijs.
Oud 26-08-2010, 20:08
Verwijderd
Bi ben je te toch alleen als je op meiden valt.. En niet om de seks?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 20:17
Em.
Em. is offline
Citaat:
Bi ben je te toch alleen als je op meiden valt.. En niet om de seks?
Bi ben je als je op meiden én jongens valt. Maar inderdaad, wel verliefd worden, niet alleen seks.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 20:21
Verwijderd
Ze heeft alleen seks met haar vriendin..meer niet..Dus lijkt ze me gewoon hetero
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft alleen seks met haar vriendin..meer niet..Dus lijkt ze me gewoon hetero
Met haar nicht
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 02:54
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Bij wet is het geen incest.

Verder, tja. Ik weet het niet.

Tis een beetje vreemd, maar ik zou er niet over willen oordelen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 09:23
Kaa
Kaa is offline
Bij wet niet, in Nederland.
Lang geleden overigens wel, seks met je zwager was al incest.
However, de 'norm' is het zeker niet. En dat idee krijg ik haast als ik veel van de andere reacties in het topic lees. Dat het doodnormaal is.
Terwijl dat in mijn ogen echt niet zo is (of nouja WAS waarschijnlijk ). Veranderen normen en waarden dan echt zoo snel?
Oud 27-08-2010, 11:40
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik begrijp de interesse. Ik snap de nieuwsgierigheid.

Wat niet zegt dat het ook normaal is.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 13:06
Infidel
Infidel is offline
Ik begrijp het zelfs niet. Dat je met je vriendin naar bed gaat omdat je nieuwsgierig bent, dat begrijp ik. Maar niet je nicht. Niet familie.
Oud 28-08-2010, 12:11
Verwijderd
Goed, het hele gezeur over lesbisch en wie dat wordt enzo is verwijderd en we gaan daar nu ook niet weer opnieuw over beginnen. De eerstvolgende die dat toch doet kan een waarschuwing verwachten.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten